Goed zo zwaantje, lijkt me knap lastig zeker met meerdere kinderen in huis maar je plukt er nu de vruchten van!
wat fijn nu maar hopen dat t zo blijft! brian komt ook nog veel te vaak snachts.. maar als ik hem laat huilen houd ie ook echt neit op tot ie een fles heeft gehad wel iritant want hij hoort snachts gewoon niet meer te eten
hahaha brian ook hoor t gaat redelijk goed emt t los zitten.. maar vandaag viel die nog een keer zo achterover.. pats op zijn achterhoofd.. en huilen was wel heel zielig.. dacht echt dat ie wel goed kon zitten.. misschien dat ie meot was maar stappen zie ik brian voorlopig ook nog net doen
dat is ook weer zo.. ze worden al zo snel groot.. dat baby is er al helemaal af! brian gaat ook al een tijdje mee op de fiets.. gaat erg goed.. en doe hem dan ook wel echte schoenen aan.. dan blijven zijn voetjes lekker warm! en dan thuis wel direct weer uit.. want schijnt nog neit echt goed te zijn voor de voetjes
haha dat doet brian dus ook hij blijft net zo lang schreeuwen tot ie een fles krijgt.. maar t is dan ook wel een echte vreetzak hoor.. alles draait bij hem om eten
hahaha nee dat heb ik ook al geprobeerd.. die gooit ie direct aan de kant kleine driftkop kan t zijn als t om eten gaat
@Deentje..dat baby zijn gaat er erg snel af hé..veel te snel Vandaag verjaardag van mijn schoonvader gehad..hij wordt morgen 60..en wie stond er in de belangstelling? Evan...Hij bleef maar stappen..dan met die dan met die. En maar wakker blijven. We hadden hem om half 12 voor een uurtje op bed gelegd daarna naar Friesland gereden..en maar niet weer willen slapen. Pas op de terugweg om half 8 viel hij weer in slaap. Net een papfles gegeven en nu hopen dat hij zo moe is dat hij niet eerder wakker wordt dan morgenvroeg..
Witte reus idd forum problemen. Evan heeft blijkbaar maar weinig slaap nodig En als hij verder gezellig is geweest dan zal hij het wel niet nodig gehad hebben hihi Hier vandaag naar een kinderverjaardag geweest, was wel gezellig.. Laura heeft echt sinds vanmorgen snot dat letterlijk uit dr neus loopt ... grote klodders zooi hahaha arm kind
Gefeliciteerd met je zwangerschap van de 2e! Spannend weer zo'n periode! Hier nog geen kriebels om voor een tweede gaan starten, dus gewoon aan de voorbehoedsmiddelen Jayden is nog helemaal niet bezig met stappen, maar kan bijna zelf gaan zitten. Als wij hem zittend neerzetten gaat het in principe wel hoor...soms kukelt hij nog wel om...maar meestal weet hij zich prima naar z'n buik te laten glijden (al dan niet via z'n zij) Gaat goed hier, wil binnenkort ook eens gaan kijken naar fietsstoeltjes, iemand nog tips voor "goede" :
Hier ook een snotterig kindje, Anastasia..het zit wel goed los. Gebruik je nog iets voor de verkoudheid van Laura?