Hooooiiii Witte reus ik was je niet vergeten hoor, maar wel vergeten op te schrijven. Maar miscshien moet je wat vaker komen hihihi kan ik je niet meer vergeten... lafo: Jammer is dat dat ze niet van fruit houdt. Lust ze wel vruchtensap? Vandaag wilde mevrouw hier ook geen fruit eten, al vind ze ht meestal wel lekker zolang het niet vers is Je zou die friso fruitsmoothies eens kunnen proberen kijken of ze dat wel lust? Of die knorr vie kids flesjes met groentefruitsap! Oh ja Lafo als je bloed moet laten prikken laat dan je Ijzerstatus meebepalen, anders prikken ze alleen HB terwijl dat goed kan zijn en je ijzer superlaag ( zoals bij mij) Miriam, ik weet soms niet wat ik zeggen moet, al die dooddoeners daar heb je ook niets aan. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. Jammer dat je geen banner hebt gemaakt, dan kunnen we zien hoever je precies bent steeds! xxxxxxx en laat je lekker verwennen op de bank! Hier rustig dagje, niets op de planning.
ff mijn kereltje showen hoor heb laatst een zonnebril en een hoedje voor hem gekocht en vind t zo scheetig hihi
hoi hoi, isa is weer bij ons. ben zooooooo blij dat hij weer terug is. alleen heeft hij griep, snachts overgeven, sochtends koorts gehad van 38.7 graden. morgen gaat isa naar het kinderopvang en ik ga op zoek naar werk. heb al op 30 april sollicitatiegesprek met lidl, maar ik ga morgen terug bellen en verschuiven naar een andere dag, want mijn man heeft die dag vrij genomen en gaan we naar nederland. koninginnendag vieren, rommelmarkt etc... hoop dat verschuiven geen probleem wordt voor die vrouw, want ik kan die dag gewoon niet. we zouden vandaag zwemmen, maar isa is ziek en ik durf niet te gaan. wat zouden jullie doen?
@Deentje, wat een schattige foto! @Juud, balen van je hoofdpijn, extra vitaminepillen inslaan? Hopelijk gaat straks met ong. 12 weken alles ietsje beter. Ben echt benieuwd hoor naar jullie 2de spruit... @Miriam, neem je rust en positief blijven! Sterkte. Ben de andere helft wat ik gelezen heb alweer vergeten....sorry...vanavond maar weer ff. Zijn net lekker naar Kralingse plas geweest, zoooo lekker buiten en zag net dat het heel de week zulk weer wordt, heerlijk! Morgenmiddag lekker vrij, hebben aan het einde vd dag een foto-sessie met het gezin van mijn broer en wij (verjaardagskado voor mijn moeder). Wat foto's met iedereen (7 pers), dan van ieder gezin en dan nog van de 3 kinderen samen en apart. Een collega van mij is een goede fotograaf, doet ook bruiloften etc. dus ben benieuwd. Tot vanavond, geniet van het mooie weer..
askim, wauw lekker 3 weekjes op vakantie. vroeger ging ik met mijn ouders 7 weken op vakantie naar turkije. maar nu ik getrouwd ben en geen geld hebben, kunnen we helaas niet meer zo lang. Dit jaar gaan we ook niet op vakantie wegens financiele problemen. dit jaar moeten we werken, werken en werken. volgend jaar willen we wel gaan, als we er geld voor hebben
Nazli ik zou zeker niet gaan zwemmen als hij ziek is. En als je twijfelt over wat er met Isa aan de hand is zou ik de huisarts bellen. 40.1 is ook best hoog, dat is wel zonder paracetamol toch? Hoop dat hij snel opknapt.
@Nazli..jeetje 40,1...is niet mis..heb je ha nog gebeld? @Deentje..leuke foto!! Hier is wel en brilletje en een petje maar meneer wil het niet op. Vriend van ons is opticiën en adviseert om de kleintjes geen bril op te doen..Hier is papa weer thuis..is een weekend weg geweest met wat vrienden..precies thuis wanneer het moet
ha hebben we niet gebeld, we hebben zelf er wat aan gedaan. maar als het morgen nog niet zakt ga ik zeker naar de ha.
Hai meiden!! Ik heb alles bijgelezen maar heb ff geen puf om te reageren, sorry!!! Hier druk weekend gehad! Vrijdag met collega's uit eten geweest , was wel gezellig, was uur of half 12 lekker thuis.. zoooo moe hahaah!! Gisterochtend kwam mn nichtje want die bleef lekker bij ons logeren, maar man wat is dat druk hahahah 4,5 jaar en megadruk!!! Zijn lekker naar tuincentrum geweest, allemaal plantjes gehaald en die heeft ro er met nichtje ingezet. helemaal geweldig vond ze het!! Daarna lekker Noah in bad en naar bed, wij lekker met nichtje patatjes gegeten en ook zij badderen en na verhaaltje bed in. Wij waren gesloopt hahaha. Waren smiddags op terrasje met zn viertjes wat aan het eten maar Noah is echt geeen terras kind. Hij kan gewoon niet stil zitten, wil over de grond enzo maar is daar nu nog te klein voor.. dus dat wordt m ff niet meer.. hebben jullie dat ook??? Vanochtend waren we al lekker vroeg uit de veren allemaal en na lekker uitgebreid te hebben ontbeten zijn we park ingegaan en lekker gewandeld en in speeltuin gespeeld.. en daarna nog ff kofie gedronken en toen is nichtje met dr vader meegegaan en hebben wij lekker geluncht in de tuin!!! Daarna Noah naar bed en smiddags naar schoonouders en daar gegeten.. dussss druk druk druk pfffff Morgen weer werken... ff rust hahahaahah!!!! Blijft het de hele week mooi weer joh??? heerlijk!! Hoop volgende week ook als we weg gaan!!!! Monica, wat leuk dat je ook weer hier bent!! Gezellig meiden!!! Xxxx Ohhh Juud, weet je nog dat wij het over de tel hadden over dat "plop"effect???? Hahahaha.. dat had ik ook gister...
Zo, kleine man op bed en grote man buiten de deur voetbal kijken....Mama quality tijd! @Gina, Met Devrim op terras is alleen te doen als ze een kinderstoel hebben, dan blijft ie wel zitten en draait ie alle kanten op en kijkt ie lekker naar alle mensen. Vandaag op terras gezeten zonder kinderstoel en dan wil ie er ook vandoor, of opeens onder de tafel staan wat net niet past dus 10x hoofd gestoten....Dan zit je niet echt rustig te genieten van je drankje.. @Nazli, wanneer willen jullie nu in NL komen wonen? Je bent nu in Belgie op zoek naar een baan neem ik aan? Balen dat Isa niet zo lekker is. Hopelijk slaapt ie vannacht goed met een pilletje, doet soms wonderen en is ie morgenochtend al een stuk opgeknapt. Beterschap voor Isa. Ik weet nog steeds niet wanneer ik Devrim z'n verjaardag moet vieren, op de dag zelf, woensdag, is niet handig. Iedereen moet dan werken. De dag erna is hemelvaartsdag dus iedereen wel vrij maar dan willen mensen toch vaak zelf iets doen plus dat mijn 2 beste vriendinnen die dag niet kunnen. Toen zat ik te denken aan de zaterdagmiddag, krijg ik van de week een trouwkaart, gaat mijn neef die zaterdag trouwen en z'n we uitgenodigd voor receptie + buffet vanaf 17.00 uur.....Mijn ouders ook, dus ook niet handig. En zondag vind ik eigenlijk weer zo veel dagen na z'n verjaardag. Lastig hoor..Maar moet wel deze week wat gaan beslissen anders kan straks echt niemand. Hoe doen jullie het? 's middags? op de dag zelf? in het weekend?
Gina, spannend banner, ben benieuwd hoor! Hopelijk kun je snel je banner veranderen in een aftelbanner van 9 maanden...