ja idd.. dan hebben we er ook de tijd voor.. daarna wordt het zo'n gedoe om het te plannen, iedereen werkt natuurlijk op andere dagen! hier wil Noah geen speen.. heb het geprobeerd omdat ie heel erg aan het huilen was in het begin maar hij spuugt m uit. wil alleen mama's pink, nou ja ook goed toch! Vind een speen persoonlijk ook helemaal niks..
Heb soms ook dr krassen op mijn borsten staan, dan zit ze met die handjes daar te zoeken en dan kras..........Au!
Die ogen, daar gaan die handjes het meest heen,probeer haar handjes dan ook weg te halen... Liever vijlen als knippen, knippen lijkt me nog enger.
ja idd.. dat mag ook nog niet he geloof ik. Ik haal ze ook weg bij zn ogen maar ja, in zn slaap is ie best bewegelijk haha
Hier valt het krabben gelukkig mee, soms wel een klein krasje, maar over het algemeen dus niet, ondanks al Ruben zn maaien. Volgens mij begint ie wat rustiger te worden, gelukkig! Grijpen jullie kleintjes ook zo? Ruben moet als hij de borst krijgt in elk geval een stuk beha vasthouden en bij de fles met beide handen ook nog een vinger vasthouden. Heb hem btw op de terugweg van het cb voor het eerst zoet weten te houden met de speen! Hij trekt hem zelf af en toe wel uit zn mond, maar bedenkt dan dat ie hem ook weer terug kan stoppen, hoezo ik ben al slim met 5 week! Eten en afwas alweer klaar, toch makkelijk voor 2 dagen in 1 keer koken, had nu alleen een bordje en een puddingschaaltje . Ga nog ff voor de tv, mn zusje komt zo nog ff langswippen.
witte reus, krijgt bram ook vitamine druppels? lobke ziet er ongeveer hetzelfde uit. ben vandaag naar de dokter geweest. de uislag komt door de druppels, ze mag ze ook niet meer hebben. als de uitslag van de warmte is dan kan je je kind nog zo koel aankleden maar dat werkt dan niet alleen zal de uitslag in de avond en nacht minder vurig zijn. bij lobke blijft het vurig dus komt het niet door de warmte. het enige wat ik mocht smeren is olie of vaseline zodat de uitslag niet kan uitdrogen want dan kan het gaan jeuken. misschien heb je er wat aan. morgen moetik naar de cb arts eens horen wat hij zegt.
heej... onsukkie wat fijn dat je weer naar huis mag! wel rustig aan blijven doen he indd. vreemd om langs t bevallingstoppic te scrollen.. ben t zo gewend daar gelijk heen te gaan! hier de wijkverpleegkundige geweest... meneertje weegt nu al 4670 gram. is dus al ruim 400 gram boven zijn geb. gewicht. pff wel een beetje een zijkwijf hoor die wijkverpleegster... liep ze te zeuren dat we geen eettafel hebben.. ik denk echt van je ziet toch wel dat ie nergens past grr.. baal er zelf ook van dat ding staat in de kelder.. maar die past gewoon niet helaas. en zo had ze nog wel meer van die dingen waar ze over ging zeuren.. de tv was aan ofzo.. en dat is niet voor voor de rust in huis... pfff...... nahja trek me er maar iet te veel van aan! brian huilt alweer.. ga maar eens even voeden!
Ja gina lijkt me echt leuk ! een bewolkte dag haha ben benieuwd deze zomer! Deentje waar bemoeid het mens zich mee zeg! Heb je nog iets gehoorda van die man van AMK ? ga even thee drinken, straks nog bezoek en daar heb ik dus helemaal geen zin in! bah!
Zo Deentje, goed aangekomen hoor Brian! En denk dat je je kind beter bloot kunt stellen aan prikkels, zo went die er aan en krijg je geen schuw kind. Hier ook gewoon tv aan, stofzuigen en op normale toon met elkaar praten. Alleen als we op de slaapkamer s avonds zijn en ze ligt in het wiegje dan praten we zachtjes... Anastasia: thee drink ze en dan succes met de visite... Wij krijgen dadelijk ook bezoek..
nee nog niks gehoord van het AMK ze hebben ook nog geen contact opgenomen met mijn ouders.. dat zouden ze ook nog doen om te kijken wat hun van ons gezin vinden. ben zelf ook wel erg benieuwd wat er uit eindelijk uitkomt... ik heb t ook altijd zo geleerd hoor.. gewoon alles normaal te doen.. als ik stofzuig waar hij ligt te slapen merkt ie er niks van slaapt gewoon door.. en de kraamverpleegster deed dat ook gewoon.. achja dat gezeur... heb zelf t idee dat de amk contact heeft opgenomen met de wijkverpleegkundige.. vandaar al die rare vragen enzo.. dat kreeg ik toen arjen geboren was ook niet.. ze wou van alles weten.. over hoe wij zelf vroeger opgevoed waren enzo....
hhahaha.. tja de weerberichten maar volgen dan! Irritant zeg Deentje.. pfff heb jij weer! nou ja, laat ze maar lullen hoor.. hier staat tv ook hele dag aan en de kleine slaapt er ook doorheen!
@ witte reus: mmmmm dus dan toch misschien wel berg? @ Linda: goede tas! Echt mooi! En wat een gafe klok! @ Gina: ik wil ook een meeting! @ Hannah: die draagdoek heb ik ook, heb hem eigenlijk nog niet gebruikt moet ik zeggen, maar is een idee voor als ik aan het werk wil in huis en jasper huilt @ Speen: ook hekel aan kindjes van soms al vier -vijf die dan nog continue met de speen in lopen, maar dat heb je zelf in de hand, tim heeft al meer dan een half jaar de speen alleen met slapen in..en hij is net 2 dus... @ Gina: hier hebben we net voor het eerst jasper zijn nageltjes geknipt want hij krabte zich ook aan zijn wangetje... @ Deentje: jeetje wat een zeikwijf..de tv staat toch ook niet de hele dag aan zeg, bovendien moet alles ook gewoon doorgaan, is het beste voor het kind ook ...lekker laten waaien...
Deze foto staat op de site van rtv oost beetje verlepte mama, maar goed, mijn mannen staan er erg goed op
Ben ik er ff niet omdat ik "even verhinderd" was ivm. wat lichamelijke ongemakken , kletsen jullie één topic helemaal potjedicht en lullen jullie gewoon verder op een andere alsof er nooit iets gebeurd is! (hoezo, we zijn alleen maar allemaal bevallen!) Ik dacht jullie zullen me wel missen, dus ik moet maar eens van me laten horen. Maar het wordt wel een klein egoberichtje. Zoals jullie weten had ik in de nacht van vrijdag op zaterdag ineens weeën. Dit begon om half twee en om 6.49 uur ben ik thuis bevallen van een dochter genaamd Mikki. Ze is dus op 31 mei geboren (op de bevallingslijst staat 30 mei, als iemand het nog wil veranderen) Het verhaal volgt nog, want het is allemaal zo vreselijk snel gegaan, dat ik één en ander nog op een rijtje moet zetten voor mezelf. Het was dan ook geen bevalling zoals in de boeken beschreven staat. Op dit moment gaat het goed, het is alleen nog even wennen voor ons allemaal dus het is nog best druk. Als ik iets meer tijd heb "l u l" ik gezellig mee, maar voor nu nog even excuses voor mijn afwezigheid.
pffff te snel op enter gedrukt. Maar lekker bijkomen meis en ja wat ging het hard op het vorige forum he! Maar nu weer allemaal lekker hier! En jij lekker genieten van mikki!