Hahaha Gina heel herkenbaar Had ik ook gedaan denk ik hahaha Ik hoop dat je ze niet meer nodig hebt Hier was mevrouw na een uurtje slaap weer krijssend wakker geworden... dus nou we zullen zien wat de dag brengt. Volgens mij heeft ze last van de tandjes want ze kwijlt ook zo enorm.. maar ja niets te voelen en niets te zien.... Maar dat zou wel d;r humeurigheid en huilerigheid verklaren!
Zo, net ff boodschapjes gedaan en de kleine meid zit lekker op de grond haar elastiekjes uit haar haar te trekken... dag staartjes . @ Anastacia. Gelukkig dat je nog een leuke outfit hebt gevonden voor de bruiloft. Zoirritant als je iets aan hebt waar je je niet lekker in voelt... En fijn dat Laura zo lief was uit logeren!! De camping is hier ongeveer 15 minuten fietsen vandaan. En heb gister het fietszitje bij de winkel besteld dus die komt van de week binnen. Dus gaan van de week lekker fietsen . Hier nog zo'n lekkere humeurige en huilerige dame. @ Gina. Lekker zo'n kort lontje . Even rustig tot 10 tellen... of tot 100 . Blijft ze de hele dag of maar een paar uurtjes? Nog niet ongesteld? Spannend hoor!! Net een rietjesbeker gekocht van nuby omdat ze die tuitbekers niet wil... raad je het nooit. Drinkt ze ineens wel uit haar tuitbeker.
Gek he Naatje dat ze dan ineens wel uit die tuitbeker drinkt !! Ze blijven ons verbazen he! Hier kan t niet anders, of ze word ziek of tandjes, want ze is echt heel erg huilerig, dan ook niet echt te troosten helaas. zielig vind ik dat...
Hier een combinatie van niet lekker en tandjes . Van de week had ze koorts en ze is nu flink verkouden met lekkere groene snottebellen. Verder overal op kauwen, stink luiers en 's nachts gillen.. hoop dat die tandjes niet te lang op zich laten wachten.
Nou het bovendeel kozijnen is klaar. Later begonnen dan gepland, maar dat kon even niet anders. Manlief had clusterhoofdpijn aanval, dus eerst op de fiets boodschappen gaan doen. Eenmaal terug was de aanval bijna weg en nadat Jayden in bed was gegaan zijn we gestart. De raampjes moeten nog hun nieuwe kleur, maar de kozijnen hebben weer hun frisse, vrolijke kleur geel terug De rest van de dag een beetje relaxted doorgebracht. Nog een aanrader/tip voor schoentjes; google even op Aapies schoentjes voor babies. Wij hebben net besteld n.a.v. een tip van een collega van mij. Ben benieuwd of het ook goed zit bij Jayden's bolle voetjes :blush:
Zo actief zeg met dat geschilder!! Wat vervelend dat je man steeds zo'n clusterhoofdpijn aanval krijgt! Kan daar met medicatie niets aan gebeuren?
Hoi..na een lange bizarre werkdag..pfff....blij dat ik thuis ben nu Evan nog die is nog bij opa en oma en kan elk moment thuis komen.. Katje...ik moet er ook aan geloven aan het schilderwerk..manlief krijgt het niet voor elkaar dus zal ik het moeten doen..een schilder kost toch net iets teveel.. Anastasia..toch nog iets leuks kunnen vinden...ik ben benieuwd naar de foto's. En hoe was het voor jullie dat Laura uit logeren was? Miriam..volgens mij vinden we het met z'n allen bijna net zo spannend als dat het voor jullie is!! Hou vol meid...lekker genieten van het gekriebel in je buik. Hier een lange werkdag gehad na een onrustige nacht. Evan is verkouden maar wil wel zijn speen in bij het slapen..(hij heeft alleen maar een speen bij het slapen)..tja en dat gaat niet..dus een paar keer heen geweest voor neusspray...tja en als je wekker dan om 5.45 gaat ..morgen vrij, maandag werken en dan is het al dinsdag..
Hoi Mariska, Hoezo lange bizarre werkdag?? Wat is er voorgevallen? Gelukkig dat je morgen vrij bent, kun je een beetje uitrusten. Hoop wel dat Evan vandaag een betere nacht heeft.
Ik ben buschauffeur en er was een weg gestremd en ik stond ervoor met een bus van 18 meter....het was niet bekend dat de weg (weer) dicht zou zitten..zou eigelijk gisteren open moeten zijn gegaan...en nergens een normale plek om die bus te keren..tja en dan heb je 1 passagier en dan begint ze ook nog te zeuren..zo loop je de hele dag overal achter aan. ik had 3 ritten en bij elke rit was wel weer wat anders..maar ja...gelukkig is mijn ventje terug hij heeft zich weer prima vermaakt..en opa en oma ook...heeft vanmiddag een gebakken visje gehad en vanavond heeft hij macaroni gehad..en is nu tevreden met zijn blokken aan het spelen.
Zijn huidige medicatie kan de aanvallen tijdelijk wegnemen, maar heeft als bijwerkingen dat ze sneller (en heftiger) terugkomen. Dus niet ideaal...daarom hopen we op andere/betere adviezen bij de hoofdpijnkliniek. @ Mariska, daarom doen wij het ook zelf. Manlief doet hier schoonmaken, schuren, opzetten steiger en ik het schilderwerk. Nou stoer ben ik niet hoor, zodra ik me moet verplaatsen op zo'n ding vind ik het wel eng. Ik ga er ook niet af, voordat manlief me helpt ! hihi Het is nog niet klaar...alleen het gele werk is gedaan (boven) en het oranje gaat nog overgeschilderd worden. Wanneer er eindresultaat is, zal ik (als ik er aan denk) het even showen... Maar morgen wordt regen verwacht hier in het westen, dus dan zullen we weinig kunnen doen...denk ik. Net lekker bij vrienden wezen eten, inmiddels alleen thuis met Jayden. Manlief bleef nog even (wel na het eerst aan mij gevraagd te hebben ). Dus Jayden in bad gedaan en forum bij gelezen en nu ga ik op de bank ploffen met een film ofzo
Hai meiden!! FF snel, want zit lekker op de bank!! Maaarrrr wilde jullie ff laten weten dat ik vanavond een test heb gedaan en dat ik zwanger ben!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoe!!!!!! Het is nog beetje onwerkelijk en vreemd maar ben mega blij!!! Nu hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk, maar daar gaan we gewoon vanuit!!!! Xxx
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh, gefeliciteerd! Wat heb jij een goed voorgevoel gehad zeg! leuuuuuuuuuuuuk! *springt bijna van de bank* Sorry Anas, heb je berichtje niet meer op tijd gelezen. Ging goed hoor met Mikki bij de crematie. Bedankt voor je aanbod!
Gina toppie wat een super goed nieuws echt helemaal te gek. van harte gefeliciteerd echt fijn en mooi en leuk voor je geniet ervan liefs miriam
ja fijn he ik ben ook echt blij en even weer gerustgesteld niet volledig maar meer dan ik was dus lekker ga zo mijn bedje opzoeken manlief is naar verjaardag en ik begin me te vervelen vind ook niks op tv dus dan maar slapen he