Hoi Anastasia,Ik denk dat ik het ook zie omdat ik het weet hoor. Sommige valt het pas op als ik er iets over zeg. @Lady Ice,Laat je horen hoe het vandaag bij de ha was? @Naatje,Ik zou ook gelijk naast het bed hebben gestaan hoor!
Hoi iedereen, Mason heeft sinds vandaag zijn 3e tandje ( een hoektand) Hij was ook erg uit zijn doen @ Lady ice, hoe was het bij de HA? @ Daphne, lachen zeg dat Sam juist in de andere stoel wil Als er wat nieuws is dan willen ze dat maar wat graag he. @ zwaantje ,wat vervelend zeg dat je het zo goed ziet met de staartjes. Hopelijk gaan ze haar er later ook niet mee pesten. Zou toch heel sneu zijn. Vaak valt het anderen idd niet eens op. We hebben tot nu toe 1 iemand gehad die het iets zag bij Mason. @ anastasia. Misschien buikpijn van de innesteling? Ik hoop voor je dat het niet iets anders is.
@Anastasia,Ik heb het ook gehad hoor met de innesteling! @Mason,Wat leuk weer een tandje erbij. Nick kwam eergisternacht pas om 3 uur ipv 1 uur. En vannacht om 5 uur. Zou het dan eindelijk?
Anastasia, hoe gaat het nu? Ik weet wel dat ik bij begin van de zwangerschappen ook die irritantie menstruatiepijn had. Heel irritant! Zwaantje, hoop het voor je! Mason, hier is ze bezig met 3 boventanden, maar heeft ze momenteel even geen last van gelukkig. Sam heeft haar een na laatste door, nog 1 te gaan en ze is klaar!
gaat wel Daphne, vanavond was het minder aanwezig dat rotgevoel. Hier heeft Laura alleen nog 1 tandje onder dat een beetje doorgekomen is.. de rest ... die laat op zich wachten.
Hai allemaal, valt gelukkig wel mee wat ik bij moet lezen . We waren dit weekend bij mijn ouders en die computer is zoooo traag dus werd weinig internetten. Zoë heeft in haar nieuwe autostoel gezeten... ze vond het helemaal geweldig. Zat constant om zich heen te kijken of iedereen haar wel zag hahaha. Ik vond het zelf ook wel handig.. kon nu gewoon haar fles aangeven en in de maxi-cosi cabrio gaat dat niet. @ lady ice Shirr. Zoë heeft in ieder geval vergrote keelamandelen.. En denk ook neusamandelen. Doen ze helaas tot het 1e jaar niets aan.. Nog bij de HA geweest voor het weekend? @ Anastacia. Hoe is het met de buikpijn? Al wat minder geworden? Ik had met Zoë tot een week of 12 buikpijn, volgens de HA en verloskundige was dat niets om je zorgen om te maken (heb ik je al een beetje gerustgesteld?) @ Zwaantje. Gaat het nog steeds goed met Nick zijn slapen 's nachts? @ Mason. Wat leuk weer een tandje! Hier nog steeds tandenloos hihi. Het kwijlen is wel erg veel nu. Ze heeft ook constant een slab om, en billen waren van de week echt superrood... maar nu weer niet.. Zoë houdt het spannend
Wie weet naatje komt er dan eindelijk eens een tandje door! vergrote amandelen, doen ze daar zoiezo nog wat aan? Hier gaat het nu wel weer goed met de buikpijn. Vandaag een afspraak gemaakt bij de VK de 20e heb ik een intake. ( andere verloskundige dan de 1e keer)
Vergrote amandelen, als ze er last van hebben, knippen ze. Zoë haar keelamandelen zijn regelmatig vergroot en rood, en dan wil ze niet drinken. Dus als dat zo blijft... Over 2 maanden moeten we zowieso weer naar de kinderarts. Dus dan ga ik het er met haar overleggen, misschien zijn er nog wel andere mogelijkheden.
Jippie!Vandaag is Lieke 6 We hebben morgen het kinderfeestje en zaterdag vieren we haar verjaardag. @Naatje,Wat leuk in de nieuwe autostoel!Lijkt ze dan groter he. Hoe gaat het verder met de tandjes hier? De laatste paar nachten kwam Nick weer om een uur of half 12 maar daarna tegen 6 uur half 7. Dus dat is ook wel te doen.
Hallo allemaal, Sorry, even niet in dit topic geweest. Was gister jarig, dus zondag was er wat visite. Lief dat jullie vragen hoe het bij ha was. Nou, daar ben ik vrijdagochend eigenlijk gewoon naar huis gestuurd met de opmerking: de verwachting is dat het na het weekend wel beter zal gaan... Het kind had de hele nacht 40,6 en 40,7 koorts! Om 6 uur maar weer een zetpil gegeven en toen was het om 8 uur 38,1 graden. Dus maar weer naar huis. Er was echt niets mee te beginnen, maar goed... 's Middags ben ik boodschappen gaan halen met Jesse en papa lag op bed met Marijn. Belde om 16.30 uur op dat Marijn 40,9 graden koorts had. Dus toen een vervanger gebeld en daar konden we gelijk naartoe. Zij zei: jullie zijn ongerust en ik vind het belangrijk dat ik die onrust bij jullie weg kan nemen. Ze heeft zijn longetjes geluisterd en keek in zijn oren (ze had van tevoren ook in het dossier gekeken en gezien dat hij bij de KNO-arts loopt). En jawel.... OORONTSTEKING! Kwam er dus ook nog es bij. Dus gelijk ab. 's Nachts is hij van half 1 aan het krijsen geweest. Echt zo zielig, want hij heeft enorme buikkrampen. Dus de HAP gebeld en toen moesten we toch maar even komen. DUs papa aangekleed en met Marijn naar het ziekenhuis. Ook weer onderzocht, maar er is niets te voelen aan zijn darmen. Dus de paracetamol ophogen tot 240 mg. Uiteindelijk dus 3 keer binnen 24 uur bij een dokter geweest. Hij krijst af en toe nog steeds van de pijn, maar de koorts is weg en het gaat elke dag weer beter. Zwaantje: gefeliciteerd met Lieke! Een watermankindje. Die zijn altijd leuk Veel plezier met haar kinderfeestje morgen. Komen er veel kindjes? En de tijden van Nick lijken wat beter te zijn he. Volhouden nu! Naatje: volgens mij zijn er verder niet zoveel mogelijkheden met vergrote amandelen hoor. Maar het is maar een kleine ingreep en je krijgt er een ander kind voor terug. ALthans, dat was bij onze oudste echt wel zo hoor. Met Marijn moeten we 5 maart naar de KNO-arts en ik hoop dat we dan ook al een operatie kunnen gaan plannen. Het kind is nu 2 weken van de onderhoudende ab af en gelijk weer een ooronsteking. Anastasia: ik had in het begin ook buikpijn, net of ik ongesteld moest worden hoor. Had jij dat niet de eerste keer? En hoe voel je je? Begin je al kwaaltjes te krijgen? Misselijk enzo? Kwam bij mij bij een week of 6/7. Daphne: wow, 3 boventanden. Gelukkig heeft ze er nog geen last van. Ik vond het vooral in het begin lastig met 2 kleintjes, maar nu spelen ze ook samen. Nou ja... samen... Jesse bouwt iets, Marijn sloopt het en Jesse wordt boos. Maar echt hilarisch om naar te kijken. Bah, vies weer vandaag. VOrig jaar konden we met mijn verjaardag buiten zitten, nu is het maar vies en nat weer.
Vandaag weer bij het CB geweest met de meiden. En ze zijn allebei net onder het gemiddelde... Het gillen van Fay en het delen van Sam daar willen ze nog een keer voor komen kijken (wijkverpleegkundige). Fay weegt nu zo'n 7,5 kilo en is 71 cm lang. En ook op het cb zagen ze hoe Fay druk bezig is met gaan staan, en ook andere dingen die kruistte ze aan in het grijze vakje (hoeven ze nog niet te kunnen), dus ze loopt wel iets voor in de ontwikkeling. Maar ja.. ze wilt ook alles doen wat Sam doet, ze is echt aan het afkijken. Sam moest het wiel zelf uitvinden
Nou, dan is Fay idd maar een kleintje hoor Daphne. Maar wel weer goedgekeurd dus. Hoe zwaar en lang is Sam nu? En wat bedoel je met het gillen van Fay en het delen van Sam? Marijn is ook zo druk met staan en kruipen. Als hij aan tafel staat en ik pak zijn handjes, dan komt ie zo naar me toe gelopen. Jesse was ook zo snel hoor, dus het zal wel in de genen zitten. Niet van mij, maar goed...
Hoi dames, Ik dacht ik ga hier eens weer kijken..babykriebels beginnen weer maar er wordt alleen nog maar geoefend hoor Gefeliciteerd Anastasia! Die buikpijn...waardeloos. Het maakt je onzeker terwijl bijna iedereen er last van heeft.. Ik heb de laatste paar pagina's door gelezen..veel tanden verhalen..hier ook.. meneer kreeg ineens 4 boven tanden tegelijk dat was niet prettig. Veel last van gehad. Meneer was 3 weken geleden (was hij net geen 9 maand oud) 76cm en 9,8 kilo. Inmiddels draagt hij soms al maat 86. Evan staat los en loopt aan 1 hand. Zijn laatste voeding is om 22.00 uur. Er gaat dan een pap fles in van 240cc + de avondpap.
LIS, Sam weegt 12250gr en is 89cm lang. Het zijn ook geen grote meiden. Ze zitten beiden net onder het gemiddelde. En gewicht is in verhouding net iets minder. Fay heeft trouwens weer koorts Ga haar zo de fles geven want ze gaat nog niet slapen. En het delen van Sam, ze pakt veel af, maar aan de andere kant geeft ze ook veel. Maar ja.. het is toch allemaal soms wel lastig hoor. Ik vind er eerlijk gezegd wel een beetje te weinig leeftijdsverschil tussen.
Hoi hoi, Ben ik ook weer Ben de laatste dagen niet zo fit Hopelijk zet het niet verder door Ik ben vandaag voor een intake naar het KDV geweest. Mason gaat er per 1 maart 2 dgn heen. Ik vind het best spannend ,maar heb er een goed gevoel over Verder is Mason ontzettend druk met zelf zitten. De hele tijd gaat hij zelf in bed zitten ,dus van slapen komt nog maar weinig Hopelijk is die fase snel voorbij haha. @ Zwaantje ,nog van harte met Lieke en hoe gaan de nachten nu met Nick? @ Anastasia, hoe is het met de buikpijn? @ Naatje en tandje in zicht inmiddels? Ben benieuwd wat de kinderarts over 2 maanden gaat doen. @ Lady ice, nog van harte met je verjaardag! Hoe gaat het nu met Marijn ,weer opgeknapt? Wat goed dat mrij zo druk is met staan en kruipen. Hier nog niet Hij gaat naar kruipstand ,maar daar blijft het dan echt bij. Ja heel heel heel erg langzaam kontschuiven @ Daphne, Fijn dat Fay het ook zo goed doet hoor Klein meisje is Fay idd nog
Hai meiden, allemaal een lekker weekend? Iemand nog wat leuks gedaan met valentijnsdag? Hier de verjaardag gevierd van manlief, die was de 13e jarig. Dus ik ben lekker in de weer geweest vandaag . Zoë heeft de hele dag alle visite geëntertained.. en daar is ze erg goed in . Madame besloot ook dat ze niet wilde slapen vanmiddag, en we hoorden haar dan ook naar hartelust kletsen in haar bed. Toen we uiteindelijk boven kwamen lag ze overdwars aan het hoofdeinde...en een lol dat ze had . Was weer een foto moment! Nu is alle visite weer weg en huis is weer opgeruimd dus nu lekker met de beentjes op de bank. Morgen wel een lekker rustige dag. @ anastacia. Hoe is het met de zwangerschap? Buikpijn al een beetje weg? @mason. Wat leuk dat mason alweer een 3de tandje heeft. Hier is het nog rustig in tandenland. Alleen zevert Zoë nu zo erg dat ze de hele dag met een slab omloopt. En zelfs dan wordt allers nat. @ Zwaantje. Hoe is het met Nick zijn slapen 's nachts? Gaat het nog steeds de goede kant op? @ LIS. Marijn weeer helemaal opgeknapt? @ Mariska72. HIer kriebelt het ook weer... maar houden het ook nog bij oefenen voorlopig. Daphne78. Fay ook al ziek... het heerst weer lekker. Koorts alweer gezakt?
Niks gedaan met valentijnsdag..ik moest werken. Lekker druk geweest dus Naatje..de kids stelen ook altijd de show Je meiden zijn idd niet groot Daphne! Zijn jullie zelf wel groot? We waren afgelopen vrijdag op kraamvisite bij een nichtje van me ze heeft har 2de dochter gekregen. De oudts en Evan schelen 2 jaar en ze zijn nu al bijna even groot en wegen bijna hetzelfde.. Evan roept vanaf gisteren MAMA! (Na papa en oes (poes) en aai) Hij heeft geen idee wat het betekent maar hij doet gek als we enthousiast reageren!