Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!!

@Daam, nou ja, ze gaat het vanzelf snappen hahaha... Noah is idd wel duidelijk met wat ie wil. hij wil gewoon alles haha.. HIj is vaak wel makkelijk met eten enzo. Maaaaarr Noah heeft weer andere dingen waar hij moeilijker mee is. Het is een pittig kind, driftig af en toe en begint nu al zo'n karaktertje te vormen dat ik al continu op mn strepen moet staan wil ik dalijk geen onhandelbaar kind krijgen (klinkt dramatisch, maar zooo erg is het niet hoor, wil alleen niet dat dat dalijk gebeurd)

@Janny, oke dus benniet de enige die dat allemaal niet erg vind haha.. voelde me al helemaal slecht! Kijk ik doe het ook niet elke dag, maar op dagen dat je met veel mensen bent krijgt hij geheid eea van andere in zn mondje geschoven! Met sommige dingen ben ik heeeeel duidelijk dat ik het niet wil maar meeste laat ik gaan omdat het toch eenmalig is.
    Enne, die stukjes gaat ze ineens doorkrijgen binnenkort hoor!

@Juud, heeee meisje, we misten je al!! Jeetje dat klinkt weer als drukke dagen zeg..let je wel beetje op jezelf?! Wel leuk dat Amy het prima naar dr zin heeft gehad bij je zwager en kan me voorstellen dat het dubbel gevoel was, ken dat wel.. heerlijk ff alleen jij en Ramon en toch dat gemis!!! Wel heeel leuk Lionel Richie!!! Tja, elke zwschap is weer anders he, miss is het nu heftiger omdat je zwanger bent van een jongetje hahahaha.. of omdat je nog steeds heel druk sociaal leven hebt en je een kleintje er nog bij hebt lopen. je hebt minder gelegeheid ff aan je vermoeiheid enzo toe te geven.

@Mariska, dat klinkt idd niet leuk voor je schoonouders.. maar klinkt wel heel bekend. M'n man heeft ook een broerte met een vriendin, al lange tijd, maar die zijn ook helemaal niet op mn schoonouders. Wel janmmer maar ja, daarom doen wij ons best om hun wel het gevoel te geven dat ze echt meetellen en belangrijk zijn!!Meer kun je niet doen toch!!

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Lafo..heerlijk even zonder kind..kom je even weer aan jezelf toe ;) ..donderdag echo..spannend..

Irri-tante vind ik ook leuk..die houden we erin :) ..ik hoef gelukkig niet met haar te leven en meenstal als ik ze tref zijn mijn eigen ouders er ook bij en kan ik haar lekker negeren..alleen als we bij hun thuis komen zijn mijn ouders er nie bij..nou dat is 4x per jaar..
    Hier gaan we ff antiworteldoek halen voor de zandbak...

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden ff snel ben best een beetje frusti
    beau blijft misselijk... ze zit het steeds weg te slikken het lijk wel of z zuur heeft wat stees omhoog komt
    de melk smorgens gaat goed de fruit ook nog wel maar dan gaat het mis
    ook als ik maar een stukje brood voor dr hou dan gaat ze meteen overgeven ...
    ik heb haar 3 dagen geleden dacht ik een heel broodje zien weg werken ik dacht eindelijk ze eet brood sindsdien is het dus raak...zie wel een tandje gelukkig doorkomen de onderste
    maar mensen is dit normaal ? ze is ook huiliger en vraagt heel veel aandacht ze drikt wel heel goed de diksap en een klein danoontje gaat er ook wel in ze heeft gelukkig 3 kwart potje avondeten erin weten te houden maar dat gezichtje van dr
    de hele dag door zit ze vanaf vrijdag een gezicht te trekken en de ogen dicht te knijpen dat ze de spuug moet wergslikken
    vindt dit echt mega vervelend voor dr
    ga morgen de huisarts bellen en kijken of we langs kunnen komen
    vertrouw het toch niet zo op de 1 of andere manier
    per slot is ze nog uit ons bed gekukkeld vanmorgen
    kon haar net niet pakken dus ze hing al een stuk naar beneden dus de val was niet zo hoog maar toch... baal enorm van mezelf
    me man is ff naar opa en oma met haar gegaan we zijn er vanacht zo vaak uitgeweest voor dr
    ze wil ook niet slapen overdags max een uurtje mischien
    nou als dit van de tandjes komt dan wil ik heel graag dat ze een heel gebit doorkrijgt want dit is echt niet leuk

sorry voor me geklaag

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau krijgt de hele dag de kans om diksap te drinken of water de fles slingert hier overal
    nou hoe was het chocolade brood bevallen?

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm wqa eten is laura dus bijna hetzelfde als beau
    hier geen koekjes of wat dan ook was van de week allang blij dat ze een broodje had weg weten te werken zonder probleem
    drinken uit een rietje kan ze wel kneep er stelkens licht in en toen vatte ze hem van een tuit beker griezelt ze haha dus gewoon die van nuby en die van avant inde kast geslingert

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goed zo meid kom op vecht tot het laatste dit moet een keer goed gaan
    posi blijven mirjam echt meid hoe moeilijk dat ook is ik geloof in je dat jij wel een babytje krijgt van jullie samen , ik hoop dat je dinsdag snel terecht kan en dat ze iets zeggen waar je heel veel hoop uit kan halen zodat jullie baby een eerlijke kans krijgt,

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

een zandbak vindt ik beau nog te jong voor die vreet het zand alleen nog maar op denk ik ...en dan ben ik helemaal gek haha
    een schommel zat ik ook aan te denken leek me wel lache
    weet het echt niet
    koop kleren voor dr daar heeft ze nu echt wat aan ;)

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Tja...gouden tip....meer een ervaringsverhaal hoe het bij Jayden ging:
    Wij waren onderweg en hadden z'n tuitbeker niet bij ons (waar hij wel al uit kan drinken). Pakje drinken geprobeerd, eerst laten zien dat ik er zelf uit dronk, daarna hem laten proberen, beetje in het pakje geknepen zodat hij het kon proeven en daarna deed hij het zelf (tot onze grote verbazing, dat wel!)

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @fiona: lijkt wel of het iets te maken heeft met het broodje, dat Beau zo spuugt. Zal het iets met een gluten probleem oid zijn? Eet ze wel gewoon koekjes en zo? Even naar de huisarts ja, misschien weet hij meer. Ik zou haar even geen brood meer aanbieden en lekker veel proberen te laten drinken zodat ze niet uitdroogt. Eten kan wel een dagje wat minder toch?

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga ook eens een pakje drinken proberen, heb al wel zo'n antiknijp hoesje voor om zo'n pakje liggen. Mogen ze alles al? Wicky enzo?

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    IK ga ook eens een pakje proberen..is toch erg makkelijk als ze dat kunnen..
    Zandbak ik af...nu nog wat speelgoed erin :D
    We gaan zo ff naar de prenatal..eens even wat t-shirts scooren..

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik kom net de kamer in..ben bezig in de keuken emt het eten..heeft Evan de la van de box open getrokken, alle speelgoed eruit gehaald en zelf in de la gaan zitten.. :)

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska: hihi die Evan die dacht dat is een mooie ruimte voor mij hihi

rietje drinken: voordoen en knijpen helpt niet... ze zal er nog wel niet aan toe zijn.

Gina: Noah krijgt wel al veel dingen, maar ben ook niet meer al te streng hoor met wat ze wel of niet mag.
    Ze mag alleen geen verse melk ( van de boerderijuit de tank!!, honing en scherpe kruiden)
    Andere dingen mag ze wel, maar die krijgt ze niet weg of lust ze niet..

Lafo: He meid je bent lekker druk druk druk bezig zeg.. Kan me indenken dat je soms helemaal total loss bent. lekker rustig aan doen hoor. Zorg maar goed voor jezelf en de kleine uk.
    Nog maar 3 dagen en dan eindelijk een echo!!! Spannend hoor!!

Fiona: jeetje wat vervelend dat Beau zo'n last lijkt te hebben van zuur/misselijkheid. Je kunt altijd ff langs de dokter gaan hoor als je het niet vertrouwd.
    Misschien kan ze brood nog niet zo goed verwerken zeg maar, dat het blijft hangen in de slokdarm, dus dan op gegeven moment echt vol zit en moet spugen , weet t ook niet ..

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Marsika; heb je foto's van je zelfgemaakte zandbak? Ben benieuwd :D

@ anastasia; spannend hoor, weer een echo. Beleef je het anders dan bij je 1e zwangerschap?

@ drinken; Jayden krijgt appelsap, sinaasappelimonade (van de aldi- die pakjes) uit een pakje dan. Verder nog diksap aangelengd met water natuurlijk, anders is het mierzoet.

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahahaha, die Evan!! Hier staat de la altijd stukje open en vind Noah idd ook regelmatig in de la, hihi..!!

Janny, ja hij krijgt idd wel al veel.. idd honing krijgt ie ook niet, heb het ook niet in huis! Scherpe kruiden ook niet echt, maar hij eet wel bijv. ajam smoor met ons mee en vind het heerlijk hahahaha.. maar echt pittig niet hoor! Enne, verse melk, zou geeneens weten hoe ik eraan moet komen hihi.. komt hier gewoon uit kan ;)

Jaaaaah echo Juudje, hihi spannend!!!!! Ik zit ook weer enigzins op wachtbankje ;), volgens mij heb ik nu eisprong.. en geklust dussss....

Fiona, kan me voorstellen dat je bezorgd ben, gewoon naar de ha gaan als je het niet vertrouwt he, daar heb je ze voor en je betaalt er genoeg voor moet je maar denken!!!!

Hier een relaxte dag gehad. Vanochtend langs mn schoonouders geweest, ff bakkie gedaan en daarna Noah in bed gelegd en die sliep tot ong. 3 uur en daarna lekker op de fiets naar de kinderboederij, helaas was deze dicht, dus op gemakkie terug gefietst en bij de ijssalon gestopt en lekker ijsje gegeten. Noah was aan het genieten hahaah, vindt ijs zooo lekker!!!!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    OOOOOOO Gina spannend weer zeg!!!!

Katje: Ik weet niet of ik een echo krijg, ik moet iig over 2 weken nar de gyn voor controle.
    en weet niet of ze dan ook een echo maken.

Ijs, heb laura 1 of 2x denk ik een lepeltje gegeven, en dat vond ze idd wel lekker :)Maar verder niet geprobeerd.

En ajam smoor ofzo, kan ik wel maken, maar ze krijgt dat niet weg, dan moet ik het echt blenderen.
    De 12mnd potjes lust ze ook niet ook nog te grof

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam als je dit nog leest, heel erg veel succes morgen bij de gyn. Ik duim voor je!
    dikke kus van hier

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Katje..nog geen foto van de zandbak..wel 1 gemaakt van Evan in de la..

@Miriam..succes morgen!! We zitten hier allemaal te duimen voor jullie!

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Janny, hihi ja idd weer spannend! Begint nu wel weer wat meer te kriebelen en te leven dat we voor een tweede echt bezig zijn nu!! Ja dat zei je al ja, dat Laura dat nog niet wegkrijgt.. nou ja, komt vanzelf hoor! Ik moet zeggen dat ik me soms echt verbaas over wat hij allemaal wegkauwt.. niet normaal hahaahh!!

Mariska, wat een heeerlijk mannetje!! Echt al een ventje he, ook al weinig baby meer aan!!
    Ik kan zien dat ie idd groot is! Hihi... leuk hoor!!

Miriam, lieve meid, heeeeeel veel sterkte he morgen!! We duimen ons gek voor goed nieuws!! Ik denk aan je.. dikke knuffel!!!

Nou Noah ligt eindelijk te slapen! Hij lag al vanaf 7 uur te gillen in bed... al paar keer bij m geweest maar hij wilde echt niet liggen. Ro was in de tuin met hdspuit de tuintegels aan het afspuiten.. toen hij klaar was werd het pas stil boven.. gaan kijken en hij ligt nu heerlijk te slapen!! Ws toch door het geluid van de hdreiniger, oeps!!!!!!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lekker dat hij toch in slaap is gevallen, Noah vond het gewoon een slecht tijdstip om met de Hd reiniger aan de slag te gaan.
    :)

Ik ga ff film kijken.
    xx

Deel Deze Pagina