Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Dat zou het misschien ook kunnen zijn. Vanmorgen had ik haar weer in bad gedaan... gillen!! Ben ik er maar bij in gaan zitten. Ze kroop bijna in me.. uiteindelijk heel rustig weer laten wennen en ze heeft zelfs nog eventjes gespeeld.. al was ze blij dat ze er weer uit mocht. En het enthousiaste spetteren was er niet bij.
    Ze heeft vanmiddag wel weer erg lang geslapen en toen ze daarna haar fruit ging eten zat ze steeds met haar vingertje in haar rechteroor... gaan het even in de gaten houden. Ze is ook niet echt te genieten.. de hele dag aan het piepen. Misschien dat ze van het zwemavontuur vorige week last heeft van haar oortjes. Sindsdien wil ze ook niet meer in bad. Thanx voor de tip Fiona! Gelukkig dat het met Beau weer beter gaat!! Hoop dat het zo blijft en dat het niet aan het brood lag.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ik ben weer thuis tot op heden is het stabiel gebleven de baarmoedermond is nog steeds 2 cm niet minder dus eindelijk is het niet erger geworden na een ziekenhusibezoek.

vrijdag weer om 15 uur terug komen 20 weken echo en dan ook weer een meting
    met spanning leven we er naar toe.
    maar wel met iets meer positisme

liefs miriam

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wat fijn Miriam, lekker thuis! Wel rustig aan blijven doen he, lekker laten verwennen dus! hahaha. Spannend ook weer vrijdag zeg. Je leeft nu natuurlijk van afspraak naar afspraak en dan gaat de tijd sow langzaam! Knuf!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ohhh Miriam, wat fijn zeg... toch nog een beetje hoop!!! Misschien dat het allemaal toch helpt, Danique die over haar brusje waakt en al die mensen die voor jullie duimen!!!
    Hele dikke knuffel meid!! xxx

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Miriam...fijn dat het stabiel is!! Op naar vrijdag..we blijven duimen voor jullie!!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja naat dat is het eerste wat in me opkwam omdat ik het eerder heb gehoord dat knderen dat doen als ze oorpijn hebben , dan komt er water in en dat doet dan pijn door die druk ofzo ...ik zou morgen gewoon ff met de ha ff een afspraak maken kan die meteen kijken
    jammer dat ze nog niet kunnen praten he , pfff beau is bijna weer de oude ze drinkt alleen de middag fles bijna niet 30 cc net ... dat betekent dat ze nog 1 fles smorgens krijgt...dat is toch veelste weinig? ze wordt ook niet vetter ofzo dunne beentjes en armpies heeft ze vindt ik ,maar als ik het aan een andere vraag zeggen ze nee hoor lekker model heeft ze ...

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo meid ben zo blij voor jullie , nou op naar vrijdag dan maar he , en plat blijven jij! laat je maar lekker verwennen door iedereen , wat hebben ze verder gezegd over maatregelen ofzo?

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Miriam, kom op meid.. nog een paar weken!!! Dan maar even plat, maar deze lekker laten zitten waar hij/zij zit!!! (En laat je niet afwimpelen in een streekziekenhuis!!!)

Naatje, fijn zo'n eigen willetje he.. En het kan idd pijn aan de oortjes zijn.

Fiona, ik geef Fay af en toe al vitamine D als ik vermoed dat ze die dag te weinig melk krijgt. En kinderen kunnen van de ene op het andere moment zo ziek worden, maar dus ook zo beter worden.

Daam, ik loop niet de hele dag met een camera rond, maar ik heb wel expres voor een telefoon gekozen waarmee ik goede foto's kan maken. Telefoon heb ik altijd bij me :D

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam wat een fijn nieuws!!! gelukkig maar dat het niet minder is geworden! Kan me goed indenken dat Bart en jijzelf van bezoek naar bezoek leven.
    misschien kun je mij je telnr PB-en? of ik jou mijn nummer geven? dan kunnen we buddy zijn :) Als er dan iets is, kan ik het hier posten.

Daam: Jeetje zeg ben je lekker mee met zo'n kras!!! Wat goed dat mikki nu ook zo kruipt!
    Onze meiden gaan wat dat betreft ietsje gelijk op :)

Daphne hoe is het met je meiden? Fay al verschijnselen van waterpokken??

Lafo nog 1 nachtje en dan een echo :) YEEEEEEEEEEEEEEEEEY

Gina Ging Noah vandaag wel wat beter slapen???

Naatje wat Fiona ook zegt, misschien idd de oortjes, is helemaal niet zo gek idee eigenlijk!!

Fiona: Fijn dat Beau weer een beetje de oude is!!

Hier vandaag een bekeuring gehad 150 EURO!!!!!!!!!! pffff geen idee waar ik dat weer vandaan moet halen.
    Laura zelf opgehaald bij mijn SM, heb er niets meer van gezegd. Thuis nog wel uitgebreid met mijn man gesproken, en hij is het nu wel erg zat allemaal. Hij heeft zoiets van misschien meoten we eens met zn 4-en praten want dit schiet niet op.
    Toch lijkt me dit voorlopig ook geen goed idee. Hij zei wel dat hij achter me stond en dat vind ik op het moment het meest belangrijk,e n daar ben ik wel enorm blij mee.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Katje, witte reus en mariska hoe was jullie dag vandaag?

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff net schreeuwend wakker beau...zit ze ff beneden bij ons en ja hoor alles van de hele dag eruit 1 dikke brei zo zielig ...meteen maar weer in badje gedaan maar nu is me slaapzak dus in de was...okay nmorgen meteen nog 1 extra kopen nu ligt ze met papa in het grote bed ...dus ik ga maar lekker bij ze liggen
    pfffffffff grrrrrrrrrrr

ana wat klote zeg van die 150 euries!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    He Fiona, dat is wel balen dat ze nu weer gespuugd heeft. Misschien toch maar langs de huisarts dan...
    Zielig hoor! Hoop dat ze snel weer de oude is.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HIer heeft de kleine gup nog speeluurtje geloof ik haha.. die heeft om 715 pap gegeten en daarna heeft mijn man haar weer in bedje gezet met wat speelgoed ( zodat ik wat kon blijven liggen) Dus ze zit al een uurtje te rommelen en te brabbelen, maar nu is ze het er niet meer mee eens... ze is moe en gaat normaal dus ook nog slapen rond 900 :) maar ze wil niet haha ze zit te vechten tegen de slaap.
    Valt ze soms ff in slaap en word dan 5 min later wakker om weer rechtop te gaan zitten zo van ik sliep niet ik was het niet hahahaha
    kleine gup :)

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ha gebeld ze bellen me zo terug ze vond het ook wel raar , dus ben benieuwd

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik moest gisteren werken...en had totaal geen zin. Evan is naar de gastouder geweest en heeft de hele middag buiten gespeeld..in de schommel, in de zandbak en met de oudste van hun kids aan de sjouw..Evan gaat met haar trouwen had zij besloten :) ..toen Evan en mijn man me ophaalde van het werk lag Evan te pitten en hij is nauwelijks meer wakker geweest..nou ja hij gaat in elk geval trouwen :)

Vandaag weer werken, gebrokene dienst..ga Evan nu naar mijn zusje brengen..lees zo ff bij

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Fiona... al iets gehoord van de ha? Arme Beau
    @Miriam..hoe voel jij je vandaag? Dikke knuff meid!! We blijven duimen en jullie blijven positief...deal?
    @Anastasia..pff 150 euro...wat deed je foout??
    @Lafo..morgen echo..spannend...hoe laat?

Zo..de kleine is bij mijn zus en daarna ff het centrum in geweest. Ik had 15% kortingsbonnen van de hema..lekkerrrrr...2 broekjes gekocht en een petje. Verder nog gekeken naar leuke slingers maar niks gevonden...iemand een advies?? Heb nog een emmertje e.d. gekocht voor bij de zandbak als kadootje voor de dag. Vind het toch ook wel leuk als er iets is om uit te pakken...Ik ga nu ff kijken of ik al een taart kan bestellen..en dan vanmiddag weer werken tot 7uur..

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Mariska!

Oh dat Evan al vast aan de vrouw is, dat is mooi meegenomen hihihi
    Fijn als ze het zo naar dr zin hebben he!.

Ik kreeg n bekeuring omdat ik niet gezien had dat ik op de invalideparkeerplaats was geparkeerd. bij mijn werk zijn iets van 12 parkeerplaatsen voor de deur, en sins 2 weken zijn 4 daarvan met n klein bordje invalideparkeerplaatsen, ik dacht dat ik daar niet op stond maar had me dus 1 vak vergist..... beetje suf, en onwijs duur ook ...

Hier had mw vanmorgen toch ff geen zin om te slapen na n vieze luier dus lekker gaan wandelen naar de kinderboerderij. op de terugweg om 10.30 ging t licht uit hihi en nu is ze nog wat aan t slapen in de wagen al denk ik dat dat niet meer zo lang duurd.
    Dan even eten, en dan nog ff wandelen!

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Echt balen, Anastasia...Lekker die kindjes die in de ochtend ook nog slapen..kan ik hier vergeten. Evan slaapt zo'n 1,5 in de middag en verder overdag niet. Soms is hij wel moe en slaapt bij je op de arm een minuut of 10 en is er dan weer..dat heeft hij niet van mij dat zo weinig slapen...Heb je de kinderboerderij vlakbij Anastasia? Wanneer moest jij weer naar de gyn??

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    voel me vandaag even goed moet ik eerlijk bekennen soms ben ik bang dat ik juist dingen voel en dan weet ik niet of het hoort of dat het niet hoort en maak ik me gek heb nu met mezelf afgesproken dat ik gewoon ga genieten van de bewegingen in mijn buik,
    nadeel van de hele dag thuis zitten niks doen is dat je elke keer iets pakt om te eten stom he.

denk dus dat ik nu giga ga aankomen hihihi
    leer de kleine direct wat allemaal heerlijk ishihi

heerlijk weer he

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska er zit hier vlakbij een stadsboerderij met wat geiten, schapen koeien en kippen/konijnen hihi dat is 20 min lopen denk ik

Hier verder alles goed, al heb ik nu wel giga hoofdpijn gekregen ineens.. pfff
    zou wel ff willen liggen maar met kleine gup hier gaat dat zeker niet lukken.

Deel Deze Pagina