Ik ben er ook nog hoor. Maar druk op het werk. Weekend beetje opruiming gehad (keukenkastjes maar eens uitgemest en hubbie heeft de schuur opgeruimd). Heerlijk. Jesse belde tussen de middag, die had een tekening voor mama gemaakt. LIEF! Wat kun je dan trots op je kindje zijn he. Verder weinig nieuws hier. @Zwaantje: och gos, 3 gaatjes. Hoe oud is Lieke? @Anastasia: ook de autostoel dus. Wel fijn he. Marijn vindt het veel leuker, want dan kan hij ook lekker naar buiten kijken. En niet gegeten dus op het kdv? Ach, van die dagen komen er nog wel meer hoor, niet willen eten. Ik ga de strijd nooit aan. Alleen frustrerend voor jezelf. En wat goed dat ze nu pogingen gaat doen om te kruipen! @Naatje: ook de box omlaag gezet dus. Het bedje ook al of nog niet? Bij ons staat de box al een tijdje omlaag, want marijn ging steeds staan. Het bedje is nog niet omlaag, want hij doet in zijn bed geen poging om te gaan staan. En het is makkelijker om hem slapend in zijn bedje te leggen als het hoog staat dan wanneer het al naar beneden is. Hier inmiddels 2 tandjes, maar ik merk eigenlijk weinig dat de tandjes in aantocht zijn. Opeens voelde ik een scherp randje. Over uurtje lekker naar huis, knuffelen met mijn kindjes
hoi ff snel een teken van leven haha gaat hier heel goed, beau lust al lekker een boterham met smeerleverworst smeerkaas of jam en wat thee heerlijk vindt ze het de nachten zijn ook goed gelukkig autostoel wordt hier goed rondgekeken welke ik wil hebben , nog geen tand te bekenen hahaha @zwaantje wat vervelend zeg 3 gaatjes is het zon zoetekauw hier nog niks laag staan ze trekt zich nog niet op dus hoeft ook nog niet @naatje en heeft ze al een tandje?
@ Fiona. Hier ook nog geen tandje te bekennen! De luiers stinken nog wel steeds behoorlijk hihi. Autostoel ben ik ook nog niet helemaal over uit... en als ik het merk weet, dan nog bedenken welke kleur . Zoë trekt zich ook nog niet op, maar merk nu ik de box naar beneden heb staan en wat speeltjes aan de rand heb gehangen ze wel moeite doet om ze te pakken. Toen de box nog hoog stond vond ze het allemaal wel prima. @ Lady Ice Shirr. Box staat helemaal laag en bed staat eentje lager. Ben je niet bang dat Marijn ineens ook gaat staan in zijn bedje en eruit kukelt? @ Zwaantje. Wat zielig voor Lieke... 3 gaatjes . Hier is Zoë druk bezig met nieuwe dingen. Madame houdt eindelijk haar eigen fles vast! Juichmoment . Moet ze wel in haar wipstoel zitten, want als ze op schoot zit is het net zo makkelijk als mama of papa het doet. Net was ze druk bezig op haar buikje om haar speelgoed te pakken (wat buiten direct bereik lag ). Ze probeerde al druk haar benen onder haar lijfje te krijgen en haar billen omhoog te doen... zo schattig om te zien.
@Naatje: Nou, gisteravond was Marijn wakker geworden en was gaan zitten. Dus ik ga er nu toch maar sterk over denken om het bed toch lager te zetten. Meestal zijn we er wel snel bij als hij huilt. Ben altijd bang dat Jesse dan wakker wordt. En nog geen tandje, ach, komt echt wel. Jesse was bijna een jaar toen het eerste tandje er eindelijk doorkwam. Marijn bijt af en toe ook, maar dat doet behoorlijk zeer. Dan word ik boos en hij gaat lachen @Fiona: wat lekker dat de nachten goed gaan zeg. Leuk he, dat ze ook brood gaan eten en een beetje zelfde schema als ons aanhouden. Marijn vindt boterham met leverpastei ook heerlijk. En ook nog geen tandje. WEl lief he, zo'n tandenloos bekkie. Vind ik wel hoor. Autostoel zoeken is ook moeilijk he. Ik had bij Jesse neutrale kleur genomen. Je weet nooit wat een 2 kindje wordt he. En een jongetje in een roze stoel, doe je ook niet zo snel. Meisje in blauw kan weer wel natuurlijk. Wij hebben gewoon lekker zwart/grijs gedaan. Nou, ga maar weer even aan het werk.
Hoi hoi, Hoe is het hier? Zo heb mijn haren gekortwiekt bij de kapper. Van lang naar een bob, was wel even een verandering, maar al die complimentjes die ik krijg Je gaat haast denken dat ik al die tijd voor l*l liep Mason is ipv kruipen ,bezig met voorzichtig kontschuiven Wij hebben de Ikea kinderstoel en die tilt hij dan aan de poot iets op en gebruikt hem om mee te schuiven Mason gaat trouwens ook per 1 mrt naar het kidnerdagverblijf. Kon zo ineens terecht. Vind het wel spannend hoor. @ zwaantje, wat leuk tandje nmr 4 goed hoor dat hij nou ook groente eet! Wat balen 3 gaatjes bij Lieke. Dot de tandarts er ook wat aan bij het melkgebit? @ naatje ,hoe is het met de verkoudheid van Zoë? Toen wij de box omlaag hadden ging Mason ook sneller oefenen. @ anastasia, ow wat herkenbaar met die kont omhoog. Hier gebeurd er idd verder ook niks @ lady ice, het lijkt haast nesteldrang Wat lief zo'n tekening. Ik zou ook trots zijn hoor! Nou kom vanavond weer neuzen ,want hoor de kleine man!
ja denk dat ik ook een neutrale kleur ga nemen , normaal heb ik alles rose maar wordt een beetje TE! haha nou deze 2 nachten een ramp ze is snotverkouden, dan weten jullie het wel manson ik durf dat niet hoor met me haar haha heb het best lang maar een bop! neee maar het zal wel leuk staan als ik iemand zie met korter haar denk ik..... zou ik het ook doen en dan meteen NEEE
Hoiiii Nou Laura is weer goedgekeurd. 8110gram en 70 cm. Wel aardig onder de gemiddelde curve maar ach het zei zo.. ze ziet er niet ondervoed uit
@Naatje,Hoe gaat het met de tandjes? Ben nog niet teruggeweest bij de ha het gaat nu iets beter dus maak volgende week wel een afspraak.wij hebben de box nog niet lager.Wat ie wel helemaal geweldig vindt is wat jullie ook hebben als de kat voorbij loopt. @Lady ice,Lieke wordt 10 februari 6! Ik zou als Nick in de box kon staan ook gelijk het bedje lager zetten.Je weet maar nooit. @Fiona,Wat goed dat beau al een boterham met smeerleverworst eet.Nick eet alleen nog korstjes. @Mason,Mijn oudste dochter heeft ook alleen maar kontgeschoven(haha).Ze ging pas lopen met 21 maanden Ik wil echt wel een jongens autostoel na 2 meiden een jongen is het wel genoeg hier.3 kinderen is meer dan geneog . Dus ik hoef geen rekening te houden met de kleur van de stoel. Gister had ik nick een potje groente vanaf 8 maanden gegeven maar daar zitten dus stukjes in en das niet lekker
@Anastasia,Als ze er toch goed uit ziet en lekker levendig is zou ik mij geen zorgen maken. Ik mag volgende week woensdag weer.Moest eigenlijk 2 weken geleden maar toen was Nick ziek. ben wel benieuwd naar zijn gewicht en lengte.
@Anastasia: Laura is idd nog een kleintje hoor. Ruim 8 kilo. Denk dat Marijn nu zo'n 9 kilo weegt en hij is 74 cm. Lange kerel dus. Maar was bij de geboorte al 53 cm. Lange vader he. @Zwaantje: 3 kinderen is wel genoeg dus. Wel leuk hoor, van beide geslachten wat he. En Lieke is dan 30 jaar jonger dan ik Ik word 9 februari 36 Pff... ga me echt oud voelen. Kontschuiven heeft mijn jongste nichtje trouwens ook gedaan. Dan zeggen ze weleens dat dat slecht is, maar ja... je kan ze moeilijk dwingen. En ze loopt nu ook prima hoor. @Fiona: hihi, alles roze. Wel leuk hoor. Ik hou wel van roze bij meisjes. Maar ja, hier 2 jongens. Dus weinig roze te bekennen
@ mason. Zoë is onwijs verkouden. Zit helemaal vol arme meid. We zijn ook gezellig in koor aan het hoesten en proesten, dus erg fijn allemaal . @zwaantje. Geen tandje te zien. Zal je net zien als ze dit weekend bij mijn schoonouders gaat logeren dat hij er dan ineens is . Zoë is inderdaad drukker aan het oefenen nu de box laag staat. En zittend spelen vind ze helemaal geweldig. oh en ze zegt de hele dag dadadada. Erg leuk.. en gister zei ze ineens papa (meer geluk dan wijsheid ). Maar je begrijpt dat manlief helemaal trots was hihi. maar goed dat ik het ook had gehoord, anders had ik 'm echt niet gelooft haha Ga nu even snel opschieten. Zoë moet nog in bad en straks werken.
@ Fiona, mijn haarconditie was zo slecht dat ik eigenlijk weinig andere keus dan knippen had @ anastasia, Laura is zeker een klein/fijn meisje ,maar als ze het goed doet is het toch prima? De kids van mijn zus zitten ook altijd onderin de curve. Haar middelste is bijna 5 en weegt maar 12 kilo. @ Zwaantje. Mijn oudste nichtje liep zelfs pas met 22 maand. Dus het kan nog later Weet je al een beetje wat voor autostoel je wilt? @ lady ice, Hier ook weinig roze Mijn man zei laatst. Met een 2e kindje zou ik een dochtertje wel erg leuk vinden. Ik zeg ja dat is een koningswens hé. Tot mijn eigen verbazing zei ik: Een 2e jongetje lijkt mij wel erg leuk. Had toch nooit gedacht zo in de blauwe wereld te komen @ naatje, veel beterschap voor jullie allemaal! Leuk dat Zoë zo druk met babbelen is. Kan me voorstellen dat papa trots is. Mason doet ipv dadadadadada achter elkaar papapapapapapa. Dan niet klinkend als papa ,maar gewoon aan 1 stuk door Nou hier weinig nieuws te melden :lo:
Dat doet laura hier ook papapapapapapapapapap en allerlei onder geluidjes het lijkt alleen nog nergens op Kan geen woordje onderscheiden. De box ga ik straks omlaag doen, want dan kan ze als ze zich gaat leren op te trekken zich tenminste niet over de rand vallen. Was ook t advies van het CB. Nou en verder, laura is niet zo fijntjes hoor heeft lekker babyspekjes hihihi
@ Anastacia... GEFELICITEERD! Super leuk . Voel je je goed? Hier verder alles prima. Dit weekend met manlief lekker een weekendje samen naar Keulen geweest.. lekker relaxen. Zoë was bij opa en oma, en heeft zich ook prima vermaakt. Verder nog een hoop gesnotter en gehoest hier.. morgen maar naar de dokter, want Zoë heeft nu ok groen slijm.. vertrouw het toch niet helemaal. Zo, ik ga nu ff lekker op de bank hangen... relax weekend is nog niet voor bij hihi.
@ anastasia; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben maar voorlopig nog volledig borstvoeding en geen cyclus te bekennen...