Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden nog even en dan mag ik weer voor controle naar het ziekenhuis.
    en de 20 weken echo.
    ben wel benieuwd hoor, ze moeten mij proberen uit te leggen of er echt ruimvoldoendevruchtwater is dat was bij danique waarschijnlijk toen al niet meer.
    en ik wil weten of ons kindje aan de kleine of grote kant is.
    omdat danique ook veelste klein was.
    lichtvoornamelijk.

heb er wel zin in maarben ook bang voor te veel gelijkenissen pfff
    waren we nu maar 6 weken verder.
    hoop dat de tijd voorbijvliegt.

janny geld op meid? heb ik ook vaak gehad en nu sinds kort gaat het stukken beter, ik pin elke week in het voren geld dat ik uit mag en kan geven aan boodschappen, zodat ik geld overhoudt.

vroeger deed ik dat niet en toen ging er echt veel meer geld doormet boodschappen doen.

iedereen alvast een fijn weekend.

nazli hoop van jou goed nieuws kwa uitslag te horen

en ik hoop eind van de dag jullie ook goed nieuws te bregen maar als het goed is gaan we eerst bij mijn ma koffie drinken dus het wordt echt wel rond eten tijd 6 uur denk ik.
    dat ik terug ben.

gr miriam

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    thanx meiden

miriam, jij ook succes met de 20 weken echo. hoop dat alles goed is. je bent bijna 20 weken zwanger, wat gaat het snel zeg!!!!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier is het geld ook op, we hebben een jaarlijkse afrekening van 2000 euro voor gas en electriciteit gehad, we hebben teveel verbruikt, maar weten niet hoe het komt, dat gaan we uitzoeken en ik moet 1 maand van mijn uitkering terugbetalen van 235 euro. de rekeningen houden hier niet op.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar nu ga ik wel wat in huis doen, tot later...

5. heel veel succes vandaag meid!! ik hoop dat je goede berichten te horen krijgt.. en ervan kan genieten je wondertje te zien!!

6. soow dat is een beste jaarafrekeing zeg :( heb je het voorschotbedrag misschien heel laag staan??
    ik heb ons voorschotbedrag express vrij hoog gezet.. zodat ik geld terug krijg ipv meot betalen.. anders zouden we hier ook direct in de problemen komen..

7. ik moet ook echt wat gaan doen nu :(
    tot later!!!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nazli heb je het maandbedrag wat ze afschrijven voor je gas en licht niet gewoon te laag staan
    wij zetten hem altijd hoog wat ze afschrijven en krijgen dan meestal soms ook niet wat terug van eneco, maar als je hem laag hem staan nazli moet je vaak bijbetalen
    dus zou er ff heen bellen als ik jouw was

heel veel suc6 in het zh

en mirjam jij ook meid! hopelijk ziet het er anders uit de 20 weken echo ik duim me suf voor je en dan die 6 weken samen met je omkijken

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het voorschot bedrag was maandelijkst 121 euro, maar door nu is het gestegen naar 156 euro. maar ik ga het in termijnen betalen, kan echt niet in een keer betalen hoor..

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hih deentje je was me voor;) ga hier ook wat doen anders komt er niks van

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar 121 euro is niet zo laag, we hebben deze maand naar de meters gekeken, we verbruiken meer, maar weten niet hoe het komt. electriciteit is normaal, maar gas gaat snel. we denken aan gaslek

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lekker dan Nazli..ik heb de boel vorig jaar ook omhoog gedaan maar moest ook bijbetalen. We verbruiken nu meer door meer te wassen en te douchen...we betalen nu per maand 160euro.. Succes vanmiddag.
    @Miriam..succes!!
    @Deentje..dikke knuff meid!!

Hier net een pakje appelsap geprobeert..en het lukt :D ..had er zelf nooit bij stil gestaan dat hij dat al zou kunnen..

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het voorschot bedrag was maandelijkst 121 euro, maar door nu is het gestegen naar 156 euro. maar ik ga het in termijnen betalen, kan echt niet in een keer betalen hoor..[/quote]

wij hebben hem op 210 euro gezet ...mischien ook een optie om hem naar 180 euoro te zetten als je dat red?

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

maar 121 euro is niet zo laag, we hebben deze maand naar de meters gekeken, we verbruiken meer, maar weten niet hoe het komt. electriciteit is normaal, maar gas gaat snel. we denken aan gaslek[/quote]

oo lach me suf om je opmerking een gaslek...okay als je het vermoed ff na laten kijken maar ik zou deze maand hem toch een naar de 180 euro gaan zetten wedde dat je dan niet meer zoveel betaalt haha nee sorrie ik denk dat een gemiddeld gezin 180 euro betaald wij betalen 210 euro

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

go go go evan! =D> :D

16. wij betalen nu ook 225 euro per maand aan gas en stroom.. en kregen dit keer bijna 700 euro terug :) want vorig jaar betaalde ik ook te weinig en moest ik ruim 500 terug betalen.. en wkam toen al in moeilijkheden dus dat gaat me neit nog een keer gebeuren hihi :)

17. hihi wat goed van evan!! soms hebben ze dingen echt heel snel door.. totaal onverwachts..

18. ik ga is even same met arjen zijn kamer opruimen.. en dan komt chris zo al thuis.. en dan hebben we lekker weekend :):)

meiden fijnw eekend allemaal!!!!

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi meiden!!

FF teken van leven hahaha..!!! Miriam succes en veel plezier! Ik duim me gek dat weer lekker naar huis mag en alles verder zo goed als in orde is meid!

Nazli.. heyyyyyy hoe is het dan?! Ja de rekeningen houden hier ook niet op. Maaaarrrrr
    heb bijna extra bijbaantje, meisje houdt van luxe maar wel luxe die we kunnen betalen!!

Janny..... hmmmm alweer blut meid??? Ik zou ook zeggen, pin je geld elke zaterdag, ga dan alle boodschappen doen die je voor heel de week nodig hebt zodat je je daar niet druk over hoeft te maken, reserveer geld voor je benzine enzo... dat zou in principe moeten lukken!
    Maar was jij het nou waar jij en je man het geld gescheiden houden??

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dena: heb je de muis bij kop en staart uit je huis verwijderd (oh nee hij had geen kop meer hihi )
    Wat een vies karwei he, brrr ben blij dat ik geen katten heb en toen ikz e wel had dat ze geen muizen vingen hihi

Mariska: Wat goed van Evan, leuk he als zoiets onverwacht lukt!! :)

Miriam: Ben heel benieuwd hoe de echo was. Laat je iets van je horen??????

Nazli: Hoop dat alles goed was bij de uitslag, en dat je ook gauw komt vertellen hoe het met je is!!

Gina: Je bent toch niet WEER aan het shoppen he ;) hihihi

Voorschotbedrag heb ik hier naar 150 euro laten zetten ( was iets van 125 ) ik betaal liever te veel per maand dan dat ik aan het einde zo'n onwijze duw krijg

Geldgebrek: HIer ben ik minder gaan werken, dus dat hakt er aardig in,van 40 naar 24 uur dan de kinderopvang kost mij iets van 130 euro eigen geld per maand. Nog wat aflossingen van lopend krediet, creditcard en dat soort zaken.( van vroeger nog) en dan alles vaste lasten nog zoals ziekenfonds etc.
    En niet te vergeten dat ik steeds weer een duw krijg ( studieschuld terugbetalen, bekeuringen, dure auto reparaties etc) En dan heb ik nog de boodschappen.....
    Al met al weet ik echt neit waar het geld blijft.. ga toch echt eens een overzichtje maken hoe en wat. Misschien adt ik alle openstaande dingen kan afbetalen met dat doorlopend krediet zodat ik nog maar 1 ding maandelijks hoef af te betalen ipv dat ik aan alles rente betaal!!!

Deel Deze Pagina