Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ga ook maar eens plat..morgen om 6uur een wekker...

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    pffff zat nog even te zoeken naar positiekleding maar bij Hennis hebben ze echt niks leuks en wil wel wat hebben voor de vakantie....

Hee Janny jij ook hier haha

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Van uit me bedje zeg ik : weltruste meiden

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    moet ook naar bed, moet om 5.45 weer mijn wekker uitslaan :)

En positiekleding, ja weinig te vinden he... Kun je niet een maatje groter kopen dan normaal? Of heb je niets meer van de zwangerschap van amy? Echt positiekleding is dekn ik nog veel te ruim voor je!
    Anders Prenatal ? Miss Etam etc?

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou geloof me over 5 weken heb ik dat echt nodig haha, dan ben ik 15 weken en heb nu al een voetbal.
    Van Amy heb ik niet veel meer, beetje afgedragen en allemaal winterkleding, weinig zomerkleding.
    Ik zal idd weleens gaan kijken bij Miss Etam.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik had geloof ik al willen slapen haha

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hii meiden!!

Zo zit ik dan.. vanavond weer op de bank in slaap gevallen, dit herken ik idd weer van de zwschap van Noah hahaha!!!! Man lag naast me te snurken dus ff terug naar beneden gevlucht! Alles staat ingepakt, alles gestreken,alle was weggewerkt, hele huis gesopt en gestofzuigt.. pffff was helemaal op. Ben echt heel de dag bezig geweest, ook nog alle bedden verschoond enzo.. maaarrr.. we komen vrijdag wel heerlijk in opgeruimd fris huisje terug. Heb er hekel aan als je terugkomt en overal zijn troepjes en dingetjes!!

Askim, sorrryyyyyy ben je helemaal vergeten terug te smssen!!! Vind het gezellig om je weer te zien meid, komt helemaal goed!!!! Als je me ff uitlegt waar je precies woont en hoe ik er beste met openbaar vervoer kom dan ben ik helemaal van de partij!!!

Juud, dank je wel meid!! Anders gaan we binnenkort toch x bij rijswijk positieshoppen!! hahaha.. ziet ernaar uit dat ik het ook kan gebruiken binnenkort!! Ik had vorige keer met 8 weken ook positie aan aangezien mijn buik heel laag begon! Heb nu wat broeken die ruim zijn dus hoop die langer te kunnen dragen en desnoods elastiek op te zetten!!
    Je moet gewoon ff kijken naar jurkjes enzo.. c&a schijnt ook leuke positie te hebben.

Naatje, spannend meid!!!!! IK ga helemaal voor je duimen! ik zou morgen gewoon een testje wagen! heb je in huis????

Nou meiden... ga zo maar weer eens kijken of ik kan slapen! Ben geloof ik beetje met teveel bezig hahahahahah...
    xxx

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haaaaaaaaaai , beau is een klein draakie de hele nacht gemoort ppfff f
    nou ook kliederen met het fruit pfff en maar in bed gelegd
    en daar ook niet meer eens maar doodop zijn , hoor ik de hele tijd bonk bonk bonk is ze de hemel aan het slopen boven haar bedje...vrees dat ik eraan moet geloven dat die ook opgeruimd moet worden

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

voelde het al 2detandje komt door voel een scherp randje

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb tot 9 uur gewerkt en wat huilen die kindjes zeg.
    ik was daar alleen met 3 kinderen.
    werd daar gek van isa. hij wou alleen op mijn schoot zitten.
    als ik even weg liep, dan kwam hij kruipend achter me aan.
    ben echt blij als hij gaat lopen.

ik wilde nog even vragen of ze zomaar mensen in het opvang mogen laten werken zonder diploma?
    verantwoordelijke zoekt nu nog 2 mensen, maar nu helpt haar zusje mee op maandag, woensdag en vrijdag. en ik werk dan op dinsdag en donderdag. dus wij zijn daar tijdelijk.

hier heb ik ook de kriebels voor de 2e kindje.
    maar mijn man wilt nu effe niet. hij is het zat van isa,
    want isa hangt altijd bij hem.

pfff heb slaap, werd om kwart voor 6 wakker

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha arme nazli isa houd jullie wel bezig he;) maar idd ik zou me kind niet zo achter laten op een kvd zonder mensen die daar een studi voor hebben gedaan. ondanks je daar niet een studie voor moet hebben maar het is toch het gevoel dat ze niet jan en alleman daar kunne laten werken , niet gericht naar jouw haar nazli want je vroeg het idd en toen moest ik ook denken

nou beau is inmiddels wakker ga denk ik maar shoppen ofzo haha
    heb leuke dingetjes gezien voor haar en ik ga ff kijkje nemen of haar maatje er nog is

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nazli..geen idee of mensen een diploma moeten hebben...Voor Isa is het natuurlijk ook allemaal wennen.

Fiona..arme Beau met haar tandjes..het valt allemaal niet mee om groot te worden.

Gian..ik hoop op beter weer voor je!! Veel plezier!

Hier net de laatste boodschappen gehaald, nog ff naar de action geweest voor papieren bordjes..Evan kreeg gisteren een plakje cake, wou hij niet hebben pas toen hij het schoteltje bij hem op de stoel/tafel stond wou hij het hebben en zelf doen..dus daarna maar de kruimeldief gepakt. Morgen maar taart op een papieren bordje lijkt me wel zo veilig..moest mij service gisteren toch een paar keer van de grond redden..

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    juist, want vanochtend hebben paar ouders mij gezien voor het eerste keer. maar die zullen zeker denken van wie is zij. want er is een baby gekomen die onder de 2 maanden is en ik had echt zon gevoel van die wilden hun baby niet bij mij laten. maar als ik echt aan het werken ben, dan kan ik ook isa bij mijn moeder in nederland laten. en dan kan ik hem alleen in het weekend zien. beter kan ik mijn moeder vertrouwen dan de opvang.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hij moet er wel aan wennen, maar ik vond de opvang niet zo goed. want er zijn wel veel kinderen, maar ze keken heel weinig naar hun om.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Kan er iemand mij helpen met een goede sollicitatiebrief als verkoopster?

ik kan op het internet niet vinden.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina heeeeeel veeeeel plezier!!!! En hoop op beter weer voor jullie!!!!!
    En dat is dan afgesproken moet echt voor de 26e want heb echt niks leuks om aan te trekken!!!!!!
    Maar wat betreft Monica als ik me er mee mag bemoeien ;) ik haal je wel op hoor als we naar haar toe gaan! Je weet dat ik dat nooit een probleem vind, kleine moeite!!

Nazli moet altijd een beetje lachen om jouw berichtjes, je hebt zo'n grappige schrijfstijl!!!
    Ik ben niet zo goed in sollicitatiebrieven, maar Daphne die hier ook schrijft wel weet ik nog.
    Maar wel raar hoor dat je zonder papieren aan de slag mag, zet me ook aan het denken.
    Mij lijkt de kinderopvang hartstikke leuk om te werken, maar kan daar niet aan de slag omdat ik geen papiertje heb.
    Helaas pindakaas, alhoewel het me ook zwaar lijkt!!

Fioontje nou ik vind het nog knap hoe lang dat hemeltje heeft gehangen bij jou hoor want die van mij is al een tijdje weg helaas haha, is opeens zo kaal dan!
    Shop ze!!!

Mariska heb je geen plastic servies, ik heb voor Amy een plastic babybordje met bestek bijvoorbeeld, kan je ook bij de Ikea halen voor weinig!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    lafo, hoezo vind je mijn schrijfstijl grappig?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wij zijn vanmorgen al naar de huisarts geweest, Amy hoest al een tijdje, voornamelijk 's ochtends en 's avonds.
    Zat me toch niet lekker...zowel mijn man als ik hebben als kind zijnde astmatische bronchitis gehad en zo klinkt dat bij haar ook.....huisarts heeft geluisterd maar kan dat nog niet constateren, heb wel Ventolin gekregen met een kapje dus dat moet ik nu geven als ze een hoestbui heeft en het benauwd krijgt.
    Dat zal me een strijd worden denk ik....
    Gelijk verteld aan de huisarts dat ik zwanger ben, de vorige keer had ik dat niet eens gemeld bij hem....oops...dus nu maar gelijk gezegd maar hij had al een vermoeden toen hij me zag haha

Net even boodschapjes gedaan, zo even naar een ander dorp hier in de buurt, vlees halen en mss nog wat shoppen maar het weer valt me vies tegen, wat een wind zeg!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoe je de dingen neerzetten vooral dat stukje over dat je man Isa effe zat is haha daar moest ik echt omlachen, komt er droog uit zeg maar!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nazli schrijf jij nog bij het oude forum of ook niet meer?

Deel Deze Pagina