hey meiden , Hoe waren de paas dagen? ook gek geworden van de verplichtingen? om gek van te worden en al helemaal van mijn SF :c: .. @Miriam... meid ik las dat je niet zo'n goed nieuws gekregen had!!! duim echt voor je dat het goed gaat!! las ook dat je een vechtertje was (Y)(Y) toppie.... @Anas..what's geburt met je SM..? @Daam woehoe daar ben je weer.. long time no spoke ....
Ziet er gezellig uit Mariska, in de lade.. moet ik hier niet doen, ben bang dat dat ding dan instort hahaha. Fay heeft gisteren besloten dat ze niet meer door ons "gevoerd" wilt worden. Het eten:
@Daphne..geweldig!! Hier ook 1 die het zelf wil doen..zal wel zo horen zo rond deze tijd.. @Gina..het baby zijn was er hier al snel af..alles gaat zo snel met Evan..Nu wil hij al niet meer in de buggy..hij vindt dat hij zelf wel kan lopen..
Nee, Fay loopt nog niet, en ik verwacht dit ook niet binnen nu en 2 maanden. Nog zo'n spelletje van dit moment, iets afgeven en weer terug willen krijgen.
Ja daar is Jayden ook gek op ! Wij zeggen dan ook dankjewel en alsjeblieft erbij. Heb zo´n hekel aan het woordje DANK zegmaar... Grrr mijn toetsenbord staat weer op gek, dubbele punt wordt dan ± Best lastig met emoticons, maar gelukkig kan je ze ook aanklikken. Ga nu snel naar boven, tas inpakken, en dan slapen morgen weer vroeg naar ´t werk
Heey wat herkenbaar dat geven en teruggeven. Wij zeggen dan ook altijd dankjewel en alsjeblieft En neit meer in de buggy willen, jeetje dat lijkt me echt een drama hahaha moet er nog maar even neit aan denken,. zelf eten, dat lukt hier echt niet hoor, tenzij het brood is. Want denk dat alles anders overal zit behalve in haar mondje. Want met haar handen een potje naar binnen werken lijkt me een slechte zet en een lepel dat snapt ze nog niet Daphne wat een leuke fotos van Fay! Is ze nog ziek geworden trouwens, je dacht toch dat ze wel de waterpokken zou krijgen?
je haalt de woorden uit me mond ik hoop het niet en hoop dat ht een hersenspinsel van me is ze eet geen koekjes... ze eet geen brood... ze eet alleen de fruit melk en groente ze heeft ok geen intresse voor brood nooit gehad hopelijk haal ik dit in me hoofd en is het niet zo ze heeft ook altijd wat rode vlekjes op de romp gehad de arts op het cb zegt het elke keer , ja ze heeft ook wat last van uitslag, maar verder zeggen ze niks pfff vandaag ging redelijk bied haar echt geen brood meer aan ze heeft gewoon alles wel gegeten zoals gewoonlijk gelukkig alleen mega spuit luier net voor het eerst ...dan toch tandje???? ik moet mezelf niet gekmaken het is verder een heel vrolijk kind alleen vandaag was ze voor het alleerst voor haar doen wat snel aangebrand haha
@fiona: Morgen maar ff bellen met de dokter en je verhaal doen lijkt me het beste. Mikki huilt, dat wordt een tweede lange nacht, zucht.....
Daam hoe ging jou nacht met Mikki ??? spooknacht geworden? Fiona succes bij de dokter , hoop dat het beter gaat vandaag met Beau! Lafo: aftellen maar tot de echo Hier gisteravond, lag net n uurtje te slapen.... keihard gegil van Laura... reden totaal onduidelijk. Ze zat heel verschrikt rechtop in bed dikke tranen! Na wat gesus op schoot bij mijn man ging t langzaam beter. Maar om 530 ook weer hetzelfde, helemaal overstuur...gillen gillen was gelijk weer wakker Ze wil ook niet meer slapen, ze zit nu wat in bed te spelen.. Ik ga zo naar mijn werk, heb n bijscholingsdag. Dus zal wel n lange dag worden. Misschien als de dag nog niet zo lang duurt als dat ik denk haal ik laura toch maar zelf op bij SM....Moet ik nog ff over nadenken... Fijne dag meiden!!!
Heeft Jayden ook al gehad, ik gooi het dan maar op de nachtmerries die ze kunnen hebben (wat ik wel gelezen heb) n.a.v. alle indrukken op de dag. Jayden heeft het (nog) niet twee keer in een nacht gehad, maar je zit wel even van : "wat is er gebeurd/aan de hand?" Ik ga ook naar m'n werk, weet niet of ik vanavond online kan komen, maar anders wordt het in elk geval donderdag, mamadag
Hoi meiden, ben ik ook weer.... even alle pagina's bijgelezen. Zaten het weekend al inclusive bij mijn ouders en heerlijk genoten van het mooie weer. Helaas moest ik gister nog werken, maar ben nu vrij tot vrijdag dus dat is wel lekker. Hier nog een dametje die tuitbekers niet begrijpt. Krijgt ook nog steeds flessen. Goed idee om eens een rietje te proberen.. misschien dat ze dat beter begrijpt. Op de tuitbekers bijt ze alleen maar om 'm daarna een slinger door de kamer te geven. @ Anastacia. Zoë heeft ook wel eens dat ze gillend wakker word. Mijn vriendin haar zoontje ook. Zij had het nagevraagd bij het CB en schijnt dat hun kaakje nu ook gaat groeien en vooral 's nachts en daar kunnen ze best last van hebben.. misschien dat het dat is? Of idd wat Katja zegt.. misschien wel een nachtmerrie. @ Fiona. Hoe is het met Beau? Alweer wat beter? @ Mariska72. Lekker ding die Evan in zijn boxla. Leuke foto!! @ Daphne78. Wat een schattige foto van Fay. Zoë zag er van de week ook zo uit na haar broccolifestijn. En leuke kinderstoel . Zijn practisch hè? Hier heeft Zoë het kruipen nu helemaal ontdekt. Ze tijgert/ kruipt de hele kamer door.. niets is meer veilig. Langslopen doet ze nu ook ineens heel snel en overpakken van de tafel naar de bank. Het liefst wil ze zelf lopen... maar dat lukt nog niet . Verder wil ze ineens niet meer in bad sinds een paar dagen.... Normaal vind ze het erg leuk en ook zwemmen vind ze prima. Maar sinds het weekend is het echt niet meer leuk om haar in bad te doen. Ze gilt de hele boel bijelkaar en probeert er op allerlei manieren uit te komen... Wij snappen er niets van. Het water is niet te heet en voor de rest is ook alles precies het zelfde als toen ze het nog wel leuk vond. Zo maar weer proberen... hopelijk gaat het vandaag beter....
Heb hier zo'n zelfde iets al twee nachten! Ze is dan tussen ongeveer helf twaalf en half twee bijna ontroostbaar Ik leg haar het liefste snel terug in haar bedje, soms is ze even stil, dan geeft ze een paar gillen en dan is ze weer stil en zuigt fanatiek op haar speentje. Maar de andere keer gaat ze huilen en houdt niet meer op totdat je haar hebt opgepakt. En dan is het ook nog moeilijk om haar te troosten. Hoop dat dat snel overgaat, want ik voel het goed aan mijn conditie dat ik dat geen week volhoud. Even wat anders: Gisterenmiddag lopen Roon en ik naar de auto en ik denk:"wat zit daar nou op de deur?" Hebben "ze" mijn hele achterportier bekrast! En niet één streep of zo, nee, een stuk of vijf zes keer heen en weer! Lekker respectloos voor andermans spullen zeg! Van binnen kookt het nog steeds, maar je kunt er zo weinig mee, want ik weet echt niet wie dat gedaan zou kunnen hebben. Je gaat ook denken:"mag iemand me niet? stond ik op de verkeerde plek? Is het iemand uit de straat? en nog veel meer gedachten die ik hier niet ga neerzetten
@katje en ana: werkse! @naatje: idd maf zeg van dat niet meer in bad willen! Hier nog niet van zulke taferelen. Ik zou ook niet weten wat dat zou kunnen zijn? Leuk he, dat kruipen! Ze worden ook ineens heel snel hoor, het is echt opletten geblazen! Mikki kroop gisteren voor het eerst echt op handen en knieën, ze tijgerde al een tijdje, maar dit was dus weer wat nieuws. Ze deed het jammer genoeg maar één keertje want ze is vooralsnog sneller in de tijgerhouding. Dan is ze ook dichter bij de grond en ziet ze veel beter wat ze allemaal in haar mond kan stoppen hahaha. Mijn twee andere kids hebben dat niet zo erg gedaan, die bleven van de meeste dingen gewoon af. Ik hoefde geen tafels te ontruimen en zo. Mikki is een heel ander kind: Die pakt alles wat los en vast zit en als je daar wat van zegt, kijkt ze je lachend aan en doet het nog een keertje. Als je dan nog eens wat zegt, gaat ze keihard gillen!
@mariska en Daphne: leuk die foto's! lopen jullie ook de hele dag met dat ding in je hand? En maar plaatjes schieten, al is het zes keer hetzelfde.
Daam dit hebben wij helaas ook ooit gehad een dronken dropje heeft het toen gedaan buurvrouw had toen s'nachts iets gezien maar dacht dat de dronken jongen alleen viel niet dus. je krijt het nergens uit vergoed helaad tenzij je alricks verzekerd bent. maar het is zo achterlijk voor woorden en je baalt enorm hoop dat je toch er achter kunt komen wie de dader is dan kan die de kosten vergoeden. mischien zijn er meer auto's bekrast als je het meld bij politie nou vanmiddag om half 5 mag ik langskomen en denk dat ik dan mag blijven. dus kan zijn dat ik niet meer online kom weet niet of een laptop in het ziekenhuis mag. en kan. anders op het andere forum hebben ze mijn telnr mijn forum waar ook marieke schrijft gedwongen positifiteit en daar kun je dan vast lezen hoe het met me gaat. iedereen knuf de opnieuw zwangeren allemaal toi toi toi liefs miriam o ja als ik dan ook niet meer online kom iedereen alvast veel plezier met de eerste verjaaardag van jullie kleintje janny jij als eerste he veel plezier knuf miriam
@miriam: ik ga je met spanning volgen. Eigenlijk hoop ik dat je gewoon thuis mag zijn omdat het er goed uit ziet. Heel heel veel kracht toegewenst voor jullie beiden en mijn duimen blijven gewoon doordraaien. Ik denk aan jullie. Heel veel liefs en een dikke knuffel!
naatje mischien iets met de oortjes? nou beau is niet meer misselijk opeens....gek kind haha nou we kijken wel weer ff aan