Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Zo weer een werkdag gehad..Heerlijk om weer thuis te komen en te worden bedolven onder de kusjes van Evan.. :)

@Naatje..gaat snel he vooral als je ineens weer een baby in handen krijgt..haha..had ik laatst mt de kleine van mijn nichtje..ik schrok ervan..

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    28 april Evan (Mariska)
    30 April Laura ( anastasia)
    5 mei Fay (Daphne78)
    15 mei Jayden (katje81)
    15 mei Zoë (naatje80)
    18 mei Noah (Gina82)
    22 mei Brian (deentje)

Ik kreeg maar geen meldingen meer in mijn mailbox en nu blijkt dus dat het forum er anders uit ziet en dat er dus wel gepost wordt hier :) Ik ga even teruglezen !

@ Naatje80: ik heb Jayden boven Zoë gezet vanwege alfabetische volgorde, niet omdat ik wilde voordringen ofzo hoor ;)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heeeee katje, dat probleem dat had ik ook :) hihi
    Leuk dat je het weer gevonden hebt
    xx

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ze is de hele dag wel misselijk geweest de hele tijd wegslikken aaah gosss maar niet gespogen vandaag! jippie!

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    @Miram25: wat heftig allemaal zeg! Ik hoop heel erg voor jullie dat het niet dezelfde kant opgaat als toen met Danique. Veel sterkte en doe rustig aan (voor zover dat lukken wilt met allerlei gedachten in 't hoofd).

Net even wat verhalen gelezen over eten, wow, ik dacht dat Jayden wel goed at, maar die haalt het niet bij de eerdergenoemden :D

Hier ook genoten van het prachtige weer; lekker veel buiten geweest. Op het speelkleed in de tuin, op de fiets op stap (lang leve de markt-plaats waar we alle benodigdheden vandaan hebben) en gewandeld. Jayden vindt het geweldig op de fiets en is de laatste dagen erg vrolijk, maar slapen...dat dan weer niet ! Er valt zoveel te ontdekken !! :) Op je knietjes zitten, optrekken aan mama/papa zodat je kan gaan staan!

@mensen met een zandbak; wat voor soort zandbak hebben jullie?

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

01 juni Beau (fiona23) jaaaa maar ik ben een echt mei mama!;)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey daphne wat zet jij op de kaartjes qwa tijden enzo?

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heeee Fiona!
    Wat fijn dat Beau niet meer gespuugd heeft, misschien een klein beetje een virusje gehad?
    Heb je lekker in de tuin kunnen zitten??? ( ook al is die nog neit af)

katje, ik vindj uist dat alle kindjes enorm veel eten vergeleken met wat Laura naar binnen krijgt! :) dat vind ik hoe langer hoe meer een kieskeurig meid worden hahahaha
    Haar schema is tegenwoordig:
    730 pap
    900-1000 fruit
    1200 brood en flesje melk ( meestal eet ze nog geen halve boterham)
    1500 limonade
    1800 potje groente/toetje
    1930 flesje melk

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau ook maar die heeft die laatste fles zelfs niet meer!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Fiona, gaat vlot met Beau...
    Hier ging ze steeds minder drinken van die laatstte fles, maar net toen ik dacht ik haal m eraf, toen ging ze m weer helemaal leegdrinken hahaha

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

lekkere pagina dit 666

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahahaha Fiona :) snel naar 667 dan

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jaa rustig hier man!

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Denk dat dat komt omdat niemand meer meldingen krijgt dat er nieuwe berichten zijn, dus komen ze ook neit kijken denk ik.

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    ik zat paul te kijken...
    @katje..we hebben speelzand gekocht..zes zakken met elk 25 kilo geen idee of we genoeg hebben
    @miriam..ik las net dat je dinsdag alweer naar de gyn mag..gaat ie een beetje?

zitten we al op 667?

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiii

Daphne, fijn dat de pokken aan het genezen zijn!! Heeft ze er heel veel last van gehad??

Fioon, fijn zeg dat ze niet meer gespuugd heeeft, wel balen dat ze nog zo misselijk is!!

Janny, Zoveel eet Noah ook niet hoor.. hij krijgt geen flessen meer zijn schema is meestal:

7 uur pap
    10-1030 fruit
    12-13 brood (1 soms 2) en dan melk erbij (halfvolle)
    15 uur rozijntjes
    17-1730 avondeten (ene dag potje andere meeeten) en toetje
    daarna naar bed om 1830
    bij ontbijt water of thee en tussendoor wat crital clear of roosvisee en bij de rozijntjes
    een pakje drinken, sap of fristi ofzo..

Ben "moment van de waarheid aan het kijken dus ben er dalijk miss nog ff!!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heeeee Gina!

Noah eet wel goed brood hoor! meeeten dat lukt dus echt niet met laura.. weet niet wat dat is.. Heb het idee dat ze te grote stukjes niet waardeerd hihi ook de 12+ potjes laat ze zoiezo na 5 happen staan. En vers eten is toch ook wat grover heb ik het idee..
    En ik wil niet steeds alles pureren.

Verder hier wel een draakje hoor haha, we zaten vanmorgen om 10uur ofzo te ontbijten/brunchen.. wilde ze wel weer een stukje brood van ons haha
    maar alleen als ze het zelf kon pakken.. :)
    temperamentje die kleine dame haha

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona, ik heb op het kaartje gezet dat ze na het slaapje dus na half 4 welkom zijn.

Gina, Sam heeft er gelukkig bijna geen last van gehad. Wel een paar avonden wat hangeriger. En nu Fay dus nog. Hoop stiekem dat het wel deze week komt, dan zijn we er vanaf (denk dat 3 weken voor haar eerste verjaardag dat ze dan gewoon als 1 telt...)

Fay haar eetritme:
    Flesje 180cc met poeder en met 3 schepjes bambix
    Dan krijgt ze thuis een keer een koekje (en wat te drinken)
    Lunch is 2 sneetjes brood en 100cc melk (gewoon nog steeds opvolgmelk)
    Dan krijgt ze 'smiddags haar fruit
    Vaak stiekem nog een koekje (en ook weer drinken)
    Dan krijgt ze een potje, en heeeel langzaam mag ze met ons mee gaan eten.
    (naast haar eigen eten wilt ze wel al graag mee eten, maar wij eten vaak wat later ivm werktijden)
    En dan nog een keer een fles waar ze 190 of zo van drinkt maximaal.

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Dank je wel ! :oops:
    Vind het ook leuk om weer mee te lezen ! :) Toch leuk dat onze kids ongeveer dezelfde leeftijd hebben ;)

@Anastasia, ik bedoelde ook juist dat de rest meer leek te eten dan Jayden :)
    Hij moet zowieso weinig van potjes hebben; eet alleen soms een fruithapje uit potje (als ons fruit op is of als we onderweg zijn). Zijn "schema" (absoluut niet elke dag hetzelfde):
    's ochtends bordje pap (200 cc water, 6 scheppen opvolgmelk met 7 scheppen pap 8 maanden)
    en wat te drinken
    Dan soms een fruithapje voor het slapen gaat (bijv. na het zwemmen) en als hij wakker wordt een fles (wij doen altijd iets meer water, nl. 200 cc ipv 180) en die drinkt hij niet altijd meer leeg, soms nog 30-50 cc achter (maar hij drinkt ook andere dingen dan melK)
    boterham (soms een hele, soms een halve) met beleg
    koekje/fruithapje
    's avonds eet hij (indien mogelijk) met ons mee, eet hij met ons niet genoeg mee, dan doen we nog een bord pap
    Heel soms 's avonds nog een fles, als hij lang wakker is geweest na z'n avondeten.

Er zit nog geen logica hier in het ritme met slapen, soms slaapt hij lang, dan weer kort. Maar goed, als hij aangeeft moe te zijn dan gaat hij gewoon eerder/langer naar bed.
    Zo proberen we het goed te doen :D

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Janny, hahaha draakjes.. ja dat klinkt bekend! Hij eet ook wel goed hoor, maar niet overdreven veel bedoelde k! Hij lust erg veel en is zo'n smakelijke eter!!
    Bij hem geldt als bij een hoop mannen, de liefde van een man gaat door de maag ;)

Daphne, fijn zeg dat ze er niet veel last van heeft gehad, lijkt me zooo erg dat gekriebel!! Ja ik ga er ook vanuit dat dat gewoon telt..! Hoop het voor je, dan heb je het idd maar gehad!

Katje, hoooiiiiii dat is een tijd geleden!! Fijn dat met Jayden alles goed gaat meid!!
    Logica komt vanzelf hahahahaaha...

Deel Deze Pagina