Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jullie liggen toch niet nog allemaal op 1 oor he!????
    Hier vanmorgen om 7uur weer wakker dus 4,5uur geslapen, ben wel een beetje brak.
    maar mijn man heeft vanavond het vrijgezellen feest van de bruidegom dus die heeft nog een lange dag te gaan.

Ik vond het heel gezellig in de mafketel gisteren, al vond ik niet dat ze echt iets bijzonders gedaan hadden, op de site stonden leuke dingen als toetjes in kooitjes etc maar dat heb ik allemaal nergens gezien. alleen de soep kreeg ze in een kinderbeker.
    Nog wat spelletjes gedaan ( Wat ben ik enzo .....) en verder duurde het HEEEEEEL erg lang voordat we eindelijk eten kregen. We waren er al om 1915 en het hoofdgerecht kwam pas bij 2300!!!!!!!!!!!!!!!!! Toen we het toetje gingen bestellen, was de helft van de kaart op, dus dat schoot ook niet op.
    Vond het heel gezellig, maar zou daar dus niet meer heen gaan.

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier 1 die om 7 over 7 wakker werd..
    Fijn dat je ondanks alles toch een leuke avond hebt gehad, Ananstasia.
    Leuke foto Katje...hier geen schommel maar wel bij de oppas en dat schijnt geweldigi te zijn (zelf nog nooit gezien)
    Nazli...600 euro is toch lekker...hier iets meer..

Gisteravond voor het eerst de avondfles om half 8 gegeven..ja ja ik weet het dat kan al veel eerder maar doordat ik werk vaak tot 7 uur kreeg Evan altijd de laatste fles om 10uur..mijn mama moment..maar ja nu aan de klus voor de 2de dus weer gericht aan de klus..tja en als ik dan nog zo'n late fles geef...het ging goed. Evan werd vanmorgen om 7 over 7 wakker i.p.v. 8uur..nou ja dat moeten we dan maar voor leif nemen ;)
    Vanmiddag even naar mijn mamas...paps is weer eens weg (doet erg veel vrijwillergerswerk) Ze had nog wat geld over voor een verjaardagskado en wou graag dat ik even mee ga om te kijken naar nog iets erbij..

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Trouwens gisteren leuke slingers gescoord bij de xenos!

4. dat scheelt zeker elke dag een potje fruit en een potje groente word ook zo duur.. en als hij mee eet merk je er helemala niks van.. brian eet ook meestal wel met ons mee..

5. ooh balen is dat zeg :( had et al een heel bericht getypt nara je maar is wat fout gegaan met verzenden :( ik ken heel goed hoe t is om heel erg krap te zitten :( wij zijn nu net uit de schuldsanering.. en hebben dan ook echt op t minimaalste inkomen gezeten.. en dan is t heel erg moeilijk.. wij doenw el alles met 1 rekening.. en zodra chris zijn salaris binnenkomt betaal ik alle rekeningen.. en meestal blijft er dan niks meer over ;) en dan t geld wat ik emt mijn schoonmaakadresjes verdien en van de belastingdienst krijg dat is voor boodschappen.. kinderbijslag gaat altijd naar kleding voor de kinderen.. en vakantiegeld voor overige uitgaves.. vaak heb ik dan wel weer ergens een rekening losstaat die ik dan daar mee aflos.. en dingen als benzine.. als we het kunnen missen tank ik de auto vol.. en als we heel krap zitten dan word er ook niet lekker rondgereden.. maar alleen de noodzakelijke ritjes... en zo weten we het net te redden..

maar je raakt indd. gewend aan het geld wat je te besteden hebt en als dat ineens minder word is dat heele rg moeilijk... maar wat bij mij ook wel helpt.. ik ga 1x in de week naar de lidl. 1x per week naar de aldi.. en nu we een auto hebben 1x per maand naar duitsland voor boodschappen.. en dat scheelt ook wel enorm!!!

6. ja dat eigen risico moest ik laatst ook ineens betalen.. lekekr overwachts.. pffff
    kleding let ik ook erg op waar ik het koop... meestal bij de h&m en zoals laatst was ik daar heb ik allemaal shirtjes voor brian meegenomen van 2 euro per stuk hihi ;)

7. ik vind t zo stom dat daar niks aan te doen is... je hebt een helemaal gezond kindje in je buik.. dat mag toch niet mis gaan !!! wat moet dit allemaal moeilijk voor je zijn zeg :( leef zo met je mee.. kalm aan meid!!! en de duimen draaien hier voor je op volle toeren!! het moet gewoon goed gaan!!!!

8. ooh wat fijn nazli!!!!

9. hahaha wat leuk!! hij ziet er indd erg blij uit :)

10. poeh maar 4,5 uur geslapen.. das niet veel!!! misschien kan je vanmiddag samen emt laura nog een uurtje slapen!! vooral in t begin van de zwangerschap kon ik de hele dag wel slapen haha ;)

11. ohja ik heb de muis en het muizenhoofd.. (dat hoofd was van een andere muis) gister toch maar opgeruimd.. echt de rillingen liepen me over de rug... bah!!! grote prop wc papier en toen in de afvalzak gegooid.. en naar de container gebracht.. bah!!! rotkatten!

12. meiden fijne zaterdag allemaal!!!

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja deentje een helemaal gezond kindje dat maakt het ook allemaal zo oneerlijk nog meer dan als het kindje mischien niet levensvatbaar zou zijn.
    het ismijn lichaam dat niet doet wat het moet doen.

zuur zuur zuur

dinsdag mag ik terug voor controle aan de baarmoedermond opname heeft geen zin omdat ze niks kunnen toevoegen aan wat nu mijn behandeling is.
    ik lig thuis plat op de bank doe niks echt niks meer.

dus het verschil met het ziekenhuis is er niet. en dan ben ik nu nog liever thuis.

het is wel heel erg zuur hoor.
    hele dagen thuis dom zitten en wachten en vooral wachten.
    voor hoelang nog.
    hoelang mag dit nog goed gaan.
    heb er zelf zo'n zwaar hoofd in.
    normaal als je de 20 weken echo hebt gehad ga je genieten het is goed en ga je leuke dingen voor de kleine kopen.
    ten eerste is de zekerheid dat het goed gaat te laag om dat hier te doen en ik kan niet weg dus mag ook op die manier niet gaan genieten.

nou ben niet erg gezellig in het praten knuf aan jullie fijn weekend liefs miriam

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lieve Miriam..,
    Je mag hier klagen meid...doe dat ook lekker..misschien lucht het op...Ik zou er ook voor kiezen om lekker thuis te zijn als het toch geen verschil maakt. Je verdient het zo om te genieten..dikke knuff...

@Deentje..hier koop ik de meenste kleren bij wibra en zeeman..maar ja Evan groeit zo snel dat hij nu met shirts al in de jongens maten valt en bij maatje 92 wordt alles ineens veel duurder :|

Hier net even een rondje wezen fietsen..wat is die kleine al zwaar zo voorop de fiets..pff..

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hoi meiden,

hier ook even een teken van leven... was gisteravond werken en vanmorgen pyama ochtend ;). Heb inmiddels alles bijgelezen..

@ Miriam. Balen meid dat het weer geen goede berichten zijn. Behalve de echo zelf dan!! Dis is gelukkig wel goed. Duim voor jullie dat het allemaal goed komt.

@ Anastacia. 4,5 uur slaap is niet veel.. ik lag gister om half 1 in bed.. kon niet slapen grrr. Uiteindelijk was het 2 uur. Gelukkig sliep dametje vanmorgne uit tot kwart over 8.
    Vandaag ook drukke dag. vanmiddag kinderverjaardag en vanavond de verjaardag van een vriendin. Lekker dat het eten zo lang duurde gisteravond. Ken die tent verder niet.. is het net zo iets als de heksenketel?

@ Katje. leuk hè dat schommelen. Vind Zoë ook helemaal super.

@ Mariska. Ik had gisteren de uitnodigingen gemaakt voor zoë haar verjaardag. Op www.kaartje2go.nl kwamen vandaag al binnen!! Zijn echt superleuk geworden. Hebben ze beetje keus bij de xenos aan slingers?

@Deentje. Klinkt best een hoop geplan zo moet rondkomen. Wel onwijs knap!! Wou dat ik dat kon. Hier aan het einde van het geld ook een stuk maand over... maar als ik nou eens dat gat in mijn handen dichtte zou dat best meevallen. Vanaf juni ga ik van 38 naar 27 uur werken, want dan is mijn ouderschapsverlof op. Dus dan wordt het echt wat rustiger aan doen. Nu nog ouderschapsverlof en hebben een uitbetaling van 75% ov dus dat is wel erg lekker.

Wel idd weer een hoop rekeningen.. ziekenfonds, auto apk enz. En de verbouwing volgende week...
    Gelukkig nog wel een flinke meevaller van de belastingdienst... nu moeten ze nog storten hihi.

@ Deentje. Lekker zulke katten... Die van mij is bang voor muizen hahaha. Had vorig jaar een klein veldmuisje in de kelderkast.. durfde ze dus mooi niet in bangerik.

Verder kan ik helaas niet teruglezen :(. Ga de kleine meid een boterham geven en melk en dan naar bed... kan ze vanmiddag gezellig mee naar de verjaardag van haar grote nicht.
    Oh ja, gaat beter met Zoë haar badavontuur. Vanmorgen in bad gedaan en ze heeft lekker zitten spelen. Af en toe nog een beetje piepen, maar niet meer brullen gelukkig.
    Dinsdag moeten we toch naar het CB dus vraag ik gelijk even of ze nog even in haar oortjes willen kijken.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden,

Wat een lekker weertje vandaag zeg!!
    Iedereen er lekker op uit vandaag??
    Wij hebben net visite gehad en Ramon is nu boodschappen aan het doen en Amy slaapt nu, dus ff tijd voor mezelf.
    Ik ga even een bijleespoging doen!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gisteren trouwens geshopt, helaas allemaal dure dingen aan moeten schaffen maar het is niet anders.
    Mijn mobiele telefoon was wel gratis haha heb een samsung soul genomen, als het maar belt ben ik al lang tevreden en er zit een 5 megapixel camera op, dat is wel fijn want ik heb een fotoprinter voor mobiele telefoons dus dat is wel fijn.
    Verder een nieuwe koel/vriescombinatie gekocht voor in de schuur, want kom ruimte tekort.
    Bij de mediamarkt beetje staan afdingen en heb er nu eentje voor 300 euro dus valt mee!!
    En eindelijk weer een fotocamera in me bezit, heb nu een Olympus gekocht die water en shockproof is, lijkt me handig met een kleintje, je kan er ook onderwaterfoto's meemaken!!
    Was in de aanbieding 150 Euro dus je begrijpt wel dat ik nu ff niks meer kan uitgeven!
    Hier ook een meevaller gehad van de belasting zo'n 850 euro dus dat is fijn, straks weer vakantiegeld maar dat is echt voor de vakantie!!

@ Mariska wat lief van je ouders! Mijn ouders hebben ook niet echt veel centjes maar ben enig kind en alles wat ze maar over hebben geven ze aan mij ook erg lief maar zeker niet nodig, ik zeg altijd hou je geld maar lekker en doe er zelf wat leuks mee maar ach eigenwijs!
    Wij gaan 26 mei t/m 10 juni lekker naar Spanje op vakantie, ole!!!

@ Anastacia jeetje wat vervelend dat je iedere maand een stukje maand overhoud, maar ik geloof dat als je veel inkomsten hebt het ook altijd opgaat tenzij je erg goed met geld om kan gaan maar hoor echt veel mensen met dat probleem en kan er zelf over mee praten.
    Bezuinigingstips....tsja ik ding echt overal op af als ik iets koop en anders veel via mp kopen en verder weet ik het ook niet, mss niet meer bij de AH boodschappen doen maar bij de Lidl of de Aldi, ik hoor dat ze daar ook goede dingen verkopen en het schijnt veel te schelen!
    Hoe was je vrijgezelenfeest???
    Lees het net nee zou ik ook niet heen gaan, zo lang wachten op me eten kan ik niet hoor dan vreet ik de tafel en stoelen op, zeker nu, heb jij daar geen last van dan??

@ Deentje jakkes meid, wat een roverskatten hebben jullie, zou ik ook niet blij van worden, hoe gaat het nu??

@ Nazli wat een geld zeg voor electra, echt zonde vind ik dat, maar ja het is niet anders.
    Ben benieuwd naar je uitslag!
    Wat fijn dat het goed gaat met je oog pfieuwwwwww :D

Eneco volgens mij betalen we ook iets van 180 euro, echt een boel geld helaas :(

@ Miriam meid knuffel voor jou, snap dat de moed je in de schoenen zakt, maar blijven volhouden meid, ik hoop dat we je een beetje kunnen steunen zo en dat beebje nog minimaal 6 weken blijft zitten, ik duim me suf!!!!

@ Daphne cb afspraken zet ik altijd gelijk in me agenda, en kijk daar vaak in, kan ik het niet vergeten, ik ga dan ook vragen hoe ik het moet doen met melk, ze krijgt nu nog steeds opvolgmelk maar wil daarvan af maar ik overleg wel eerst.

@ Katje wat een leuke foto van jullie, de pret straalt er van af!!!
    De enige lening die ik heb is de hypotheek van me huis voor de rest niks!

Amy eet nu ook steeds vaker mee als Ramon op tijd thuis is tenminste!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Even kort een berichtje, heb snel gelezen.

Hier had ik dus even een mailtje gestuurd naar de mafketel ( is idd hetzelfde als de heksenketel is van een echtpaar) en ik kreeg een mailtje terug dat dit neit de gewone gang van zaken was, maar dat er van alles was misgegaan. We mogen nu een keer met 9 mensen op hun kosten komen eten :) Leuk he!!!!
    Dus heb teruggemaild en wacht nu op hun reactie !!

Verder is mannetje nu de hort op voor het mannen vrijgezellenfeest !!! dus ben benieuwd.

het is hier verder mooi weer, warm zelfs in de zon, Maar het waait enorm!!!

laura is verder over het algemeen genomen super vrolijk de laatste dagen, ze zit soms echt te schateren zo lief!
    Verder drinkt ze echt super goed uit die rietjes beker, en sids ze die beker heeft drinkt ze ook echt veel meer!! Want ze dronk normaal 130cc limo leeg nu drinkt ze die hele rietjesbeker leeg, en soms de 2e ook half :) Lijkt wel of ze er idd lol in heeft dat ze dit kan !!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam, mag je wel zitten stoel/rolstoel etc of is het echt de bedoeling dat je ligt? Ik heb daar niet zo veel verstand van.
    Als je ook mag zitten in een rolstoel bijvoorbeeld, dan zou je met je mannetje er op uit kunnen gaan, dan kan hij een rolstoel huren bij de thuiszorgwinkel.
    Tuurlijk wil je dat liever niet, maar dan kom je nog eens buiten!

Verder hoop ik gewoon dat de kleine idd nog zeker 6 weken op zijn plek blijft!

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hi meiden!

Terug van weggeweest......
    Heb ongeveer 3 weken even nergens zin in gehad (in forums, laptop etc..).

Hoe is het met alle kleintjes. Iedereen de 1ste verjaardagen aan het voorbereiden?

Bij ons alles goed! Met Devrim gaat het erg goed. Gelukkig slaapt ie 's ochtends een stuk langer (vandaag zelfs tot kwart voor 7) en verder is hij nog altijd heerlijk actief. Hij loopt de het hele huis door, niet los maar van bank naar tafel, van tafel naar muur, van muur naar deur etc.etc. Erg grappig.

Nu bezig met vakantie te boeken. We gaan 3 weken (+1dag ;)) naar Turkije. Eerst van 25 juli tot 7 augustus naar de (schoon)familie vlakbij Ankara en daarna 10 dagen zon,zee, strand en genieten in Alanya (hebben we gewoond). Heb er erg veel zin in. SInds we uit Alanya zijn vertrokken om in NL te gaan wonen (dec.2006) zijn we er niet meer geweest dus ben erg benieuwd hoe het is om daar weer rond te lopen, in zo'n bekende omgeving.

Hoop dat het met alle kleintjes goed gaat (weet niet wie er hier allemaal komen...).

Deel Deze Pagina