Tja weinig slaap...Als Evan thuis is slaapt hij 's middags zo 3 uur maar ergens anders vind hij het veel te leuk om te slapen..
Heel veel neussprayen met zoutoplossing en ik heb zo'n snotzuigertje... Ben echt bang dat ze anders weer een keer oorontsteking krijgt!
Dank je wel, nee moet er ook nog eentje halen maar waarschijnlijk wil ik die van Bobike, die schijnen wel fijn te zijn. Hier ook nog geen stapjes, wel kruipen eindelijk.
Mariska wat houd je nog tegen om voor een tweede te gaan? Als Amy ergens anders dan thuis is wil ze ook nooit slapen, vanmiddag heeft ze zo'n 2,5 uurgeslapen, ze doet maar 1 slaapje. Anastacia wat sneu al dat snot zeg, tsja na een kinderverjaardag dan weet je het meestal wel. Vandaag had Amy voor het eerst een bloedneus, was zo zielig al dat bloed, ze kukelde om zo bovenop d'r neus!
Goeiemorgen, Zo, er wordt weer gezellig gekletst hier Lafo: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk hoor, een tweede. Hebben ze zometeen veel aan elkaar! Had ik ook hoor, alleen maar moe. Hoewel ik bij de 2e toch ook wel misselijk ben geweest. Anastasia: gaat het bij jou ook allemaal ok? Ben jij nog moe/misselijk? Jij zit al bijna op de 12 weken, dus vanaf nu wordt het alleen maar weer beter he. En oorontsteking... ik weet er alles van! Wij hebben al zo vaak aan de ab gezeten. Nu ook weer, onderhoudende ab. Als Marijn 1 jaar is worden we opgeroepen voor de neusamandelen. En dan gaan ze ook in de oren kijken tijdens de operatie of het nodig is om buisjes te plaatsen. Ben er zo blij mee! Klinkt misschien stom, maar bij Jesse zijn we echt 8 maanden aan het sukkelen geweest. Zaten wel 2 keer per maand bij de ha voor oorontsteking. Die heeft met 15 maanden buisjes gekregen en zijn de neusamandelen geknipt en sindsdien is ie eigenlijk nooit meer ziek geweest. Mariska: oh, wel aan het kriebelen voor een tweede. Nou ja, misschien binnenkort he. En Evan ook thuis een lekkere slaper en buiten de deur niet. Bekend verschijnsel Nou ja, is voor thuis ook wel lekker, heb je even tijd voor jezelf. Katje: Jayden flink aan het oefenen met zelf zitten. Komt allemaal goed hoor. Ik heb ook een Bobike fietsstoeltje. Jayden zal het vast hartstikke leuk vinden. Als het vanmiddag weer lekker weer is, ga ik ook weer. Wel flink trappen met zo'n 25 kilo aan kind erbij (eh... 2 kids dan he). Deentje: haha, water vindt ie dus niets? Nou ja, ik kan me ook wel iets lekkerders voorstellen hoor! Verder kan ik niet meer lezen. Nou, wij zitten dus op een oproep te wachten voor het zh. Nog 2 maandjes... Niet dat ik het leuk vind hoor, want ik zal heus wel weer tranen in mijn ogen hebben als we daar zijn, maar ik hoop dat het voor Marijn helpt. En verder alles zijn gangetje hier. Marijn gaat zijn grote broer achterna. Hij kruipt, loopt langs tafel, stoel. Wel leuk om te lezen wat iedereen kan zo he.
Lady Ive Shirr ;Kan me indenken dat je toch opziet tegen die operatie is oo k niet nix voor zon kleintje. Hopenlijk ziijn daarna snel de klachten weg... En fietsen met 2 kids lijkt me doodeng en zwaar! Heb ook nog nooit met Laura gefietst..
@Lafo..mijn man is aan het herstellen van PTSS..het gaat goed en hij is nu bezig met reintegratie..er gaan dus weer veel dingen veranderen..we hebben het er wel over en ik geloof ook wel dat dit jaar de nuva ring er ook wel uit gaat .. Ach Amy met een bloedneus...Evan loopt hier met een blauwe wang..valt ook regelmatig..je kan het ook niet altijd voor zijn. @Anastasia..Laura al wat opgeknapt? @Lady Ice..Ik hoop dat de operatie helpt voor Marijn..het is voor zo'n kleintje ook niet goed als ze zo vaak ab nodig hebben.. Evan is weer opgeknapt van zijn verkoudheid. Hij snottert nog wel wat maar hij slaapt 's nachts weer door..en dat is wel zo lekker . Morgen nog werken en dan lekker 3 dagen vrij..mannetje is dit weekend jarig dus zondag het huis vol..ik hoop dat de eersten komen als Evan op bed ligt anders wil meneer niet slapen..
Opgeknapt ach.. ze is nog wel iets snotterig en vandaag gewoon een mega off day.. ze is de hele dag aan het huilen en doen geweest, was er echt helemaal klaar mee tgen de tijd dat mijn man thuiskwam. Wat er met haar is, geen idee.. vanncaht ook al tot 230 op geweest met een huilend meisje.. En als ik nou wist wat er met haar aan de hand was, ... Nou ja misschien morgen een betere dag. trusten
en gaat het iets beter vandaag? Ben nu druk aan het kijken naar fietszitjes, het lijkt me zo tof om met Jayden te gaan fietsen! Jammer dat het allemaal zo duur is, maar gelukkig bestaat Marktplaats
Ja gaat wel een stuk beter vandaag, al is ze vannacht ook een paar keer geweest.. ben er een beetje brak van van die gebroken nachten.. Ik heb een bobike fietsstoeltje, maar heb m dus nog niet gebruikt Zijn idd duur, heb m toen voor moederdag gekregen!
Ik heb een set gekregen voor mijn verjaardag..stoeltje, scherm en fietstassen..komen bij halfords weg. Evan zit er goed in.. Ik hoop dat Laura vanancht jou laat slapen Anastasia..je hebt je rust wel nodig..
Ik kreeg dus t stoeltje zelf voor moederdag. En het windscherm en zo'n beugeltje/stuurtje weet ik wat t is voor kerst hihi Ik ben nog altijd niet gaan fietsen , vind het een beetje eng ! Maar het waait ook gewoon nog veel te hard.
Jij gaat volgend zomer met 2 kids op de fiets weg, Anastasia Hoe was het vannacht met Laura? Hier was Evan om 5uur klaar wakker..
ben benieuwd wat Jayden morgenochtend doet, hij lag er vanavond al om half 7 in. Helemaal bekaf want meneer wilde overdag nauwelijks slapen... Dus ik ga nu te bed, want verwacht hem voor 6 uur wel
Hopelijk laat Jayden je lekker slapen! Fay heeft trouwens last van flinke luieruitslag of misschien toch de waterpokken.. want op het kinderdagverblijf zijn de waterpokken gesignaleerd...
GEFELICITEERD Anastacia met je 12 weken! Hoe gaat het verder met de dames en de kids? Hier gaat ie goed..morgen is Evan alweer 11 maand..ik begin langzaam aan plannen te maken voor zijn verjaardag.
Goedenavond meiden, ..hier ook een Mei mama van 2008...in het begin van de zwangerschap wel eens rond gekeken in het andere topic (bevallen in Mei..geloof ik ...maar ben meer actief in het SMEP topic....zo is het allemaal begonnen eigenlijk ..dus een beetje uit het oog verloren zeg maar hahah Maar lijkt me leuk om hier ook mee te kletsen, met mama's van beebjes in de zelfde leeftijd als mijn dochter..kunnen jullie nog een kletskous gebruiken ?
wellicht heeft ze oorontsteking..heeft Meagan ook gehad, eerst verkouden tot ze op eens niet meer wilde slapen en alleen maar krijste ....heb nachten met haar opgelopen..geen idee wat er nou was...wilde een afspraak maken met de HA en toen zag ik dus dat er korstjes in haar oor zaten ....snapte er niets van..dacht opgedroogd snot of iets dergelijks..maar snoetje was gewoon schoon...toen ik het uitlegde hoefde ik niet tekomen..was een doorgebroken ooronsteking..zou vanzelf minder worden...mooi niet dus..ben uiteindelijk bij een dokterspost beland omdat ze compleet op was..en die heeft een antibiotica gegeven..wereld van verschil.. Heel verhaal weer.....eerst thee.. ohja...goedemorgen !
Hoi Diaantje17, natuurlijk is hier nog een kletskous welkom. Nu wordt hier helaas op dit moment niet zo heel veel gekletst. Anastacia, gefeliciteerd met je 12 weken! Hier bij beide meiden geiriteerde oortjes. Geen oorontsteking momenteel maar volgens mij hadden de oren schoon moeten zijn na die antibiotica kuur van 3 weken geleden. Fay heeft een schimmelinfectie, echt vuurrood, gelukkig helpt het zalfje dat we gebruiken nu wel. Fay gaat nu ook langzaam langs de tafel en langs de bank lopen. Erg leuk Wij moeten ook maar eens gaan bedenken wat we gaan doen op de verjaardag van Fay, volgend jaar is makkelijk dan krijgen we allemaal een dagje vrij Maar dit jaar... op zondag vieren is wat makkelijker als op dinsdag.