GEFELICITEERD Spannend he meid! Zit je weer met je bolle buikkie strakjes, en het nieuwe jaar start met een nieuw lid van jullie gezin, mooi hoor! Ik vind het echt super voor jullie. Zijn jullie al van de schrik bekomen???
Daam geeft niet hoor, maar je had haar best mogen brengen meid! Gelukkig is alles goed gegaan! kus voor jou, zal allemaal neit makkelijk geweest zijn die crematie!
Bedankt meiden!! Daam, ja 3 januari kom ik op uit... hihi spannend hoor!! Het is nog wel een geheim, dus mocht je bekenden tegenkomen, nog ff mondje dicht Wil proberen zeker na de eerste echo te wachten met vertellen!!!! Hier redelijk van de schrik bekomen gelukkig hahahahahah.. was gisteravond helemaal hyper zo blij!!! Kussss
GEFELICTEERD GINA!!! Wauw wat een voorgevoel zeg!!! Moet wel ff lachen om je banner...3week en 7 dagen...haha Ana..lekker hoor dat lopen..nu geniet je er nog van straks mag je overal achteraan lopen en is niks meer veilig Daam..fijn dat het goed ging bij de crematie..het zal allemaal wel veel indruk op je hebben gemaakt. Hier weer een goede nacht..om half 9 begon Evan te kletsen en heb ik hem er maar uit gehaald..kon papa nog ff blijven liggen..
HIer is de kleine draak ook weer lekker bezig. Etenstijd en eenboterham gemaakt. Laura is gek op kipfilet op brood. Wat doet ze gaat ze het beleg er af zitten eten en gooit ze het brood op de grond. EN krijssen als ik hier natuurlijk wat van zeg. Na 4 stukjes was t wel weer genoeg. Heb dr van tafel gehaald en op de grond gezet. Als ze alleen maar kan klieren dan eet ze maar niet. *zucht* Zei ik dapper, maar eigenlijk wil ik vooral dat ze leert dat ze gewoon moet eten aan tafel.
Was je net bij mij thuis, Anastasia?...Ik had broodje met gesmolten kaas gemaakt voor Evan en ook hier ging alles over de grond en daarna brullen..nu ligt hij op bed te mopperen..
Ja ik was er net ook helemaal klaar mee, heb dr opgepakt bij kop en kont en wederom op bed gelegd. Misschien dat ze gewoon nog moe is, want ze is echt irritant en aan het zoeken naar iets wat ze niet mag om het vervolgens te doen.
hoi hoi, hier zijn we iets beter, maar nog een beetje verkouden. isa wordt snacht weer wakker voor een flesje. hij gaat sinds donderdag de halve dagen naar het kinderopvang om eraan te wennen. maar de leidster wordt denk ik gek van isa. isa wilt nooit zitten spelen, maar lopen met handen vast. als je met hem niet gaat lopen, dan gaat ie krijsen. en de leidster heeft 8 a 9 kinderen om op te passen, dus ze kan niet alleen op isa passen, maar isa blijft bij haar hangen. ik heb nog geen fulltime werk gevonden, maar wel tijdelijke werk. ik begin morgen met werken bij het kinderopvang waar isa gaat. de maandag, woensdag en vrijdag van 06.30 tot 09.00 uur moet ik het opvang open doen. de dinsdag en donderdag werk ik van 06.30 tot 13.30 uur. het is wel wat vroeg, maar beter dan niks. de leidster zoekt ook 2 mensen met diploma kinderverzorging met ervaring. totdat ze iemand vindt ga ik daar blijven. ( hoop zo dat ik wordt aangenomen bij de lidl) dus het is een tijdelijke job en als ik een goede fulltime baan heb, ga ik weg daar. ze komt de sleutel vandaag nog brengen. als ik eenmaal verhuis naar nl, dan ga ik mbo bbl opleiding spw volgen, om in nederland goed te werken. ik heb wel boekhoudkundig diploma, maar kan nergens werken, omdat ik geen ervaring heb en hier in belgie helemaal niet, omdat ik geen frans heb. in belgie is het de 2e taal frans.
en ze heeft zelf aangeboden om haar te gaan helpen!!!! en isa heeft ook geluk, ik ben bij hem. en het kan ook ervaring zijn, als ik later opleiding ga volgen. maar isa is wakker, ga bij hem effe kijken!!!
isa slaapt nooit meer als ik hem in zijn bedje leg. hij wilt alleen maar slapen, nadat hij zijn flesje heeft gekregen, dus had hem om 11.00 uur zijn flesje gegeven en hij sliep gewoon op mijn schoot, zonder dat slaapt hij niet.
ja nazli het is zeker goed voor ervaring op te doen, en zo toch wat extra geld binnen te krijgen. HIer gaat alles op zich goed. De kleine meid is de laatste paar dagen een beetje van het pad af. Zit te denken dat ze of ziek word, of tandjes krijgt maar ze is niet helemaal in dr hum. Ze huilt snel, eet slecht of niet en wil ineens constant slapen terwijl ze dat normaal nog maar 1x deed en dan smiddags nog een hazeslaapje. Vanmiddag was ze zo aan het klieren dat ik haar dus weer op bed had gelegd en ze viel dus gelijk in slaap. Nou ja ze zal t wel nodig hebben weet ook niet waar het aan ligt.. hoop wel dat het snel over is. Want ze is deze ewek jarig !!!!!!!!!!!!!!!