Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey meiden,

ik heb even iets, had het ok al bij de andere meimamas geplaats ;)

Mijn vriend zei gister tegen me : zullen we nog 1x met een condoom doen en daarna zonder wow...
    ik denken .. heerlijk lijkt het me om zwanger te worden en te zijn ...
    maar ik wil Bram eigenlijk helemaal niet delen.. kennen jullie dat gevoel? ik wil hem het liefst voor mezelf houden.. en oh my god hoe moet ik het dadelijk met 2 kids doen. nu kan ik lekke rop het fietsje springen en gaan... ( ja ja heb dannog wel 9 maanden )

gaat dat gevoel weg dat ik Bram niet wil delen ?... of zal ik gewoon aan het idee moeten wennen dat er ooit een brusje bijkomt ? ...

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam check even je mail :)

witte reus Ik weet niet of dat gevoel verdwijnt, denk dat het anders word als je zwanger bent van nr2 . Je hebt volgens mij altijd genoeg liefde voor alle kids die je hebt of het er nu 1 2 4 of 10 zijn.. je krijgt er gewoon steeds een beetje liefde bij om te delen :)

judith jammer dat je geen foto hebt gehad ja, nou bij 12weken dan maar :)
    Ik was idd toen 3 dagen minder ver dan dat ik zelf dacht ja.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoi dames,

het is hier weer gezellig zeg!!!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heyy Nazli, gezellig!!!! :D

Witte Reus tuurlijk ik heb daar ook wel even over nagedacht maar ik denk dat moeder natuur dat allemaal wel geregeld heeft en straks alles van zelf gaat!
    En als je dat gevoel achter je gelaten hebt gaan jullie er dan weer voor??
    Leuk hoor!

Ja die echo foto's komen dan wel met 12 weken, je zag ook niet echt veel, was meer een vlekje ;) straks over 4 weken ga je echt wat goed zien!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoooooooooooooi Nazli!!

Hoe is het met je??? en met Isa ??

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    gaat goed met ons, issa is bij oma en opa.
    morgen afspraak in het zhk voor het uitslag

ik kom morgen nog terug. moet nu gaan

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Lafo..gefeliciteerd met je mooie echoooooooo..oohhhhhhhhh zooooooo mooiiiiiii :D
    @Nazli....hoi...doei...
    @Witte reus..hier hetzelfde gevoel..wil graag een tweede maar ik heb geen idee hoe ik dat allemaal moet redden, heb niet het gevoel dat ik Evan moet delen..dat moet ik nu ook al doordat hij 3 dagen per week al weg is...we zien wel hoe we het allemaal gaan doen eerst maar zwanger worden.
    @Anastasia..dan heb je de beker voor 12maanden +..ga morgen daar naar kijken..
    @Miriam...heel veel succes meid en probeer toch van de echo te genieten morgen..ik vond de 20 weken echo erg bijzonder..

Evan kwam net thuis van opa en oma en hij was de hele dag uit zijn doen geweest. Huilerig, hangerig en niet bij oma weg te slaan...hij heeft nieuwe open schoentjes gekregen van opa en oma..toch bijzonder mijn ouders hebben echt geen cent te makken (pa is afgekeurd , ma nooit gewerkt) en toch doen ze zulke kleine dingen..nu ligt Evan lekker op bed te slapen..en ik heb weekend!!..nu nog mooi weer..

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli ben benieuwd naar de uitslag. Ben blij te lezen dat je je beter voelt en dat het goed gaat.

Mariska wat lief van opa en oma dat ze zulke dingen toch kunnen doen!!

Hier echt geen cent te makken, hoe ik het voor elkaar krijg ik weet het niet maar het geld is gewoon op... zucht, en dat halverwege de maand. Soms heb ik echt geen idee hoe ik de eindjes aan elkaar moet knopen. :(
    Kan ook wel besparingstips gebruiken geloof ik...

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee dat weten we niet hahahhaa [-X [-X [-X ;);) liefjes! [-o< [-o<

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heeeeeeeeeeeeeeey! leuk man hoe is die meis morgen uitslag he ben je zenuwachtig hoe laat moet je? xxx

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm janny hoe doe je dat weer dan ..haha maar idd niet zo mooi

laf! hoe kan je dat nou vergeten te vragen die echofoto! niets voor jouw namelijk ;) zeker zwdementie he!

witte reus ik snap je gevoel wel ik heb het ook wel een beetje namelijk maar ik denk als je zwanger ben het heel nartuurlijk overgaat naar liefde voor 2 ... en het is nartuurlijk best een shock als je vriend dat zo zegt haha zou ook steil achter over slaan want dan is het echt!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Fiona wanneer raak jij je ijzertje nou eens kwijt :)
    hihihi

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

HAHAHAHAHHAHA ! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA................

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Je hebt een groot huis nu en Beau doet het goed... dus hop hop hop naar de dokter ;)
    hihi

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli hoop dat de uitslag morgen goed is!!!! laat jet het hier aan ons weten???
    xx

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    vandaag afpraak om 13.40 uur, ik moet wel wat langer blijven voor nog een paar testjes, ik laat zeker iets weten, maar vanavond, morgen of anders zondag.

maar ik moet nu gaan....

17. Goedemorgen meiden!!!

ben vandaag ongi geworden.. dus zit echt heerlijk in mijn velletje :( buikpijn en chagerijnig.. en vooral nergens geen zin in terwijl t hele huis op zijn kop staat :( en die rotkatten hebben ook weer een verassing voor me achtergelaten.. dan zakt helemaal de moed me ind e schoennen.. een muizenhoofd en een hele muis :( die muizenhoofden ben ik met gemak wel gewend.. die liggen er dagelijks :(:( maar een complete muis durf ik dus echt niet op te pakken :( en kan toch ook niet de hele dag een dooie muis in me woonkamer laten liggen :(

18. veel succes meid!!!!

19. hihi ben ik ook wel benieuwd naar ;)

20. ooh dat is balen zeg :( teveel uitgegeven aan de baby op komst?? ;)

Deel Deze Pagina