Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Jeetje Mason..schrikken zeg! Nu is hij weer thuis begrijp ik..ik hoop dat hij snel opknapt..
    Beterschap dames met jullie zieke kids..

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mason, dat is wel schrikken! Het heerst wel gigantisch, hoop maar dat ie goed opknapt en dat ie thuis kan blijven.

Hier een zieke Sam (de oudste), die heeft al zeker vanaf zondag (misschien vanaf zaterdag) koorts. Omdat wij een paar dagen wegwaren kon ik niet meer naar de huisarts (Sam was bij mijn ouders in den bosch), zijn wel bij de noodarts al geweest, hopelijk is het dit weekeinde niet nodig, maar ja.. ik wacht het af morgen.

Met Fay gaat het lekker! Mevrouw lijkt te gaan kletsen, we herkennen al "eten" "papa" "ja" "die" (oke vaak wel napraten hoor!)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden de echo was goed, donderdag was ik 7wk6dg
    en kloppend hartje gezien!

mason jeetje zeg dat is schrikken!

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mason: tjeetje, dat is schrikken zeg. Ben je overdag naar de ha gegaan en doorgestuurd naar het ziekenhuis? Hoe gaat het nu?

Anastasia: oh, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Hoe voel je je nu? Toch iets minder lang dat je dacht toch?

En wat heerlijk dat sommige kindjes nog niet kruipen! Marijn sjeest de hele kamer door. Snel achter zijn broer aan. Wel lachen hoor. Maar je moet overal weer goed op letten nu. En als ie niet kruipt, staat ie wel.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ anastasia, wat fijn dat de echo goed was zeg :D
    @ daphne, beterschap met Sam en wat ontzettend leuk dat Fay zo aan het kletsen is.
    @ lady ice, Het lijkt me wel heerlijk je ventje zo te zien kruipen ,maar ik geloof wel dat het druk is. Je komt dan ogen tekort he haha
    Met Mason Gaat het nog niet echt helemaal super. Hij drinkt wel wat ,maar de diarree blijft maar aanhouden. Hij slaapt vrijwel de hele dag door ,maar dat is natuurlijk ook wel logisch. Vannacht was de korrts gelukkig iets aan het zakken. Hopelijk blijft dat zo en stijgt het niet weer.

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Anastasia..gefeliciteerd met de mooie echo!
    @Mason..ik hoop dat de koorts bij jullie weg blijft..
    @Lady Ice..tja ook hier handen en ogen tekort..ik kan geen tel de kamer meer uit :) ..
    Evan trekt zich ook overal aan op. Ook aan je broek als je in de keuken staat. Nou doet hij dat bij iedereen maar ja oma draagt broeken met elastiek...Evan heeft haar al een paar keer de broek van de kont afgetrokken :)

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hai meiden,

ben ik ook weer.
    @ Anastacia. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
    @ Mason. Hopelijk is Mason snel weer beter. Het schijnt te heersen... maar daar heb je niets aan ;) .
    @ Daphne78. Leuk hè dat kletsen! Zoë kletst ook de oren van je hoofd hier. Papapapa en mamamama en van de week zei ze pop. En verder een hoop onverstaanbaar gebrabbel :).

Zoë werd vanacht elk uur huilend wakker. Heeft ze afgelopen weken al een paar keer gehad... Denk dat ze last heeft van haar kaakje die aan het groeien is. Schijnen ze behoorlijk last van te kunnen hebben. Verder was ze vandaag niet echt gezellig, maar ja ze had ook niet zo goed geslapen.... ze was lekker chago en we moesten ook nog naar de verjaardag van Zoë haar "vriendje" ;) die één was geworden. Gelukkig was ze opeens over haar slaap heen en begon ze weer aan één stuk door te brabbelen tegen iedereen die naar haar keek :) .
    Ook wil ze héél graag steeds stappen aan de hand.. en dan probeert ze haar handjes opeens los te maken en wil ze los staan. Stond ze vanmiddag gewoon 5 seconden los :confused: . Maar goed.. verder niets hoor, want het kruipen heeft ze nog niet eens door :) . Denk dat ze gewoon wat stappen wil overslaan :( .
    Ben wel elke dag met haar aan het oefenen om via haar zij van liggen naar zitten te gaan (opdracht van het CB ;) ). Dat begint ze nu wel erg leuk te vinden. Begint ze heel hard te giechelen als ik haar via haar zij omhoog help.

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Wat leuk dat er hier weer gepost wordt. Ben er een hele tijd uit geweest, omdat er veel naar het 'andere foroum' waren gegaan. Ook daar een hele tijd niet geweest...

Anastacia; opnieuw zwanger? Gefeliciteerd!

Ga klein beetje teruglezen :) NIet alles hoor :D

Jayden is inmiddels boven de 10 kg, bij z'n laatste CB bezoek was hij 9990 gram en 75 cm. Flinke beer best wel, maar hij volgt gewoon z'n eigen lijntje (wel iets boven het gemiddelde)

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Katje
    De meeste mei mama's zijn hier idd niet meer !
    maar heel af en toe lees en schrijf ik hier ook wel mee.
    Wat is Jayden al groot zeg! De laatste keer dat laura gewogen werd was ze 8110gram en 70cm ( maandje geleden ofzo)

10. het is indd. wel rustig hier zeg!

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    We hebben gisteren echte schoentjes gekocht! Evan stapt al een hele tijd nu toch maar stevige schoenen gekocht bij de bristol..ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij alleen loopt.. :)

12. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Veelste rustig!
    Moeten we toch meer gaan schrijven he ;)

Nou ik heb Nick vanaf dinsdag nacht laten huilen!Heel erg tegen mij gevoel in maar ik kon niet meer.Hij kwam alweer een poosje 2 keer per nacht!En ik heb nog 2 kinderen lopen die ook maar iets hoeven te doen of ik werd al weer boos.
    Ik kon niet echt veel meer hebben.Toen dacht ik en nou is het klaar ik ga hem laten huilen.Makkelijker gezegt dan gedaan.Dinsdag nacht werd ie om een uur of half 11 alweer wakker,dus heb ik hem laten huilen.In totaal 3 keer 10 minuten.En telkens na die 10 min even naar hem toe,speentje er weer in en een aai over zijn bol.Toen is ie zelf in slaap gevallen! :D
    Hij is nog een keer wakker geworden en toen ben ik er niet naartoe gegaan en hij is zelf in slaap gevallen.
    Gisternacht werd ie om half 4 pas wakker en heb ik hem ook laten huilen.Ben ook niet naar hem toe gegaan,ook toen weer naa een minuut of 10 zelf in slaap gevallen.En wat denk je?Vannacht dus helemaal niet wakker geweest!hij lag er om 7 uur in gister en om kwart voor 7 werd ie wakker en lag ie te kletsen JIPPIE eindelijk!
    Ben zo blij,was natuurlijk zelf wel een paar keer wakker vannacht :)
    En verder gaat alles gewoon lekker hier.
    Nick zit sinds een week of 2 voorop de fiets en hij vindt het helemaal leuk.Ik heb er ook een voetenzak bij en een regentunnel,ideaal!

13. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Oh mariska stapt ie al rond?
    Nick kan nog steeds niet goed blijven zitten,hij valt nog om haha

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nick voorop de fiets...hier vorig weekend geprobeert. Ben echt geen fiets mens maar Evan vond het echt geweldig! En maar roepen..al die mensen zie je dan kijken en lachen..
    Ik hoop voor je zwaantje dat Nick het door slapen nu door heeft..lijkt me erg vemoeiend zeg al die gebroken nachten.

Evan vond die schoenen maar niks gisteren. We moesten hem afleiden om de schoenen aan te krijgen. Vandaag ging het gelukkig al veel beter. Evan heeft zelf een pasje los gelopen...los staan doet hij al een tijdje.
    Ach zwaantje..ieder kind zijn eigen tempo..ik hoor steeds vaker dat Evan zijn leeftijd vooruit is..of je daar altijd blij mee moet zijn ;)

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hii meiden, ook ik meld me weer eens.

Heb gister getest en we zijn zwanger van de tweede!

Zal eens kijken of het me lukt hier ook weer wat te gaan schrijven!

Katje, daar ben je! Tijdje niks gehoord van je!

16. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Lafo! :D
    Was je bij Amy misselijk?

Evan een pasje los gelopen,SUPER!

Nick werd vannacht om een uur of half 4 wakker.
    Heb hem eersyt weer laten huilen en toen ben ik naar hem toe gegaan om de speen erin te doen.
    Hij sliep toen gelijk weer.

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    GEFELICITEERD Lafo...

Evan krijgt in de nacht ook een speentje als hij wakker wordt, Zwaantje..ik laat hem ook altijd ff huilen soms slaapt hij zo weer en soms is hij de speen zoek.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, wat super! Gefeliciteerd!

Fay staat nog niet los, ze probeert het echter wel. En vandaag heeft ze ontdekt dat de babywalker ook leuk is om mee te lopen. (Alleen pikt Sam deze erg vaak in, dus ik moet regelmatig bemiddelen).
    En los staan/lopen hoeven ze nu ook nog niet te kunnen. Ooit gaan ze het toch wel doen.

En ik heb toch wel altijd het advies gekregen om pas stevige schoentjes te kopen als ze 3 maanden zelf los kunnen lopen. Fay krijgt pas schoenen op het moment dat ze kan lopen, en dan met van die flexzooltjes. Buiten gaat ze momenteel toch nog niet wandelen :D

Ooo dat laten huilen, dat dacht ik van de week dus ook, wilde haar niet weer een flesje geven (2 uur 's-nachts). Maar mevrouw is vervolgens 1,5 uur bezig gebleven en toen had ik zoiets van "ik wil slapen" dus heb het flesje gegeven en mevrouw ging eindelijk slapen. Gisteren heb ik haar om 12 uur de fles gegeven en ze heeft ook weer doorgeslapen. Nu nog wat vaker doorslapen dan 3 weken aan een gesloten om vervolgens weer een maand niet door te slapen....

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee bij Amy ben ik niet misselijk geweest alleen heel erg moe de eerste 3 a 4 maanden

Dank je wel voor de felicitaties trouwens!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat goed zeg!
    Amy heeft vandaag eindelijk het kruipen ontdekt, nu ze het kan vraag ik me af of ik blij moet zijn haha je moet nu echt wel heel goed gaan opletten!
    En ze stapt als ik d'r aan me handen heb met 2 handen hoor!

Deel Deze Pagina