Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Het plop effect :) haha klinkt erg interessant!!

Hier ook lastig met terrasjes, Laura wil idd het liefste op de grond of staan of doen.. en tsja dat is leuk op het gras ofzo maar een terras is niet echt een goede optie dan. Heb er ook nog geen oplossing voor. De ene keer gaat het wel goed ( zoals vorige week een keer vrijdag dat ze wel een uurtje bleef zitten met mijn man) maar meestal is ze ongeduldig enzo :) Dus als iemand een tip heeft voor Gina hoor ik het ook graag!

Hier weinig gedaan, zit nog altijd in mijn pyama...
    Laura is qua slaaptijden helemaal van het pad af, dat is echt super lastig.. Want ik weet vaak niet meer wat ik nou moet.
    Normaal ging ze nog wel van 9 tot 11 ofzo en dan van 14 tot 1600 iets in die richting.
    Nu wil ze van 10 tot 1230 slapen, geen probleem natuurlijk alleen de middag is eigenlijk dan veel te lang tot ze de avondfles krijgt en naar bed gaat.
    ALs ik haar smiddags wegleg gilt ze alles bij elkaar en savonds red ze het eignelijk niet en word enorm huilerig..
    Hoe hebben jullie dat gedaan!

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik kom zo met jullie kletsen, hoop dat jullie er dan zijn mis jullie wel hoor :D

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Askim:

Verjaardag: Laura is op Koninginnedag jarig en wij vieren het heel klein van 11 tot 1500 en gewoon op de dag zelf. :)

zwangerschap: Nadat ik bij 12,5week een bloeding heb gehad .. gaat het allemaal wel goed. Heb geen misselijkheidsklachten enzo. Buik groeit, weegschaal niet... :) ( maar dat komt nog wel) Donderdag moet ik naar de gyn voor controle!

Askim waarom vier je Devrims verjaardag niet op vrijdag dan? x

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heeeeeeeeeeeeeeey :)
    :D :D :D :D

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jaja Monica, spannend hoor.. ben benieuwd!!

Hahaha Ja Janny, was beetje smerig praatje van mij en Juud vandaar dat ik t niet plaats hahaha is niet iedereen van gediend ;)

Ik zie onderin Google Adsense als online staan.. is dat een zoekmachine???

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Janny, vrijdag is ook weer zo'n dag dat veel mensen moeten werken en wil het in ieder geval 's middags vieren. Dus misschien toch maal Hemelvaartsdag, de dag na z'n verjaardag.

Ik ga ff snel de afwas wegwerken...blehhh

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    lastig he die verjaardagen, wij vieren zijn verjaardag op de zat erna! ma er komen meer dan 40 man :$ terwijl we het klein wilden houden. op de dag zelf hebben manlief en ik vrij. en dan gaan we met zijn 3 e wat leuks doen, de kleine man mag kiezen ;) hahahahaha

maar diep van binnen weet ik dat mijn SO langs komen.. ben nu al iets aant bedenken om ze de deur te wijzen .. gna gna gna

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hmm IK zou het ook op hemelvaart doen dan hoor.. en als er mensen zijn die niet kunnen komen dat die dan op een dag komen dat jij ook kan, toch!!

Witte reus, ik zou tegen je so bij voorbaat zeggen dat je niet thuis bent want je hebt met zn drien uitje gepland.. kun je er ook geen gezeik over krijgen!!

IK denk dat ik gewoon ga werken op zn verjaardag.. helaas heb ik gewoon niet zoveel vrije dagen en de dagen die ik heb gaan op aan de vakantie, en het dekken van de vakanties van oppas.. dus... gelukkig merkt hij het dit jaar nog niet!! Volgend jaar wil ik wel gewoon thuis zijn!!!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haaaaaaaaaaaai!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben net terug van een verjaardag , we zijn op de fiets geweest maar zodra ik ga fietsen gaat beau slapen...beetje onhandig wou dat ik een ding haad waar ze tegen aan kon liggen slapen onder het fietsen , heb wel een steuntje maar dat is voor haar dus werkt niet
    meer mensen last van?

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey Gina, over 8 dagen testen, vind je het niet spannend?!! toen ik zwanger was hoefde ik eigenlijk geen test te doen ik voelde me erg anders.... of hebben jullie niet veel geklusd :$ ..
    Ja dat hebben we hun gezegd! blij dat we over 5 weken rolluiken hebben .. hihi

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Jaa is heel spannend!! Hihi voldoende geklust hoor, niet perse om het zwanger worden hoor!!!!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haha nee ok, maar merkte je niets toen je de 1e keer zwanger was?en voel je je anders? ( uhm .... hoezo nieuwsgierig haha )

@fiona, haaaaaaaaaaaai nee geen last van meis, de kleine man vind het zo leuk op de fiets hoe moe hij ook is hij blijft wakker

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ff een vraagje waarom zie ik geen smilies? heb ik iets verkeerds gedaan ? ..

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    vind het wel een gek idee, dat de 1e mei mama er alweer is .. pffffffff

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

auw 4 tandjes maar liefst! beau heeft 1 halve tand haha hij wil maar niet doorkomen en degene die ik zag te zien te hebben is weer opgelost als sneeuw voor de zon....

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Jaa vorige keer wist ik het eigenlijk al voor ik testte.. en met plop effect bedoelde ik dat ik vermoedt weer in verwachting te zijn....

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    ahhhh, hopen dat je gevoel je niet in de steek laat Gina, leuk, leuk, leuk.

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh woehoe Gina, wat spannend, hopelijk laat je gevoel je niet in de steek :D

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha geweldig! alleen minder voor jouw en liga met sinaas en bannaan en appel en siroop/?

Deel Deze Pagina