Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen!!

Gina wat lekker dat je sochtends nog even rust hebt haha ik word altijd gewekt door een schreeuwende Brian hihi ;)
    thnxx voor de tip ga direct ff kijken.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    verstopte neus, hoesten etc.
    zijn temp is gelukkig niet meer hoog
    ik ben nu ook verkouden

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja echt zielig.
    en ook moeilijk voor mij

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmm jammer dat het niet kan.
    maar succes met zoeken

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen..

Blij dat Isa geen koorts meer heeft...sterkte Nazli..het is allemaal erg vervelend als je kindje ziek is..

Gian..geniet van het weer en van Noah!!

Linda..nu al weer verlof..nog 8 weekjes? Weten jullie al of jullie weer een meid krijgen of dit keer een jongen?

Miriam..succes vandaag in het zh..ik hoop dat ik goed nieuws lees als ik terug ben van het werk..kunff meid!!

Vandaag weer aan het werk..nog 1 week en dan is het hier al feest.....gaat hard!!

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey meiden,

zo de kleine slaapt we zijn net weze zwemmen, op de een of andere manier begin ik het niet meer zo leuk te vinden. heb het idee dat Bram het ook niet zo leuk meer vind :S ...
    hij was zo moe dat hij in de auto al in slaap viel.
    Ik ben *^&*%&$ voor de zoveelste keer in 3 maanden verkouden/ziek :( word er niet goed van!

@Linda, woehoe nu al verlof, enne wat een weer heb je weer :D zalig!

@Fioon, wow dr 2e tandje leuk is dat he en wat je trots op je beebje kunt zijn dan he
    bij die van ons komt zijn 5e tandje door hihi..

@Maris, wow dat ziet al meteen serieuzer uit als je zo'n banner eronder hebt hihi

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb het huis gestofzuigd met isa samen, de keuken, de hal gedweild, nu moet ik de balkon nog effe dweilen en dan de meubels effe afstoffen.
    donderdag gaat isa naar de kinderopvang, hoop dat hij beter wordt.
    heb ook de afspraak van de lidl verschoven naar 6 mei. ik moet even nog de kinderopvang bellen om te zeggen dat isa dan niet op 30 april komt, maar dat doe ik morgen wel.
    30 april gaan we naar nl en dan gaan we rommelmarkt houden.

isa slaapt nu ook, eindelijk moet ik zeggen, want hij wil het bezig gehouden worden.
    ik ben ook verkouden.

witte reus, heerlijk he zwemmen met dit weer. we zouden zondag gaan, maar isa is ziek. zijn het zwemlessen? beterschap

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nu effe aan het werk gaan. tot later....

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier ook een ziek dametje. Ik had gisteren late dienst en manlief belde 's avonds
    dat Zoë ineens 39 graden koorts had. Nu moest ik ook nog overwerken en was pas om half 3 vanacht thuis...Kwam ik thuis liep manlief met Zoë in de kamer.
    Allemaal uiteindelijk naar bed, werd ze om de 15 minuten gillend wakker... uiteindelijk haar maar bij ons in bed gelegd. Toen heeft ze wel beter geslapen (alleen ik wat minder hahaha).
    Ze is echt niet lekker. Drinkt gelukkig wel, maar geen trek in brood of fruit. Nog geen rode vlekken ontdekt. Ga zo even een afspraak maken bij de HA voor einde van de middag. Gisteravond schijnt ze ook weer steeds met haar vinger in haar oor te hebben gezeten... dus misschien toch wel oorpijn.
    Vandaag eigenlijk afspraak bij CB voor 11 maanden prik. Deze vanmorgen maar afgebeld.
    Ga vanavond ff reageren op iedereen... nu weer even snel verder met project zolder opruimen (heb nog maar een hele kleine week voor ze aan de klus beginnen hier).

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?
    Wij hebben lekker gewandeld en een beetje in de tuin aan het spelen, maar Amy vind blaadjes, aarde etc interessanter dan haar speelgoed helaas.
    Hoedje op haar hoofd trekt ze er ook iedere keer af, ja dat is een leuk spelletje maar zou het toch wel fijn vinden als ze het op hield.
    Ik ga nu even Amy op bed leggen, die heeft vannacht 1,5 uur lang liggen brullen, iedere keer er uitgehaald, getroost, terug gelegd, weer huilen pfffff ze is ook erg verkouden dus denk dat dat het probleem was.
    Maar nu voel ik me wel een beetje brak maar ach het is heerlijk weer!
    D'r verjaardagsuitnodigingen zijn binnen via kaartje 2 go, zijn leuk geworden!
    Even adresseren en over 2 weken op de bus doen, kan eigenlijk niet wachten haha

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastacia, ik heb echt van alles geprobeerd ook die fruitsmoothies, frutapura, vers, sapjes, maar niks wil ze, ik ben er nu ook mee gestopt, ik vraag van de week wel aan het cb wat ik moet doen, heb geen zin in strijd met eten.
    Terrasjes hier ook geen optie, ik geef altijd een liga en als die op is heb ik een probleem haha
    Amy heeft niet echt een vast ritme en daar heeft ze geen behoefte aan dus ik doe haar naar bed als ze slaap heeft eigenlijk en dat verschilt nog weleens.
    Dat werkt hier maar snap dat dat voor jou geen optie is.
    Ik ga 16 uitnodigingen versturen, best veel nu maar hopen op mooi weer want anders heb ik een probleem dan past het niet haha

Deentje wat een leuke crea/foto van Brian!!! Die zonnebril, echt gaaf!!!
    Dat blijft hier niet op, heb een hello kitty zonnebril maar die knijpt ze meteen fijn!
    En al een vakantie gevonden??
    En gewoon in eigen land?

Nazli hoe is het nu met Isa? Arm kereltje :(

Askim ja ik had het er met Gina ook al over, moet wat extra vitamientjes gaan slikken, zo gaat het niet langer!
    Leuk idee die fotoshoot, ben benieuwd naar de foto's, krijgen we wel te zien toch?
    Wij doen het de zondag voor d'r verjaardag, ze is op een dinsdag jarig, hoe valt die zondag voor jullie? Mss een optie?
    Ik vier het 's middags na haar slaapje vanaf 14.00 en als het mooi weer mag iedereen mee eten, we gaan BBQ'en!

Mariska, hoezo geen bril, is dat slecht?
    Mijn zwangerschappen kwamen ook meestal wel onverwacht, als ik het denk dan ben ik het niet en vice versa!
    Zelfde met geslacht, was overtuigd dat Amy een jongen zou zijn en nu heb ik echt geen idee, zwangerschap is wel anders maar ook dat zegt niks!

Gina plopperdeplop ;) wat heb je een druk weekend gehad!!
    En ik duim met je mee hoor, zou wel heeeeeeeeel gaaf zijn als het raak is!!!
    En Noah ook ziekjes :( knuffel!!!

Witte reus, het is hier gezellig hoor en leuk dat je hier ook weer meekletst.
    Ik heb er geen spijt van dat ik hier weer meeklets!!!
    Makkelijk bijhouden en geen gedoe!!
    Zwemmen doe ik alleen nog maar met z'n drietjes en heb het alweer een poosje niet gedaan, straks op vakantie heeeeeerlijk!
    Gaan jullie nog op vakantie?
    Wij hebben ook best veel mensen als iedereen komt denk ik ook 'zo'n 40 man en dan nog allemaal kinderen heeeelppppp :eek:

Fiooontje hoe is het met je voetje?????

Naatje er zijn een heleboel mama's die terug zijn gekeerd omdat het andere forum voor bepaalde mensen niet meer toegankelijk is waaronder ik, maar vind dit veel gezelliger en denk dat er nog een heleboel mensen bij allebei schrijven!
    Amy slaapt al een tijdje zonder dekens, ze heeft nu een slaapzak met een romper aan, haar kamertje is vrij warm!
    Hier ook nog steeds veel in de box en met mooi weer buiten op een kleedje, ik heb ook een hond maar een kleintje!
    Beterschap voor Zoe!!

Daam haha ook al geen fruitetertje en nog steeds niet echt, nou dan is het niet anders, geef je haar extra vitamientjes??
    Beterschap met Mikki

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje wat een verhaal is het geworden haha, sorry hoor, ben een beetje lang van stof!!!

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier net met Zoë naar de huisarts geweest, maar haar oren en keel zien er prima uit. Dus denk gewoon een griepje. Heeft alleen nog wat verhoging. Hangt rond de 38,2 graden. Dus valt mee. Morgennacht zou ze naar de oppas gaan, want ik heb nachtdienst en john heeft vroeg op donderdag. Maar John heeft vrij genomen, want naar de oppas is geen optie. Als de komende nachten net zo als afgelopen nacht zijn ben je de hele nacht wakker :(. Dus wel lekker dat John vrij kon krijgen.

@ Lafo. Leuk hè die kaartjes van kaartje2go. Ik heb ze afgelopen weekend op de bus gedaan.. kan iedereen ze maar hebben ;). Hier ook veel uitnodigingen verstuurd. 20 stuks. En vieren het ook vanaf 14 uur tot 18 uur. daarna blijft de helft lekker BBQen. Dus duimen voor mooi weer in mei!!! Want hier is de huiskamer ook te klein als we het binnen moeten vieren ;). Lekker hè als ze buiten kunnen spelen. Alleen jammer dat Amy de blaadjes en aarde leuker vind :-S. Mijn moeder heeft een groot buitenspeelkleed gemaakt voor Zoë met zeil aan de onderkant (zo handig een handige moede ;)) Maar ze zit er liever naast dan op.. kleine boef.

Hier gaan we een weekje kamperen met de caravan van mijn ouders. Ben erg benieuwd. john wilde eigenlijk niet kamperen, maar nu wil hij het toch proberen. Ben erg benieuwd... voor Zoë is het heerlijk. Volgende week komen mijn ouders ier in de buurt staan met de sleurhut dus kan Zoë alvast proefdraaien. Gaat mijn moeder overdag lekker oppassen en kan ik beetje helpen met klussen. Verder geen vakantieplannen. Hebben ook de verbouwing nog en willen mijn oude autootje dit jaar gaan vervangen. Hij is van 1995 en als ze die slooppremie gaan invoeren is dat wel interessant.

14. nee nog niks gevonden.. wacht t wel af tot t laatste moment.. ;) dan weet ik ook beter wat we te besteden hebben enzo.. ;) en als t allemala onbetaalbaar word gaan we naar mijn ouders op de camping.. die staan in duitsland vlak aan de tsjechiese grens.. en vanaf die camping kun je leuke dagjes weg en steden bezoekken en een dagje tsjechie enzo :)
    in eigen land vind ik niet zo leuk eerlijk gezegt.. blijft allemala een beetje van t zelfde dan.. t liefst ga ik naar kroatie ofzo.. dat lijkt me echt heel mooi daar... maar ik zoek rustig verder!! alles is goed als t maar ff lekker weg is en goedkoop hahaha

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hallootjes..

Ja heerlijk weer liggen nog een aantal klusssen in huis maar ik had zoiets van de kleine slaapt ff in de zon liggen hmmmm...

@Lafo.. Ja vind het wel een beetje jammer en hier kijken en daar kijken maar ja ( kweet eigenlijk niets eens zo goed wrom jullie niet meer daar mochten komen.. ben wel een klein beetje nieuwsgierig!

@Naatje, fijn dat John vrij heeft gekregen.
    toen onze kleine man erg ziek was moest ik ook werken. pff mijn baas heeft me naar huis gestuurd want ik kon echt niet werken haha...

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha witte reus als het goed is hebben ze een mega topic op het andere forum over ons is het daar niet uitgelegd??
    Wie wil het uitleggen jij Janny of Gina of ik hahahahaha

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig valt het mee met Zoe!!
    Ja hier ook een buitenkleedje maar idd liever buiten het kleedje dan erop haha, ga denk ik ook snel een zandbak kopen lijkt me ook leuk voor d'r!
    Kamperen heeft mijn man ook geen zin in en eerlijk gezegd lijkt het me voor mezelf niet zo maar voor kinderen fantastisch!
    Ik denk dat we er toch ooit aan moeten geloven haha
    Ben benieuwd hoe je man het gaat vinden :D
    Wij gaan over 5 weken!!! Op Amy d'r verjaardag!!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou Deentje dat is toch ook leuk!
    Ik ben 3 jaar geleden in Kroatie geweest, erg leuk idd een aanrader en niet zo duur ook!

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haiiii

@Juud, hmmmmm nou ja vertel jij het maar.. ik ben niet zo subtiel aangelegd!
    Kamperen is leuk hoor, je kan het op zoveel verschillende manieren doen. Wij stonden altijd op 5* campings. Met div. zwembaden, restaurants, tennisbanen, strand aan einde van je looppad, barretjes enzo enzo... Wij gaan het ook doen alleen gaan wij ws een huisje huren op zo'n camping. Ik zal het weleens laten zien!! Het zijn gewoon haast vakantiedorpen. En voordeel voor kinderen is dat ze de hele dag buiten zijn, ze hebben meer vrijheid doordat de beweegruimte beperkt is en ze maken sneller vriendjes!!

@Deentje, ja Kroatie lijkt me idd ook wel wat! Maar lastminutes zijn meestal ook goed te doen hoor, behalve als het hier slecht weer is dan blijven de prijzen hoog..

@Naatje, gelukkig is alles oke met Zoe!! Hier ook een Noah die helemaal uit zn hum is.. ik denk tandjes, zn tanden naast de voortanden zitten door te komen en meneer heeft geen brood en geen avondeten willen eten. was alleen maar gillen. Dus vanavond een fles melk voor bedje en die dronk ie zo leeg.. ws doet zn mondje gewoon zeer!!

@Onverwachte zw.schappen.. hier bij Noah ook. Waren gestopt met de pil omdat we er een jaar voor uittrokken om zwanger te raken en dus dachten dat het in het nieuwe huis wel een keer zou gebeuren.. 1e maand raak.. was ik dus echt totaal niet op voorbereid. Hele zwschap ook wel apart beleefd.. eerst wennen aan het idee van, toen verhuizen en verbouwen en toen in nieuwe huis snel zn kamer.. geloof dat alles pas 3 weken voor uitgerekende datum klaar was.. was dus meer stress hier dan genieten. Hoop ook dat ik er de volgende keer meer van geniet!!!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha Gina jij niet subtiel valt toch best mee hahaha
    Laten we het zo zeggen Witte Reus we hadden een meningsverschil en dat werd niet gewaardeerd door bepaalde beheerders en zonder uitleg zijn we er zo afgegooid, zou eerst tijdelijk zijn maar alle 3 hebben we toen gezegd laat het maar lekker zo wij kletsen hier weer verder.
    Zodoende.

Gina zo'n camping lijkt me ook wel wat!!

Deel Deze Pagina