Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brian vind t ook duidelijk een stuk lekkerder met een beetje roosvicee erdoor..

2. antilekbeker heb ik van de kruidvat.. een winnie the pooh beker.. vond hem er wel erg leuk utizien.. en koste maar 2 euro geloof ik ;) maar antilek bekers rade ze wel af bij t cb.. ik heb nu gewone tuitbekers gekocht.. is alleen niet handig om mee te nemen.. dan gaat de antilek mee ;) ook bij brian heeft t wle vene geduurt voor hij snapte hhoe die daar wat uit moest krijgen.. maar dat vogelen ze snel genoeg uit hoor!

3. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    @Naatje,ik moet eerst de ventolin 1pufje gebruiken en dan 5 minuten wachten en dan de flixotide 3 pufjes.En dat 2 keer per dag
    Maar ben alweer een poos bezig en het is nog wel een beetje hetzelfde.
    Moet even een nieuwe afspraak maken bij de huisarts.

@Deentje,ik zal het ook eens navragen over die neusdruppels.

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Dan zal ik inderdaad maar terug gaan. Die flixotide moet na een week gaan werken volgens mijn huisarts. Zoë is nu wel weer goed verkouden. Het is dan ook niet een beetje, maar gelijk weer reutelen door haar hele lijfje. Drinken kost dan ook weer veel moeite. Hoop maar dat het snel over is. Anders ga ik een doorverwijzing vragen voor de kinderarts. Blijf niet sukkelen. Dus hoop maar dat het snel over is. Die neusdruppels heb ik ook gekregen. Zijn ze eigenlijk nog te klein voor, maar voor een weekje mocht ik het gebruiken. Werkt in ieder geval een stuk beter dan de zoutoplossing.

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Zo ben ik weer. Mijn moeder heeft lekker de hele dag kunnen tutten met Zoë. Madame hoorde waarschijnlijk gisteravond de voordeur toen oma kwam, want ze was ineens wakker. Maar even uit bed gehaald en het was gelijk dikke pret.
    Flink lachen en giechelen toen ze oma zag :).
    Ik heb trouwens ook zo'n antilekbeker van avent. Maar die is alleen goed om te gooien. Zelf fles vasthouden doet ze niet. Vandaag maar van die handvatjes gehaald die e op de fles kan draaien.. Nu vloog deze fles ook door de kamer haha.
    Nou, ik ga nog even tv kijken en lekker naar bed. Ga morgen hier eens grote opruiming houden (nesteldrang zonder zwanger te zijn hihi)

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hem dus ook maar nl aangepast, las pas later dat dat niet de bedoeling is...

ik geef fay magere yoghurt, dat eet ik namelijk ook. Alleen vindt Fay het gewoon vies (ook volle)

Hier duidelijk last van de ontwikkeling, in 1 week is ze zelf gaan zitten, kruipen, tweede tandje en ze wilt gaan staan (dus constant aan het optrekken) en ze jammert wat af momenteel, zelfs in d'r slaap.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gaat hard Daphne dat heb je zo ineens he zulke periodes!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou vandaag een aardig zeurderig dagje, ze heeft wel 6 uur geslapen overdag maar de tijden dat ze wakker was, was geen pretje, of het nou tandenpijn is of een sprong geen idee, maar ze ligt nu net pas op bed....

@Naatje gezellig dus met je moeder leuk hoor!
    Ja haar beker kan ze ook niet vasthouden nog, ik geef het haar maar het komt er ook te snel voor haar uitzetten dat ze echt flink moet slikken en anders loopt het er dus allemaal over heen, bij jullie ook?

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lafo: welke speen gebruik jij dan op de fles?

Wij hebben een 123 speen voor de papfles, dat gaat goed.
    De melk krijgt ze nu met een 4 speen, maar in het bgein was ze ook constant nat van het er langs lopen, toen heb ik weer een tijdje een 3 gebruikt! Nu gaat het wel goed.

Ik gebruik voor limonade overigens weer wel een 3, want dat is dunner dus dat gaat anders er ook langs.

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Héé waar is iedereen? Denk, ik kom even bijlezen en nog wat posten voor het slapen gaan. Maar is helemaal niets meer gepost sinds gisteravond..
    Hier laat het eerste tandje denk ik echt niet meer lang op zich wachten.
    Madame heeft de laatste dagen wel 5 stink :( luiers op een dag. En onwijs rode blosjes op haar wangen... ben benieuwd hihi.

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen,

Ben ik ook weer :D Moest werken gisteren en Mason is ineens heel aanhankelijk. Verdwijn ik een seconde uit zicht gaat hij jammeren is het spelen snel zat en ineens wil hij constant opgetilt worden. ( is vast de 37 wkn fase/sprong)
    Wel stond hij gisteren ineen tot halverwege de box. Zo'n lief gezicht met dat kontje zo naar achteren draaien.

@ Lafo heb je de tip graag gegeven :D
    @ deentje, ik geef Mason ook altijd lekkere dikke volle griekse yoghurt met een paar drupjes roosvicee. Mason is dan altijd duidelijk hoorbaar aan het genieten :)
    en idd die gewone tuitbekers zijn echt handig mee te nemen. Misschien moet ik toch ook maar idd zo'n antilek gaan oefenen voor onderweg.
    @ Naatje, hoe is het vandaag met Zoë? Wat leuk zeg dat ze ineens 's avonds nog wakker werd toen je moeder kwam :D Zal wel leuk zijn trouwens het 1e tandje :D
    @ Daphne, wat is Fay zich goed aan het ontwikkelen super hoor!
    @ Lafo ze hebben rond de 37 wkn een sprong ,dus dat zou heel goed kunnen ;) Best vermoeiend dan als ze van die dagjes hebben he :D

Nou ik ga ervandoor. Ga zo naar de kapper, een bob laten knippen.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou het betreft hier haar antilekbeker van Nuby die wel lekt haha maar op een gewone fles heeft ze nummertje 3 van Avent en die standenspeen voor pap ja!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik hoop het voor je soms kan het nog wel eventjes duren, zie je al een bobbel?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Leuk he dat staan, hier nog niet uit haar zelf maar als ik haar aan tafel zet kan ze eventjes blijven staan!
    Veel plezier bij de kapper!

15. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Eindelijk eet Nick groente en fruit van de lepel. :D
    En dat met 8 maanden(hihi).Zelf zijn fles met drinken vasthouden doet ie al een tijdje.En ja het is waar tand nummer 4 is in aantocht. :) Links bovenin.Moet zeggen dat ik eigenlijk niks aan hem heb gemerkt ook niet met luiers.

@Mason,heerlijk lekker naar de kapper.Even tijd voor jezelf.
    @Naatje,Heerlijk die luiers,heb je dan ook het rompertje helemaal vies of valt dat mee?

Kunnen die van jullie blijven zitten?

16. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Ohh zie ik dat Nick vandaag 8 maanden is.
    Gaat snel!

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ze heeft al wel een kleine bobbel, maar goed kijken wordt moeilijk want ze vind het niet leuk als we in haar mondje kijken... hevig protest ;).
    Maar we wachten rustig af... zo hard heeft ze de tanden nu nog niet nodig.. lukt haar prima om te kauwen zonder tanden :)

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Mason, Zoë heeft weer een lekker zeur dagje. En ze is weer zo verkouden. Alles zit weer vol :( . En de poepbroeken gaan rustig door... normaal had ze er net 1 op een dag, maar nu.... ;)

@ Zwaantje. Gefeliciteerd met Nick zijn 8 maanden dag. Gaat snel hè!
    Gelukkig blijven de rompertjes nog wel schoon... Alleen gaan er een hoop pampers doorheen hihi.
    Nick had toch ook flixotide? Hoe gaat het? Of ben je terug gegaan naar HA?
    Zoë kan wel zitten, maar kan zich nog niet optrekken vanuit liggen. Zitten zelf houdt ze wel héél lang vol. Ze heeft dan dikke pret. Heb het borstvoedingskussen achter haar liggen voor het geval ze omvalt. Dat kussen blijft handig :) .

@ Daphne. Wat gaat Fay ineens hard! Leuk zeg!

Hebben hier de box omlaag gezet. Misschien dat ze nu meer gaat proberen om overeind te komen... Ze vind het in ieder geval geweldig. Vooral als de kat voorbij komt lopen.. daar gaat ze dan gelijk hele verhalen tegen vertellen :) .

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HIer wil Laura heel graag zitten. Het weekeind zet ik de maxi cosi in de kelder, en gaat ze in de autostoel!

Op het KDV had mevr besloten dat eten voor mietjes is grrrr kleine draak!

Verder doet mw soms een poging tot kruipen, alleen ze komt nergens benen liggen omhoog en dan drukt ze zich met die armpjes helemaal om hoog! en die kont omhoog en verder komt ze geen cm vooruit.
    :)

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    joehoe waar is iedereen?

Deel Deze Pagina