Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Miriam..succes straks meid!! Net wat Fiona zegt..we zijn weer een week verder..
    Fiona..eigelijk zit Evan heel weinig in de obx alleen als hij alleen met 1 van ons is en je moet iets doen dan gaat hij nog in de box verder niet...ook al lekker vakantie...lekker vooral als het zulk weer mag blijven..

Evan heeft vanmiddag een uurtje geslapen en toen wou meneer niet. Nu sleept hij zijn blokken de hele kamer rond...of verstopt ze in de loopauto :D ..nog 4 nachtjes..

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hai Fiona,

De kaartjes heb ik besteld op http://www.kaartje2go.nl
    Voorop heb ik een foto van Zoë met de tekst hiep hiep hoera. Zoë 1 jaar (lekker origineel hahaha).
    Op de achterzijde heb ik gezet:

15 mei is het zover... dan wordt ik 1 jaar!!
    Kom je samen met mij een taartje eten voor mijn verjaadag op zaterdag 16 mei?
    Dan drinken we ook een glaasje limonade op mama voor haar verjaardag.
    Ik vier mijn feestje van 14 uur tot 18 uur.

Liefs Zoë

p.s. Laat je even weten of je komt?

Vond het wel moeilijk voor de tekst. Maar dat kwam ook omdat ik 2 dagen na Zoë jarig ben..
    En dat dus ook even subtiel in de tekst wilde verwerken ;) .
    Ga weer ff snel verder. Heb alles al bijgelezen, maar reageer straks ff. Ben beetje druk ;)

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Volgens mij heeft Fay nu de waterpokjes (ze zijn klein). Helaas is ze er wel echt ziek van. Heel zielig. Sam had er echt minder/geen last van.
    Ik ben vandaag dan ook maar thuis voor haar

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Arme Fay....

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja inderdaad, best wel een eindje tuffen vanuit hier vandaan, maar manlief neemt de navigatie mee ;) Zodat het niet 'onnodig langer tuffen wordt ' :)

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden ben terug van controle en de baarmoedermond is stabiel gebleven yes hopen dat deze trent doorzet even ademhalen ben nu even heel blij en opgelucht

gr miriam

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Dat is positief nieuws Miriam!!! Dinsdag weer naar het zh?

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haii meiden!!

Miriam, geweldig meid!! Kan me voorstellen dat jij helemaal opgelucht bent!! Ff volhouden zo en hopen dat die vijf weken lekker vlot gaan.. we blijven duimen!! Dikke knuffel..

Daphne, ach arme Fay!!! Zielig dat ze er zo'n last van heeft... hoop dat ze snel weer opknapt!!

Fioon, fijn dat je huisje zo lekker opschiet meid!! Wat kan dat een opgeruimd gevoel geven he als het eind in zicht is!!

Hier een drukke dag op het werk gehad.. pffff druk druk druk regel regel regel.. maaaarrr nu heerlijk week vrij!! We gaan maandag lekker weg en vrijdag weer thuis...

Heb alle wasmanden al leeg nu nog opvouwen en strijken.. Zondag ga ik lekker inpakken in alle rust dus man en kind ff de deur uit ;)
    Morgen heb ik mn nichtje weer heel de dag hier, dus drukke dag voor mij.. pff twee mega drukke kinderen bij elkaar hahahahaha....

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oooooooooooooooo mirjam yes yes yes! nou meid kom op we gaan nu weer voor de volgende week die we weg kunnen schrijven

gina ja heerlijk is dat ja idd maar je bracht me gelijk wee rop een idiee dat ik die rot strijkmanden nu echt een keer moet doen pffffffffffff geen zin maar moet!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gina, ook hier denkt ineens iemand aan de megastrijk die ligt te wachten hahahaha.
    Miriam, dit is waar we op zitten te wachten. Maar we blijven gewoon doorduimen hoor!
    Fiona, fijn dat het zo goed opschiet in jullie huisje.

Pff, nu is Sam ook nog ziek geworden vanmiddag.. was wel even een super mama test.

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Miriam; superfijn nieuws zeg !!
    Daphne; beterschap met je meiden !
    Fijn weekend ladies, ik ga aan de schilder...nou ja eerst schoonmaken, schuren etc.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam wat een supergoed nieuws!!! Nu nog 5 weken, al moeten we je onderstboven houden en vastbinden op de bank. Die 5 weken gaan we ook gezamelijk met je aftellen!!!!
    Dikke knuffel voor jou en Bart!!

Gina wat heerlijk een weekje vakantie!!!! Hoop dat je vandaag de post hebt :) Ben benieuwd hihihi Of zou het langer duren ? Heb er 2 postzegels op gedaan, dus ze zijn licht en dat is volgens mij genoeg :)

Fiona: Jeetje jij hebt alleen maar vrij en vakantie hahahahaha
    Wat heerlijk dat je huisje zo lekker opschiet! dan kun je echt relaxen!

Daphne wat zielig dat Fay de waterpokken heeft gekregen, je was er al bang voor he! En dan Sam ook nog ziek dat zal idd wel een beproeving zijn zeg.
    Succes met de schilder werkzaamheden

Strijken: Hier een stuk of tig overhemden die allemaal wachten op een strijkbout... Gezien Gina het niet heeft gedaan voor mij... Fiona zin om wat te strijken ;)

Meideni k ga zo mijn meisje halen, die heb ik echt zo gemist zeg!!!! Onvoorstelbaar hoe gek het is om thuis te komen en een leeg babybedje te hebben ...

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat zijn jullie toppers met elkaar zo top zo lief.
    Ja we gaan ervoor we gaan knokken en ik hoop dat het goed gaat
    dinsdag om half 4 weer controle
    liefs miriam

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

tuurlijk steune we je mirjam !!! ik leef echt elke controle met je mee en ben dan helemaal aant denken van ooo als het maar goed nieuws is waarze mee terug komt , en gisteren haalde ik echt een opgeluchte adem toen ik je bericht las...meid wat moet het dan al niet met jullie doen zeg pff petje af voor jouw en je man meid echt wat een strijd waar je doorheen moet, en je komt er doorheen en hoe!

janny jij bent zeker de grappemaker van hier ofzo ? strijken i hate it! hahahhahahaha nee hoor mop geef mijn beurt liever door aan me moeder maar die trapt er helaas niet meer in zucht.... me man heeft meestal een overhemd aan dus dan weet je het wel , en dan worden die soms vies en moet die weer een andere aan trekken pffff

daphne he gats meid wat vervelend zeg dat je meiden allebi ziek zijn nu KNUF!

vinden jullie het ook zo moeilijk met dit weer om ze aan te kleden , wel een vestje geen lange mouw of alleen korte mauw wel maljot of alleen sokjes blote benen of legging pffffffffffff nou ja heb nu een jurkje met een majo aan gedaan mocht het echt warm worden trek in de majo uit

nou ga zo het dorp in lekker boodschapjes doen xxx fijn weekend!!

hmm ja ik ben best veel vrij enzo ja hahaha valt het op?

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hoi meiden,

ben ik weer even op deze zonnige zaterdagmorgen. Weinig puf gehad om deze week te reageren... sorry. Het was nogal druk en Zoë is de hele week al niet echt lekker en slaapt slecht. Ze is verkouden en volgens mij komen er weer tandjes... 's nachts af en toe gillen uit het nix.

@ Daphne. Balen zeg dat Fay de waterpokjes heeft. Hoop dat het snel over is.
    @ Miriam. Hoop dat de volgende controle ook weer goed nieuws is.
    @ Katje. Succes met schilderen.
    @ Anastacia. Hoe was de bruiloft? Nog een geschikte outfit gevonden?
    @ Fiona. Lastig hè dit weer om ze wat aan te trekken. Hier hetzelfde probleem. Maillots trek ik haar met dt weer niet echt meer aan.. trek haar legginkjes aan onder haar rokje of jurk. En verder een t-shirtje met lange of korte mouwen en als ik het idee heb dat ze het koud heeft trek ik haar een vestje aan.

@strijken... heb er een hekel aan. Vaak ligt er een stapel op zolder... hoef ik het niet te zien ;) . maar ja, moet er af en toe wel aan geloven.
    @box. Gelukkig wil ze er nog in.. anders loop ik de hele dag achter haar aan te rennen.
    @ Gillen. Hier nog zo'n dametje dat onwijs kan gillen... ook overdag als ze haar zin niet krijgt. Spant ze haar hele lijfje aan.. kleine draak. Soms zet ik haar even in de box om af te koelen... dan gaat ze uiteindelijk wel weer spelen als ze doorheeft dat ze haar zin niet krijgt ;) .

Nou, ik ga even snel douchen en boodschappen doen... Vanmiddag komen mijn ouders hier op de camping voor 2 weken. Dus dat is wel gezellig. Moet nog even een "oude" broek zoeken waarmee Zoë over het gras kan kruipen.. anders blijft er niets over van haar goede kleren met al dat gebanjer. Gelukkig had ik van mijn oude buuf allemaal kleertjes gekregen die van haar dochter zijn geweest... heeft Zoë niet echt aan, koop wel veel nieuw voor haar. Maar voor buiten spelen perfect.

Fijn weekend.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam wij blijven lekker met jou en Bart mee aftellen. En hopen dat we je op welke manier dan ook tot steun kunnen zijn!

Fiona mijn man hoeft geen overhemd aan, heeft periodes dat hij ze veel moet dragen en dan tikt t aan.. er ligt dus wel het eea op me te wachten. Feit is wel dat ik er heel erg tegen aan hik, maar als ik eenmaal begonnen ben... dan vind ik het vaak niet meer zo heel erg.

Bruiloft was heel leuk. Ik had een jurkje aangetrokken en stond ook erg leuk al zeg ik t zelf.
    Moet even wachten op de foto's en dan zal ik ns wat posten.
    Laura was dus SU-PER lief bij mijn schoonzus, ongekend toch he... helemaal geen problemen, en savonds om 1945 op bed en direct slapen.... (????)
    Nu vandaag is ze wel heel erg aan het huilen. We gingen haar halen rond 900.. en daar begon ze om 930 al te huilen en te doen.. bedtijd dus. in de auto viel ze een beetje in slaap, en op de arm van papa onderewg naar boven viel ze weer in slaap. Eenmaal boven in bed.. geen haar op dr hoofd die daar aan dacht.. gillen, staan enz.. na een uur proberen maar uit bed gehaald en ze is nu nog aan het ronddarren.. nou ja het zal wel ... wat een klein spookie he.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje heel veel plezier met je ouders !! Is de camping lekker dichtbij voor jullie?
    Wel makkelijk!

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hiiii,

Janny, bedankt meid!! Spannend hoor hahaha!!Ben blij dat je outfit hebt gevonden en dat het toch nog leuk is geweest!!

Daphne, Hmm die strijk wil wat he blehhhh.. hoe is het met Fay?? En Sam??

Naatje, leuk op de camping!! Zal de kleine meid wel leuk vinden!!

Fioon, ja lastig he.. Ik heb Noah vandaag gewoon een linnen broek aan en een sweater...
    niet te warm niet te koud.. en onderin de wagen een vestje voor als het kouder wordt!!

Miriam, natuurlijk zijn we er voor je.. we leven nu al heel lang met je mee en daar houden we echt niet ineens mee op! wij vinden jou een topper en super dapper...!!!!

Ik heb een kort lontje vandaag! M'n nichtje is er maar merk dat ik ff weinig kan hebben. Vanochtend duwde ze Noah omver omdat ze niet wilde dat hij blokken omgooide.. toen plofte ik haast.. snap echt wel dat het voor haar lastig is dat ze moet delen, maar ja, zze is vier jaar en hij nog geen 1 dus ze zal toch de wijste moeten zijn...

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina kan me indenken hoor dat je dan ontploft, zeker als je toch al een beetje uit je hum bent ! En Noah snapt het idd nog niet, en zei kan ws dus nog niet delen, lekker lastig he. En als je dan net ff een beetje geduld mist kan ik me voorstellen dat je t net ff niet kan hebben.
    Rustig tot 10 tellen meid.

Heb je het nu binnen??????? Sorry hoor dat ik zo langzaam was, mijn beste eigenschap is ook niet echt geduld en bij jou volgens mij ook niet hahahaha dus sorry :) xxxxxx

Hier viel me net om 13.15 huilend ter aarde :D die had het ineens gehad met de wereld, dus die ligt nu op bed.. Hoop dat ze effe een ruk slaapt! Heeft ze wel nodig!

Meiden ik ga ff wat doen in huis.
    xx

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Jaaa, miste net ff stukje geduld.. ach, komt wel goed ;)
    De post is hier nog niet geweest. Sinds tnt het doet is de post hier altijd pas tegen de avond, lekker irritant!! Maaarrr had voor de zekerheid ook nog bij kruidvat gehaald.. want als het er nog niet is vandaag dan komt het pas dinsdag en dan zijn we weg.. dus zekerheid voor alles hahahahah..!!!!

Ahhh.. nou Noah ligt ook al sinds half 1 te slapen.. eindelijk heeft ie het weer gered op 1 slaapje. Arm kind, er zitten vier tanden tegelijk door te komen, 2 onder en 2 boven en hij heeft er goed last van dit keer...
    Hij gaat steeds meer los stappen, zoooooo cute!!!

Deel Deze Pagina