Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Appelstroop en Floradix hebben mij erg goed geholpen.

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Vanmorgen wezen zwemmen. Ze vond het helemaal leuk.. snap er niets meer van.
    Dus douche gaat goed, zwembad ook, alleen het gewone bad thuis niet.
    Miss idd dat ik haar een keer verkeerd in het badzitje heb gezet.. Weet niet meer wie dat hier nou ook had..
    @ Nazli. Hoe was het bij de kinderarts?
    @Mariska. Lekker dat Evan zo goed heeft geslapen!! Hoe ging het met de aardbeien? Vond Evan dat wat? Balen dat hij geen fruit lust... Maar misschien komt dat nog wel.
    Zoë vind het gelukkig nog steeds prima in de box. Maar wij hebben ook een hond, dus zij speelde zowieso veel in de box, omdat anders de hond er steeds met zijn grote snuffert boven ging hangen. Nu gaat ze altijd een boekje "lezen"in de box hahaha. Ziet er altijd heel wijs uit ;).
    En sinds gisteren heeft ze door dat als ze gaat staan en heel hard beweegt de box een beetje meebeweegt.. dus daar zal ze voorlopig wel mee bezig zijn ;).

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Lief!

Klein dikbuikje haha.

Wat groeien die kleintjes hard he! Hier nog wel maatje 74, maar dat duurt denk ik niet zo lang meer

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hier ook zo'n brilletje, maar haar hoofd is al te groot voor het bandje. Staat dus lekker strak en dat vindt ze niet prettig.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hoe is het met Isa? waarschijnlijk is de koorts vandaag weg en heeft ie vlekjes op zijn beentjes. Als dat zo is, heeft ie ws. de 5e ziekte. Het heerst verschrikkelijk. Mikki heeft het ook.

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sow, lekker druk hahaha! Kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Mikki is ook geen terraskind, maar lekker picknicken op het strand of in het bos is veel beter te doen met zo'n ondernemend draakje!

Eh.... ik ken alleen kabouter plop?

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met Devrim zijn 11 maanden! Verjaardag vieren doe ik op de dag zelf, maar dat is niet zo moeilijk want dat is op een zondag. Als ik jou was, zou ik de verjaardag van Devrim op woensdag of donderdag doen. Zo'n verjaardag hoeft voor je kindje ook niet al te lang te duren. Als je het donderdag doet, kunnen de mensen daarvoor of daarna nog iets anders gaan doen toch? En je 2 vriendinnen komen dan toch gezellig op woensdag? (ik roep maar wat hoor :) )

Ik leg Mikki nog steeds gewoon weg als ik denk dat ze moe is en dat is de ene dag weer anders dan de andere. Soms slaapt ze 1 keer een uurtje en soms slaapt ze 2 keer 3 kwartier tot anderhalf uur. Op de creche slaapt ze vaak maar een half uur! :confused:

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hmmm.... Noah heeft geen koorts gehad maar wel vlekjes op zn benen en in de plooien van zn armen. En rond zn mond en op zn neus.. leek op exceem maar dan rood!!! Heb er gister overal sudocreme opgesmeerd omdat vaseline niet helpt en vanochtend was alles weg.. is geen 5e ziekte geweest dan toch??? Ik vermoedt warmte uitslag... hij heeft ook kleurtje gekregen.. mama was zo dom geweest om geen zonnecreme bij dr te hebben!!

jaaa daam, dat is idd veel leuker!! heb ook picknick kleed!!!

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki heeft dus de 5e ziekte en dat is begonnen met 24 uur lang koorts (juist toen ik nachtdienst had, snik) En nu heeft ze dus vlekjes op haar benen en billen en een beetje op haar rug. Overdag is ze de gezelligheid zelve, maar vannacht was een drama! Om het kwartier wakker geworden van 10 tot haf 2 en daarna nog (maar) elk uur! ik ben blij dat ik vrij ben. Moet alleen vanmiddag naar cursus, gaaaaaaaaaaaaaap!!!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik weet eigenlijkk niet hoelang die vlekjes blijven zitten. Mikki heeft er ook drie rond haar mond (rooie pukkeltjes) maar die lijken weer niet op die kleine vlekjes op de rest van haar lijfje. Dus ik weet niet wat dat kan zijn.

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Naatje..Amy lust geen fruit..Evan lust graag fruit..ook aarbeien en dan zonder zuiker natuurlijk. Hij wou alleen het afgelopen weekend niet eten..zal wel last van de tandjes hebben..
    @Daam..hier 1 die al heel lang op zijn buik slaapt. Ik heb eigelijk nooit lakentjes en dekens gebruikt..Evan slaapt altijd in zijn pyama en slaapzak. Nu weer een dunne slaapzak met dit warme weer..

Wat een boel kindjes met rode vlekjes...5 de ziekte..? geen idee wat dat is. Evan heeft wel 1 rode vlekkje op zijn wang en 1 bij zijn piemeltje moet ik nu ook direct daar aan gaan denken?

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier geen vlekjes op zijn beentjes, maar hoe zien die vlekjes dan uit.
    Beterschap!!!

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    we zijn bij de kinderarts geweest.
    isa is verkouden en heeft ook de buikgriep.
    we hebben medicijnen voor de darmen gekregen.
    nog wat zetpiltjes en neusdruppels erbij.
    hij kan tot woensdag nog wat koorts hebben, hoop van niet.
    we moesten de groente en fruitmaaltijden vervangen in flesjes.
    want die eet hij toch al niet, dus de flesjes maar geven, veel vocht.
    hij is zooooooooooo hangerig .

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa lust geen fruit. het gaat er moeilijk in.
    isa is een buikslaper, hier gebruik ik een dunne laken en een dekentje eroverheen en pyama met slaapzak.

16. :D

17. brian trekt hem ook gelijk weer van zijn neus af hoor :( indd wel jammer!!

18. ach is is ook vaak ziek zeg :(:( betreschap!!!

19. dankjewel :)

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Beterschap Isa!!!

Deel Deze Pagina