Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallo allemaal,

@anas, jeetje meid wat lastig hier afkloppengeen last met eten. en gelukkig eet hij mijn eigen eten ook pjieuww....

@Daam :daag: .. zou je nog een 4e willen ?

@Mariska ook al aan de klus soannend joh.

@Deentje ja vervelend he dat je dan verplicht op vakantie moet en niet in september of zo .

@LAfo meid hoe gaat het met je ?

@NAzli, hoe gaat het nu met Isa, en als je zijn temp meet na zijn slaap is het altijd iet wat lager.

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Tja werken.....ik verdien hier de kost...
    Blij dat Isa zijn koorts is gezakt..hou zijn temp wel in de gaten mij is verteld dat ook een lage temp het begin kan zijn van koorts..

En dat klussen...jaja..We hebben 2 jaar moeten wachten voordat ik zwanger was van Evan dus ik verwacht er niet teveel van...zal wel weer een tijd duren.
    Kreeg vandaag bericht dat ik binnenkort een contract krijg via het uitzendbureau..ik werk sinds dec 2007 via een uitzendbureau met een 0 uren contract nu krijg ik in juni tenmimste een uren contract...waarscijnlijk voor 32 uur maar ja in elk geval beter dan een 0 uren contract maar ook dat heeft zijn voordelen..(en nadelen)

3. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hi meiden,

@Nazli, zo wat een lang slaapje van Isa, maar idd wat je al zegt, hij zal het nodig hebben gehad.

@Janny, vervelend dat Laura zo slecht eet. Eet ze wel potjes en brood goed? Helaas geen tips voor je, ik heb een vreetzakje wat alles eet (behalve potjes).

@Daam, lust Senna ook helemaal geen fruit? Altijd zo geweest?

Vanavond de foto-sessie gehad. Was echt super leuk! Ik heb het nooit zo op foto's waar ik zelf zo geposeerd op moet maar het scheelt dat het gewoon bij ons thuis was en de fotograaf was mijn collega. Heel relaxe allemaal. Hij heeft foto's van ons 7-en gemaakt (ons gezin en het gezin van mijn broertje), daarna van ieder gezin apart, van de 3 kids samen, alle kids alleen, van Nahit en mij en broer en schoonzus en nog van mijn broer en mij en van de volwassen ook allemaal apart. Ruim 200 foto's en er zitten echt heel veel leuke bij!!
    We krijgen alle foto's op DVD en kunnen zelf dan kiezen wat we willen. Bewerken etc. doe hij allemaal. Waarschijnlijk morgen al de DVD!

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Mariska, lekker hoor een 32 uren contract, altijd beter dan 0 uren. Goed hoor!

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dan heeft de paracetamol goed zijn werk gedaan tijdens het slapen. Wel fijn dat de koorts met paracetamol omlaag te krijgen is, de dokter zegt altijd dat dat een goed teken is.

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau krijgt nu echt haar 2de tandje onder door volgens mij....
    ze heeft er wel last van zeg heel huiliger en pijn hebben heb al dentinox gesmeert bij haar
    nu ligt ze weer te pitten maar word elke keer wakker
    nou meiden ga wat leuks op tv kijken ofo verveel me een beetje
    mrogen is het weer heerlijk weer he! ga gezellig met sm naar amsterdam
    beau blijft bij papa dus heb lekker me handen vrij heerlijk

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @witte reus: ehm... een vierde...tja als Roon nou graag zou willen zeg ik ja, maar hij zegt nog steeds nee als ik er een luchtige opmerking over maak. Ik zou ook niet weten waar ik de ruimte vandaan moet halen voor een slaapplek voor een baby. Op dit moment slapen we met zijn vijven op twee slaapkamers. Verstandig zal het dus niet zijn, maar mijn gevoel zegt soms iets anders......

@mariska72: wauw een contract van 32 uur, dat is heel wat zeg. Ik werk zelf 24 uur en zou maximaal 28 uur willen en kunnen werken. Wel fijn dat je een bepaald uren contract krijgt!

@Askim: Senna lustte vanaf haar 1ste tot haar zesde (ze is nu bijna 8) geen fruit! Ja, één bepaald potje van Olvarit (die met rozebottel, toen een vanaf 8 maanden potje) Ze eet nu wel appel en banaan, maar dan houdt het echt op!
    Leuk zeg, die fotosessie en wat leuk dat je een dvd krijgt!

8. Hoe is het hier meiden? Juud hoe voel jij je?
    Ik ben 2 weekjes eerder gestopt met werken en geniet nu van mij verlof :)

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiii

Nazli, hoop dat Isa snel opknapt! Zielig he als ie zo ziek is!!

Daam, hmmm vierde hahaha.. volgens mij blijft het altijd kriebelen! Pff met zn vijfen op 2 slaapkamers.. ligt Mikki dan nog bij jullie??? Lijkt me ook krap!! Hoe gaan jullie dat dalijk doen dan??

Fioon, hoop dat tandje snel door is!!!! Heeel vervelend altijd dat doorkomen van die tandjes!

Mariska, gefeliciteerd met je contract meid!!!! Lekker hoor beetje vastigheid. wel hoop uren!!

Zo heb verder tussendoor wel alles gelezen maar weer vergeten, sorry!!

Hier lekker gewerkt vandaag en nu lekker op de bank!! Morgen wordt het mooi weer dus ga lekker wandelen met Noah!!!!!!! Misschien smiddags ff naar kinderboederij fietsen..

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gaat lekker snel met jou zeg! Doe eens even een banner! Alles verder goed?

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Yoran en Senna liggen op de grote slaapkamer samen en wij liggen met Mikki. Nu wel handig hoor, ze wordt om de haverklap wakker! #-o

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik moet naar bed! Morgen werken.

Doeg

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    poeh ik moet even ruim 7 pagina's bijlezen....

Jayden heeft vandaag z'n 11 maanden prikjes gehad, daar was hij niet blij mee !
    Ook gewogen (78 cm) en gemeten (11,3 kg)

Over verjaardag; niet op de dag zelf, mn man heeft afspraak bij hoofdpijnkliniek, dus dat wordt in het weekend denken we. Tussen vrijgezellenfeest en andere verjaardagen...we moeten het nog plannen

Sorry....Ik ga toch stoppen, niet helemaal bijgelezen, ben wel moe, ga verder lezen volgende keer vanaf 686

14. chris zijn vakantie valt in de bouwvak.. dus die kan niet verzet worden helaas :( spanje is heel erg duur.. toch wel ruim 1000 euro voor een bungalo of een tent voor 2 weken :( dus niet haalbaar helaas... maar we geven de meod nog niet op.. zit nu ook aan kroatie te dneken lijkt me ook zo'n mooi land.. en misschien iets goedkoper... ik zoek rustig verder.. misschien een last minut dat scheelt ook weer geld ;)

15. hihi er word weer lekker veel en gezellig gekletst hier zeg!! leuk!!! heb alleen niet altijd de tijd om alles bij te houden.. dus dan haak ik maar ergens in hihi.

Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken!! meiden weltrusten allemaal!!!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi meiden, even niks bijgelezen, was aan het struinen op internet om wat speelgoed ideeen op te doen als ze vragen wat Amy wil hebben voor d'r verjaardag.
    Had al een paar keer die vraag gekregen namelijk, leuk hahaha ;)

Lees morgen wel bij, vandaag weer druk geweest en dus weinig tijd gehad, vind het trouwens echt gezellig dat er weer een hoop meiden actief meeschrijven, gezellig hoor!!! :p

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hii jeetje al met zwangerschapsverlof, wat gaat dat hard!!!!!!
    Hier alles ok, echo gehad en alles is goed en het is er maar eentje!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

truste allemaal

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heeey lin! nou je hebt prachig weer zeg! hoe is het met de uk in je buik?

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Zo ff tijd.. Man is de deur uit en Noah slaapt nog!! Wordt vandaag prachtig weer he!!
    Ik ga straks lekker ff langs kruidvat, heb daar standaards voor hanging baskets gezien die wil ik halen en vanmiddag als Ro thuis komt gaan we langs de gamma verf, gaas, aarde enzo halen om de tuin (hihi) af te maken.. wordt al helemaal gezellie hoor, klein maar fijn!!!

Ga ook ff langs de action, want die hebben hier ook veel voor weinig, ff kijken of ze planten bakken hebben die ik op kan hangen, is ook leuk!!

Deentje, je zou eeens op www.vakantieveilingen.nl moeten kijken.. daar kun je bieden op vakanties.. scheelt enorm en als je beetje tijd hebt om t bij te houden valt er leuke vkantie uit te slepen, zitten geen haken en ogen aan hoor!!!

Juud, leuk dat je er ff bent weer ;) hahahaah... Ja dat speelgoed dat wil wat. Ik heb litle people gevraagd op jouw aanraden, en duplo maar eigenlijk zou ik ook heel blij zijn met pasjes van H&M en C&A en Bart Smit... kan ik zelf uitzoeken voor m. Dus dat zal ik nog wel ff melden ook!!

Hier vier ik mijn verjaardag ook samen met Noah, lekker makkelijk en is zo kort op elkaar.. ik vraag alleen maar geld.. lekker opzijzetten voor vakantie of kleren voor mezelf!!

Wij gaan in augustus als we vrij hebben Noah zn nieuwe kamer verfen enzo.. gewoon zorgen dat die helemaal klaar is. Dat als er een kleintje bijkomt of Noah gaat klimmen uit zn bed we m in de andere kamer kunnen doen.. hij gaat dan in junior bed. Neem bedje van vriendin over, daar zit zo'n opzetstuk op zodat je die omhoog kan doen en hij er niet uit kan vallen snachts!! Lijkt me helemaal leuk!!!

Nou ik ga ff van mn bakkie koffie genieten!! tot dalijk...!! xx

Deel Deze Pagina