Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Monica weekend gaat zeker veeeeels te hard, bah!!!!!
    Maar zo te lezen heb je wel een heeeeeel leuk weekend gehad!
    Keukenhof dat is echt lang geleden dat ik daar geweest ben!

2. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Lafo, je bent over de 10 weken! Klinkt altijd gelijk weer verder.....25% heb je achter de rug..

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja gaat best hard, ik zei vanmiddag tegen Gina dat er iedere keer 6 weken tussen zit met die zwangerschappen, Janny is 6 weken verder dan ik en ik ben weer 6 weken verder dan Gina, wel leuk zo!
    En jij al kriebels???

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook Gooische meisjes in de bijstand op, vind Ramon leuk die kakmeisjes haha

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Nee, ik heb echt helemaal nog geen kriebels......Ik vind het voor jullie erg leuk maar moet er zelf nog even niet aan denken...Een paar maanden geleden dacht ik om deze zomer er ook wel weer voor te gaan maar nu wil ik toch nog even wat langer wachten. Geen idee hoe lang maar op dit moment heb ik nog geen kriebels dus we zien het wel. Wil wel ooit een 2e dus hopelijk komt die wens nog wel een keer uit.

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    heb een leuke site ontdekt, http://www.frokkieenlola.nl/. Ik kende het nog niet, maar zag er leuk uit en ze hebben leuke dingen. Ook leuke knutseldingen die je kunt uitprinten voor bv moederdag/vaderdag etc.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ik weet nog wel dat je zoiets zei daarom mijn vraag idd, maar die kriebels komen vanzelf wel weer, nu lekker genieten hoor!!!!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Monica, zeker een leuke site wat me opeens herinnert aan dat ik nog ff een site wilde promoten van een vriendin van me, die heeft net een webwinkeltje geopend http://www.draakjeswebshoppie.nl/
    Misschien even leuk om een kijkje te nemen!

9. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    ga gelijk even kijken...

10. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    leuk, ze heeft kleding van Name-it, altijd leuk! Ze moet de site maar snel aanvullen met een groot assortiment

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ze is net begonnen en wilde eerst kijken hoe het loopt, name it vind ik ook een leuk merk, heb al een broekje gezien voor Amy die ik wil hebben, is ook nog een beetje betaalbaar ook!

12. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    ik heb ook altijd wel iets van Name-it dus laat d'r maar snel uitbreiden ;)

13. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    ik ga eens even lekker relaxe douchen en nog een wasje ophangen en dan langzaam mijn bedje opzoeken. Weer fris aan een nieuwe werkweek beginnen....(blehhh... geen zin)

Fijne avond allemaal!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha dus 6 weken later kom ik ook melden dat ik zwanger ben haha als het aan jullie ligt ;)
    nee ik zit er heel hard over na te denken dat ik dat ding ga verwijderen wordt hier niet gelukkiger van ...mischien is me gedrag ook wel een x normaal dan....

heb voordat ik van beau zwanger was een jaar lang zonder a.c gedaan is goed te doen als je weet wanneer je je ei hebt haha
    dus wie weet ....maar niet nu hoor! hhahaha

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

naatje je hebt pbtje

16. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Lafo, wat is de status van je werk eigenlijk?

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ik ga afsluiten en iedereen welterusten wensen!!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha ALS je weet wanneer je je eisprong hebt wel ja :-k

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zal niet te veel uitwijden hier maar 12 mei heb ik een gesprek met ze bij mij thuis......ze hebben ook me salaris niet gestort deze maand maar er komt natuurlijk wel een belletje daarover....pesterijtje van ze neem ik aan......verder hoor je het wel ;)
    Nadeel van zo'n openbaar forum :(

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heee Juud!!! Leuk dat je er weer bent! Klinkt druk druk druk jou weekeind.

ehhhhm ik weet niet meer wat ik nou wilde tikken.. suf he.. :) maar ben t echt ff kwijt hahaha
    Ik ga nog even programma afkijken op net5 en dan lekker naar bed. Morgen en dinsdag weer werken!
    Woensdag t gebak ophalen en de boodschappen doen en dan donderdag Laura's verjaardag.

Deel Deze Pagina