Daam gezellig!!! We kunnen wel een keertje afspreken in DH ? pakken we een terrasje ( buiten of verwarmd binnen ligt aan het weer !!! ) xxx En anders zie ik je toch ws wel in Mei?????? Weet je al wat Roon moet werken?
Oef Maris, dat is een vervelende bijwerking van de Ventolin, daar heb ik ook last van gehad, maar dat ligt aan de dosering. Voor die kleintjes is de dosering vaak erg laag. Mikki is nu 9650 gram en 74 cm lang. Na twee keer meten, want de eerste meting was ze 71,7 cm. Dan zou ze maar 0,7 cm gegroeid zijn in 2,5 maand! Dat geloofde ik niet omdat haar kleding wel wat korter is geworden, dus nogmaals gemeten en toen kwam er 74 cm uit.
Nou het worden hier ook Hema taarten, zien er lekker uit hoor!!! Ja Daam Gina is een midweekje naar Bruinisse dus daarom ff niet aanwezig haha Dat meten neem ik ook niet zo serieus, ben wel altijd nieuwsgierig hoe ze gegroeid is. We horen het morgen maar ik denk richting de 10 kilo aan me rug te voelen haha, qua cm denk ik niet zoveel, 2 maanden geleden 73 cm maar denk nu iets van 75 cm.
@ Mariska. Wat een leuke foto's!! En wat is Evan lekker verwend . Die heeft vanacht vast nog een hoop indrukken te verwerken. @ Witte reus. Klopt dat ventolin zittend gegeven moet worden... Zoë kreeg het echter al toen ze nog heel klein was en in het begin hebben we het wel liggend gedaan, anders was het alleen maar gillen. En volgens HA heeft het ook geen zin om te doen als ze huilen. Krijgen ze ook weer niet genoeg binnen... tja, blijft lastig zulke dingen. Nu is ze er aan gewend en pakt ze zelf de toeter al hihi. Wij hebben haar er ook altijd even mee laten 'spelen' zodat het niet zo vreemd was voor haar. Hebben trouwens nu qvar... zit een kleinere toeter bij. Dus dat is wel prettig... krijg ook het idee dat ze bij deze meer binnen krijgt. @ Miriam. Wat fijn dat het vandaag ook weer positief nieuws was!! Op naar het volgende positieve bericht! @ Lafo. is idd dan makkelijker om manlief te laten "helpen". Ach.. eerst maar weer eens zwanger worden . @ Daam. Wat is Mikki een stoere meid. Begrijpelijk dat je trots bent!! Hier is het altijd gillen met de prikken. Ga volgende week de prikken halen. Moesten eigenlijk vorige week, maar toen was dametje ziek. En afspraak staat nu pas voor 26 mei... dus ga ze maar even bij het inloopspreekuur halen. @ Anastasia. Alle boodschappen al binnen voor donderdag? Vandaag waren de fietszitjes binnen gekomen voor mijn mamafiets!! Dus vanavond voorzitje, stuurtje met coole toeter erop, en buggydrager erop gezet. Eigenlijk moest ik van manlief wachten tot mijn verjaardag (17 mei) maar zoooolang kan ik natuurlijk niet wachten. Nu hopen op een beetje mooi weer zodat we ons eerste ritje kunnen gaan maken.
Daam Miriam, geweldig nieuws, en ik duim ook door!!! Mariska, wij hebben ook een HEMA taart besteld, maar dan die grote. Fay heeft vandaag wat slaap ingehaald, heeft tot 11 uur vanochtend geslapen (alleen wel om half 8 flesje), en vanmiddag weer geslapen. En dus wilde ze vanavond niet slapen. Het is nu rustig (paar minuten). En Sam is ook al op dreef, maar die heeft dan ook een dubbele oorontsteking (en vies, want het loopt eruit, ik ging vanochtend bijna over mijn nek, gatver.. en ze kan er niets aan doen, maar ja, nu weer antibiotica, maar dan sterker en oordruppels erbij). Lafo, die taarten van de HEMA zijn aanraders. Wordt de derde hier in huis hahaha. En super dat jullie de notaris geregeld hebben, wij hikken er al 2 jaar tegen aan. Hier met het spiraaltje geen klachten meer (oke, ben wel een grote puber als je naar de pukkels kijkt, en volgens mij merk ik het ook aan mijn humeur een beetje dan). CB pas op 28 mei, dit omdat ik natuurlijk die afspraak vergeten ben. Nu mogen ze met z'n tweetjes. Vraag me wel af hoe veel Fay weegt, nog geen 10 kilo in ieder geval. En ze is weer aan het afvallen momenteel dankzij het ziekzijn.
En dat is zoooooooo leuk als je lekker kan fietsen. Jayden vindt het ook steeds leuker worden en begint al te wijzen (eigenlijk vond hij het gelijk al leuk, alleen dat gefrunnik om hem in het zitje te krijgen is minder leuk ) Ladies ik ga naar bed, morgen dagje alleen thuis, Jayden is weer helemaal beter en kan morgen dus naar het KDV. Ik even door het huis razen (werk op een basisschool en heb meivakantie nu) en 's middags met vriendinnen op stap. Jayden is vorige week naar CB geweest; 11,3 kg en 78 cm.
Jeetje Daphne je meiden krijgen het wel voor hun kiezen iedere keer met dat ziek zijn, zielig hoor ook voor mama natuurlijk. Ja heb net zitten kijken op de Hema site en denk dat ik ook die grote ga bestellen voor 25 man en misschien wat kindercakejes maken of zoiets want ik verwacht iets van 15 kinderen. Naatje wat fijn een nieuwe fiets, van het weekend word het weer mooi weer!!
Volgens mij ben ik uit me bed gevallen haha, maar ik moet straks toch naar het cb om 08.40 Goedemorgen trouwens!
zo te zien is Evan heel erg goed verwend haha mooie taart!!! die kinderstoel hebben wij ook hihi fijn dat het een mooie dag was voor jullie!!!!
toen Brian de laatste keer naar t ziekenhuis moest kreeg ie ook heel veel ventolin die dag.. dat kind was echt helemaal hyper...
Morguh !! hier ook iemand veel vroeger wakker dan nodig...manlief heeft zoonlief meegenomen naar het kdv (woensdag is kdv dag) dus ik heb een dagje voor mezelf... maar goed, kon niet meer slapen, dus lekker in bed liggen lezen en nu aan de slag in huis. Lekker rommelen/opruimen en wie weet het buurmeisje verblijden met extra spullen voor de vrijmarkt van morgen. Kijken of ik echt dingen kan wegdoen 1,5 week begin 6 mei weer
Katje lekker dat je vrij bent!!! Geniet dr maar van. Juud : succes op het consternatiebureau, ben benieuwd wat Amy weegt! En prikjes vandaag ? Daam: mail me ff een date datum Gaan we ff thee/cappucino drinken!! Fiona: Hoe bevalt je nieuwe ruimere huisje!!!??? met tuin! Gsteren hier de badkamer en de toilet grondig schoongemaakt! daarna in de slaapkamer begonnen met opruimen! Dus n hoop gedaan, en was ook nodig Vanavond de woonkamer etc opruimen! Nu zo de taart halen, al weet ik nog niet hoe ik dat moet doen met laura bij me,... is een grote taart namelijk. En ik kan niet beiden dragen! hmm we zien wel... komt wel goed. Wij wilden ook eerst een Hema taart, ze zijn echt lekker want we krijgen ze bijna iedere kinderverjaardag in de vriendenkring! Maar mijn man wilde geen taart met n foto, men die andere zonder foto vonden we niet zo leuk. Nu bij de bakker gehaald, een roze taart met Nijntje er op !.
Laura is overigens wel weer heel lief, en niet meer zo huilerig! Echter nog geen nieuwe tandjes, ze heeft er nog altijd maar 2 ...
Janny zeker wel een dure grap een taart bij de bakker?? Daarom haal ik 'm bij de Hema lekker en niet duur. Hier de prikjes alweer achter de rug, een groot drama, ik heb geen stoer meisje, ik heb een driftkikker. Dat begon al met uitkleden en dat is niet meer geeindigd. Pffff ben blij dat Ramon mee was, wat kan ze lastig zijn. Moest van de fv af, gewone melk gaan geven en dat ze geen fruit lust daar weten ze ook geen oplossing voor. Ze weegt 9975 en 75 cm (zat ik aardig in de buurt met me 10 kilo en 75 cm haha) Ontwikkeling is goed, ze heeft een superfijne moteriek en ze kon al goed praten vonden ze. Verder was ze wel iets aan de zware kant maar ach dat geeft nu nog niet.