Wat een lekkertje die Amy Ze is echt al groot geworden als ik het zo lees Driftkikker herkenbaar ja dat is hier ook zo hahahahaha Kan Amy af en toe ook zo boos kijken, Laura wel dat heeft ze echt van mama die grote bruine ogen zijn dan net kooltjes dan is ze echt pissig hahaha taart bij de bakker is zeker duur, maar ik heb een taart voor 40 personen dus een grote taart.... 2 taarten van de hema is 50 personen toch? dus uiteindelijk scheelt het niet heel erg veel. Die taart bij de bakker is 54 euro geloof ik ( slik) en 2 taarten bij de Hema is 50 zover ik even snel weet ! xxxx
Nou heb even me eigen groeiboekje ernaast gelegd maar wat een verschil zeg vergeleken met mij. Ik woog met 12 maanden 11170 en was 84cm lang!!! Dan is ze echt een kleintje haha
Janny bij de Hema kost een taart voor 25 personen 30 euro. Zo maar dat is echt een grote taart die van jullie! Verwacht je zoveel mensen dan?
Ja mevrouw is echt een driftkikker en volgens het cb heeft ze een vurig karakter, ja dat wist ik ook al. Ze smeet al het speelgoed weer overal naartoe en we moeten haar goed onder de duim houden, papa was vroeger ook erg driftig dus de appel valt niet ver van de boom.
Ach, driftkikker of niet, ze heeft ze weer gehad. Nu nog een paar met 14 maanden en dan zijn ze er voorlopig vanaf! Wat een gezeur over die flesvoeding zeg! Ik vertel bij mijn CB dat ze nog drie flessen krijgt en dat is allemaal prima! Zou het aan die 8 dagen verschil in leeftijd zitten? Denk ut nie! Dus ga lekker je eigen weg en roep daar braaf:" ja en amen"! En aan de zware kant? Volgens mij scheelt Mikki erg weinig met Amy en zij is wel goedgekeurd!
Pfoe 50 mensen, past echt niet in mijn huis! Nee, zoveel komen er niet bij ons. We hebben haar verjaardagskado al binnen (via internet besteld) een schattig paars driewielertje met veiligheidsriempje en duwstang. Ronald wilde hem meteen in elkaar gaan zetten , maar ik wil echt wachten tot haar verjaardag. Hij balen! hahahaha
janny een taart van de bakker ook wel heel erg lekker toch. en nee vrijdag alleen de spuit halen injecteren in mijn kontje hihi en dinsdag weer controle heel spannend maar ergens vind ik het niet erg en goed dat het dinsdag pas weer is het ziet er al met al iets beter uit dus kan ik wel wachten. gezellig als je 40 mensen krijgt hebben wij ook altijd met verjaardag van ons tussen de 25 en de 45 ligt eraan of iedereen komt. en met twee sta tafels kom je een heel eind om mensen in je huis te proppen meiden fijne dag en janny jij voor morgen al een geweldige dag knuf miriam
hier nog geen idee wat voor taart denk gewoon een appel en een slagroom als altijd haha uit de diepvries.. lekekr goedkoop... ik verwacht ook neit veel mensen.. dus dan ga ik ook niet veel geld uitgeven.. we hebben al wel een kadootje voor brian een loopfietsje van winnie the pooh en we zitten te kijken voor zo'n grote 2 persoons electrische jeep.. en dan voor hun samen te doen.. arjen heeft namelijk 100 euro gespaard.. ofja mama heeft dat voor arjen gespaard.. en voor 200 euro heb je al een mooie jeep.. lijkt me wel schattig dat ze daar samen in rond rijden hihi janny nog heel ff en je meissie is alweer 1 jaar!!!
juud balen dat amy zo heftig reageert tijdens t prikken.. deed ik vroeger ook hoor.. en heb er nog een gruwelijke hekel aan ze is wel goed gegroeid! en fijn dat alles verder goed was!!
wij gaan zo even naar de markt.. en dan even opa en oma uitzwaaien die gaan een paar dagen naar de camping.
Wat een verschil zeg.....Amy kreeg nog 2 flessen...maar dat vinden ze niet nodig meer, kijkend ook naar haar gewicht etc.....ach ja je hebt gelijk, ze hangt nog erg aan haar flessen en zal het geleidelijk afbouwen. Idd een schep zout doet wonderen.
Ja Deentje ik was idd altijd al een flink kind, snap er niets van want beide ouders zijn 1.72 en broodmager (pap 72 kg en mam 59 kilo) en daar kom ik met me 1.78 en 90 kilo hahaha. Je zou verwachten dat Amy dan groter zou zijn dan ik maar je ziet het zegt allemaal niks. Vind het wel leuk om altijd met een schuin oog naar m'n eigen boekje te kijken. Ramon heeft niks meer van vroeger, ook maar een paar foto's en z'n ouders weten ook niks meer alleen dat hij driftig was haha. Als iedereen komt denk ik dat we aan zo'n 32 mensen komen en nog eens 15 kinderen.....
Deentje veel plezier!! Wat gaan jullie morgen doen op Koninginnedag?? Wij gaan 's ochtends eerst naar een winkel hier in de buurt die tegen bodemprijzen kindermerkkleding verkoopt en daarna geen idee, wilde mss naar me ouders toe en in Delft gaan neuzen maar volgend me vader kan ik daar niet eens fatsoenlijk met een buggy lopen, dus ik weet het verder nog niet.
Zo'n elektrisch voertuig is niet echt mijn ding.Ik ben meer van het zelf bewegen en ik zou ook echt niet weten waar ik hem zou moeten laten! Het zal wel een onwijs leuk gezicht zijn: jouw twee knullen achter zo'n stuurtje!
Morgen zit ik met mijn kont op een kleedje en probeer ik wat spulletjes te verkopen. Het zijn voornamelijk kleertjes en wat speelgoed voor baby's. Ik zit op .... (pb maar als het wil weten), dus als je zin hebt......
Hoi hoi, Lafo...als je kijkt hoe lang je vroeger was valt me je huidige lengte van 178 wel mee. Ik was ook altijd te groot en ben nu 180..ach een driftkikker..ik denk maar zo er zit tenminste wel pit in. Ik zie wel op tegen de prikjes van 14 maand..die schijnen nogal heftige reacties op te kunnen leveren. Deentje..lijkt me wel stoer zo'n jeep voor je jongens Miriam, dinsdag pas weer controlle..dan zullen ze het in het zh ook wel blij zijn dat alles stabiel is. Ik moet morgen werken..Ik werd al gebeld of ik eerder wou beginnen..er rijden natuurlijk extra bussen naar Groningen..nou ja nu heb ik morgen bijna 9 uur en ze betalen 130% en ook nog een toeslag dat ik een gebroken dienst heb dus ach..ik kan wel ff teren op de dag van gisteren..Vannacht een erg dromerig ventje in zijn bedje. Hij moest zelfs huilen in zijn slaap. Maar hij is vanmorgen weer fris opgestaan en was gelijk weer met zijn auto's gaan spelen... Gisteren hadden we 20 man en zondag komen er nog 6 en 2 kids...daarna heb ik het wel gehad geloof ik...maar meiden geniet van elk moment..zo'n dag is zo voorbij en die straalende oogjes van Evan vergeet ik nooit weer!!!
isa is 9160 gram en hij krijgt nog steeds 3 flessen en hij mag ook max 3 flessen van de CB. als ze niks erover zeggen dan moet je gewoon 3 flessen geven. Hier vinden ze gewone melk nog vroeg en ik ook. denken jullie dat de groeimelk vanaf 1 jaar oplichterij is?