Nou Janny dat is geen slecht idee.. heb ik ook gedaan toen. Moest hier en daar dingetjes aflossen en toen heb ik 1 doorl.lrediet genomen en daarmee alles betaald en ben dat af gaan betalen per maand.. dat scheelt echt een hoop en een hoop zorgen ook trouwens!! neeee ben werken toch!!! Het lijkt vaak of ik aan het winkelen ben maar dat is niet zo hoor, althans, ik loop vaak in de stad omdat dat vlakbij is maar vaak wat kopen niet. Doe wel heel bewust mn boodschappen overal halen a.voor het loopje en b. voor de centjes!!! Soms kan dat gewoon hoop schelen!! Noah eet nu elke dag mee en halfvolle melk scheelt ook al een hoop!!
Gina ik maakte maar een grapje met dat shoppen meid!!! Ik weet toch dat je werkt op vrijdag!!! Wij hebben samen een CJ ( gezamelijke rekening) mijn man betaald eigenlijk alle vaste lasten en hypotheek dingen van zijn rekening en ik betaal de eneco, casema en de boodschappen. En spaar ook voor laura , en regel alles met de opvang. Mijn man geeft niets uit verder hoor het is niet dat hij heeeeeel veel geld heeft en ik niets Hij heeft nog niet zo lang geleden een tandartsrekening van mij betaald van zijn spaargeld van 1200 euro ... Maar ik denk dat ik dat eens ga uitzoeken allemaal want ik word er helemaal gestoord van. Er gaat zoveel af da tik als mijn salaris gestort word ik na alles dat eraf gaat nog iets van 500 euro over hou en daar gaan dan dingen als ziekenfonds, eneco,lening etc vanaf en dus eind van de maand sta ik weer 500 in de min..
Ben er strakjes niet. Heb een vrijgezellenparty en we gaan eten in Rotterdam bij Mafketel ( www.mafketel.nl) dus ben benieuwd.. ( kost me ook weer veel geld... zucht) Dus ben er pas vanavond of morgen weer!! xx
Heel veel plezier Janny!!! Jaaa vind het echt te bizar wat ze tegenwoordig vrijgezellefeest noemen hoor!!
Veel plezier!!! Ik ben erg nieuwsgierig naar Miriam en Nazli...ik hoop toch echt dat ze beide met goed nieuws terug komen... Ik denk dat vele van ons aan het eind van het geld nog een stukje maand over hebben..wij hebben het ook niet breed..iik kijk goed uit waar ik b.v. kleertjes voor Evan koop..gaat erg hard met zijn maat..in 1 jaar tijd van 50 naar 86..nou reken maar uit...de flesvoeding is de deur uit sinds kort dus daar zal ik ook wel wat op besparen..ik kreeg vorige week al een rekening van de zorgverzekeraar of ik mijn eigen risico van 155 ff wou betalen binnen 10 dagen.. Evan roept de halve dag BAH...we hebben in de bijkeuken een afvalemmer staan en elke keer als hij daar langs loopt gaat de hand erin steeds riepen we niet doen dat is BAH..nu zegt hij zelf BAH maar de hand gaat er nog steeds in
Heey meiden de baarmoedermond is weer kleiner geworden, helaas 1,4 cm het is nu echt afwachten en kijken of het goed komt. ze kunnen gewoon verder niks doen krijg maximale behandeling zoals ze zegt. zie het momenteel echt somber in en heb even geen vertrouwen meer inmijn eigen lichaam. voel me hopeloos en ik weet nietmeer hoe ik vertrouwen kan krijgen. de 20 weken echo zag er prima uit geen enge nare afwijkingen tot dusver gelukkig weten we niet wat het is. want bart begon toch wel nieuwschierig te worden maar door de zenuwen is het er niet van gekomen at we het gevraagd hebben. nou meiden geniet van het weekend ik ga proberen mezelf weer bijelkaar te rapen gr miriam
oo lach me suf om je opmerking een gaslek...okay als je het vermoed ff na laten kijken maar ik zou deze maand hem toch een naar de 180 euro gaan zetten wedde dat je dan niet meer zoveel betaalt haha nee sorrie ik denk dat een gemiddeld gezin 180 euro betaald wij betalen 210 euro[/quote] nou jullie betalen best veel hoor. en krijgen jullie dan nog wat terug aan het eind van het jaar?
en... de uitslag was GOED!!! het zwarte vlek in mijn oog is verminderd door de 3 onstekingsremmer (infuus) die ik 2 weken had gekregen in het ziekenhuis. over 3 weken heb ik nog een controle en testjes die ze gaan doen.... maar het gaat de goede kant op!!!!! ben zo blij!!!!
wij hebben hem op 210 euro gezet ...mischien ook een optie om hem naar 180 euoro te zetten als je dat red?[/quote] denk dat we dat niet redden, het is nu op 156 euro, dat is al veel 2000 euro is niet de enige die afgaat van ons rekening.
nazli wij krijgen altijd behoorlijk wat terug we betaalde eerst 180 euro maar nuwonen we groter en hebben we hem voor de zekerheid hoger gezet wat goed nieuws zeg nazli mooi meid ! mirjam *#^&#!@&Y!@(!))@#*!#*#(&!!grr baal zo he maar jij nog erger meid waarom nou he , en nu hebben ze je niet opgenomen? plat liggen ishet enigste ooo had zo gehoopt dat die niet zou verstrijken pffff hele dikke knuf en dnek aan je xxx
moet je baarmoedermond groter worden dan? sorry ik snap zulke dingen niet zo goed. goed dat er geen enge afwijkingen zijn. gewoon positief zijn, als is het moeilijk te zeggen. geniet van het weekend, niet eraan denken meid.
Miriam, pff meid ook niet echt super om te horen. Ik duim echt voor je dat het nog minimaal een paar weken "goed" gaat, en liefst langer!!! En hou in de gaten dat als je vroeg dreigt te bevallen dat je zorgt dat je in een academisch ziekenhuis terecht komt!!! Janny, wij hebben hier ook een flink gat in de begroting per maand. We redden het net (of net niet hahaha). Zit met smacht te wachten op het geld van de belasting, daarna gaan we dingen recht trekken! Oo blijkt dat ik gisteren de afspraken met het consultatiebureau ben vergeten. Wij zijn een dagje naar Texel gegaan, en had zo in mijn hoofd dat het volgende week was.. dus de inenting moet nog volgen, en ook de video coaching zal nog heel even moeten wachten. Ben wel benieuwd hoeveel Fay weegt, en wanneer ze naar de "gewone" melk over kan. Nazli, normaal gesproken aan het einde van je zwangerschap wordt je baarmoedermond korter zodat de baby er makkelijker uit kan. Maar dat is niet de bedoeling dat dit al zo vroeg gebeurd. En fijn dat het beter gaat met je oog!
@Miriam..we blijven duimen meid!! De kleine doet het in elk geval goed..wanneer moet je weer naar het zh? @Nazli..geweldig dat de uitslag goed is!! Daar mag je ook wel blij om zijn.. @Daphne..Was het dagje Texel wel lekker? Fay zal nu ook wel over kunnen op gewonen melk..scheelt ook weer in de kosten ..wij zitten ook met smart op belastinggeld te wachten.. Hebben jullie ook vakantieplannen? Wij gaan naar Oostenrijk ik zie er wel tegen op om zo lang in de auto te zitten met Evan. We gaan midden in de nacht weg. We hebben daar een tent gehuurd..we wilden eerst 1 zelf kopen maar ja het geld hé..
Sorry drukke dagen gehad, dus weinig leestijd en posttijd gehad. Maar bedankt voor de berichtjes aan mij. @ Miriam; gaaf zulk nieuws ! Op naar de 20 weken echo! Rustig aan tot die tijd Van de week wezen schommelen, Jayden blijft het te gek vinden, ook foto's er van gemaakt ! Echt leuk joh ! Hoop dat hij bij dit berichtje er bij kan. ga nog ff verder lezen
Duur he, kindjes Herken het wel hoor ! Je gaat minder werken, terwijl je uitgavenpatroon stijgt...klopt niet helemaal he? Baal er ook van. Wij hebben aan het einde van ons geld regelmatig een stuk maand over (loesje ) Gister trouwens lekker zwemles gehad, een vriendin was mee, die heeft gefilmd (leuk voor later) en wat foto's gemaakt. Heb ik in elk geval een blijvende herinnering, voor het geval de zwemlessen stoppen (als dat financieel moet). Kijken jullie uit met doorl. krediet en leningen enzo?? Wij ook komende maand; twee trouwerijen, dus vier vrijgezellenfeesten... @Miriam en Nazli: fijn dat jullie positieve berichten hebben gehad in het ziekenhuis @vakantieplannen; nee die zijn hier nog niet, eerst kijken wat het budget is tegen die tijd
Miriam wat fijn dat de 20 weken echo goed was, maar wat erg dat het weer minder is geworden allemaal. Waarom houden ze je niet? Weet wel dat je daar ook neit op zit te wachten, maar platte bedrust is misschien nog wel het enige dat ze kunnen doen dat helpt. Bah, ik zou wensen dat ik wat voor je kon doen. Mijn duimen draaien en hopen dat de kleine nog zeker 6 weken bij jou blijft zitten. Nazli wat fijn dat de uitslag goed was zeg. Wat een mooie foto katje Leuk op de schommel. Nou meiden ik ga naar bed tot morgenochtend x