hier ook nog neit echt plannen voor koninginnedag.. zaten eerst aan ammsterdam te dneken.. maar emt de auto is dat niks dus meoten we met de trein.. en om dan met die buggy's door de mensenmassa te lopen heb ik ook weinig zin in.. dus denk dat we gewoon hier de stad in lopen.. en dan over de rommelmarkt struinen en later nog ff een terasje pakken ofzo..
ja ik vind t ook zo moeilijk om wat leuks te verzinnen een fiets enzo hebben ze allebij al.. dus dacht dan maar iets electrisch en waar ze met zijn 2en wat aan hebben.. lijkt me ook wel een gewledig gezicht.. en zou dan indd. de kelder ff moeten opruimen.. en hopen dat ie daar dan inpast
ja ik hoorde het op t nieuws vreselijk.. en ook al 3 mensen in duitsland die t hebben dus t komt steeds dichterbij en mijn ouders zijn u in bayeren op vakantie.. en daar zijn er 2 met de vargensgriep
Oh Deentje wat vervelend, brrrrrrrr moet er niet aandenken maar doe het stiekem toch... Wij gaan ook over 4 weken naar Spanje en hoop niet dat het daar ook erger word...... Had weer gelezen dat dat medicijn, die virusremmer niet voor kleine kinderen en zwangere vrouwen is.....waarom ik dat nou weer ga zitten lezen....
varkensgriep... brrrr zou er ook spaansbenauwd van krijgen als ik op vakantie zou gaan naar n plek waar t is hoor!! Je moet dr niet aan denken bah !!!
en hoeveel krijg je dan terug van de belasting als je 304 euro betaalt. ik heb een kdv gevonden, maar het is 5 dagen 510 euro per maand en pas volgend jaar mogen we fiscaal aftrekken.
En Janny is ze goed gegroeid ten opzichte van de vorige keer? Ik ga eigenlijk nooit naar het weeguurtje. Amy is echt een vetklepje als ik ze vergelijk met Laura, een maand jonger en 1,5 kilo zwaarder bijna....oops! En alles klaar voor morgen? Ja ik zou er nu niet aan moeten denken om naar Mexico te gaan maar ook hier gaat het komen, dat kan bijna niet anders. Dan maar hopen dat het te beperken valt.
@Nazli, die prijs is echt goedkoop voor 5 dagen hoor. Bij de meeste KDV is het Euro 6,10 per uur en dan met 5 dagen p/week opvang kom je per maand op een bedrag van Euro 1348,24. @Lafo, Amy is mooi gegroeid, netjes hoor. En Devrim krijgt ook nog steeds 2 flessen opvolgmelk en met de boterham gewone melk. Zo rond z'n verjaardag ga ik helemaal over op de gewone melk en 's ochtends boterham erbij. @Anastasia, wat is Laura eigenlijk lekker slank zo aan het gewicht te lezen. @Daam, stoer hoor van Mikki, netjes de prikjes volstaan. Hier een beetje zielige Devrim...gisteravond rond half 10 opeens krijsend wakker, helemaal oververhit, had ie dus ook 40 graden koorts. Zetpil erin en even rustig bij mij op schoot. Daarna wel weer geslapen maar 03.00 en 05.00 wel aantal keren wakker maar geen koorts meer. Vanochtend ook geen koorts en ging het wel, dus gewoon naar kdv maar om 14.00 belde ze toch of ik hem maar kwam halen want hij had weer koorts. Denk echt van tandjes/kiezen, z'n gezichtje is ook aan 1 kant veel warmer en roder, en leidster bij kdv zei ook dat dat typisch voor doorkomen tandjes/kiezen is. Hopelijk is hij morgen dus beetje opgeknapt. Dus onverwachts op tijd thuis vanmiddag....Nu ligt ie weer even te slapen
en hoeveel krijg je dan terug van de belasting als je 304 euro betaalt. ik heb een kdv gevonden, maar het is 5 dagen 510 euro per maand en pas volgend jaar mogen we fiscaal aftrekken.[/quote] Wij krijgen dan 188 euro per maand terug van de belasting. Maar het is afhankelijk van je inkomsten. Op de site van de belastingdienst kun je het zelf berekenen hoeveel je in jous ituatie sterug kan krijgen.
Ze gaat 1 dag ind e week naar het kdv. Dat maakt het per maand 304 euro. Wat askim zegt klopt als een bus.. alle kdv betaal je rond de 6.10 per uur voor..
@verjaardagstaart: ik twijfel nog tussen een HEMA taart of een taart van een taartenatelier hier, die hebben zulke leuken kinder-verjaardagstaarten. Eerst maar eens informeren wat het kost. Ze maken alleen op bestelling en alles precies zoals je het hebben wilt. Deze vind ik erg leuk: http://www.taartenatelier.nl/gallery/ma ... temId=1901 En Lafo, dit is echt een leuke taart voor Amy: http://www.taartenatelier.nl/gallery/ma ... temId=4159
Laura is idd klein en niet al te dik, ze zit op de -1 lijn van de curve. Maar ze doet het goed, en dat is het bealngrijkste!! xx
misschien stomme vraag maar hoe ga je op dit forum gelijk naar je laatst geplaatste bericht, ik moet af en toe echt even zoeken tot waar ik bij ben.....kon toch heel makkelik hier?
hmm wij vinden het eigenlijk duur. waar isa nu gaat, berekenen ze het prijs van je jaarlijkse inkomen. het komt dus 9.49 euro per dag. dus ongeveer 200 euro per maand, maar ik vond de kdv niet goed. nu heb ik het andere is een zelfstandige kdv, 510 euro per maand. nou dan zal nederland wel duurder zijn!!