Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska het zijn beste vrienden van ons, en mijn man is getuige ik kan moeilijk in een spijkerbroek komen als mijn man in pak gaat he ;)

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Tja..dan is het een ander verhaal...zwangerschapskleding is ook erg duur vond ik..

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja klopt, ik heb veel jazzpants aangehad heeeeerlijk elastisch hihi
    maar goed, nu weet ik t dus niet.. lastig lastig..
    Nou ja. we zien wel

Wat is het hier lekker rustig. Iedereen van het mooie weer aan het genieten???

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny balen dat je niks hebt om aan te trekken maar ja die bruiloft komt niet uit de lucht vallen ;)
    Meestal reserveer ik wat voor dat soort dingen van te voren.
    Zittend slapen is hier ook een periode in geweest, vond het wel een zielig gezicht en wilde haar dan neerleggen maar dan zet ze het op een krijssen!

Miriam wat fijn om iets van je te horen en posi nieuws, nu weer duimen voor vrijdag!!

Ben net thuis, heb bij me ouders gegeten en gewinkeld alleen toen ik dus een hele zooi kleren voor Amy had gekocht bij H&M bleek dat me salaris niet gestort was, terwijl dat wel al op me rekening moest staan.
    Toen heb ik het maar betaald van Ramon z'n zakelijke pas maar dat moet ik wel terug storten natuurlijk, maar anders wel even een belletje naar me werk want het word altijd de 20e gestort :(

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Is de trouwerij met alles erop en eraan Ana? Lang geleden dat ik een trouwerij heb gehad..de laatste was juni 2007 en ze waren februari 2008 al weer uit elkaar...
    @Lafo...balen dat je loon niet op tijd binnen is..leuke kleetjes shoppen..hier geen h&m in de buurt..

Hier geen mooi weer meer :( ..het regent. Ben nu 2 dagen vrij mag toch hopen dat het morgen weer beter is. Ik heb het de hele dag al koud...

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Het was vandaag soms ook echt koud Mariska, stond hier een fikse wind maar geen regen te bekennen!
    Morgen word het mooi weer!!!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hallo allemaal :)

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hiii Janny, alles ok??

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Weet je al wanner je je 20 weken echo hebt, Ana?

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nee ik ga morgen naar de gyn, en dan zal ik het wel horen !
    xx

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Hij heeft al clusterhoofdpijn sinds 2001 (toen is de diagnose gesteld), maar na Jayden's geboorte was het een stuk heftiger geworden. Daarna weer een tijdje 'gewoon' en nu (zonder verklaarbare reden, zoals een geboorte :) van een kindje ;)) dus weer....daarom het medische circus in :(

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    gecondoleerd!

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Het klinkt misschien lullig maar niet zo bedoeld; ik zit in het zelfde schuitje en ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Komende maanden mei+ juni:
    2 vrijgezellenfeesten (zowel voor mij als m'n man), 2 bruiloften, 4 verjaardagen
    Dat betekent behoorlijk wat uitgaven. Onze eigen verjaardagen en die van Jayden vallen hier ook nog in...nou vier ik 'm samen met m'n hubbie of helemaal niet even...we zien wel.
    Wilde het even laten weten dat je niet de enige bent/was. We zullen wat spaargeld moeten aanspreken, want naast dit moet de buitenboel ook geschilderd worden achter (voor hoeft nog niet gelukkig) maar dat gaat zowieso van spaarrekening.

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    @t-shirts:
    Zit wat te geinen/te bedenken met een vriend van me via msn, we komen tot de volgende teksten:

Er is er maar één, die is 1 en dat ben ik
    Allen voor één, en dat ben ik...
    Alweer 1 jaar op vrije voeten
    Nog 17 jaar , dan mag ik auto rijden
    Als je m'n luier ruik, lach dan even naar me

Nou dat is dan wel even mijn laatste berichtje achter elkaar hoor ;) :D

Ga nu te bed, morgen weer om 9 uur in het zwembad liggen... leuk zwemles met Jayden samen ! :D

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja vervelend is dat dan he alles tegelijk!! Hier staan er ook nog heel veel verjaardagen in dekomende maanden op stapel. Laura in april en mijn man in juni, vader in Mei en dan nog heel wat vrienden.
    Ik vind het wel fijn te lezen dat ik idd niet de enige ben.
    Ons spaargeld is inmiddels wel op helaas, we hebben een paar duren uitgaven gehad , 2 jr geleden zijn we getrouwd en hebben daarvoor een groot deel uitgegeven, en toen vlak daarna de zwangerschap en geboorte van laura waarvoor we dus weer veel moesten uitgeven aan kamertje etc.. Dus helaas op = op hier..

Nou ja, het zal wel ooit een keertje goed komen , althans dat denk ik wel.
    En verder wat zuiniger aan doen, en dan zien we wel hoe en wat.

meiden ik ga ff douchen en dan slapen....

Hopelijk alles verder goed met iedereen!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen,

Jeetje Katje Clusterhoofdpijn dat klinkt verschrikkelijk, bah!
    Sterkte met je man!

Amy net in bad gedaan, gister geen tijd voor gehad en nu ligt ze lekker op bed.
    Ik ga zo na mijn ontbijtje de boel hier eens flink onderhanden nemen, van 't weekend visite die blijft eten dus drukke boel en zal toch wat aan me huis moeten doen.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal!!!

Hier vanmorgen op controle geweest bij de gyneacoloog. Geen gram aangekomen en de bloeddruk is goed. Alleen het ijzer is flink laag. Omdat ik zo'n last heb van de ferrofumeraat tabletten, heb ik nu een recept gekregen voor 1 of andere bruistablet. We zullen zien.
    Ben ook maar aan de roosvicee ferro gegaan, want de floradix was op van de week in de winkel.
    Over 4 weekjes de 20 weken echo :) Spannend!!! ( 18 mei! ) Hoop dat alles dan ook goed is.

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Morgen dames,

Goed bij te lezen hier, echt perfect!

@Anastasia, lastig hoor zo'n geld-"crisis". Maar goed je kast bekijken wat erin hangt voor de bruiloft morgen. Succes vandaag bij de VK.

@Daam, gecondoleerd en sterkte.

@Katje, sterkte met je man!

@Lafo, lekker aan de schoonmaak ;)? Moet ook gebeuren he, maar ik kan me er altijd moeiljk toe zetten.

Devrim ligt sinds 9 uur alweer lekker te slapen, was om half 6 wakker. Vanmiddag naar Utrecht op kraamvisite bij een vriendin. Heeft een dochtertje gekregen, Lucy. Leuk hoor, weer even zo'n kleintje zien.

Zo eerst even de aanbetaling van de vakantie doen, alles is geboekt!!! Ruim 3 weken Turkije, heb er echt heel veel zin in.

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiii Meiden!!

@Janny, lastig hoor... Ik heb wel een leuke zwarte positiejurk, maar denk dat ie te groot is voor je.. mocht je m toch willen lenen moet je het zeggen!!! Je controlle klinkt goed.. enne geen gram aangekomen?? jeetje meid.. wat goed. Je eet wel goed toch???

@Daam, gecondolleerd meid... verlies is net zo moeilijk als het gaat om een langdurige zieke..!! Heel veel sterkte!

@Juud, jouw meisje ook al op bed.. Noah ook al sinds kwart over acht.. slecht geslapen denk ik, was ook al 6 uur wakker, dus die heb ik lekker ff teruggelegd! Net mn kast weer ff opgeruimd en hoop dingen weer gepast.. echt balen voor een hoop kleding ben ik nog paar kilo te zwaar en het gaat momenteel niet hard met lijnen.. ben geloof ik stukje motivatie kwijt snik snik..

@Monica, fijn he dat het hier aan te lezen ishahahaha.. dan heb je ook echt nog het idee dat je weet wat er allemaal speelt bij iedereen!!Lekker hoor vakantie, ben jaloers!! Hier volgende week weekje weg.. ook heerlijk en ga er dubbel van genieten want heb het idee dat het hierbij blijft!!

@Katje, pfff clusterhoofdpijn, dat is vervelend zeg!! Ik heb migraine en vind dat al heeel irritant terwijl ik alleen maar af en toe een aanval heb!!

Nou hier heb ik de keuken schoongemaakt en gedaan en mn kasten opgeruimd.. dalijk ff lekker alles opengooien en de frisse lucht erin!! Gisteravond om half 8 op de bank in slaap gevallen voor "ff een tukkie" echter man maakte me half 11 wakker (na eerder die avond al een paar geprobeerd te hebben) met de melding dat we naar bed gingen en heb daar vrolijk doorgeslapen tot 6 uur vanochtend. Hoe bedoel je ik was moe!!!
    Voel me nu wel wat beter.. heb alleen beetje last van mn buik. blehhhh.. maar ja komt goed!!

straks maar weer lekker wandelen met Noah, wederom de geitjes maar weer eten geven hahaha.. daarna ff bij de lidl boodschapjes halen en dan lekker boterhammetje en vanmiddag met collega afgesproken, we gaan kadotje kopen voor andere collega, die heeft dochtertje gekregen, Charlaine!! Daar gaanw e vrijdag als goed is op kraamvisite!!! Liefffffff!!!

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Gina, heerlijk hoor volgende week ff lekker weg. Tot nu toe zijn de weersvoorspelling voor na het weekend ook goed dus hopelijk heb je super mooi weer en dan heerlijk genieten! En wie weet hebben jullie dan wel wat moois te vieren.....
    Noah ook alweer op bed..ik zie hier ook voorlopig het ochtendslaapje niet verdwijnen, eerder het middagslaapje.

Anastasia, fijn dat de controle goed was. En spannend hoor 18 mei. Willen jullie weten of het een meisje of jongen is?

Deel Deze Pagina