Judith dat leg je weer netjes uit ! Jij kan dat want jij hebt van ons 3-en de meeste tact in huis. Maar wat je zegt.. er is toch een heel toppic over ons dus het zal daar ook wel staan.
Lijkt me ook wel leuk met kleintjes een stacaravan ofzo huren .. maar dat is ook allemaal wel prijzig hoor vind ik zelf. Hier misschien maar niet weg deze zomer, want ik zou neit goed weten waarvan eerlijk gezegd.
ik weet dat het te maken heeft met de meeting, maar ik kijk nooit verder dan mijn neus lang is ... @gina jeetje meid, dat is idd stressen! 3 weken ik geloof dat ik gek zou worden
Je zou d'r cursussen van moeten geven hahahahahaha xxx [/quote] Nou wie weet is dat wel mijn roeping Maar hoe kan ik dan toch van een forum afgegooid worden #-o [-X
Nou hier een wakkere Amy die wil niet slapen, nou dan niet, ze speelt nu lief in de box, mss slaapt ze overdag wel weer teveel, weet het niet of vanwege d'r verkoudheid.
Hahahaah nou Juud, dat doe je idd netjes!! Daarom mocht jij het uitleggen, geloof dat ik het minder genuanceerd had neergezet hahaahahahhaa.... Hier ook geen vakantie dit jaar want de centjes zijn er ff niet en met de gedachten op een tweede wil ik de centjes die we hebben in Noah zn nieuwe kamer en spulletjes voor bijv. tweede bewaren!!! Miss volgend jaar met compleet gezin, you'll never know Ja Juud, die campings zijn echt de moeite waard.. idd niet goedkoop maar ja, voor luxe betaal je wat!!! Witte reus, jaaa idd stressen.. maar ja, we hebben het gered en uiteindelijk had in nog 11 dagen langer om te relaxen hahahah . Daarom volgende keer meer genieten!! Noah krijgt van de zomer nieuwe kamer waar hij dan met anderhalf, dus ong december ingaat.. Dan kan de babykamer leeg op standby zeg maar.. mocht er een meisje komen veranderen we hier en daar wat maar meer niet! dussss dat scheelt zomaar hoop stress want alles is er al hahahahahaha.... Zo hier net ff naar de gamma geweest en aarde enzo gehaald dus Ro is lekker achter bezig. Ik ga zo maar eens lekker lang weken onder de douche want ben heeeeeeelemaal gaar.. En dan ga ik de gordijntjes dicht doen en heerlijk onderuit op de bank!!!!
Hmm Amy toch niet slapen... beetje jammer!! Maar ja, als ze lief aan het spelen is is het niet zo'n ramp!! Ik dacht dat je haar niet meer uit bed haalde hahahahaha.. Hier lag Noah in coma om kwart over 6.. net ff wakker geweest (dan gaat ie zitten en kijkt ie je zo schattig aan met slaperige glimlach.. smelt!!!!) ff speentje gegeven en hij ging weer in coma!!!
Dames..jullie maken mij wel nieuwsgierig.. @Lafo..zolang Amy maar lief speelt en niet ligt/zit te huilen.. Goedkope vakanties...kijk eens op marktplaats en speurders.nl..mijn schoonouders hebben b.v. een huisje op een camping en verhuren deze ook voor niet veel. Er staan veel meer huisjes/caravans daar te huur.
Maar Witte Reus wat Judith al zegt er is toch een toppic van? Dan zal daar wel staan hoe en wat denk ik.
Zo ik ga Amy weer op bed leggen, ze is wel lief aan het spelen! Ja Gina normaal haal ik d'r niet uit dit is al maanden niet meer gebeurd maar denk dat ze een beetje uit haar doen is vannacht ook al hahaha dus het vlees is zwak!!!
nou ja zwak, nee hoor.. snap dat best hahaahahahah!!! Soms zijn ze ff uit dr doen!!! Hoop dat ze wel lekker doorslaapt vanacht!!!!!
Nou Mariska het is eigenlijk niet eens de moeite waard om het uit te leggen, geloof me het is te kinderachtig!
Nou ze ligt in bed dus fingers crossed! Nazli beterschap Gina ga lekker douchen meid, knap je van op!!
Mariska, het was echt gewoon een discussie en wij deelden een andere mening als anderen. En aangezien je op een prive forum ook een beheerder nodig hebt (daar dus 4) en je hebt met 1 daarvan een discussie dan is het gauw gebeurd he. Janny en ik schenen daar het schrijf plezier te verzieken en Juud was toevallig deze keer ook in de discussie verzeild geraakt.. en toen waren we er zonder waarschuwing afgegooid, en toen we ernaar vroegen kregen we antwoord dat we over 3 dagen weer welkom waren, alsof we kleine kinderen zijn die in een strafhoekje gezet worden, kom op zeg.. we zijn volwassen vrouwen, moeders.. dus daar hebben we vriendelijk voor bedankt!!!
Beterschap Nazli!! Al nieuws van Miriam..? Haha..stel kleine kinderen dat jullie zijn ... Ik ben er in het begin ook geweest..het was voor mij niet bij te houden daar. Ik werk 4 dagen en kon de andere 3 dagen eerst weer bijlezen..had er geen zin meer in. Hier ook een wakker kind..Evan is bij de gastouder geweest en daarna met papa mij opgehaald van het werk..hij lekker slapen in de auto maar nu op bed ho maar...nou ja hij ligt te kletsen en niet te huilen.