Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Askim, wat leuk dat je hier weer bent!!! En gezellig dat je hier met ons komt meekletsen.
    Hier zijn Judith, Gina, Dena, Miriam, Fiona, Katje, Mariska, Nazli Daphne en ikzelf nog allemaal (weer) actief.
    Wat lekker zo lang naar Turkije!!! :) Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Lekker zeg

xx

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi Askim, gezellig dat je hier komt kletsen ook!!!
    Lekker hoor op vakantie naar Turkije, heeeeerlijk!!!

Nou anastacia als je nog mensen zoekt dan ga ik wel mee naar de mafketel ;)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    We zijn even naar de kinderboerderij geweest en idd er staat een fikse wind maar uit de wind is het heerlijk!
    Het was ook de hele tijd jasje aan, jasje uit.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Haha Judith ja was een leuk uitje geweest hahaha
    Maar ws gaan we met de bruid en bruidegom en de getuigen ofzo....;)

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    best veel meiden hier, gezellig!

Juud, lastig dit weer, wel jas, geen jas, winterjas of zomerjas.....
    Janny, is de mafketel hetzelfde als heksenketel? Ben er weleens geweest in Rdam maar vond het ook niet heel bijzonder.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja is wel hetzelfde concept / eigenaar, maar ook weer heel verschillend.

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi Askim....lekkkkkkerrrrrrrr Turkije.........Fijn dat Devrim het goed doet..Zijn jullie al bezig met de eerste verjaardag van Devrim? Hier druk bezig..nog 10 dagen :D

Anastasia..fijn dat ze een klacht zo behandelen..

Was hier ook aardig winderig...ik ben even met mijn mams wezen shoppen..nou ja voornamelijk aan het kijken..nog wat idee opgedaan voor kado's voor Evan..ik heb de laaste paar dagen heel erg dat ik terug denk aan vorig jaar..het was ook allemaal zo gepland dat we heel bewust de laatste paar dagen samen hebben beleefd..

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska, het was toen idd allemaal gepland, waarom was dat toen ook al weer... Ik weet t niet meer !!!
    Kan me voorstellen dat het heel bijzonder is om terug te kijken naar de laatste tijd voor Evan's geboorte!

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Evan kon de uitgang niet vinden :) ..lag lekker met zijn koppie tegen mijn longen aan te drukken..

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pff dames, Fay heeft gewoon vanaf half 4 tot aan kwart over 7 gehuild, ze wilde helemaal niets!! Heeft paar happen gegeten en dan nog wel haar toetje op. Maar zelf rondkruipen was niet leuk, knuffelen met papa of mama was ook niet leuk. In de box was niet leuk. Ik werd er behoorlijk gek van. Ben echt blij dat het nu stil is.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Kan me voorstellen Daphne dat je er dan helemaal ff doorheen zit.
    Je bent dan zo machteloos he als je niet weet wat er is.
    Was ze misschien moe? of trek in drinken? Maar ws heb jedat allemaal wel geprobeerd...
    Heeft ze nog waterpokken gehad???

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hallo hier ook een teken ff
    heb alles bijgelezen maar ben te lui om te reageren sorrie!!!!!!!!!!
    hier alles goed , beau is echt een meisje met een eigen willetje aant worden pfff hahaha
    verder is ze weer de oude ze eet lekker goed en drinkt sap weg voor 10 echt 2 beker achter elkaar ?
    maar goed gaat goed zo dus laat maar , als ik zeg het eten is op als ze bijna klaar is gaat ze huilen lijkt wel of ze weer aan een inhaal slag bezig is ,

mirjam snap je meid maar gooi alles er maar lekker uit wat je wilt je leest toch wel mee;) ik duim me gek voor je meid laat er aub een lichtpuntje zijn dinsdag

ik wou wat typen maar weet niet meer wat......

nou meiden fijne avond in iederegeval

oja dat was het: askim welcome back!!!!!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hoi, hoi,

Ik heb nachtdienst en nu even tijd om te kijken bij jullie.
    Miriam: Wat kl*te zeg dat het weer minder is geworden. logisch dat je jezelf niet gezellig vindt, maar niemand verwacht dat van jou hoor, is echt niet erg, gewoon blijven spuien, wie weet lucht het ietsjes op!
    Daphne: idd vreemd van Fay, wat kun je je dan onzeker voelen he: zie ik niks over het hoofd? Heeft ze misschien koorts of last van tandjes.
    Haha Mariska, dat is waar ook: Evan wilde helemaal niet naar buiten, die dacht ik draai me lekker om dan blijf ik gewoon bij mama!
    Ana: Ik ga ook gewoon mee uit eten hoor! :D Ennuh, waarom vergeet jij mij op te noemen? Foei!
    Hoi Askim! O:) Mag ik mee naar Turkije? [-o<

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oeps..... sorry Daam........ :D

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Daphne..hoe is het vannacht gegaan met Fay?
    @Fiona..ook hier gingen er reglamtig 2 tuitflessen achter elkaar erin..nu met de grote Nuby beker gaat het wat langzamer maar gaan er per dag zeker 2,5 beker in..
    @Anastasia...voor mij is het te duur om naar Rotterdam te komen dus neem je de andere meiden maar mee ;)
    @Miriam..hoe voel jij je vandaag?

Hier weer een goede nacht gehad..Evan lijkt geen problemen te hebben dat ik zijn laatste fles 2 uur eerder geef..wel is hij hangerig en eet hij slecht..kijk ik net in zijn mond..ja hoor 4 tandjes schijnen er door...laat ze alsjeblieft er snel door komen...

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ga ff een bakje aardbeien schoonmaken..eens kijken of meneer dat wil..

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Bij ons ook niet hoor in de tuin, deze foto was in een speeltuin genomen. Daarom zit hij ook bij mij op schoot, is geen speciale babyschommel...die komt bij opa & oma :)
    Via mp gekocht voor maar 5 euro inclusief schommelhaken :D

20. stom gezegt maar laten we hopen dat jij nog heel lang dom gaat zitten afwachten!!! en maar hopen dat je kleintje nog minstens 7 weken kan blijven zitten!! heel erg balen dat je nu niet lekker van je zwangerschap mag gaan genieten.. het is je zo tgegunt allemaal!! maar die schade kun je allemaal inhalen als je straks een gezond kindje op de wereld hebt gezet!! dan kun je met je kindje samen lekker gaan babyshoppen.. en ben je de gelukkigste mama op de wereld!! het meot gewoon goed gaan meid!! hoop dat je er zelf ook nog vertrouwen in hebt!!! en je mag hier alles van je afschrijven hoor.. en wij proberen je de weken die jij platligt wel te enertainen!!

Deel Deze Pagina