pfffffff heb 10 pagina's kunnen lezen daarover ... @Lafo en slaapt ze? ik merk ook dat Bram steeds langer wakker blijft! @Gina, lief is dat he. soms ga ik ook wel eens bij hem op de kamer kijken als hij slaapt. hij kruipt nu eerst het halve bed rond voor een lekkere slaap positie :S gekkie.. oh ben erg benieuwd naar hoe jullie Noah zijn kamer maken.
@Lafo. Amy al lakker aan het slapen of lekker aan het spelen in bed? Heerst er wat ofzo? zijn wel erg veel kindjes uit hun doen. Zoë ligt eindelijk te slapen.. vraag me af voor hoelang. Net even héél snel de hond uitgelaten. Die zat al ongeduldig te wachten tot dametje sliep. Af en toe komt er een harde gil van boven... denk tandjes ofzo. Ze zit ook af en toe heel raar te doen met haar tong :-S. Verwacht eigenlijk wel dat ze vanacht weer bij ons in bed beland. Doen we eigenlijk nooit, afgelopen nacht was de eerste keer. maar scheelt je wel honderd keer op staan. @campings. Huren kan inderdaad best prijzig zijn. Gelukkig kunnen wij de caravan lenen van mijn ouders. Die gebruiken 'm alleen in de schoolvakanties, want mijn vader werkt in het onderwijs. En wij hoeven nu nog niet zonodig in de schoolvakanties. Mooi goedkoop geregeld dus. @andere forum. klinkt gezellig daar . Zo, ik ga ff de laatste dingetjes opruimen en duik mijn bedje in. Als dametje wakker wordt kan ik haar zo oververhuizen. manlief is toch aan het werk dus rijk voor mij alleen (en de afstandsbediening ook )
30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 01 juni Beau (fiona23) Even de verjaardagskalender opgeduikeld... heel wat pagina's terug . Volgens mij missen we nog wat verjaardagen. @ Mariska. Jij al helemaal alles klaar voor Evan zijn verjaardag!! Is echt al bijna!
28 april Evan (Mariska) 30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 01 juni Beau (fiona23) Ik heb Evan er maar ook weer opgezet Ik moet mijn rooster voor volgende week nog krijgen en ik hoop dat ik maandag een gebroken dienst heb of een vroege dienst dan ik dan nog boodschappen doen. Kreeg vandaag een sms van een nichtje van me die komt maandag al uit Almelo deze kant op. Ze heeft mei vakantie en kan gratis met haar ov deze kant op..dussssssssss nog lang niet klaar voor Eva zijn verjaardag..maar dat gaat altijd op het laatste moment hier..
hey ik heb ff jullie hulp nodig, Wij willen een shirt bij simply colors bestellen als hij 1 word maar weten echt niet voor tekst we erop willen laten drukken, iemand ideeeeen please
Ik had me daar wel aangemeld, maar op de een of andere manier werkte dat forum niet voor mij. Vind het dan ook erg leuk dat er hier weer actie is
Vrienden van ons hun dochter had een shirt met een verjaardagstaart erop en NYNKE 2 jaar.. Erg leuk..en die truien blijven erg lang goed zeg..kleur en tekst blijven mooi...Ik ben aan het sparen via nutricia voor korting op een trui..
oeps.. was evan er vanaf gevallen? sorry . Klinkt dus als nog genoeg te doen.. en heel herkenbaar. Ik kan ook nooit wat ruim op tijd doen. Alles op het laatste moment. En dan lekker stressen . Had ik vroeger op school al als ik moest leren voor een proefwerk.. deed ik pas de avond ervoor en dan maar [-o< dat ik het goed deed . Gelukkig goed afgelopen.. al hielden mijn ouders hun hart soms vast . Maar ben er nog steeds geen ster in om iets ruim van te voren te doen.
28 april Evan (Mariska) 30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Zoë (naatje80) 15 mei Jayden (katje81) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 01 juni Beau (fiona23) Ik heb Jayden weer terug er op gezet Vandaag was Jay een beetje uit z'n doen, had misschien met de prikjes te maken. M'n mannetje had twee keer een clusterhoofdpijn aanval, maar die kon hij dus niet uitzitten omdat hij de zorg voor Jayden had, dus medicijnen (injecties) gespoten tegen de pijn. Het lijkt maar niet zo te mogen zijn dat hij uit z'n cluster komt, hij zit al vier weken thuis dat hij niet kan werken. Heb zelfs Jayden al weg moeten brengen op z'n papa-dagen omdat het niet ging
28 april Evan (Mariska) 30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 26 mei Amy (lafo) 01 juni Beau (fiona23) Hee dit lijstje heb ik over het hoofd gezien!
@ Katje81. Ik bevestigde net mijn vorige bericht en zag toen dat Jayden miste... is op dezelfde dag als Zoë dus dat viel wel op. Je was me net voor. Wat naar dat je mannetje daar zo'n last van heeft en dat hij al zo'n tijd niet kan werken. Ik ken het verder niet echt, maar klinkt erg naar. Hoop dat hij zich snel weer beter voelt en weer kan werken. Heet hij daar al lang last van? Of pas sinds 4 weken? @Lafo. Gaat ook af en toe zo snel, dan kan je wel eens wat missen. Volgens mij missen we er nog steeds een paar.. @ Witte reus... 10 pagina's??????? hebben ze er wel erg veel over te vertellen
Nou Mariska succes met je man bespringen haha Naatje jij ook al een draakje, weet ook niet precies wat er is maar heb haar vannacht ook een aantal keren naast me neergelegd om te bedaren maar als ze naast me ligt kliert ze alleen maar, is ze ook niet gewend. Witte Reus, welke richting denk je aan, ik ben niet origineel denk alleen maar aan hieperdepiep ik ben alweer 1 jaar of zoiets maar ik ben daar niet goed in haha
28 april Evan (Mariska) 30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Jayden (katje81) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 26 mei Amy (lafo) 31 mei Mikki (daam) 01 juni Beau (fiona23) Heb Mikki er ook maar weer eens op gezet (voor de 2e keer )
Sorry, ben een beetje sjacho, Vanavond is een familielid overleden. Wist dat ze niet meer beter kon worden, maar dacht dat ze nog wel een jaartje of zo had. Trusten!
He Daam wat vervelend!!! Sterkte!! Miriam, waar ben je????? Ik heb haar gisteren al een sms gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Dus ik weet ook niets meer... Andere forum: is de discussie hier echt niet waard. Het feit dat je daar 10 pagina's hebt kunnen bijlezen zegt al genoeg. Wij willen helemaal niets meer daarmee van doen hebben. We zijn idd geen kleine kleutertjes, en hadden daar idd voor gepast. Fiona hoe is het eigenlijk met je voetje???