http://www.sollicitatiebrieven.nu/solli ... ef_49.html Zoiets maar dan wel even aanpassen, maar dat begrijp je wel.
ik moet mijn keuken nog opruimen, ik ga maar es vandoor. slecht weer he!! hoop dat het op 30 april mooi weer wordt. we gaan rommelmarkt houden in rotterdam.
In Nederland valt het op dit moment ook niet mee hoor Als je wilt dat ik er nog na kijk dan stuur je hem maar ff Nazli.. Lafo..als ik aan 1 winkel een hekel heb is het wel ikea...hier in Groningen heb je de grootste van Nederland en ze zijn bezig om de grootste van Europa te worden..ik verdwaal daar Plastic bordje e.d. heb ik wel maar ik heb nu een gave papieren bordje met een dierengezicht en oortjes .. Arme Amy..nu al aan de ventolin...ik ben ook steeds bang dat Evan astma heeft maar tot nu toe zijn er geen tekens..
kan m'n berichtje van net niet meer terugvinden, grrr nou ja, volgende keer wat uitgebreider...wel bijgelezen ga nu even boodschappen doen
Het is niet druk hier vandaag, iedereen lekker aan het werk natuurlijk. We zijn terug van de slager en ben ook nog even langs de Prenatal geweest, moest een cadeautje kopen voor een tweeling voor een zakenrelatie van mijn man. Vond niet echt dat ze wat leuks hadden maar ben toch geslaagd. Voor Amy heb ik daar ook niks gevonden (gelukkig) zo hou ik nog eens geld over haha Mariska, Ikea is ook geen favoriet van mij maar soms hebben ze wel handige en goedkope dingen, je moet er niet te vaak heen gaan haha, er zit er hier ook eentje op een steenworp afstand en het is altijd megadruk daar. Ja nu al aan de Ventolin, ik hoop echt dat ze het niet vaak nodig heeft maar ze ronkt en piept, best zielig.
meiden ik ben fan van ikea leuke dingen goedkoop en heerlijk geurende geur kaarsjes nee vind het altijd wel leuk om er even door heen te huppelen. ( kan nu even niet) maar zodra ik weer weg mag ga ik daarheen of naar intratuin ook zo leuk. nazli weet niet waar je woont in belgie maar hebben jullie niet in de buurt een call center? mischien niet op het oog de meest leuke baan maar ik werk nu al 6 jaar in een call center van de bank en vind het nog steeds prima wisselende diensten makkelijk met oppas en veel collega's dus altijd wel leuke erbij morgen mag ik weer voor controle tot later gr miriam
ja vindt ikea altijd ook wel ff leuk om geestdoodend door heente wandelen hahaha zie altijd wel wat leuks , bedenk me net dat ik ff kamerplant moet kopen daar en idd die geurkaarsen zijn daar heerlijk! heb net bij de senox leuke stippel bordjes gekocht voor beau ook bakjes idiaal! juud idd bij prental was ik net ook echt niks leuks te zien vond ik
ik woon in antwerpen, maar call center is echt niets voor mij. ik heb al een paar keer testjes gedaan bij het uitzendburos, maar ik had het niet gehaald. Dus daarna had ik helemaal geen zin meer in call center.