We zijn vanmorgen even wezen genieten van het mooie weer..ik moet morgen werken dus nu kan het nog ff. Evan ligt weer lekker te slapen na een broodje en een beker melk. Vanmorgen heeft hij heerlijk een paar verse aarbeien opgegeten..heerlijk om hem zo te zien smullen..ga ff in de tuin bezig. Manlief is met de zandbak bezig..
hier minder goed nieuws de baarmoedermond is weer minder geworden, wat inhoudt dat ik nu letterlijk aan de bank vast zit. mag niet meer fietsen wandelen koken niks meer. huishouden was al taboe nu nog meer bagger echt waar onvoorstelbaar dat het nu weer dreigt mis te gaan. hoop is er niet meer bij mij en ook niet bij bart. dat is allemaal voorbij het enige wat door mijn hoofd heen gaat is dat het de zelfde kant op gaat als bij danique. toen wisten we niks en voelde ik me ook niet slecht nu weer niet maar de baarmoedermond laat me in de steek mijn lichaam laat me vallen zo voelt het ikfaal in het dragen van een kindje mijn droom blijft denk ik een droom die nooit gaat uitkomen. het houdt een keer op. Nu is het afwachten letterlijk volgende week vrijdag gaan ze weer de baarmoedermond opmeten en dan mag die niet minder geworden zijn. het is nu 2 cm als het minder wordt dan 1,5 dan wordt het opname en dan wordt je elke dag in de gaten gehouden maar er is niet echt iets aan te doen. verder verontrust mij alles ook een beetje omdat vorige week het nog 3,2 was dus wat zou het dan volgende week zijn. Sorry dat ik niet positiever ben nu maar het zit ons gewoon niet mee fijn paas weekend voor julliemeiden
Hallo meiden!! Heb het idee dat er pagina's missen en ik kreeg ookg een bericht dat er nieuwe berichten waren ... gek he! Hier werd ik vanmorgen om 11uur gebeld van het kdv dat Laura enorm aan het huilen was , ze was krijssend wakker geworden... en ze kregen haar niet stil! Echt sneu! Wat er was, ze hadden geen idee. Nu is ze de hele week al een beetje van slag... maar goed.. Dus mijn man is vanuit Utrecht naar huis gegaan om de kleine meid te halen, en heeft dus lekker met haar gewandeld en is op een terrasje beland haha Ze was uiteraard weer hardstikke lief.. Gek eigenlijk he, dat ze zo uit het niets ineens ontzettend krijst, ze heeft dus 5 kwartier keihard en ontroostbaar gehuild.. Hebben jullie enig idee waar dat van kan zijn? Het was vorige week ook een paar keer , precies t zelfde verhaal. Nu ik ga ff snel teruglezen.. xx
heeeey wil ik teruglezen,... zijn er tig pagina's gewist... Nou , dat bijlezen ging dus lekker snel! Jeetje zeg Miriam wat heftig weer voor jou en Bart.. Kan me indenken dat de hoop nu wel in de schoenen gezakt is. Weet ook niet wat te zeggen. Vind het zo erg voor je dat het weer minder geworden is allemaal. Miriam je zegt dat ze er niets aan kunnen doen, maar waarom kunnen ze niet zo'n ring om de baarmoeder plaatsen? Meid heel veel sterkte, kom alles hier maar lekker van je af kletsen. En bedrust, tuurlijk is dat moeilijk maar wel voor een goed doel!! xxxxxxxxx
heey een ring kan niet meer als ik het goed heb, mischien doen ze het alleen als het echt minder wordt dan 1,5 nu anders niet meer de kans op vroeggeboorte is dan zo groot dus dat doen ze niet. kan echt niks anders dan rustig aan doen, echt rustig voel me zo moedeloos en mijn lichaam laat me voor mijn gevoel in de steek dat doet me zo pijn nou laten we nog even afwachten in ieder geval deze week en bij iedereen is alles weg van de afgelopen dagen dus niet alleen bij ons gr
Allereerst Miriam ik weet niet wat ik moet zeggen, had echt zo gehoopt dat het niet minder zou worden, kan me voorstellen dat de moe nu ver te zoeken is. Pffff vind het zo verdrietig allemaal, zit eerlijk gezegd naar woorden te zoeken, ik wil je gerust stellen maar snap dat je dat nu even niet kan allemaal. Rustig aan meid jij en Bart, laat het maar bezinken allemaal en ik duim nog steeds even hard. Dikke knuf!!!!! Anastacia arme Laura, geen idee meid, mss last van tanden?? Maar je man zat dus lekker op een terrasje, gelijk heeft die was heerlijk weer!!! Mariska hoe staat het met de zandbak? Onze berichtjes zijn verdwenen omdat iemand van zwangerschapspagina op het verkeerde knopje gedrukt had van de database dus daarom zijn er een hoop dingen gewist helaas....
Hoi meiden!! Jeetje Miriam, wat vreselijk zeg... wat moet dit moeilijk voor jullie zijn!! Ook ik weet niet goed wat te zeggen alleen dat we heeeeeel hard voor jullie duimen en dat we het jullie zoo gunnen!! Doe het rustig aan, luister naar de artsen... en praat er veel met Bart over!! Heeeel veel sterkte en een hele dikke knuffel meid....!
PFF wat een bericht Miriam..kan me voorstellen dat de moed weg is..Ik ga een kaarsje voor jullie branden en dat jullie kracht vinden voor de komende paar weken.. [-o< @Anastasia..ach jee..arme Laura..lief dat je man haar heeft opgehaald. @Lafo..zandbak staat klaar. Ik wil alleen nog even anti-worteldoek ophalen voor de bodem en dan nog wat speelgoed. Ik was net bij action maar daar hadden ze alleen roze emmertjes.. Verder hier net andijvie gegeten..2 opschepslepels vol andijvie ging naar binnen met een stukje rookworst en daarna nog en toetje. Geen idee waar Evan het allemaal laat. Ik wou een taart bestellen maar dat kon nog niet..had hem helemaal ontworpen en kreeg toen de melding dat de uiterste ophaal datum 24 april is..nou ja volgende week nog een keer doen.
Hmm Miriam, Ik had juist gedacht dat ze een cerclage zouden plaatsen omdat dit juist zorgt voor het niet verstrijken van de baarmoeder. En zorgt dat er dan geen vroeggeboorte plaats kan vinden. Maar dat word meestal voor 16weken gedaan volgens mij. Zou het als ik jou was eens aan de gyneacoloog vragen. Verder lieverd, Danique zal echt wel over haar brusje waken, dat kan toch niet anders... Jullie hebben nu wel geneog verdriet gehad... Je mag me altijd PBen meid als je even wilt praten!! dikke kus
hey meiden beau spuugt al de hele dag ze heeft een potje fruit op en wat diksap vanmorgen was de fruit ... nou is ze wel heel vrolijk en geen koorts ze is vanaf gisteren dus aant spugen , zeg griezelt ook letterlijk de hele dag als we haar wat willen aanbieden zo zielig he maar kan dit nou echt ook door de tandjes komen??? ze heeft net 1 dunne luier gehad een klein beetje eerst was het dik zeg maar ... heerst er iets ofzo?
lieve Miriam wat een ontzettend vervelend nieuws weer weet echt ff niks te zeggen kan jullie alleen maar heeel veel sterkte wensen!! en ik ga heel erg hard voor jullie duimen dat t allemala goed gata komen!! en dat jullie echt een kerngezond kindje in jullie armen mogen krijgen!! het is jullie zo gegund.... vind dit allemaal zo naar voor je.. alsof je nog neit genoeg hebt meegemaakt... hele dikke knuffel!!! en klets hier maar lekekr van je af meid!!! en hou er vertrouwen in dat het allemaal goed gata komen!! dat heb je echt nodig nu!!! als is dat heel erg moeielijk!!
oo lieve mirjam en bart! ondanks het heel moeilijk is en jullie het niet zien zitten, probeer echt probeer posi te blijven hoe moeilijk dat ook is en hoe makelijk dat van mijn kant kan komen, echt meid ga plat op die bank en kom er niet meer vanaf dat is het enigste nog wat je kan doen, moet je trouwens nog een hele week wachten pffff kan dat niet eerder? echt meid we gunnen het je zo , ik hoop zo dat jullie droom nu eens werkelijkheid wordt! je bent een sterke vrouw houd moed meid wij denken en duimen ons suf voor je babytje dat hij/zij blijft zitten en dat die bmmond niet minder wordt , xxxxx
Hai meiden, ben ik weer... het teruglezen gaat wel lekker snel zo . Maar hopen dat ze niet weer op het verkeerde knopje drukken daar . @ mariam. Wat onwijs klote nieuws zeg. Ik heb het van Danique niet "meegemaakt" want toen schreef ik hier niet. Maar heb het een beetje teruggelezen. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het toch goed gaat komen nu!! En als hij/zij maar blijft zitten iig tot hij/zij goed levensvatbaar is. Vanaf daar kunnen ze zoveel doen!! Ik duim voor jullie. @ mariska. Hoe is het met de zandbak? staat ie al? Hier wel, alleen moet er nog zand in. Zoë is vandaag wel op de schommel geweest.. vond ze helemaal super. En wilde er dus ook niet meer vanaf . Hier nog zo'n grote eter. Gewoon een heel bord broccoli met aardappeltjes en kipfilet op!! Had gelezen op de site van voedingscentrum hoeveel ze "moeten" krijgen. 60 gram vlees, 50-100 gram aardappelen en 50-100 gram groente.. dametje heeft dus gewoon alles max. op. en daarna nog een danoontje. @ Anastacia. Wat vervelend dat Laura zo uit haar doen was op het kdv. Misschien inderdaad tandjes.. of een moment van eenkennigheid misschien? Ach.. ze heeft in ieder geval een leuke middag gehad met haar papa @ Fiona. Balen dat Beau niet lekker is. Volgesn mij heerst er niets... maar ja je weet nooit. Hopelijk is het snel over. Hier lekker wezen zwemmen vanmorgen. Ze vond het super. Daarna storte ze helemaal in. Ik naar huis.. op bed gelegd... bedacht dat ze nu vast héél lang zou slapen en dat ik wat kon gaan doen in huis... Was ze gewoon na een uur alweer klaar wakker hahaha. Vanmiddag even geschommeld. En had ik al verteld dat ze sinds van de week eindelijk haar eerste 2 tandjes heeft!! Het kwijlen is gelijk gestopt na al die maanden... heerlijk dat ze nu niet meer steeds drijfnat is. Verder heeft ze sinds eergister ontdekt dat je ook vooruit kan tijgeren en niet alleen maar achteruit. Ze tijgert dus nu de hele kamer door. En het gaat met de minuut sneller haha. Dus dat wordt snel de rest kruipproef maken (ik heb een open keuken... dus de klemmetjes voor de deur liggen op het aanrecht voor manlief . Lijkt wel nu ze ineens tandjes heeft ze alles kan... Ook langslopen en stappen aan de hand is een grote favoriet hier.
Naatje ze had alle energie daarvoor gewoon nodig voor die tandjes Goed dat ze dan ineens zon ontwikkelingssprong maken he ! Hier ook een open keuken, Ik heb er een traphekje voor gezet ( zo een die je neit hoeft te boren maar kan klemmen tussen 2 muurtjes in. ) En de keukenkastjes zelf en de ovenla daar heb ik ook van die klemmen in/aan . ( voor als ik t hekje eens zou vergeten hihi) Wel lastig hoor, he hier plukt ze ook alles van de tafel.. ze gaat steeds staan hihi Schommelen leuk, heb hier nergens een babyschommel in de buurt, dus nog nooit geschommeld helaas... Fiona hoe is het met Beau????? Lafo: niet vergeten he cola/sinas/casis Wie weet !!! Gina: lekker gewerkt?? of lekker met je beentjes omhoog!
hey anas nou wat vreemd he van laura? mar ze kan oo in de fase zitten van eenkenigheid, schijne ze rond deze tijd weer lat van te hebben..gelukkig heeft ze lekker met papa op een terasje bij kunnen komen zou het wel vervelend vinden zon situatie als ze me dan zouden bellen zou ik daar heen vliege haha maar dat gaat nartuurlijk niet naatje wat leuk een zandbak, wij zijn net verhuisd en de tuin in nog een jungle volgend jaar gaan we daar aan beginnen grondig, laten we het betegelen en een stuk gras voor beau voor een speelhuis schommel zandbak weet ik veel wat allemaal hahaha en zwemme ooo dat zou ik ook zo graag weer willen met beau heb vee aan babyzwemmen gedaan vanaf 9 weken oud was ze oo wat vondt ze het geweldig in een zoutwater bad was het maar ze was steeds ziek (was ook winter) nu is het lekker weer is zij niet lekker en ik zit met me voet in het rose gips... o ja anas ik heb een loopgipsvoetje nou haha las je lieve reacties wel maar was elke keer vergete te reageren erop solly! nou LAFO! haha waar ben je meid en Gina mis jullie hoor stjee moet steeds denken aan mirjam zeg ....waarom nou he!
Heeeeee je bent dus al minder manke nelis hahaha Met het voetje kun je wel iets beter lopen toch. Heb je van die speciale zakken voor onder de douche? Geeft niet hoor dat je nog niet gereageerd had! Heb ik zelf ook wel eens he... Met Laura nog nooit in het zwembad geweest, zat altijd met die oortjes in het begin dus toen werd het afgeraden. Maar misschien dat we in de zomer wel een keertje gaan zwemmen. En helaas boehoe hier geen tuin
Daaaaaaaaam joehoe ??? Had je me eindelijk ingehaald met je berichtjes zijn alle berichtjes verdwenen hihihi xx
@naatje..wat gaat het ineens snel hé..hebben ze het 1 net kunnen ze ineens ook weer iets anders..klemmen zitten hier al een tijdje op de deuren en lades..moet er nog steeds aan wennen @Anastasia..hoe gaat het met jou? Geen bloeding meer gehad? Zwemmen hebben wij ook nog nooit gedaan met Evan. Ik heb astma en het is ons afgeraden om met hem te gaan zwemmen als hij zo jong is. Hij krijgt een zwembad voor zijn verjaardag..lekker voor achter het huis. Hier een speeltuintje voor het huis..nog niet op de schommel gezeten maar wel op de wip wap..helemaal te gek. Als je stopt met heen en wer gaan dan begint hij zelf heen en weer te gaan Hier een ander probleem...traphekje...Wij hebben dus een trap die vast zit aan 1 muur..aan de andere kant geen muur..wel iets op het net gezien maar kost al snel 140 euro ..deur naar de gang zit de hele tijd nu dicht..vooral vervelend voor de katten die boven ook en slappkamer hebben waar hun bak staat en hun eten.. Trouwens rare dg vandaag..ik zou vandaag weer moeten beginnen met de nuva ring..maar hij blijft in de kast...
Oh ja MAaiska, jullie gaan na Evans verjaardag weer proberen leuk zeg!!! Wie weet ook snel een 2e op komst Geen bloeding meer gehad, nee die 1e keer was al erg genoeg.. echt hoor brrrrrr Als ik er aan denk krijg ik er alweer de zenuwen van. Vind het ook nog steeds doodeng.. Wat leuk dat Evan de wip wap zo leuk vind, schattig he als ze dan de bewegingen na blijven doen~