Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

idd lekker al ie sm verhalen haha

mariksa ja het schijnt te heersen ja maar nu zag ik ook dat ze verkouden aant worden is en jengelen dat ze doet pfff niets voor haar
    ze ligt nu op haar bedje net ook weer iets meegemaakt...

sm en vader komen ff langs naar beau kijken beau probeert stapjes te zetten en los te staan wat al aardig lukt ze zet nu steeds 2 stapjes
    dus ze zitten tegen overelkaar en beau loopt van de1 naar de ander
    ik kom eraan want ze moet een schone luier hebben
    dus ik zeg tegen sm laat haar maar los , stom vvan mij want ik zat net iets te ver weg ze stond scheef naar voren dus ze laat los en boem viel ze op de hoofd op het laminaat
    dus brullen ! en ze is al wat jengelig dus brullen zonder tranen jullie kennen dat wel
    dus ik pak haar op en trootst haar paken hun haar over.... en ik zeg geef haar nu maar wee rhier , geef haar wat te drinken en ze is stil
    nou helemaal over de zeik waren ze en weg ....okay toedeloe!
    pfffff kijk dat ze valt vindt ik ook niet leuk maar ze vallen nu eenmaal in deze periode vaak
    okay ik had het ff wat beter kunnen aanpakken maar goed het is gebeurt
    weer een blauwe plek erbij maar ik doe het echt niet omdat ik het zo leuk vindt om haar te zien vallen
    pffffffff dacht ff snel hier van me afschrijven hoor!

juud waar benje!

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haiiii,

@Daam, nee ik ga de week van koninginnedag een midweek weg!! lekkerrrr! met vrienden van ons.. heb er zin in!!

@Witte reus, prettig hoor zulke so.. je doet er niks aan helaas.. hoe je het ook wendt of keert het worden noooooooit je ouders.

Ja het was idd heel prettig dat mijn vader er voor open stond.. we hebben het rustig besproken en hij snapte mn standpunt.

Zo lekker geshopt.. dit keer voor onszelf en heel saai.. nieuw ondergoed en sokken voor mij en man gekocht! Boodschappen allemaal in huis, De geitjes en eendjes weer gevoerd en boterhammetje gegeten.. nu ligt Noah op bed maar hij doet nog niet erg veel moeite om te gaan slapen.. ga m zo maar ff zn speen weer geven!!

Morgen ga ik gezellig met collega's uit eten savonds. Ga gelijk uit werk door dus dat is wel lang dagje maar wel gezellig!! Vanavond gesprek bij een bar hier voor bijbaantje.. hoop dat ie nog personeel nodig heeft want kan het goed gebruken!!!!!!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o fijn mirjAM DAT JE nu van die spuiten krijgt is toch weer iets extra's niet dan
    dan hebben jullie toch alles geprobeerd , en nu duimen maar
    lief zeg zon buuf ! ja als ik in de buurt woonde had ik je ook lekker gezeldschap komen houden meid!
    het is best mooi weer hier de timmerman is bezig met me deuren enzo en beau ligt lekker te slapen

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ach je mag ook nu op bezoek komen hoor in het mooie almelo hihih
    nee lief van je en ben ook enorm trots op z'n buuf

ja we hebben dan alles gedaan wat we konden meer kan ik niet doen.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

almelo nou meid als ik een keer in de buurt ben wil ik graag je verzorgen hoor! met alle liefde ! ik hoop dat morgen posi bericht is voor je meid! denk de hele tijd aan je

6. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ben ik weer... Gaan jullie snel zeg met tikken ;). maar heb alles wer bijgelezen. Was vanmorgen lekker met de kleine meid naar de kinderboerderij. Hadden ze lammetjes :D . Daarna rondje dorp en langs mijn vriendin, want die is jarig vandaag. Ze viert het pas zaterdag en deed er niets aan vandaag, maar toch even bloemetje en taartje meegenomen :).
    Nu lekker thuis en Zoë is onder zeil dus snel even de hond uitlaten en maar weer verder met de zolder opruimen... over 1 1/2 week beginnen ze met verbouwen van de 1e etage en ik moet nog zooooooooo veel doen en heb totaal geen zin hihi.

@ Witte reus en Anastacia... lekker zo'n sm. Balen. kan met die van mij ook niet altijd door één deur, maar ze bedoelt het gelukkig wel meestal goed. Dus probeer er maar steeds doorheen te prikken en het positief te zien (als kost dat soms wel eens wat moeite). Vooral als ik enthousiast zeg bijv. dat Zoë onwijs leuk had babygezwommen... zegt zij; Hoe weet je nou dat ze dat leuk vind... ik: nou, als ze het niet leuk vind brult ze de hele boel bijelkaar.. dus dat is dan wel snel duidelijk. Zeg ik later tegen manlief dat ik dat niet leuk van haar vond.. tja, zegt hij doet ze alleen maar om je een beetje te stangen. Maar kan me niet schelen!! Zou eens erg fijn zijn als ze gewoon enthousiast reagereert.. of gewoon niets zegt ;). Ook prima. Maar goed, ik weet ook dat ze door haar ex-schoondochters goed in de maling is genomen. Deed ze alles voor.. en uiteindelijk stank voor dank. Ik weet dat ze wel gek op mij is.. dus laat het maar zo.

@ Judith.. hoe was de echo?

@ Miriam. Hopelijk blijft beebje gewoon goed binnen boord.. Het is jullie zo gegund!! Duim voor jullie. En dat jullie morgen maar goed bericht krijgen!

@ Mariska. Moet hier ook maar eens op jacht naar slingers. Xenos is idd een goeie.. daar van de week maar eens struinen. Hier de drinkbeker van Nuby gekocht et zo'n flipdop.. vanaf 9 maanden is die. Kijken of ze deze wel wil.. anders idd die met rietje proberen.

@ Fiona. Balen dat Beau gevallen is... net als je so erbij zijn. Maar goed.. kan gebeuren. Ze vallen vanaf nu idd nog wel veel vaker. Heb alvast leuke pooh stickers gekocht voor de eerste schaafplekken hahaha.

@ Gina. Lekker hoor een midweekje weg!! Waar gaan jullie heen?

Oh ja, nog niet met Zoë naar de dokter geweest... Gaat alweer wat beter met haar badavonturen. Ze zit ook niet meer met haar vinger in haar oor. Gisteravond in bad gedaan... ze raakte met 1 teen het water aan en het was brullen. Maar uiteindelijk vond ze het toch goed en heeft nog lekker even gespeeld in het water. Hou haar oortjes wel in de gaten. Anders ga ik morgenochtend alsnog even langs bij de HA.

Nou, nu ga ik echt echt echt wat doen hahaha.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sm belde net op voor haar excusses !!!! aaaahhh ze was geschrokken zei ze
    ik zei duh! maar goed beau ging ook zo tekeer iets harder als werkelijk zeg maar
    ze hebben beau mee genomen lekker naar het dorp dus heb ff me handen vrij
    me deuren zitten er bijna in dan me keukenkastjes nog en me voordeur pfffffff ben het zo zat zit al 4 weken in een verbouwing

naatje maak je borst maar nat ! hahaha

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    heyyy meiden!!

Zo daar ben ik dan, vanmorgen echo gehad en het hartje zien kloppen en het is er eentje hahaha was even bang dat het er twee waren vanwege me dikke buik maar dat komt door me darmen zo zagen we op de echo (en van het eten ssstttt)

Ik ben minder ver dan ik dacht maar 8 weken en 4 dagen, ik dacht zeker al een weekje verder te zijn maar dat komt door mijn onregelmatige cyclus.
    Ze kon het ook niet echt goed zien maar 9 mei met de 12 weken echo kunnen we het beter zien.

Hoe is het hier dames, alles goed??

Iedereen genoten gister van het mooie weer en nu weer aan het balen want voorlopig word het niet meer zo mooi geloof ik.....

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Fiona. Lekker hè zo'n verbouwing. Toen we dit huis kochten 2 jaar geleden hebben we ook alles op de kop gehad... Gelukkig is de verbouwing op de 1e etage maar 2 weken werk (volgens manlief en paps) dus houd me maar voor dat het te overzien is... En Zoë krijgt een roze winnie the pooh kamer, dus genoeg leuke dingen voor mij om te shoppen hihi.

@ Lafo. Fijn dat het een goede echo was!! En gelukkig maar 1tje... al is 2 ook wel leuk.

Hier is het nog steeds stralend weer (noord-holland). Dacht dat het slecht zou zijn, maar hier veel zon en zonder jas naar buiten weer :). Al moet ik binnen helaas nog veel te veel doen.
    Gisteren wel lekker in de tuin gezeten. Zoë heeft 2 1/2 uur heerlijk gespeeld buiten. spelen, kruipen en langslopen. Was 's avonds zo moe dat ze om half 7 al in dromenland was :).

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ff quality time, Amy slaapt en zo kan ik nog even reageren op iedereen.

@ Daam wat klote van je auto, zou ik ook woest van worden.....
    Wat een asocialen zeg.....zo balen dat soort dingen.....
    Hoe is het met Mikki, laat ze je nu 's nachts met rust?

@ Naatje Amy heeft ook een periode gehad van niet in bad willen gaan, kwam doordat zitje.
    Ik had haar er een keertje te hardhandig ingezet/uitgehaald en sindsdien stribbelt ze tegen en wil ze niet in dat zitje maar na een minuutje gaat het wel weer, ff volhouden of gaat het nu alweer beter?

@ Daphne en Mariska leuke foto's!!!

@ Miriam wat fijn om te lezen dat het stabiel is en niet verslechterd, gelukkig kan je daar weer een hoop moed uit putten!!
    Ik duim voor je morgen, spannend hoor!!!
    Je wilde niet weten wat het word geloof ik he?
    Zo he dat is een fijne buurvrouw, weet er alles van, mijn vroegere buurmeisje is me beste vriendin!

@ Anastacia wat lees ik problemen met je schoonloeder??? :evil:
    Jeetje wat een boete zeg, waarvoor heb je die gekregen??
    Oh lees net dat je niet invalide bent ;)
    Je bent toch zwanger ;) vind dat je daarom ook wel op die plek mag staan ;)
    Nog geen gram aangekomen, hoe doe je dat :oops:
    Voelen komt vanzelf meid, is nu ook wel erg vroeg nog, over een week of drie denk ik!
    Ik dacht trouwens dat het tussen jou en je schoonloeder weer wat beter ging?

@ Fiona lees nu pas dat Beautje zo ziek is geweest.... :( :( :(
    Wat balen zeg!!!! Knuffel van ons!!!!
    Lees dat het weer wat beter gaat, gelukkig maar en lief dat je belde!!!
    Het lijkt trouwens of andere mensen in je omgeving je ook veroordelen als ze een keer vallen, mijn moeder heeft er ook een handje van en de vrouw van me schoonvader ook, alsof je ze expres laat vallen, je kan er moeilijk heel de tijd bij gaan zitten!!!

@ Mariska wat heerlijk al zo bezig voor z'n verjaardag, ik heb ook al verjaardagskriebels, duurt alleen nog 6 weken :(
    Ik heb vandaag ook een zonnehoedje en een badpakje gekocht bij de Hema voor op vakantie!! We gaan over 6 weken heerlijk naar Spanje toe, lekker 2 weken genieten!!!

@ Gina, snap dat het moeilijk is om iets te zeggen over iemand die oppast maar snap dat het moet, zo zou ik het ook willen.
    Amy slaapt 's ochtends meestal een uurtje en 's middags 2 uurtjes goddank!!!
    Wat balen zeg van die boete :evil: :evil: dat is helemaal zonde geld zeker als je het niet hebt gedaan, kan je daar niks tegen doen???
    Succes vanavond, hopelijk word het wat en veel plezier morgen!!!

@ Deentje ik zit ook veeeeeel minder achter de pc dan vroeger en is voor mij ook beter, want ik zat veels te veel online.
    Gelukkig is het hier makkelijk bijhouden ;)
    Hoe gaat het verder??
    En nee je hebt geen gelijk hahaha

@ Witte reus ik zit me nu pas te bedenken dat ik helemaal geen foto heb meegekregen van de echo..... :( :( :(

@ Naatje succes met de zolder, bah zou ik ook geen zin in hebben, maar is voor een goed doel!
    Hier niet zulk mooi weer helaas, gisteravond ook veel onweer gehad!
    Amy heeft nu een roze Winnie the Pooh kamer maar die gaat naar haar brusje en voor haar moet ik nog wat nieuws verzinnen....
    Tweeling ja is leuk als je voor het eerst zwanger bent denk ik zo, maar had wel lichtelijk een shock gekregen als ik er nu opeens 2 in me buik zou hebben hoor!!
    Maar als het zo is, is het zo! Maar hier gewoon eentje!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Even snel reageren want ik moet zo weer weg..

Juud SUPER!!! maar dat had ik al geegd haha :) ben blij dat alles goed is, wel jammer dat je iets minder ver bent als dat je dacht!!! Dat is altijd balen, maar wel geweldig dat het er maar 1 is !!! En dat het hartje klopt!!! :) :):):):):):)
    Ik ga je vanavond even mailen, denk dat ik het zo neit meer red, maar ik ga het proberen te onthouden!!!!!! geen onwil :)

Morgen werken en dan daarna een vrijgezellenfeest, we gaan niet echt wat bijzonders doen, we gaan naar restaurant de Mafketel in Rotterdam. Kent iemand dat????

Fiona, tuurlijk laat je beau niet expres vallen! Maar gelukkig weer uitgesproken!

Miriam wat goed dat je toch die prikken krijgt enz .. ze houden je goed in de gaten gelukkig. Ik ben erg benieuwd. Je kunt me altijd op de hoogte houden en dan geef ik het hier weer door. Of als ik er neit ben geef ik het door aan iemand anders die het dan weer door kan geven :)
    xx

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik heb overigens een paarse Nuby beker zonder handvaten ( had er ook nog nooit 1 met handvaten gezien! ) Zo 'n beker waar je aan de bovenkant dat rietje in kan verstoppen :) door een schuif systeem

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heeee Janny, nou ik zit vanavond met smart te wachten haha
    Jij had dat toch ook dat je minder ver was??

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Die heb ik dus ook gekocht bij gebrek aan eentje met handvatten!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    De Mafketel heb ik nog nooit van gehoord en ben toch redelijk Rotterdam georienteerd, denk dat het zo'n heksenketel idee is, met sketches enzo.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mooi, een goede echo! Fotoooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wie is hier een mafketel?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik want ik heb geen echo foto meegekregen.......

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Beetje jammer Juud, maar ja daar had de vk aan moeten denken!!!
    Ach, ws met 12 weken wel!! Dan is er toch meer te zien ook denk ik.

Ik heb de mail al ontvangen en beantwoord ;) hahaha...

Uhm Juud had jij nog mail retour gekregen.. je weet wel.

20. wat fijn meis dat de echo goed is!! toch altijd weer geruststellend om een kloppendhartje te zien!!! heel fijn!!!!

Deel Deze Pagina