Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het was toch niet echt een gat? Tenminste dat heb je toen niet zo opgeschreven.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Het was een dikke bult met daarin/daarop een flink wondje.. had wel gebloed , korstje zit er nog :(

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja ik dacht, laat ik het ook eens positief benaderen... zucht

Feit is, dat het idd bij iedereen had kunnen gebeuren, maar het was wel te verwachtten dat het juist daar zou gebeuren omdat ze gewoon neit goed op haar letten.
    Maar ben daarin ook wel erg bevooroordeeld want kan er werkelijk een boek van volschrijven met hoe is over haar denk ... je weet he :)

Heb jij nog problemen met je loeder??

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ik weet niet hoe laat ik dinsdag kan komen moet dinsdag ochtend bellen en dan hoor ik hoe laat enz.

blijft nu afwachten de hoop is lichtelijk vervlogen heb ook weer iets strijdkracht in me.
    ik wil boxen hiervoor en ga tot het uiterste het moet een keer goed gaan.

meiden blijf duimen allemaal knuf miriam

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi lieve Miriam, gelukkig is het al in 2 dagen dat je kan komen. Hoop zo dat het allemaal goed is! Je weet het he! Ik blijf duimen, En Danique waakt ook over haar broertje of zusje.
    knuf ook voor Bart
    xx

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Verjaardagssuggesties
    Krijgen jullie ook wel de vraag wat je wilt hebben voor de eerste verjaardag van je zoon/dochter? Wij zijn al vast aan het nadenken en de zandbak is voorlopig afgevallen.
    We denken misschien aan een baby/peuter schommel, want dat vindt Jayden geweldig.

Waar denken jullie aan?

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiii,

Janny, vervelend zeg dat je schoonmoeder weer zo moet doen!!! Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat hier de gemoederen helemaal bedaard zijn sinds Noah er is en ik goed met mn schoonouders overweg kan!

Daam, ook al zo'n lekkere eter dus!! Wel jammer dat ze alleen de fles wil! Ik zag wel dat je nog 3 flessen krijgt... misschien moet je dat beetje minderen... geen idee eigenlijk. Noah krijgt helemaal geen flessen meer.. sochtends al sinds 6 mnd pap met de lepel, tussen de middag soms nog wel een klein flesje maar savonds ook al ruim een maand niet meer..

Katje, hmm ik zou wel duplo en little people krijgen!! en doe dingen.. driewielertje ofzo!!
    maar van mijn ouders krijg ik een nieuwe autostoel, dan blijft die we nu hebben ter reserve..

Juuuuuuddd, waar ben je idd??? voel je je wel goed?? krijg je via sms ook al niet te pakken!!!

Hier vandaag gezellig bij mn ouders geweest.. lekker blijven eten. Had Noah op bed gelegd maar meneer had geen zin dus aan tafel erbi, wel op schoot want was al in pyama en slaapzak en hij is uiteindelijk pas uur of acht thuis naar bed gegaan.. hier wel direct lekker tukken!!!!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Die is op...dussss hij was lekker..

@Miriam..zo te lezen ben je weer strijdbaar..ik blijf duimen en kaarsjes branden..koom op meid je kunt het!!

@Katje..Evan krijgt van ons een zandbak verder een driewieler, zwembadje, kleertjes, speelgoed voor in de zandbak en zwembad, zo'n wip wap van plastic en voor de rest geen idee..

@Anastasia..lekker een trauma..bestaat er ook zoiets als taumaschoonzus??

@Daam..nog aan het werk?

Hier vanmiddag bij schoonzus en zwager geweest. Broer van mij man...voor zijn verjaardag. Ik loop me de hele middag op te vreten bij dat mens (schoonzus)..we hadden afgesproken daar te eten. Mijn nichtje is te groot maar ook te zwaar...krijgt ze een half uur voor het eten nog chips..tja..ik maar weer op de tong bijten..wou ze Evan ook chips geven..nou dat dacht ik maar niet. Mijn neefje van 4 eet minder dan Evan..maar wel chips en chocola eten..Ik voel me totaal niet bij hun op mijn gemak..heb echt het idee dat ze altijd perfect willen doen voor mijn schoonouders..zij loopt inmiddels 14 jaar bij de familie en ik nog maar 6 jaar en zo doet ze dan ook tegen mij..erg vervelend maar ja...

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @KAtje
    Lastig hoor cadeautjes, ik heb met mijn man een 3 wieler met duwstang gekocht voor Laura.. verder weet ik niet wat ze krijgt. We hadden geen wensen.
    Als je een tuin hebt is een schommel ofzo natuurlijk helemaal geweldig! lijkt me een gaaf cadeau.

@Gina
    Ik was vanavond natuurlijk weer he-le-maal over de zeik, echt pissig.. Vooral ook omdat het incident na incident is en omdat de kleine ergernissen voor mij enorm opstapelen, en ook terug doen denken aan de tijd dat Laura net geboren was. En daar heb ik het wel moeilijk mee.
    Ik heb mijn man al gezegd, dat ik dinsdag Laura niet ga ophalen daar, ik ben nog veel te boos en dat is dan echt nog niet weggezakt. En dan kan hij er wat van zeggen. Misschien dat het kwartje dan valt.

Verder wel lekker gewandeld dat dan weer wel :)

Morgen een dagje werken, en dinsdag bijscholingsdag en dan weer lekker 2 dagen vrij :) :) :)
    En heb gehoord dat het woensdag heel mooi weer word :)
    xx

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    bedankt alvast voor de suggesties
    Kleding of geld willen we ook vragen, dan kunnen we in de loop van het jaar nog iets nieuws kopen (hopelijk wordt dat als suggestie geaccepteerd ;))

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat op dit moment hier een succes is is zo'n beest aan een touwtje die je achter je aan kunt trekken..leuk als ze net kunnen lopen...

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hmmm Mariska een trauma schoonzus lijkt me ook een drama.. Wil wel met je ruilen, ik je schoonzus en jij mijn schoonloeder :) *deal*

En chips voor het eten, begrijp ik ook niets van. Gelukkg is laura nog te klein voor chips haha :)

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Tja, moet bekennen dat ik ook niet zo moeilijk ben als we op visite zijn. Vandaag heeft Noah ook veel andere dingetjes gegeten, wat kleine stukjes kaas, paar van die kinder chipjes, hapje hier, hapje daar en dan zn gewone hap.. Ach, zolang het niet iedere dag is!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anas: Hahaha, nog steeds dezelfde dingen hier! Ze bekijkt Mikki niet, probeert nog steeds alles te regelen en dat pakte weer eens niet goed uit natuurlijk. Gelukkig heeft Mikki een leukere oma dan mijn andere twee.
    Gaat jouw man er dan ook echt wat van zeggen of laat hij het lekker gaan als hij Laura ophaalt?

@Miriam: Fijn te horen dat je weer wat strijdkracht hebt. I think of you!

@verjaardagssuggesties: Driewielertje, little people, houten blokken, kleertjes maat 86 (van de rest heb ik genoeg).... ik kom misschien later wel met meer.

@Gina: Mikki snapt het gewoon niet, maar ik heb zoiets van als ze maar genoeg vocht binnenkrijgt en dat krijgt ze.
    Noah weet ook goed wat ie wil he. Wel makkelijk hoor, beetje duidelijkheid.

Juuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!! ben je?

@mariska72: moest tot 17.30 werken. Morgen weer. Het is zo rustig dat ik ws morgen weer op het forum te vinden ben.
    Zo perfect is je schoonzus dus niet als ik lees dat ze haar kinderen een hoop versnaperingen geeft vlak voor het eten. Merk je aan je schoonouders dat zij jouw schoonzus liever zien dan jou? Ben een naam aan het bedenken voor een trauma schoonzus maar heb geen inspiratie.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Gina laura heeft vandaag ook een ander ritme gehad dan anders hoor, en ze krijgt dan ook wel andere dingen te eten, alleen het meeste lust ze niet omdat dit te hard is ofzo ( zoals harde broodjes) dat krijgt ze gewoon niet weg.
    Chips zelfde verhaal.
    Ik ben echt niet zo lastig hoor hahaha Ze mag vna mij alles proeven. Van de week heeft ze kippesto salade geproeft hahaha

@ Daam hier ook dus nog al die flessen, ze snapt het gewoon niet rietje, rietjesbeker of tuit zijn aan haar nog neit besteed... dus iemand met de gouden tip hier inleveren graag :)
    En mijn man gaat er zeker weten wat van zeggen, als hij dat beloofd dan doet hij dat wel. Bovendien was hij het met mij eens en dat scheelde weer ;)

@ Mariska Oh ja die trekbeesten hihi daar had je vroeger toch van die houten eendjes van enzo? Of niet?

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb hier een rups die je voor kunt trekken en een muis die op een trom slaat als je hem voort trekt..groot succes :)
    @Daam..mijn schoonouders ergeren zich dood aan mijn schoonzus. Vooral mijn schoonmoeder...ze heeft 2 jongens en heeft altijd gehoopt dat ze leuke schoondochters zou krijgen waar ze leuke dingen mee zou gaan doen maar zomaar even wat leuks doen met mijn schoonzus zit er niet in..ik heb hun overal in betrokken bij de zwangerschap van Evan. Als ik bij de vk was geweest stuurde ik altijd direct een smsje enzo..mijn schoonzus heeft hun nooit ergens in betrokken..toen mijn neefje is geboren mocht mijn schoonmoeder hem niet eens vast houden..ze hield hem de hele tijd bij zich en stond hem niet af..erg triest voor mijn schoonouders..de kids waren 5 en 3 toen ze voor het eerst een middag weg mochten met opa en oma en sinds een jaar mogen ze een keer logeren...1 nachtje..

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @mariska72: Gelukkig ben je dan niet de enige en kun je er nog eens over spuien met elkaar. Is de naam irri-tante iets? :)

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahahaha Irri-tante die vind ik leuk :)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hey meiden!!!

Hier even een teken van leven.
    Erg druk geweest zo met die Paasdagen en daarbij voel ik me nog steeds niet lekker.
    Vandaag weer last van een opgeblazen gevoel/misselijkheid/buikpijn......ik kan me niet herinneren dit ook gehad te hebben bij Amy en natuurlijk maak ik me weer zorgen....
    Donderdag echo dus daar kijken we hier erg naar uit!

Gisteren kinderverjaardag gehad en personeelsfeest van de zaak, was erg gezellig dat wel.
    We hebben gebowld en lekker gegeten.

Amy was uit logeren bij me zwager en dat ging goed, ze kwamen haar vandaag om 17.00 terug brengen. Was wel lekker om even niks om handen te hebben maar was ook weer blij om d'r te zien!
    Ze heeft ook weer wat nieuws, ze ztrekt heel de tijd haar neusje op, geen gezicht hihi

Morgen eerst paasbrunch met beide families in een restaurant en dan 's avonds gaan we met vrienden naar een concert van Lionel Richie als ik het allemaal op kan brengen.....
    Vind het wel allemaal superleuk maar zoals gewoonlijk neem ik weer teveel hooi op me vork...

Meiden fijne dag nog morgen en lees van de week bij!
    Als ik daar de kans voor krijg e niet alle berichten gewist zijn ;)

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Lafo: gelukkig je bent (was) er!
    Hmmmm, teveel hooi op je vork? hoe kom je daar nou bij? hahahaha. Misschien roept je lijf je terug en heb je daarom zoveel last van kwaaltjes? Ik roep zo maar iets hoor. 8)

Deel Deze Pagina