Hoi meiden, ik kom ook weer eens koekeloeren... is denk ik iets mis gegaan met de meldingen die ik krijg als er iets gepost is.. want heb 'm de hele tijd niet gehad en nu ineens wel maar zie dat er af en toe nog wel wat gekletst wordt hier . @ Anastacia. Gefeliciteerd met je 12 weken.. fijn dat het zo goed gaat. @ Lafo. Gefeliciteerd met je zwangerschap. @L.I.S. Ben benieuwd of de operatie helpt bij Marijn.. ik hoop het. Hier slaan de medicijnen nog steeds goed aan voor Zoë haar bronchieen en ook de keelamandelen houden zich hierdoor rustig.. maar ja, is natuurlijk geen lange termijn oplossing. 6 april moeten we weer naar de kinderarts, dus dat maar weer afwachten.. @ Daphne78. Hoe is het met Fay? Balen zeg die schimmelinfectie... heeft ze er zelf veel last van of valt het mee? @ Mariska72. Hier worden ook al langzaam aan plannen gemaakt voor de verjaardag. Gaat het snel hè zo'n jaar. We weten iig dat we het zaterdag 16 mei vieren.. Zoë is vrijdag de 15e jarig en ik zondag de 17e.. dus vieren we het samen.. nou ja, ach... we vieren haar verjaardag, en mijne een beetje. Vind haar verjaardag vieren ook veel leuker . @ Diaantje17. Welkom hier... er wordt inderdaad niet altijd veel gekletst, maar dan is het wel goed bij te houden . ff domme vraag.. maar wat is SMEP? Hier alles prima. Zoë is alweer 10 1/2 maand.. en nog steeds geen tand te zien hahaha. Kwijlen doet ze des te meer, dus denk dat het er nu echt aan gaat komen. Verder gaat achteruit kruipen beter dan vooruit, maar langslopen in de box en stappen aan de hand vind dametje helemaal geweldig. Denk dus dat ze misschien het kruipen wel gaat overslaan . Verder kletst ze iedereen de oren van het hoofd en palmt ze iedereen in met haar grote blauwe kijkers h... en als ze er een complimentje over krijgt dan begint ze helemaal te sjansen hihi. Las dat iedereen al druk bezig is met fietsstoeltjes . Ik had een zitje gekregen van iemand die 'm niet meer gebruikte, van GMG, op mijn fiets gezet... kon ik er zelf niet meer op hahaha. Had dus mooi maar iets van 20 cm ruimte tussen zadel en zitje argh... Maar heb mijn MTB verkocht op marktplaats en heb nu een mooie mamafiets van sparta (ook alvast voor mijn verjaardag ). Nu nog de zitjes, maar die krijg ik pas van manlief voor mijn verjaardag.. en niet eerder (zeur, zeur haha). Maar heb ook nog een fietskar en die vind Zoë ook erg leuk. Zitje van GMG past hier ook niet op die zijn veel groter en de voetsteuntjes komen precies tegen het frame aan, dus kan dan niet sturen . Nou, dat was het weer even. Nu lekker languit op de bank... was weer druk weekend.
hahah..lekker rustig dus..maarja..net wat jullie zeggen..makkelijker bij tehouden hahaha Op de vraag wat is Smep?....als je bij zwanger worden-clubs kijkt zie je vanzelf "het grote smep topic" staan Smep betekent Sperm Meets Egg Plan ..en het gaat heel goed..de meeste die zich aan dit plan houden zijn snel zwanger...op de 1e pagina staat de uitleg hoe of wat...de mama's blijven meestal "hangen" om de rest te supporten hahah..erg gezellig cluppie..al zeg ik het zelf hihih Hier ook het fietszitje erop gezet..vanmiddag onze eerste ritje..ben benieuwd wat ze er van gaat vinden hahah oh kleine meid heeft het niet meer naar haar zin..kom straks wel weer buurten..en reageren op de rest..
@ Daphne..Hoe gaat het met Fay? @Naatje..hoe stat het met de tandjes? Al iets te zien? Hier zijn er nu 6 maar het staat al 3 maanden stil..de rest wil nog niet. Hier ook een gekwijl en rode billetjes maar geen tandjes te zien. @Diaantje..Hoe ging het op de fiets? Het is hier een succes.. Hier is de werkweek weer begonnen..kreeg vanmiddag een sms van mijn mams dat Evan daar 3 pasjes los had gedaan. Dat was voor het eerst dat ze had gezien i.p.v. mijn verhaal..haha trotse oma. Evan heeft vanavond lekker meegesmuld van een paar aardbeien. Heerlijk vond hij het. Hebben jullie al een kado idee voor de verjaardag van jullie kleintje? Wij vragen buitenspeelgoed. Zou het anders ook niet weten. De feetsslinger heb ik al in huis..er staat op : hoera evan is jarig.. Op die manier kan ik hem ook vaker gebruiken.
mogguh... fietsritje gisteren vond ze fantastisch..alleen is mijn fiets niet echt geschikt voor een zitje..met gevolg dat ik niet normaal kan opstappen of afstappen..(mensen zullen wel gedacht hebben...wat een muts..met dat op en af gehup hahah) Even kijken voor een andere oplossing.. Spannend hoor Evans 1e verjaardag, en dan ook nog een paar pasjes los..super hoor! ...gaat hard he ..zou Meagan graag nog even "klein" willen houden..al was het maar even.. Qua kado..geen idee..wij zitten ook al tedubben...nu nog een slinger scoren...mag ik vragen waar je die gekocht hebt? even naar de winkel ..voor de jongste uit school komt..(oeh..vergis ik me weer hahhaha..zeg nog steeds de jongste..maar dat is Meagan natuurlijk ..dom.....ja heb m 11 jaar de jongste kunnen noemen.moet nog steeds wennen..gek he? hahah
Hoi, Ik dacht, laat ik hier maar eens een korte update geven aangezien ik nooit meer op onze eigen site kom (sinds de nieuwe). Met Abigaël gaat het stukken beter dan een paar maandjes terug. We hebben van de kinderarts zakjes laxeermiddel gekregen voor haar onlasting. Er gaan soms een paar dagen voorbij dat ze die niet hoeft! Haar ontwikkeling gaat ook als een speer. Ze loopt al het hele huis door aan 1 vinger. Gaat zelf de trap op. Kan kleine stukjes los lopen. Echt het gaat super met haar! Het andere nieuws is dat ik bijna 6 weekjes zwanger ben! Nou ik ga weer. Ben benieuwd of er een aantal meiden zijn die dit lezen. Zo ja, hoe is het met jullie allemaal?
@Ntomni..GEFLICITEERD! Spannend... @Diaantje..kijk eens op www.feestslinger.nl. Erg leuk een unieke slinger. Ik had daar ook de geboorteslinger weg en een slinger voor schoonpa die 60 werd. Hier ook een fiets die niet geschikt is voor kids..maar ja ik moet het er maar mee doen. Evan doet het super..mama heeft en nierinfectie en een blaasontsteking..heb niet snel last van pijn maar nu... En we gaan klussen vor onze 2de baby! Vrijdag de laatste NUVA ring eruit daarna een maadje rustig aan doen en vanaf Evan zijn verjaardga weer aan de klus..
Ntombi, gefeliciteerd! Met de schimmelinfectie van Fay gaat het nu de goede kant op, het is al een stuk minder rood. Het is nog niet over echter. En nu heeft Sam de waterpokken, of liever gezegd, ik heb vanochtend 1 waterpok ontdenkt. Dus nu afwachten wanneer Fay het krijgt. En dan zijn we daar vanaf (kijk dan is het weer positief, ze krijgen het als het goed is maar 1x, en ik denk dat Fay toch wel dichtgenoeg bij het jaar zit) Fay loopt nog niet zelf, ze staat wel de hele dag. Is echt een patsertje hahaha. Mariska, beterschap!
middaggg, Ntombi..van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Daphne..waterpokken..tja..niet prettig ...maar onontkoombaar he...net wat je zegt..ben je er straks wel lekker vanaf.. Mariska..thanx voor de tip...ga straks even neuzen...hebben nog een maandje de tijd he.. Wel vervelend dat je een nierinfectie en blaasontsteking hebt..ik heb het ook gehad toen Meagan 4 weken was...poeeeeeeeeeeeeh...wat deed dat zeer zeg..lag tekronkelen in bed..en ben snachts nog naar de HAP geweest..wist ik veel...had er veel te lang mee door gelopen..maar dacht dat het vast temaken had met de bevalling...stom...nouja..na wat goede medicijnen zag de wereld er gelijk veel rozer uit..maar hoop het nooit meer mee temaken..beval liever nog een paar keer Beterschap! Zo ga even met tuttebel naar de winkel..heerlijk weertje he?
He ntombi wat leuk, gefeliciteerd en wat goed dat het met abigael zo goed gaat, het is jullie gegund!
@ntombi : gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk gaat alles goed @Mariska, wat gaaf dat jullie weer gaan klussen @Daphne, oh neej balen joh dat je een pokje hebt ontdekt maar ja hopelijk ben je er zo ineens vanaf!
@Diaantje..ik doe idd ook liever een bevalling dat dit. Jeetje wat een pijn. Het gaat al wat beter maar bij elke ademhaling had ik pijn. Gelukig is dat nu over. @Daphne..hoe staat het met de waterpokken?
ntombi, gefeliciteerd daphne, lobke heeft ook de waterpokken gehad maar fay kan beter even wachten want als ze het voor hun eerste verjaardag krijgen dan kunnen ze het nog een keer krijgen.
en ook alle berichten tussen 2 en 10 april zijn weg... lekker weer . Hier zijn we klaar voor het zwembad... tot straks.
meiden bedankt hopelijk tot later vandaag tegen de avond dan he en dan hopen op goed nieuws duimen draaien voor ons knuffel aan iedereen liefs miriam ps balen dat alles weer weg is bah
Wat is er gebeurd meiden?? Wilde wat gaan reageren op dingen an gister maar dat hoeft dus niet meer..... Hier al weer een halve dag erop zitten. Amy sliep gister pas om 22.00, en vanmoregn 07.30 is dan erg vroeg voor d'r maar we hadden een vol programma dus we moesten wel de deur uit. We zijn naar muziek op schoot geweest op de fiets, lekker genieten van het prachtige weer!! Nu net thuis en Amy is bekaf en ligt nu lekker te slapen.