Hier ook niets gedaan met Valentijn hoor. Ik was de 9e jarig, dus net een cadeautje gehad. En morgen zijn we 7 jaar samen, dat vind ik dan specialer dan Valentijn. Marijn is wel weer opgeknapt. Vorige keren was het na 2 dagen dat we waren gestopt met ab, alweer mis, dus hopelijk gaat het nu beter. Nu heeft ie alleen nog ontstoken oogjes. Krijgt ze 's morgens niet open omdat ze zoveel troep in zit De hele dag dus schoonmaken met gekookt water. Mariska: weet je al wanneer je voor de 2e gaat? En Evan roept mama! Wow, wat leuk joh! Ben je wel trots zeker? Naatje: hihi, die Zoë aan het entertainen. Heeft ze helemaal niet meer geslapen 's middags? Dan lag ze 's avonds vast vroeg op bed. Mason: Mason zal het vast leuk gaan vinden op het kdv hoor. Met andere kindjes spelen is erg leuk! En heb je griepje onder de leden? Daphne: vind je het nu ook nog moeilijk, 2 kinderen met een klein leeftijdsverschil? Sam is wel iets kleiner dan Jesse. Ik denk dat Jesse nu een 13 kilo weegt en is denk ik 90 cm. Dus scheelt niet zoveel. Jesse zit wel op de gemiddelde lijn hoor. Marijn was vrijdag 73 cm (gek he, op 21 januari in het ziekenhuis 74 cm, maar ik hou nu maar 73 cm aan) en hij weegt 9 kilo. Heeft Fay nog koorts? Zwaantje: en... was het kinderfeestje van Lieke leuk? Is ze verwend?
Geen idee wanneer we voor de 2de gaan. Ik moest eerst maar een jaar niet zwanger worden i.v.m de keizersnee..ik maak maar geen planning er zijn zoveel onzekerheden met werk, huis (te klein) en herstel van mijn man (ptss)... ik ben zeker trots dat Evan mama zegt. Vandaag was hij bij mijn ouders en daar werden ze er al gek van...oma riep de hele tijd oma..oma...en Evan zei steeds mama Vast gefelicteerd met jullie 7 jaar ice!
HIer maandag bij de gyn geweest voor echo.. Weet even niet zo goed wat ik moet denken. Inwendige echo gedaan, vruchtje ligt in de baarmoeder dus dat is gunstig.. het lijkt tussen de 5 a 6 weken te zijn en dat klopt eigenlijk niet helemaal.. omdat ik ws rond de 6 a 7 weken zou moeten zitten. over 2 weken moet ik weer terug voor een 2e echo om te kijken hoe het dan is. Vind het nu eigenlijk best wel spannend.. Maar durf eigenlijk nog niet blij te zijn... Ben zo bang dat het niet goed is.! Verder moet ik dus toch onder behandeling blijven van de gyn. Ik vertelde dat ik een afspraak had staan bij de VK maar hij vond dat gezien mijn vorige zwangerschap niet handig. Dus zonder het te vragen blijf ik dus nu toch onder gyn behandeling.. Nu even 2 weken spannend! Donderdag de 24e moet ik weer...
@ Anastacia. Hè bah dat ze je niet gelijk meer zekerheid konden geven! Konden ze het hartje al wel zien kloppen of was het daar nu dan ook nog te vroeg voor? Wat was er met je vorige zwangerschap dat je onder behandeling van de gyn blijft? Nou, voor je het weet is het volgende week donderdag! We duimen dat het allemaal goed is!
bij laura ben ik ingeleid ivm hoge bloeddruk, eiwit in de urine etc.. Eerst zei de gyn dat ik een volgende zwangerschap weer naar de vk kon, maar toen ik voor die echo kwam zij de gyn dat ik bij hem moest blijven. Vind ik alleen maar fijn, maar wel raar dat ze eerst iets anders zeiden. Ze konden wel iets zien bewegen dat wel.
Anastasia: ik duim voor je! Misschien dat je toch minder lang zwanger bent dat je denkt. En dat je onder controle bent bij gyn moet je dan maar even voor lief nemen, toch? Wordt het in ieder geval goed in de gaten gehouden.
@ Mariska:Ik heb geen ks gehad. Ik ben ingeleid . @ Lady Ice Shir: Ik vind het verder ook helemaal niet erg om bij de gyn onder controle te blijven. Geeft me ook wel een zekerder gevoel eigenlijk. Afspraak met de VK is afgezegd. Wel moeten hun tzt de nazorg regelen. hielprikje, en dat soort dingen. Hoe gaat het verder bij jullie? Hier heeft de kleine meid ondertussen ontdekt dat ze zich met haar slaapzak om kan draaien in bed.. ze beland dan dus op haar buik maar kan vervolgens niet meer terug..wat resulteerd in een hoop gegil!
Ik zou ook niet weten waarom je bij de gyn moet blijven..gewoon ff vragen. Hier gaat alles goed. Evan heeft vanmiddag maar 3 kwartier geslapen. Nu hopen dat hij vanavond wel op bed wil. Hij heeft last van zijn tandjes of hij zit (te vroeg) in een sprongetje...is hij trowens altijd vroeg mee..
Anastasia, bah bah, die extra spanning nu. Vandaag was Fay echt super gezellig, wat was die lekker gehumeurd En veel kletsen en lachen, en kruipen en staan en de boel ontdekken. Was echt heel leuk om te zien.
@ Anastacia.. hopelijk hebben ze donderdag goed nieuws! Niet leuk om zo in spanning te zitten! Vandaag met Zoë weer naar het CB geweest. madametje is nu 7935 gram en 70,5 cm en zit nog steeds prima in de groeicurve. Verder waren ze ook weer tevreden . Op sommige dingetjes liep ze iets voor, maar moeten wel met haar gaan oefenen om zelfstandig van liggen naar zitten te gaan... nou dat wordt nog een klus want nu ze het zitten heeft uitgevonden en het stappen aan de hand wil ze alleen nog maar liggen als ze naar bed moet of op het aankleedkussen... maar niet meer in de box . Verder alles goed met alle kids?
Hihi lijkt me wel leuk als ze dat eenmaal kunnen! zelf staan en lopen! kruipen kan lauea alleen nog niet eens dus moet denk ik nog ff wachten
Zoë kan ook nog niet kruipen... ze draait rondjes op haar buik en heeft haar achteruit gevonden... maar voor de rest geen actie . Net geoefend van lig naar zit.... Op de rug in de box... nou ze vond het wel best en lag lekker te spelen en te kletsen. Paar keer geholpen met hoe ze overeind moet komen... schijnt via d'r zij te moeten. Ze vond het prima hahaha. Nu ligt ze lekker geluiden te maken op haar buik op de grond en ligt rondjes te draaien...
Succes morgen, Anastasia! Ik hoop echt dat jullie een mooi hartje zien. Zoë vindt de wereld uit lig stand waarschijnlijk veel leuker Naatje..Ze heeft lekker haar eigen tempo..en geniet er nog maar van dat ze niet overal aan zit..haha...dan zijn ze echte handenbinders..ik ren de hele dag achter Evan aan. Hij kruipt en trekt zich overal aan op. Overal zitten de kinderbeveiligingsmiddelen erop..nog ff en hij loopt los.
Hoi iedereen, Ben ik ook weer eens Hoe is het hier? Mason is sinds vandaga hartsikke ziek. alleen maar overgeven en diarree. Hij kan nog geen slokje water binnen houden. @ anastasia, Hoe is het vandaag gegaan bij de gynaecoloog? Mason kan ook nog niet kruipen hoor. @ Daphne, fijn als die kleintjes zo blij en tevreden zijn he @ Naatje, fijn dat alles zo goed was bij het cb @ mariska, ik geloof direct dat het dan handenbindertje worden ,maar het lijkt me wel erg leuk om te zien
Nou Ik ben er ook weer net als Mason.(hihi) we zijn op elien haar kamer gaan slapen dus daar moets weer vanalles gebbeuren. het plafond was roze en nu wit,de vloer was paars en nu grijs,1 muur was donkerbruin en 2 roze muren.Daar zit nu een mooi behgangetje tegen aan.Gelukkig is mijn vriend schilder geweest dus voor hem niet zo heel moeilijk . PFFFFFFFFF Lieke zeurt al een paar dagen over buikpijn en moest 2 keer spugen op school. Heb de dokter gebeld en moest maar aanzien hoe het vandaag en vannacht ging en anders morgen langskomen.Maar het gekke si dat ze helemaal geen koorts heeft en niet ziek ziet.Ik weet het ook niet. Verder heeft Nick begin van de week 2 loop oren gehad. Vandaar dat ie de nachten ervoor niet goed sliep. Het slapen gaat nog steeds niet goed,dacht het wel even maar dat was gewoon 1 keertje. Nou genoeg over ons hier. Hoe gaat het hier verder? Anastacia,Hoe was het vandaag gegaan? Kunnen die van jullie goed zitten? En kruipen lees ik!?
Mason heeft vannacht in het ziekenhuis gelegen. Ging helemaal niet goed met hem. Hij was ook helemaal niet meer alert en erg afwezig. Nu gata het een stuk beter ,alleen de diarree en hoge koorts blijft aanhouden. Hij is nu wel thuis. @ zwaantje, beterschap met Lieke en hopelijk blijven de looporen van Nick nu weg.