Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey hey!

Brian is weer door de keuring! kwa lengte zit hij nu precies op de middelijn 75,3 cm en gewicht nog wel erboven maar hij is goed aan het bijtekken 11080 gram. verder is meneer toch wat traag in zijn ontwikkeling.. met 11 maanden horen ze zelf te kunnen gaan zitten en omdat brian dat nog neit kan moeten we naar de kinderfysio.. en dan gaat ie volgende de wv met grote sprongen vooruit.. dus zeg maar dag tegen je baby zei de wv.. ik ben benieuwd!!
    prikken ging goed!! bij de 2e prik begon hij wel eventjes te huilen.. maar das echt een paar sec. nu is ie wat koortsig en huilerig.. en was toenstraks al op mijns choot in slaap gevallen.. elke keer na de prikken is hij erg moe.. hopen dat hij snel weer de odue is ;)

ik ga ff verder met mijn huishouding en dan zal chris zo wel weer komen!!

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden kort maar krachtig nieuws van mij,

ik heb goed nieuws het is nog steeds stabiel nu al anderhalve week weet dat ik nog een hele tijd te gaan heb, maar dit is een goed begin om nog een x aantal weken het tekunnen volhouden.

meiden ben even heel blij en super positief hihi
    knuf fijne avond
    liefs miriam

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mirjam ben je al terug ik hoop met posi nieuws meid!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    miriam, ben echt heel erg blij met de positief nieuw. hopen dat het zo blijft en dat je een gezond baby krijgt.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

Ja hoor mij :)
    xx

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam wat een super goed nieuws meid!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo hier even snel een pita broodje met kaas uit de oven gegeten, en dan zo boodschapjes doen. Mannetje is net thuis! Dus kan ik zo even gaan en dan kan hij het er strakjes uit de auto halen!! :)

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    goh weet ik ook eens hoe dat werkt, nooit geweten dat er een pieper voor de ouders is :)

Hier nog iemand uit z'n doen. En die 600 euro, dat weerhoudt ons er ook van. We hebben wel mondelinge afspraken.> Wie weet als we geld overhebben ook via de notaris op papier.

9. Miriam wat een goed nieuws meid!!!! :)

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    PFF..wat een dag!! Ik ben doodmoe..maar ohhh wat een geweldige dag!

Miriam, Wat geweldig meid!!
    Nazli..ik kijk morgen of vanavond als Evan ligt te slapen en ik nog fut heb naar je c.v..

Wat een dag..wat een kado's en wat een aandacht voor het kleine ventje. Evan heeft van alles gekregen..een loopfiets, een duwfiets, een schommel, auto's met een vrachtauto, blokken, kleerjes, grasmaaier, spullen voor in de zandbak en nu vergeet ik vast nog van alles..Gebak was heerlijk maar Evan is niet zo'n zoeterkauwer, net als zijn moeder..
    De taart
    en de jarige in zijn stoel..

Nu ga ik de jarige een fles geven en stop ik hem lekker in bed..wat zal hij kunnen slapen. Heeft over de hele dag mar 1uur geslapen..

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mariska, neem je tijd hoor.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    trouwens wat leuke fotos zeg!!

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo mariska wat leuk die taart en dat kereltje in die stoel , echt weg baby he haha
    hoe was die vandaag? nog misselijk of niet meer , en krijg trek van die taart trouwens..hij zal wel doodop zijn en zo te horen is die goed verwent

mirjam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat super goed meid!!!! echt ben zooo blijvoor jullie
    nu weer wachten tot dinsdag maar ben helemaal blij voor je meid!

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Waar moet ik misselijk van zijn Fiona...weet jij meer dan mij ;) ? Ik heb hem net de fles gegeven en onder het drinken viel hij in slaap. Normaal moet hij na de fles nog even knuffelen maar nu was het wijzen naar zijn bedje zo van ik wil slapen.. :D Tja en nu is hij officieel een dreumes...voor mijn gevoel was hij dat al veel eerder trouwens..

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Miriam nog gefeliciteerd (ik had dit berichtje van jou nog niet gelezen) Keep the spirit en ga zo door !

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @mariska: Och wat een lieve foto's en een leuke taart zeg! Jij zal ook wel afgedraaid zijn!
    Jeetje 1 jaar........

@Mirjam: Zie je dat dat duimen goed werkt, ik ga weer gewoon door tot dinsdag hahaha. Serieus: Ik ben heel erg blij voor jullie en ik merk dat je beetje bij beetje vrolijker wordt, goed zo!

@Anastasia: ik zal even alles bijeen rapen en dan een date met je maken. Heb je de meeste boodschappen al binnen?

@Lafo: vervelende bijwerking van Ventolin is dat ze er een beetje hyper van kunnen worden, dus van in de nacht geven wordt je niet erg vrolijk, maar ja, als het dan juist nodig is...
    @Deentje: Mooie keuring dus weer!

Mikki mocht onverwachts naar het consultatieburo, want ik wilde de afspraak van volgende week afbellen en anders had ik pas twee weken later gekund.
    Dus kreeg ze ook haar prikjes en net als Brian, gaf ze bijna geen kik! :confused: Bij de eerste zat ze heel boos te kijken naar de wv en bij de tweede probeerde ze haar beentje weg te trekken, maar daar trapte papa natuurlijk niet in en die hield haar stevig vast. Toen ook die prik klaar was, gaf ze één gil en die werd meteen gesmoord door mama met speen hahaha!
    Wat een stoer kind heb ik toch! *trots*

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Miriam, wat een goed nieuws weer, super!

Mariska, gefeliciteerd met Evan. 1 jaar, wauw! En het is duidelijk te zien dat hij zo lang is, wat een ventje, leuke foto's hoor!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mariska wat een superleuke foto's, Hema taart neem ik aan??
    Ik kan niet wachten tot we haar verjaardag vieren haha, dus de taart viel niet zo in de smaak?
    Ik denk hier wel als ik zie hoe lekker ze slagroom vind haha

Naatje ik hoorde dat de ingreep bij een vrouw veel ingewikkelder/moelijker is dan bij een man dus daarom gaat mijn man zich laten helpen.

Witte reus, bedankt voor de uitleg!

Nazli nee ze krijgt Ventolin, ik heb vanmiddag ook een tukkie gedaan, heerlijk!

Katje ja echt belachelijk hoe duur die notarissen zijn maar ja we hebben het maar geregeld.

Deentje wat een stoere vent heb jij en op naar de fysio, dan zal Brian niet zo veel meer groeien haha want als ze kunnen zitten dan gaan ze kruipen en de rest hahaha

Daam nog zo'n stoer kind!!! Nou ik ben benieuwd, wij moeten morgenochtend.
    Was Mikki nog een beetje goed gegroeid??
    Oh dus Ventolin maakt hyper.....wist ik niet, heb haar net weer een pufje gegeven voordat ze naar bed ging dus dat word weer feest hihi

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Miriam wat een verschrikkelijk goed nieuws en dat duimen helpt zeker heeeeel goed dus we gaan er mee door!!!!

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Slagroom gaat er bij Evan ook wel in maar de cake en de vulling wilde hij niet. Je raakt ook geen koekje aan hem kwijt..een chocolaatje heeft hij liever..nou die heeft hij vandaag ook wel gehad. En het is idd een hema taart, Lafo..1 voor 12/15 personen en ik had nog een boerderijtaart erbij. Zagen er erg goed uit beide...

Daam..stoer hoor dat Mikki geen kick gaf...volgende prik doen ze in de arm zeiden ze tegen me.

Ventolin helpt goed tegen benauwdheid (heb het zelf jaren moeten gebruiken)..het zorgt er wel voor dat de hartslag omhoog gaat er zit volgens mij adrealine in..had op een gegeven mom een hartslag van 230 per minuut..toen vond de ha het wel genoeg en heb ik andere medicatie gekregen..kijk dus uit en geef het niet te makkelijk..

Deel Deze Pagina