dankje brian heeft dat brilletje ook noot op hoor.. hij trekt hem gelijk weer van zijn hoofd af!! maar als ik hem eerst een hoedje op doe en dan de zonnebril. haalt ie de zonnebril af en vergeet ie dat ie ook nog een hoedje op heeft.. dus die houd ie dan mooi op haha
nazli wat zielig voor isa zeg , hou het goed in de gaten mei als die te suf wordt meteen terug gaan hoor , en beau heeft alleen overgeven gehad de hele week afgelopen week pffff drama maar nu weer gelukkig over naatje ja we zijn weer terug van weggeweest haha gezellig he! nou moet je weer veel bijlezen hahaha gelukkig ging het goed weer het zwemmen had je haar een keer verkeerd erin gezet thuis dan? hoe doe je dat dan weer hahaha hier nog steeds aan het wqachten tot die mannen me stoomcabine inelkaar zetten zodat beau weer gewoon in het bad daarvan in haar stoeltje kan , tot nu is het nog behelpen , zet het bade op de vloer en laat hem vollopen en hou de spoeier aan voor dr gaat best zo maar wil gewoon die cabine klaar hebben! nou meiden lekker weer maar vindt het wel fris op de 1 of andere manier ben hier net naar een speeltuinje gelopen en ben met beau op de shommel gaan zitten lache man hier echt drama met die kut telefoon van me heb zon fijne ipohne die dus niet afslaat als je hem niet vergendelt hebt. normaal rekeningen van 35 euro nu 90 euro! aL 2X achter elkaar baal daar zooooo van ik kijken op me factuur van t-mobile kan je zon factuur annalyse doen dus ik kijk naar de 10 langste en duurste gesprekken staat ziggo 18 min ! en 1888 info nummer 22 min ! pfffffffffffffff okay zo kom je dus op hoge maand bedragen uit
thanx iedereen. ja, isa is wel vaker ziek. weinig weerstand denk ik net als mama. hij is nu echt hangerig, wilt niet slapen
ik ga weer verder!! was is op internet aan t speuren voor een goedkope vakaantie.. t liefst naar spanje.. maar t nadeel is chris heeft alelen de bouwvak vakantie.. dus dat is echt midden in t hoogseizoen.. dus duuuuuur
@Deentje...ja we zijn ook aan de klus ...balen als je juost in de dure periode op vakantie moet..wij gaan precies na de schoolvakantie..scheelt aardig wat.
eindelijk slaapt isa nu en dan ga ik wat verder in huis doen. met een zieke kindje is het echt moeilijk om alles bij te houden.
ja nazli als ze ziek zijn vergen nog meer aandacht van je dus laat je huishouden maar ff voor wat het is, moeilijk is dat he maar goed lekker dat die nu ff slaapt zo beau heb ik ook op bedje gelegd kind was op , meestal slaapt ze nu een uurtje maar ze heeft vanmorgen ook amper geslapen dus ben benieuwd ooo zonnetje schijnt lekker dus ga ff lekker met een boekje in de tuin zitten dames! mariska wat leuk ook al voor een 2de ...toi toi
Er zijn maar een paar meiden van het andere forum hier hoor maar die zijn wel heel gezellig dus vandaar al die pagina's lezen. maar het is nog wel te overzien liever 4 blz dan 30 vol met bla bla nazli hoop dat Isa snel opknapt, kan me indenken dat je niet echt aan je huishouden toekomt met een ziek kindje. ophouden van Laura is lastig.. want dan is ze zo moe dat ze haar brood niet meer wil...lastig lastig.. Nou ja komt tijd komt raad denk ik maar. En alle klussende meiden : SPANNEND!!! Miriam hoe is het met jou vandaag ?? tot straks, ben even ali ilegali op het werk
Kan hij niet op een andere keer dan vakantie nemen? of dan moeten jullie in nederland ergens naartoe gaan, als je niet wilt dat het te duur wordt. Hoe duur is spanje dan?
van 12.15 tot 16.30 uur heeft hij geslapen, eerste keer dat hij zo veel slaapt maar hij zal het nu wel nodig hebben. gelukkig had hij geen koorts, is wel heel erg verlaagd naar 36.5 graden, best laag vind ik.
Hier! Zo die heeft lang geslapen! 36,5 kan wel hoor, is dan van de paracetamol. Heb je na het slaapje gemeten?
Wat Daam al zegt Nazli , ws van de paracetamol dat het nu laag is! Zal strakjes wel ietsje verhogen. Ben inmiddels ook weer thuis op de bank. Nog altijd strijd hier met eten, Laura weigert echt vers eten. Niet een beetje maar ze weigert al als ze het bord ziet. Dwingen en een hap geven werkt niet. Wachten en een hap geven werkt niet. Appelmoes werkt niet. En van mijn bord laten meeeten werkt ook al niet... Ik weet t ff niet meer. Iemand nog een goede tip???