zo nog even hier kijken... @Gina, zo'n (achteraf onterechte) uitspatting naar manlief komt me heeeel bekend voor. Als ik echt een drukke dag heb gehad en hij ff niet doet wat ik wil en Devrim is ook huilerig dan reageer ik het ook meestal op manlief af, onterecht maar ja.....En wat goed dat Noah al los kan staan! @Juud, ik denk dat ik hooguit wat opvolg/peutermeld meeneem op vakantie. Devrim eet thuis ook geen potjes meer, heel soms als het echt niet anders kan. En hij vindt eigenlijk alles lekker. De eerste 13 dagen zitten we bij mijn schoonouders in huis (.....) dus dan is het gewoon zelf koken en in Alanya uit eten maar dan is er altijd wel iets van rijst/groenten/brood/vlees wat hij kan eten. @Fiona, is je huis beetje op orde? @Nazli, ja Devrim wordt steeds blonder. Ik hoop eigenlijk dat het weer een keer donkerder wordt, vind ik leuker. We zien het wel. @Anastasia, veel plezier op de bruiloft morgen. Ik ga nog ff beetje tv kijken... Morgenavond borrelen in de stad met 2 vriendinnen dus tot zaterdag denk ik. (hoewel...kan gaan we naar het bloemencorso/keukenhof)...
@fiona: dat bijten is natuurlijk niet echt bijten. Dat gaat namelijk niet met twee ondertanden hahaha Wat ze doet is: Ze doet mijn hand in haar mond en trekt mijn hand dan naar beneden langs haar twee mini-ondertanden (krengetje!) Hoeveel dagen verschil zit er tussen Beau en dat andere kindje? @gina: op 12 april heeft Mikki voor het laatst borstvoeding gehad en het lijkt wel of ik sindsdien vreetbuien heb! @askim: leuke dagen in het verschiet! Neem je Devrim mee naar de Keukenhof?
Uhm... ik maakte die opmerking niet hoor Verder lekker mama-dagje gehad. Morgen laatste werkdag en dan is het meivakantie tot 6 mei voor mij Heerlijk ! Wel hoop dingen ook gepland; we gaan de buitenkant van de slaapkamer ramen schilderen (het is de zonkant van het huis en moet echt dit voorjaar) m.b.v. een steiger van een vriend van ons. Ook afgesproken met iemand van zw-gym, al tijden niet gezien, ben erg benieuwd hoe het gaat met hen en de kleine (die ook alweer bijna een jaar is uiteraard). Ergens nog shoppen voor bruiloften en een jaartje ouder worden zelf (maar het nog niet vieren) en mn hubby moet naar het ziekenhuis voor CTscan. Hier in Alkmaar kon het pas 15 juni, nu gaat hij a.s. dinsdag naar Dordrecht (vandaag gebeld) wat een verschil he?
Katje: wat een verschil in wachttijd inderdaad!! Gelukkig kan hij snel terecht! Daam: Verdrietig van je schoonzus, ook al was het wel te voorzien is het ontzettend moeilijk om zo jong iemand te verliezen aan zo'n vreselijke ziekte!!! Kan me indenken dat je niet lekekr in je vel zit. Knuffel voor jou!! Witte reus : hoi! Askim: had ik al gezegd dat het mooie foto's zijn? Wanneer vertrek je voor je vakantie? Miriam: Heel veel succes morgen bij de gyn! Hoop weer op een goede uitslag! Fiona: Hoe is het met je voetje en met je huisje? Bijten: Daam : Laura doet precies hetzelfde, is ook zo'n kleine driftkikker! Ze pakt mijn hand en stopt die dan idd in d'r mond en bijt dan met die 2 ondertandjes ... echt nijdig is ze dan. En vooral als ik idd dingen afpak zoals de telefoon of afstandsbediening
Goedemorgen, Katje..gelukkig kan het wel snel..niet te begrijpen dat het soms zo lang moet duren. Lekker dat je na vandaag vakantie hebt.. Daam..sterkte meid!! Zo te lezen heb je een echte meid Anastasia..jullie en fijne dag..het is hier geweldig weer! Voor het eerste uit logeren..spannend!! Evan gaat zo af en toe naar mijn so te logeren..de laatste keer 3 nachten..toen zijn wij samen een weekend weg geweest. Miriam..succes!! Het is hier geweldig weer..zo na de teletubbies maar eens een eindje lopen. Auto staat bij de garage voor apk..nu maar hopen dat er niks aan mankkert..
Meiden ik ga zo weg.. Laura is vandaag natuurlijk uitgerekend vandaag.. tegen de draad in, en heel erg vervelend. Ze wilde ook absoluut na een uur niet meer slapen, dus ze zal er niet gezelliger op worden in de loop van de dag. En daar baal ik eigenlijk wel van, want het is de 1e keer dat ze gaat logeren. En vind het vervelend als ze dan zo strontvervelend is...
Anastacia en Daam ik ga naar me schoonvaders appartement in Spanje dus ik bedoelde dus als ik spullen aan schaf het niet zo'n probleem is ook voor nummer twee heb ik het nodig en kan ik het daar laten staan! Janny veel plezier vandaag en hoop dat Laura een beetje mee wil werken vandaag, komt allemaal wel goed!!! Gina woorden met Ro, ja ook dat kan gebeuren meid, gebeurt in de beste relaties. Dacht wel dat je zou testen nu echt wachten tot zondag/maandag meid!! En voel je je vandaag weer een beetje beter? Ouders uitgezwaaid ? Ga jij maandag weg? Wowwww die Noah die loopt voor z'n eerste verjaardag hoor!!!!! Wat knap!!! Ja ik haal daar gewoon wel wat in Spanje, zal best goed zijn, ongetwijfeld. Daam sterkte morgen, jeetje je schoonzus, wat verschrikkelijk zeg Balen dat je Mikki nergens kwijt kan... Succes met je toets!!! Nou Daam ik heb hier ook een draak hoor, als ze iets niet wil dan schopt ze of slaat me en als ze boos is laat ze zich zo vallen, soms is ze zo overstuur dat ze moeite heeft met adem halen, echt een driftkikker, zal wel meisjes eigen zijn! Fioontje wanneer moet je weer werken?? En volgens mij besprong Mariska haar man maar wie weet Katje ook Buikie groeit gestaag..... Monica Devrim is zeker een makkelijke eter, dan hoef jij je geen zorgen te maken alhoewel Amy ook steeds makkelijker word dus wie weet kan ze mee eten met Paella haha Wanneer gaan jullie? Katje, Dordrecht hier in de buurt, Albert Schweizer neem ik aan? Mariska hoop dat er niks aan je auto mankeert, zijn altijd hoge rekeningen als er iets mankeert helaas! Miriam meid hoe is het gegaan???
Wij zijn vanmorgen op de fiets naar muziek op schoot geweest, fietsen vind ik best zwaar, doe het normaal ook nooit maar Amy vind het zo leuk. Dus dan kom ik daaraan helemaal bezweet haha maar tis voor een goed doel. Nu ligt ze te slapen en ga ik wat eten!
Juud, ja daar maak ik me ook neit druk om hoor.. kan beuren!! Het is bij ons altijd zo weer over! Jaaaa, leuk he hahaha.. denk het haast ook dat ie op zn verjaardag wandelt.. ben benieuwd! haha je had gelijk.. maar nu test ik echt pas dan weer.. ik ben ook veel te ongeduldig! Janny, had jij ze nog opgestuurd?? Anders ga ik morgen ff nieuwe halen!! Mriam, meid, heeeeeel veel sterkte vanmiddag meid!! Ik duim voor je!!!!!!!!!!!
Ìk heb ze vanmorgen met postzegel gedaan en gooi ze dus strakjes in de bus. ( dit keer alles gevonden postzegels enzo hahaha) dus weet niet wanneer je ze dan hebt, maar ze komen anar je toe Ik ga nu echt weg, alles ingepakt.. Tot morgen allemaal of vanavond. Daam, je mag Mikki ook bij mij brengen. Laat t maar even weten! Je mag me een sms sturen dan bel ik je evt vanavond. xx
dat meisje is iets van een week ouder 26 mei beau is van 1 juni maar beau is zo petit vergelijken bij haar , beau is gewoon niet dik te krijgen haha te druk is ze denk ik
lafo of naatje wat was het adres van die kaartjes , en wat hebben jullie erop gezet? askim hier gaat het huis super moeten alleen nog overgordijnen komen maar die zijn toch voor de show dus dan kan nog wel , maar kleine dingen moeten nog gebeuren zoals tv ophangen enzo... ik heb vrij tot 5 mei lekker he! oo en dit weertje erbij en dan heb ik vakantie van 25 mei tot 15juni hahahaha nou meiden beau wil ook met geen mogelijk heid naar bed maar goed ze wrijft ook niet in de oogjes dus vindt het zielig om haar te laten slapen , als ze moe is is ze moe anders niet hoor lafo je moet echt wat meer fietsen hoor hahahaa
mirjam half 6 okay meid ik denk aan je en laat het nou eens posi weer zijn en blijven! we zijn immers alweer een week verder nog min. 5 weken moet ze/hij blijven zitten meer is beter maar leef met je mee hoor meid!
spelen jullie kleintjes nog vaak in de box ik wil de box zo lnag mogelijk aanhouden heb ik nog wat rust haah beau zit alweer een uur lekker te spelen en tv te kijken in de box heerlijk, waarschijnlijk heeft ze gepoept want alleen zo is ze zo lief, of ze het lekker vindt die poep tussen de billen haha ga maar eens ruiken