Fijn Nazli..werk..al is het vroeg en maar voor halve dagen..alles beter dan niks. Hier is Evan ook snel gaan slapen..nu is hij net wakker na 1,5 uur. We gaan maar ff lekker wandelen..het is hier nog steeds mooi weer. Nog geen drup regen gehad..
Dank je wel Daphne!!!!!!! Nazli, gefeliciteerd met je baan meid! tijdelijke inkomsten zijn altijd nog beter als geen inkomsten toch!! Enne we duimen voor je sollicitatie hoor! Janny, hier zelfde hoor, sneller huilen, sneller dreinen slechter eten... nou krijgt noah nu wel 4 tandjes minstens tegelijk.. pfff. Maar ik heb de box toch echt nu beetje als afkoelplek. Ik moet toch wat en dat is het enige waar ik m veilig kan zetten zonder dat ie kwaad kan zodat ik ff mn handen vrij heb!! Jaaaaaaaaaaaaaaaa je meisje alweer bijna 1 jaar.. jeetje!! snik snik.. gaat hard he!
Hahahahaha Ja Gina 4 weken klinkt al zo veel verder he dan 3weken en 7 dagen hihi Mogelijk heeft het te maken met de tijd ofzo die je bij je banner hebt gezet.. kan het ff niet goed uitleggen maar ik heb ook wel eens een verschil gehad van een dag en dat lag aan hoe ik die banner had gemaakt! Hier is ze nu heerlijk aan het rondhobbelen. Wil niets eten, maar wel genoeg gedronken en ze is dus weer vrolijk. ze had iets van 1,5 uur geslapen Ik voel nog altijd niks in haar mond, maar toch denk ik tandjes... nou ja we zien wel Heb net de taart besteld bij de bakker voor laura's verjaardag! Nu nog n klein taartje voor op het kdv!
Staat nu iedereen op de verjaardagslijst??? Of heb ik weeer de verkeerde gepakt 28 april Evan (Mariska) 30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Jayden (katje81) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 22 mei Brian (deentje) 23 mei Isa (Nazli21) 26 mei Amy (lafo) 31 mei Mikki (daam) 01 juni Beau (fiona23) Whoehoe.... mariska.. nog 2 nachtjes slapen !! En Anastasia nog maar 4 nachtjes!! Spannend hoor. Alles voorbereid inmiddels? En al besloten wat ze voor cadeau krijgen? @ Nazli. Wat fijn dat je werk hebt gevonden! @ Anastasia.. lekker hè als ze zo dreinerig zijn. Zoë wil ook geen brood meer ineens. Maar wel krentebollen, maar ja was niet van plan om dat elke dag te geven. Vanmiddag fruithap gemaakt met appel,banaan, kiwi en aardbei. Vond ze wel heerlijk. Krijgt ze in ieder geval wat binnen. Gelukkig wil ze haar avondeten nog wel. Kan haar af en toe wel achter het behang plakken. Maar dan kijkt ze mij weer aan met die grote ogen en kan ik alleen maar lachen en smelt ik al weer. Ze weet ook precies hoe ze mama om haar vinger moet winden . Hoop dat Laura wel gezellig is op haar verjaardag!! @ Daphne. Hoe gaat het met Fay haar waterpokken? Hier verder alles rustig. Zoë heeft vanmiddag gelukkig weer eens 3 uurtjes achter elkaar geslapen. Baal wel van het weer.. volgens mij wordt het pas volgend weekend weer beter . Verder de hele dag al buikpijn.. maar wordt maar niet ongesteld. Had ik toen ik zwanger was met Zoë ook... maar durf niet te vroeg te testen hihi. Ben nog steeds niet ongesteld geweest na het verwijderen van het spiraal in februari. En als ik het goed reken moet ik vandaag ongesteld worden en heb ik gewoon 1 cyclus overgeslagen. Dat schijnt "normaal"te kunnen zijn na het verwijderen van een spiraal. Heb wel mijn eisprong gevoeld... dus wie weet...
@Naatje..morgen nog de laaste boodschappen voor dinsdag. Verder alles voorbereid. Hadden wij vanmiddag een bak..wij aan de wandel belt ineens irri-tante op..zwager en aanhang stond voor onze deur voor Evan zijn verjaardag...waar wij waren..nou ja..ik heb met ze afgesproken dat het dinsdag is of zondag erna en niet de zondag ervoor omdat ik pas morgenavond het huis gaat versieren...nu zijn ze boos..
ff ego bericht : WAT IS BEAU TOCH EEN SCHATJE ! zo moest ik ff kwijt wat een geweldig kind hebben wij zeg ze is nooit chago altijd vrolijk en lachen maak niet uit wat ze is gewoon een engel einde kwijlmodes zo meiden ff weer met de voetjes op de vloer hoor hebben een geweldige leuke gezinsdag gehad lekker met zijn 3tjes, we hebben 3 dierenweidjes aangedaan 1 kinderboederij en tig eendjes brood gegeven beau vondt het geweldig , ze ging heel lief gras plukken en dan aan mama of papa geven , was de eerste keer op gras en ze vondt het super intressant , we hebben alles gefietst want het was prachtig weer , net de laatste 15 min viel beau in slaap maar we hebben ook van half 2 tot 4 uur gefietst....pffff ben moehoee haha lekker gegeten en daarna nog een eindje gaan wandelen net zo voor bedtijd, nu net om half 7 in bed gedaan en geen kik meer gehoord nou mezelfs misselijk eten aan alle lekkere dingen die we in huis hebben en ff forum bijlezen
plopperderplop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt geweldig voor je! echt super!!!!!! en over 9 maanden gewoon een gezonde wolk van een baby op je arm !
nazli wauw wat een bericht zooo lang hahaha , fijn meid dat je toch ff een job hebt en lekker bij isa naatje vraagje aan jouw: ik heb dus ook de mirena spiraal maar wordt gewoon ongi erdoor heen echt mega door de war ook , afgelopen week had ik buikkramp enzo en ja hoor allemaal oud bloed, ik voelde me vandaag ook heel vaag (bijna zwanger...) duizelig alles vondt ik vies ruiken en ben maar ff op bed gaan liggen met me kleding uit want had het zooo warm , vanmiddag een rode kop en gewoon draaierig gevoel vaaag dus , nou kijk ik op het tiolet ja hoor weer oud bloed in me ondergoed...gw&^&%^$%#^(U wordt er niet goed van ga ik nou elke dag ongi worden met dat ding..... maar goed ik begrijp uit jouw verhaal dat jij de spiraal ook niet lang hebt gehad ik ga dat ding er denk ik eind mei uitjassen deedhet pijn? erin vondt ik niet pijnlijk viel 100% mee vond ik maar mijn doc zei dus ookdat het langer zou duren voordat ik zwanger weer zou worden als je voor een 2de gaat , maar ik lees juist bij iedereen op internet dat ze meteen of vrijwel kort erna zwanger waren...dus naatje...haha nou heel veel vragen maar mischien kan jij me wat helpen
Fiona waarom laat je dat kreng er niet nu uithalen, je hebt er toch alleen maar last van volgens mij.. Mariska tsja als die irritante niet wil luisteren hebben ze pech als ze voor een gesloten deur staan ja toch.. Wat verwachten ze dan dat ze langskomen en dat je in 5 min thuis bent? Naatje Ben benieuwd, spannend.. zou als ik jou was gewoon gaan testen hahaha Je weet t nooit! HIer ben ik ook stapeldol op mijn meisje, maar ze heeft af en toe van die buien dat je 2 rollen behang nodig hebt om dr achter te plakken hahahaha Maar idd als ze dan heerlijk lief op schoot zit of naar me lacht dan smelt ik en ben ik alles weer vergeten.
Hi hi, Ben ik ook weer eens, even hallo zeggen! Druk weekend gehad, gisteren eters, vandaag verjaardag en het weekend is weer om. Balen van het weer vandaag, volgens mij blijft het zo heel de week, bah! Amy had eergisteren ook voor het eerst een tand door d'r lip, bloeden als een rund, kwam een beetje door mij, ze hield haar fles vast en ik wilde het uit haar handen trekken en ik liet los zo kleng tegen d'r mond...... Heb ook een bedknagertje, vraag me af wat ik daar aan kan doen, de stukjes verf zitten in haar mond....zal geen kwaad kunnen maar leuk is het niet. Ik deed het als kind zijnde ook al....
@ Fiona. Heb je even een pb'tje gestuurd over spiraal. @ Lafo. Volgens mij bestaan er van die randjes die je op de bedrand kan vastmaken als ze er zo op loopt te knagen. FF googlen of navragen bij een babyzaak... daar weten ze het vast wel. @ Mariska... lekker zo'n irri-tante. En bijdehand ook. Eigen schuld.. hadden ze maar moeten luisteren. Zoë ligt al lekker sinds half 8 te tukken. Ik legde haar in bed... en weg was ze naar dromenland hihi. Vanmiddag was ze weer erg gezellig.. zoals ze normaal altijd was. Denk dat die tandjes haar behoorlijk dwars zitten... arme meid. Zo, manlief is boven tv aan het kijken dus ga ik ff gooise meisje kijken.. lekker fout maar zo lekker op een zondagavond
Evan ligt sinds 8 uur in dromenland. Strijkgoed is weer aan de kant. Morgen 1 dag werken, tussendoor op boodschap en morgenmiddag komt er al een nichtje (20) te logeren..altijd lekker een stel extra handjes..
Gina, GEFELICITEERD! Wauw, wat gaaf zeg.....Heeft je gevoel je toch niet in de steek gelaten. Lekker van genieten meid! @Daphne, hoe is het met Fay? @Miriam, wat fijn dat de controle goed was! Op nog weer een goede controle dinsdag. @Gina, klaar voor het weekje weg? Heel veel plezier en geniet ervan. @Naatje, wat leuk dat je ouders de komende weken zo lekker dichtbij zijn. Wonen ze normaal ver weg? @Katje, wat goed dat je dat schilderen zelf doet zeg! Kan ik dus echt niet... @Fiona, klinkt zeker als een gezellige dag vandaag. Leuk hoor. Wat gaat zo'n weekend snel zeg....Vrijdagavond met vriendinnen borrelen in de stad, gisteren z'n we naar de Keukenhof geweest, echt mega druk maar wel leuk (was er nog nooit geweest). Vandaag lekker met het ochtendslaapje van Devrim meegedaan en weer in bed gekropen, werd om 11.30 wakker en Devrim pas om 13.00 uur, ruim 4 geslapen..... Vanmiddag niet veel gedaan, alleen ff de wekelijkse boodschappen en beetje schoonmaken.
Ik heb Devrim er nog even tussengezet... 28 april Evan (Mariska) 30 April Laura ( anastasia) 5 mei Fay (Daphne78) 15 mei Jayden (katje81) 15 mei Zoë (naatje80) 18 mei Noah (Gina82) 20 mei Devrim (Askim) 22 mei Brian (deentje) 23 mei Isa (Nazli21) 26 mei Amy (lafo) 31 mei Mikki (daam) 01 juni Beau (fiona23)
Naatje thanks ga ik even googelen! En wanneer ga je testen, spannend zeg!! Janny lekker bezig met de verjaardagvoorbereidingen, spannend hoor!!!!! Mariska ook al, wat leuk, ik wil ook haha maar nog een maand wachten, ze is vandaag 11 maandjes alweer. Fiona gooi dat klote ding eruit!!!! En doe lekker net als ons voor het zingen, werkt uitstekend ahum hahhahahahhahahha Miriam fantastisch nieuws zeg, weer een weekje verder!!!!!!!