Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Zo, Devrim lekker weer eens vroeg op bed! Volgens mij zitten er weer wat tandjes aan te komen..
    @Lafo, hoeveel tandjes heeft Amy nu? Ze ging zo super snel? (devrim heeft er nu 7).

@Mariska, alvast GEFELICITEERD met de eerste verjaardag van je zoon! Hiep hiep hoera! Toch een hele mijlpaal zo'n 1ste verjaardag. Hele fijne dag morgen.

Morgen komen mijn ouders weer oppassen en dan gaat mijn vader (eindelijk want wij komen er niet toe) de haakjes op de keukenkastjes zetten. Devrim trekt echt alles eruit dus moet er echt bij blijven staan.
    Hij heeft zo'n houten loopkarretje en dat ging eigenlijk nog te snel, langs banken, tafels, muren,stoelen lopen ging prima maar dat karretjes gaat best snel vooruit met gewicht erachter. Maarrrr, sinds vandaag lukt het om echt met het karretjes door huis te lopen, zelf te keren en weer terug. Zo grappig....

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska gefeliciteerd met de v erjaardag van Evan alvast!!! Morgen meot ik werken dus vandaar nu maar vast :)

Monica wat goed dat Devrim dat al kan zeg.

Hier pas 2 tandjes, ben jaloers op al die tandjes hihihi

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam heel erg veel succes morgen bij de gyn!!!!
    Ik duim voor je en denk aan je!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mariska, alvast gefeliciteerd met Evan.
    Ik ben vanavond maar paar tellen online, duik zo het bed in (als de meiden ooit gaan slapen, want dat komt er niet zo van... ik heb afgelopen nacht dus niet geslapen :( )

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    He Daphne wat een ellende zeg! Hoop dat je meiden snel opknappen en dat jij zo lekker kan slapen!

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Dank jullie wel!! Kamer is versierd..nichtje is nog bezig met ballonen. Evan net op bed gedaan met een papfles en spuugde er alles weer uit. Rode billen erbij...dusssss...tandjes tijd..helemaal geen zin in natuurlijk maar ja.

Welterusten Daphne!! Ik hoop dat de meiden rustig blijven vannacht.

Askim..hier al lang haakjes op de deuren in de keuken...in de kamer trekt hij ook alles open en dan kijkt hij je aan en zegt dan ohoh...Evan heeft 6 tandjes..

Miriam...succes morgen!! Ik probeer nog even morgen te kijken en anders lees ik het woensdag.

Nazli..ik kijk er ff na..

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ MAriska. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Evan!! Heel erg veel plezier gewenst.
    Stuur het berichtje nu maar, want denk dat je morgen weinig tijd hebt om te internetten ;).

@ Daphne. Succes met je meiden. Hoop dat ze een beetje goed slapen vanacht en dat ze snel weer opgeknapt zijn.

@ Miriam. Succes morgen bij de controle. Ik hoop dat het stabiel is gebleven.

Hier ook nog maar 2 tandjes... en die kwamen pas door op 10 1/2 maand. De volgende is wel al in aantocht aan haar gedrag te merken ;).
    Net lekker wezen sporten... ik ben meer sponsor dan dat ik ga de laatste tijd... dus nu maar weer eens doorzetten. Verder nog steeds niet ongesteld.. denk dat ik er morgen toch maar een testje aan waag... en als het niets is ga ik de huisarts maar weer eens bellen.

Zo, nu ff lekker bankhangen.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje spannend. Laat je het wel weten :)

Meiden ik ga lekker naar bed morgen werken en morgenavond alle boodschappen doen voor laura;s verjaardag!
    xx

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik had vanmiddag een lang berichtje getypt, maar somehow is deze niet geplaatst. Nou ja, kan gebeuren :)

Jayden had gistermiddag koorts, was niet lekker en daardoor erg huilerig. We herkenden hem totaal niet meer, hij is normaal altijd zo vrolijk en vriendelijk. We hebben hem een zetpilletje gegeven en daar knapte hij wel een beetje van op. Verder heel veel geslapen en ook wat gekoeld met een washandje. Dat vond hij ook wel heel fijn. Afgelopen nacht om half twee met hem beneden gezeten, eerst schone luier en daarna een fles laten drinken, de koorts was bijna 41 graden dus we schrokken wel even. Gelukkig heeft hij daarna lekker kunnen slapen en zijn koorts was vanmiddag weg. Ook was hij weer actief en vrolijk. Af en toe nog een beetje huilerig, maar dat was als hij z'n zin niet kreeg...
    Dus nog wel even een frisse neus gehaald buiten, met zijn jas goed aan natuurlijk !
    Nu hoor ik 'm weer even, misschien zo toch nog even een fles geven (was van plan zelf naar bed te gaan...) Meiden tot morgen

Miriam succes...we horen het ??
    Naatje ben benieuwd of je testen gaat ;)
    Askim; herkenbaar hoor; ik ook nog geen kriebels voor een 2e !

10. SUPER!!! GEFELICITEERD!!!!

11. EVAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!!!!

papa en mama natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!! maak er een hele leuke dag van!!!!

12. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    HIEP HIEP HOERA!!!!! EVAN 1 JAAR!!!

GEFELICITEERD en ook voor papa en mama natuurlijk. Veel plezier gewenst met lekkere taart en veel cadeautjes !!

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Goedemorgen meiden,

nou getest hoor... maar zoals ik al dacht.. niet zwanger. Sta er ook niet van te kijken vind het alleen #@#@&$#@*& irritant dat ik maar niet ongesteld word.
    Heb beetje gegoogled op internet en helaas duurt het bij meer vrouwen langer... beetje jammer dat mijn HA dat niet verteld heeft voor ik 'm liet plaatsen... denk dat ik het dan niet had gedaan.
    Nou, wij gaan even op de koffie bij Zoë haar vriendje. Kunnen ze samen even de boel op stelten zetten... John ligt lekker te slapen, want die heeft nachtdienst gehad.

Tot vanmiddag.

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Evan, een fijne dag gewenst vandaag !
    Ben je de 1e jarige van de meimoeder2008-babies?

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    evan Gefeliciteerd met je eerste verjaardag en mam en pap ook!!!!!

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mariska, je hebt een pbtje

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Heb 2 dagen in het kinderopvang gewerkt en ik ga isa daar weghalen. een andere opvang zoeken. Als ik isa daar laat, blijf ik ongerust

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Allereerst: EVAN, GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG! VEEL PLEZIER MET ALLE AANDACHT EN KADOOTJES.

@Naatje: irritant zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Duurt erg lang als je erop zit te wachten. grrrrrrr!

@katje: Hoe gaat het nu met Jayden? Al iets beter?

@daphne: En hoe is het met jouw meiden?

@Askim: Leuk gezicht he achter zo'n wagentje. Loopt ie op zijn teentjes? vind ik altijd zo'n grappig gezicht. Mikki loopt (aan twee handen op haar platte voetjes, maar als ze hard gaat, schieten die hieltjes de lucht in!

Tanden zijn hier ook in aantocht, maar ik vind niet dat ze er veel last van heeft. Het worden nummer drie en vier en er zit ws weer één dag verschil tussen. Ik voel nog geen scherp randje.

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @mirjam: Ik ben weer aan het duimen!

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb hier nog wel wat zwangerschapskleding waar ik weinig meer mee doe. Iemand?

Deel Deze Pagina