Anastacia...hoe doe je dat? Nog geen gram aangekomen?? Lekker hoor dat alles goed is..nu zorgen dat je ijzer beter wordt en dan ga je je ook een stuk beter voelen.. Katje..geen idee wat je man precies heeft maar het klinkt niet fijn..sterkte..ik hoop dat ze iets voor hem kunnen doen...spaargeld..ik geloof dat hier 26 euro op de spaarrekening staat..vorig jaar is alles hier kapot gegaan...t.v, computer, uitlaat auto, 4 nieuwe banden auto, koffiezetapp, nieuwe matrassen, strijkijzer..en ga zo maar door..dit jaar komen we zonder kleerscheuren door..er kan niks meer kapot gaan..alles is nieuw.. Askim..lekker hoor...de vakantie en je ventje Gina..moe, buikpijn..klinkt als Ik ga fruithapje geven..ochtendslaapje..geen idee wanneer Evan dat al niet meer deed..vanmiddag na brood eten gaat meneer ff slapen.
Vanochtend weer zwemles gehad, ditmaal een invaller. Die deed het toch weer even anders, wat ik jammer vond was dat de 'gebruikelijke starter en afsluiter' dus nu er niet waren zegmaar. Het kwam een beetje chaotisch over op mij... Jayden heeft daarna nog even wat gedronken en gespeeld en ligt nu sinds 11 uur in bed. Verwacht hem tussen nu en een (half)uur weer
askim wat een superleuke foto's!! leuke tekst voor een tshirtje.. ehh.. zoiets als ik ben nu geen baby meer maar een echte dreumes!! hieperdepiep 1 jaar haha Miriam wat fijn dat t stabiel is gebleven!! ik duim heel hard voor je mee dat dat voorlopig ook zo gata blijven!! Daam gecondoleert hier wat minder online.. helaas weer een paar dagen wat slechter in mijn vel.. veel paniekaanvallen weer terwijl t zo goed ging.. baal er nu ook heel erg van
daam gecondoleert askim, mooie foto´s en hij is blond he. anas, wauw geen gram aangekomen, hoop dat het zo blijft. e n 18 mei bijna 20 weken echo gina, wanneer mag je testen?
Askim wat een lekker ding zeg die Devrim en hij is een stukje blonder geworden, wat grappig! Terwijl jij ook niet blond bent! Leuke foto's ook trouwens, hier de vakantie ook al betaald, de vliegtickets dan. Ik zat net te bedenken wat ik moet doen met eten daar, ik heb eigenlijk geen zin om potjes mee te zeulen aangezien ik al veel mee moet slepen. Hoe doe jij dat? Schijnt dat ze wel Hero potjes hebben en kan af en toe ook zelf koken. Hero is hetzelfde als Friso, verkopen ze ook in Turkije las ik. Luiers koop ik daar wel en denk dat ik mss een pak voeding nog meeneem voor het geval dat. We hebben daar een campingbedje maar neem nog een matrasje mee (opvouwbaar) we hebben ook geen autostoel daar en kinderstoel dus die moet ik nog wel aanschaffen. Maar ze hebben daar Ikea ook in de buurt zitten en een autostoel kan ik mss wel ergens huren. Het is sowieso geen overbodige luxe want als nummer twee er is heb ik het weer nodig en laat het daar toch staan. Maar toch, ben wel bang dat ik me een breuk ga tillen hahaha Deentje wat vervelend die paniekaanvallen, heb er ook af en toe nog last van helaas, vraag me af of het ooit ophoud, knuffel voor jou meid! Janny hoe doe je dat geen gram aankomen, mag ik je geheim weten, please!!!!! Ondanks mijn misselijkheid kom ik wel aan al dus..... Mooie keuring hoor! Gina nou als alles zo doorgaat dan hoef jij niet eens meer te letten zo erg op je slanke lijn, is straks helemaal niet meer nodig!! Die sympthomen zeggen genoeg haha Maar heb je al testen in huis gehaald?? Veel plezier vanmiddag en lekker morgen onder werktijd op kraamvisite?? Amy ligt al een tijdje in bed maar wil niet slapen alleen maar spelen......
Deentje...balen meid..dikke knuff!!! Miriam..succes morgen...ik las op de andere topic dat je buurvrouw geweldig voor jullie zorgt! Fijn dat er zulke lieve mensen om jullie heen zijn. Anastasia..veel plezier morgen! Zal vast wel lukken Ben bezig met pasta te maken..kan Evan lekker mee eten..vanavond mijn meidenavond...tot morgen.
Dena: wat vervelend dat je weer een periode hebt dat je minder goed in je vel zit. Heb je enig idee waar het door komt? Kom op meid! Je doet het hardstikke goed ! Lafo: Ik snap t niet helemaal wat je schrijft over spullen kopen en dan daar laten. Heb denk ik ergens wat gemist ofzo,,, waar ga je dan naartoe?? niet aankomen, dat haal ik straks wel weer in hoor.. was bij Laura ook pas later, maar nu hebben stress en het feit dat ik ook druk ben met laura wel meegeholpen denk ik Nou nog even wachten tot mijn mannetje thuis is.. en dan eten... Morgen een bruiloft, Laura gaat morgen voor het eerst uit logeren bij mijn schoonzusje, ben zo benieuwd hoe het gaat.! xx
Hi meiden! Ben beetje sjago dus ff kort.. Juud, tja weet t niet hoor.. vanochtend nog steeds negatief.. dus wacht nu echt tot zondag of maandag.. maandag is pas mijn nod.. heb natuurlijk cyclus van 29 ipv 28 dagen bedacht ik me! We zien wel!!! Enne, geloof dat ik tijdens een zwschap toch probeer om zoveel mogelijk zelfde te blijven eten als nu alleen iets meer... Kraambezoek was buiten werktijd en gaat niet door want we eten bij mn ouders, die gaan 3 weken op vakantie Monica, geweldige fotos meid.. heerlijk ventje!! Katje, vervelend va die zwemles. jammer dat het zwembad zelf geen lesindeling heeft en dat afhankelijk is van de juf!! Mariska, nou ja, wel fijn idee dat alles nieuw is weer.. beetje jammer dat het allemaal tegelijk was!!!! Dena, balen zeg van die paniekaanvallen.. kwam dat zomaar of was er een aanleiding?? Juud, je hebt overal babyvoeding en overal is het veilig.. Amy mag nu in principe alles al dus al zou er daar een beetje zout ofzo inzitten dan kan dat niet zoveel kwaad meer.. flesvoeding hebben ze daar ook he.. en ze hebben trouwens ook goede melk hoor, zitten meer vetten in als hier (gewone melk he) waardoor het beetje volle melk is!!! Janny, heb je nog wat kunnen vinden als outfit voor morgen??? Een optie zou ook nog zijn een legging, open schoentjes, en een leuke blouse ofzo en dan een gave ketting.. netjes maar toch niet nieuw!!! vaak heb je hoop in je kast is het alleen andere manier van combineren!! Spannend, 20 weken echo!! Ennnn je mag op Noah's verjaardag!! Nog maar 1 weekje en je meisje is jarig..!!! Mariska, voor jou schiet het ook al op he!! spannend he!!! Hier net lekker woorden met man.. beetje jammer dat dat was waar Noah bij was.. Normaal gebeurd dat niet, maar ik ben uit mn hum.. waarom weet ik niet eigenlijk! Heel de dag druk met afspraken enzo enzo.. sta ik te koken en Noah constant aan mn been.. Man haalt m weg en neemt m op schoot en Noah klimt eraf en komt weer dreinend en half huilend aan mn been hangen.. grrrr.. dus ik ontplofte... tegen man.. Niet helemaal reeel. maar ja.. Gelukkig nu weer oke maar toch. Noah was ook doodmoe weer want na vanochtend (ruim 2,5 uur slapen) wou meneer natuurlijk niet meer vanmiddag.. hij had ook helemaal geen inkakmoment.. ja tot ik ging koken, toen had ie honger en moe.. dus hij ligt sinds 6 uur op bed.. zn hoektanden komen door, daar heeft ie echt flink last van.. Hij viel vanmiddag ook nog eens een tand door zn lip.. brullen natuurlijk en bloeden als een rund.. arm ding!!!!! Verder is ie wel zoooo schattig!! Hij probeert elke keer los te lopen! Hij durft het nu ook echt.. dan laat ie bewust los en probeert te stappen.. dus hier steeds vaker de sokken uit hahahah... hij blijft wel al heel goed los staan nu!!! Brabbelen is ook ineens hot.. bahhhh doet ie iedere keer na en alles is wijzen en die hahahah.. Mama kroelen dan krijgt ik een lekkere natte open mond voorgeschoteld hihi... Ondanks dat ie niet helemaal lekker in zn velletje zit van zn tandjes heeft ie ook wel hele leuke momenten hihi. Hij is alleen heeeeel erg op mama gericht!! beetje jammer voor man.. want als hij moe is of niet lekker is het mama en dat vind ik altijd rot voor hem.. maar ja, je doet er niks aan!! Zooooo heel verhaal.. sorry!!!!!
Hahahaha.. ik begin met "ben sjago dus ff kort" en ik sluit af met een giga verhaal en een glimlach op mn gezicht.. zie je wel dat je opknapt als je het van je af schrijft hihihi...
Bedankt allemaal voor het medeleven. Zaterdag is de crematie, we moeten een uurtje rijden en hebben geen oppas voor Mikki dus die gaat gewoon mee. Als ze vervelend gaat doen, ga ik wel even naar buiten met haar. Ben ook echt uit mijn doen en kan een stuk minder hebben. Ik ben moe (niét zwanger!) en heb nergens zin in. Misschien gaat het na maandag wat beter omdat ik dan die cardiologie-toets achter de rug heb. Ja, ik zit deze week dus ook nog met mijn neus in de boeken. (vindt het ineens niet zo vreemd meer dat ze zo moe is ) @gina: ook al sjachie! maandag pas testen, dan kun je pas echt wat met de uitslag. Heb je het wel weer goed gemaakt met je mannetje? Die open mond ken ik ook! Ik ben weer drie kilo aangekomen en daar baal ik stevig van. Waarom kan ik die discipline niet opbrengen! @Lafo: ja waar ga je heen? Slaapt Amy al? @dena: rustig aan en we zien je wel weer! Jij kan toch niet lang wegblijven haha. @Anas: Veel plezier morgen bij de bruiloft. Foto van je outfit graag. Wauw, de 20 weken echo, dan ben je alweer op de helft! @Maris: Jij een leuke meidenavond toegewenst. @Askim: Leuk weer zeg die foto's van je knappe man. Nog steeds geen schaar gebruikt? @Katje: ik heb nog steeds niet gezwommen met Mikki (schaam) Ja, ze "zwemt " wel in bad, maar dat is toch anders. Misschien in de komende twee weken in de meivakantie.
O ja, Gillen jullie draakjes ook zo om alles? Als Mikki iets niet lukt of ik probeer haar iets afhandig te maken (vaak is dat mijn telefoon) gaat ze héél hard gillen en probeert ze me te krabben Ook plukt ze steeds haar speldje uit haar haren en als ik op tijd ben en haar hand weghaal, grijpt ze mijn hand en probeert me te bijten! ik heb echt een klein pittig monstertje!!
hai meiden oo heb een leuke gezellige dag gehad meisje van zwangerschap.curcus kwam langs met haar dochter beau heeft zo leuk gespeeld met haar en andersom ff bijlezen
Hii Daam, kan me voorstellen dat je uit je doen bent.. blijft altijd klote!! Ook nog eens een zware test dus..pfffff! Beetje jammer van die drie kilo, maar ja, ken het, als je druk bent dan is lijnen lastig!! Geef je nog bv trouwens?? daar kreeg ik ook meer honger van! Ik ben er sinds ons laatste weerzien 16 kwijt!!!! Heyyy fioon!! Klinkt gezellig meid!!
daamalsnog gedcondoleert meid... en rustig aan wauw wat is mikki een driftkikkertje haha pittig ding hoor beau gilt alleeen maar geen pogingen tot bijten hier, gina wachten toto maandag jij! en ff niet teveel eraan proberen te denken me duimen draaien voor je meid mirjam morgen mag je eindelijk weer hoe laat moet je ooo meid ik duim me suf voor je katje enheb je je man nog besprongen? (waarom als ik terug lees blijven dit soort dingen altijd wel bij me hangen???) laf hoe is het met je buikkie? janny heb je al een oplossing voor die bruiloft?