Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Miriam..jij schrijft positief..fijn om te lezen!! Ga idd lekker genieten van de kleine en van het mooie weer! Ach en dat aankomen..dat hoort erbij en je mag jezelf best zo af en toe verwennen met wat lekkers..
    @Anastasia..ik had tijdens de zwangerschap van Evan ook regelmatig hoofdpijn...flink drinken..maar dat wist je wel ;)

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi Meiden!!

Miriam, lekker dat je zo'n positieve insteek hebt meid!! Probeer van die momenten te genieten en neem de andere voor lief!! Enne, die kilo's, ach meid, lekker belangrijk.. die gaan er ook wel weer af daarna!!!

Janny, pfff dat is een flinke bekeuring zeg!! Irritant he. Ro kreeg vorige week een bekeuring voor zonder gordel rijden, en dat terwijl hij m omhad.. maar de agenten beweerden wij hoog en laag dat ze gezien hadden dat ie m af had.. grrrrr.. weer 90 euro weg..

Gister ff gesprek gehad met mn vader.. Noah slaapt bij hem als enige nog sochtends. Mijn vader brengt hem tussen 9 en half 10 weer naar bed en dan slaapt ie tijd... vervolgens wil hij de rest van de dag niet meer en is doodvermoeid tijdens zn avondeten.. echt niet te geniten. Dus ben gisteravond ff langsgeweest om met m te overleggen, hem uitgelegd dat ie bij mij en mn schoonmoeder dus pas om uur of 12 naar bed gaat en niet eerder.. beetje tips gegeven om sochtends lekker wandelingetje te maken enzo en dan daarna pas weg te leggen. Geloof dat ie het nu wel snapt!!!!!! Best lastig want wil m niet voor zn hoofd stoten want het gaat allemaal zo goed bij hem en bij mn sm maar ja, dit werd toch wel een probleem!!!

Vandaag lekker thuis.. ga dalijk, als het beetje weer is, lekker wandelen en boodschappen doe en dan zien we wel wat de dag brengt!! Gisteren nog leuke tshirtjes voor Noah gekocht bij h&m en een d/blauw broekje!! en voor mezelf een paars badpak!!! errug leuk was ie!!

Ben beetje aan het shoppen voor ons midweekje weg!! heb er zin in!!!!

Juud, heeeel veel plezier zo met je echo meid en ik hoor je daarna!!!!!

3. goedemorgen meiden!!

ik ben er een beetje weinig de laatste tijd.. maar dat komt omdat ik even wat meer tijd aan mijn gezinnetje wil besteden.. zit soms tyoch echt te veel ana de pc ;)

juud ben heel benieuwd naar je echo vandaag!! en of we gelijk krijgen met een tweeling hahaha ;) heel veel plezier vandaag!!!

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jaaaaah, echo! Juud, veel plezier, ben echt benieuwd!

@gina: goed dat je het meteen hebt gezegd tegen je vader en dat hij het begreep. Je doet het alleen maar voor Noah en niet om je vader dwars te zitten. Ga je volgende week een midweek weg?

@deentje: logisch ook dat je je tijd een beetje moet verdelen tussen ons en je gezinnetje.Het wordt nu ook steeds beter weer en bent wat vaker buiten. Dan kan die pc niet mee he! hahaha

@ana: hoe gaat het met je hoofd?

@mariska: lekker geshopt? Slingers eh, ik vind die van de Hema wel leuk, maar meer meisjesding denk ik.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

juuuuuuuuuuudje! eis een telefoontje van je zo hahahha!
    ooo suc6 meid enne...een 2ling!!!!!!!!!!!!!!! wie weet!

hier was bij de ha allles goed met beau het schijnt heel erg te heersen spugen en diaree
    ze moet aleen spugen maar gisteren ging alweer beter
    ze had ook een bultje in haar nek erbij wat me niet lekker zat ...dokter gevoeld en gekeken is gewoon een klier dus echt niks anders..pfff

naatje hoe is het nu met je dochter? heb je de oortjes laten nakijken?
    gina leuk hoor een paars badpak! en fijn dat je met je pa hebt kunnen praten erover
    hier ligt beau gelukkig nog wel ff smorgens maar wordt steeds minder....
    deentje ja soms is het wel wat verslafend he haha nee hoor geniet maar lekker van je gezinnetje en we zien en hoor je wel tussendoor meid
    mirjam hoe is het nu meid morgen zh bezoek he gelukkig nog 1 dagje wachten op meer nieuws
    anas hoe is het met jouw buikje? voel je de kleine al ?

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Naatje: ben je nog bij de dokter geweest voor dr oortjes ?
    @Gina: Goed dat je het gelijk hebt gezegd, en dat hij er ook wel anar luisteren wil, dat scheelt al de helft !!!
    @Judith: Succes met de echo!!! Ben heeeeeel erg benieuwd we willen wel een verslagje he :)
    @Dena: Rustig aan meid, je bent niet verplicht tot schrijven en het is al leuk dat je er weer bent! Fijn ook dat je knulletjes het weer veel beter doen, en dat ze neit meer zo benauwd zijn .
    @Fiona: Gelukkig dat ze niets bijzonders kunnen vinden, hoop dat ze dan snel minder spuugt en uiteindelijk helemaal neit meer natuurlijk.
    @witte reus: waar ben je gebleven???
    @ Mariska: slingers hmm ik heb geloof ik ook wat van de HEMA hihi meer meisjesdingen idd. hmmm V&D, Zeeman, Wibra daar hebben ze dat soort dingen ook wel :)

Hier toen mijn man gisteren thuiskwam met een paracetamol op de bank gaan liggen en geslapen tot 2300 vervoglens mijn bed in gerold tot vanmorgen 730 :) Dus de hoodfpijn is wel weg .
    Verder gaat het goed met me. Ik heb wel een buikje, maar ben geen gram aangekomen nog terwijl ik nu bijna 15 weken ben. Nou ja dat zal nog wel komen dan...
    De kleine kan ik nog niet voelen iig.. dat is wel jammer dat vond ik zo bijzonder!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh ja, blijven oefenen zoals jullie zeiden ... die rietjesbeker vanmorgen heeft ze toch zomaar een paar slokjes genomen :) Goed he :)
    Bedankt meiden voor de tips hihi

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen allemaal,

heeyy juudje spannend de echo .. FOTOOOO

@Anas.. uhm wats geburt met je SM ? kan ik dat ergens terug lezen ?

@Fiona... aii hoe is het nu met je meiske?

@Daam. (#*$&%&%$*#) echt vervelend als mensen dat doen he.. ze hebben ook een keer royaal tegen mijn wagen aan gezeten gelukkig hadden bouwvakkers dat gezien en die bleven staan totdat de vrouw uit de wagen stapte en zich is gaan melden anders.... pffffffffffffffff

*pakt een honkbal knuppel * ;)

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hmm wat er is gebeurd, wederom een stom voorval, maar het stapelt zich zo op he dat je op gegeven moment niets meer kan hebben !
    Ik althans niet mijn grens is bereikt ....

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ohhhhhhhhh ik weet hoe je je voelt, mijn SM heeft ook die grens bereikt!!! .. heb al met mijn vriend gepraat en ik wil dat hij ook met hun erover praat maar dat wilt hij niet.. nou ja heb ik gezegd zodra ze weer iets flikken praat ik met hun en dan is het niet zo erg aardig hihi

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mijn man zegt er wel regelmatig wat van, en dat scheelt een hoop. Moet ik zeggen dat het wel een tijd geduurd heeft voordat hij het punt bereikt had dat hij het zelf ook echt zat was.
    Mijn man zei laatst nog misschien meoten we anders eens met zn 4en praten....
    maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.. Maar hij heeft wel gelijk als hij zegt dat hij neit mijn boodschappen jongetje wil zijn... ik moet het zelf zeggen of samen met hem maar niet hem het laten opknappen.
    En ik heb zelf ook al gezegd, dat de volgende keer het niet aardig zal worden.
    Ik ben er gewoon zo klaar mee. Als ik denk aan de bevalling van Laura en hoe ze me daarna geirriteerd heeft, dan krijg ik spontaan weer hoofdpijn. Bah
    Ik ben nu al lichtelijk blij dat ik haar straks ga zeggen dat ik vanaf september naar school ga en dat die lesdag op donderdag valt en ik dus op dinsdag geen oppas meer nodig heb :) hahaha
    Erg he .. maar toch vind ik het erg prettig, ben ik tenminste van dat gebemoei af enzz

Hoe zit het nu met jou SM dan, wat heeft die nu weer gedaan?

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh gewoon krijg er de .... van hihi..
    niet naar ons luisteren, alles moet bij hun. we MOETEN gezellig ontbijten met pasen. half 10 ? ja hallf 10 want dan kan de kleine man er nog bij zijn. komen we om 9.15 daar iedereen in de pyama net 1 min de ogen open :S .. dus om 10.00 krijgt de kleine man zijn fruitje.. zegt ze oh hij is al aant eten, ik zo ja en hij gaat dadelijk meteennaar bed. vervolgens is zij beledigd!!! en wij kregen pas om 11 uur ons 1e broodje !!
    en vragen wat hij met de verjaardag wil. wij een paar dingen gezegd die we wel willen. zegt ze ja koop anders maar kleren krijgen julli ehet geld terug ( maar dat krijgt hij al van mijn ouders ) vraag dan niet wat we willen!!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh gewoon krijg er de .... van hihi..
    niet naar ons luisteren, alles moet bij hun. we MOETEN gezellig ontbijten met pasen. half 10 ? ja hallf 10 want dan kan de kleine man er nog bij zijn. komen we om 9.15 daar iedereen in de pyama net 1 min de ogen open :S .. dus om 10.00 krijgt de kleine man zijn fruitje.. zegt ze oh hij is al aant eten, ik zo ja en hij gaat dadelijk meteennaar bed. vervolgens is zij beledigd!!! en wij kregen pas om 11 uur ons 1e broodje !!
    en vragen wat hij met de verjaardag wil. wij een paar dingen gezegd die we wel willen. zegt ze ja koop anders maar kleren krijgen julli ehet geld terug ( maar dat krijgt hij al van mijn ouders ) vraag dan niet wat we willen!!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik lees heerlijke aardige lieve sm hahahahaha
    nee het lijkt me echt vreslijk als je zulke sm hebt.

weet niet of ik het jullie al gemeld heb maar ik krijg nu wekelijks een injectie genaamd proluton en een andere nieuwe antibioticakuur.
    zodat alles kwa wat evt niet goed zou zijn kan worden opgevangen voor zover mogelijk.

dus alles voor als
    gister werd ik door de gyn gebeld met dit nieuws ze hadden het in de groep gegooid en 1 gyn vond het onzin de anderen hadden zoiets van baat het niet schaad het niet en beter iets te veel proberen om beebje hier bij mij te houden dus, mijn gyn heeft deze behandeling er bij gedaan.

nou meiden geniet van het mooie weer als het tenminste bij jullie ook heerlijk is
    gr miriam

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey Miriam, je klinkt heel positief (Y) woehoe!! goedzo meis...

hier is het half half.. soms lijkt het te gaan regenen maar hopelijk wint het zonnetje

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Miriam..fijn dat het zh je die injecties geeft. Ze houden je in elk geval goed in de gaten en proberen alles om de kleine te laten zitten..morgen echo..spannend. Hoe laat moet je in het zh zijn? Hier schijnt de zon..wel een beetje wind. Succes meid!!!
    @Witte reus en Anastasia..lekker zo'n sm...je doet er zo weinig aan hé..meenstal leven ze zo in hun eigen wereld dat ze zelf niet door hebben wat ze doen.
    @Lafo...veel plezier!!
    @Anastasi..goed zo..blijven oefenen met drinkbekers..trouwens Etos heeft leuke riet bekers in de aanbieding van Nuby..ga ook nog ff 2 halen (of 3)
    @Fiona..hoe gaat het nou met Beau..ik hoorde op het werk vanmorgen dat het idd heerst..maar ja daar heb je niks aan :p
    @Gina..lekker vrij...lekker shoppen..haha 2 grote hobbies hier ;)

Hier nog 1 middag werken en dan weekend..mannetje gaat dit weekend weg en ik ben vor het eerst 2 nachten alleen met Evan. Slingers bij de Hema zijn idd meer meisjes dingen..nog maar even kijken bij de Xenos daar ben ik nog niet geweest.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Witte reus zo ging ons pasen dus ook... we werden om 11uur verwacht.... komen we daar om 1130 ( omdat het altijd uitloopt) blijkt mijn schoonvader naar de kerk te zijn gegaan....
    ( wat ie anders ook niet doet) vervolgens is hij pas om 1230 thuis!!!! Dus eerste broodje was tegen 1300uur~!
    Ik kan me daar dan ook zo aan ergeren want als je er wat van zegt dan is het weer onaardig, etc en reageerd ze weer zo geirriteerd!!!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska ik heb idd de drinkbeker van de etos een paarse nuby rietjes beker!

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Die met handvaten of zonder?? Ik heb al 1 met handvaten die zijn vanaf 9 maand, zonder handvaten zijn voor 12maand + die wil ik nog kopen..ik vind die paarse ook erg leuk maar voor een boy???

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    morgen middag om half 3 bij inzicht dat noemen ze zo in het ziekenhuis daar worden de 20 weken echo's gemaakt.
    en dan aansluitend een afspraak bij mijn gyn voor de meting en blijf zo'n onderbuik gevoel houden dat ik toch opgenomen ga worden we zullen zien.
    hopen dat ik ongelijk heb en lekker weer naar huis mag.

gek he dat je soms bezoek kunt missen normaal lijkt het dat als ik werk er vaker mensen komen en nu ik thuis zit niemand komt behalvemijn o zo onwijs lieve buurvrouw.
    Die is echt een uit duizenden.
    Net kwam ze met tulpen aan zetten omdat ik thuis zit vast moet er toch iets vrolijks zijn lief he, en komt elke dag wel even langs om te kijken hoe het is en of ze iets kan doen.
    echt een top buuf

ga nu lekker eten

Deel Deze Pagina