Ik heb idd wel wat verkocht en ben ondanks dat ik weer dingen gekocht heb, met winst naar huis gegaan. Ik heb gescoord: 2 Vingino spijkerbroeken voor Senna voor totaal 3 euro, een Esprit kuitspijkerbroekje voor 1 euro, een chinees jurkje voor 1 euro en nog twee broekjes voor Mikki voor 2 euro. Dus in totaal 7 euro uitgegeven! Daarna nog een roseetje op een terrasje gedronken om de dag af te sluiten. Ik heb (gelukkig) op dat moment weinig meegekregen van Apeldoorn en had het goed naar mijn zin. Ben thuis wel heel erg geschrokken van de beelden.
Vreselijk hoor wat er in Apeldoorn gebeurd is. Heb de 1e persconferentie live gekeken omdat ik wilde weten hoe of wat. Helaas toen nog weinig informatie. Houd de nieuwssites in de gaten een beetje. Net druk aan het bakken geweest; een cake en boterkoek zijn klaar. De laatste cake staat in de oven. Verder heeft manlief erg opgeruimd (ook al zijn twee vrienden van hem hier al sinds vanmiddag) en het avondeten geregeld. Jayden heeft ook een lekker dagje gehad, maar over de vrijmarkt vindt hij toch wat saai (of ik doe er te lang over ). Ben later nog teruggegaan, nadat ik Jayden naar huis had gebracht. De hoofdpijn aanval van mijn man was toen voldoende afgezakt, dus ik kon Jayden bij hem achterlaten (eerst niet, daarom had ik Jayden dus mee naar de vrijmarkt). Ook nog buiten in de tuin gespeeld en daarna een 2e slaapje van 2 uur ! We wisten niet wat ons overkwam...doet hij anders nooit ! Ook is er weer een raampje geschilderd, de rest moet maar na het weekend (hopelijk is het dan goed weer) want morgen vier ik m'n verjaardag, zaterdag vrijgezellenfeest en zondagmiddag geef ik een extra training voor m'n wedstrijdspringers. Morgenochtend nog even naar de supermarkt met Jayden, manlief gaat weer een dag proberen te werken namelijk. Gister ging het wel redelijk goed gelukkig ! Daarna zien we wel wat de dag brengt, mijn moeder komt ook dus dat is wel lekker dat ik 's middags wat hulp heb evt. met de visite en/of Jayden.
we hebben 500 euro verdiend op de rommelmarkt en 150 euro gekregen van mijn vader ik vond het ook heel erg van het ongeluk, wie doet nou zoiets, je zult wel gek zijn!!!
@katje81: fijne verjaardag morgen en stuur een stukkie boterkoek naar mij, vind ik sow lekkerrrrrrrrrrr! Lekker veel verdiend Nazli!
Meiden ben gesloopt van de hele dag. Kwamen nog mijn beste vrienden vanavond, die waren overdag al geweest, maar moesten naar de taptoe.. dat was door Apeldoorn afgelast en dus kwamen ze weer terug Heb wel de hele dag hoofdpijn gehad, maar goed 4 paracetamollen later gaat het ietsje beter gelukkig. Ik ga lekker naar mijn bedje. Morgen taart halen bij de HEMA ( kleine jip en janneke taart) voor de leidsters van de kinderopvang. En dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk heel de dag niksen.. ( iniedergeval proberen wat bij te slapen!!!) xxxxxxxx
Nog even op de valreep (waren de hele dag weg).... Laura van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! En natuurlijk ook voor papa en mama!!
Ben ik nog eventjes... lees morgen alles wel bij. Waren gisternacht heel laat thuis en nu net ook pas weer na een hele dag in het dorp te hebben rondgebracht. Ga dus nu lekker naar mijn bedje. Hoop dat iedereen toch nog een beetje leuke dag heeft gehad ondanks het verschrikkelijke drama in Apeldoorn!!
Goedemorgen meiden!! Hier eindelijk weer een uurtje slaap erbij gepikt hihi Nu aangekleed en dan ga ik zo even taart halen bij de Hema voor het KDV & mijn werk xx
Goedemiddag, Anas, Klinkt als een gezellige dag gisteren. Ik was ook totaal gesloopt s'avonds..Was Laura ook zo onrustig vannacht? Nazli..jij hebt lekker verdiend ..kun je vast goed gebruiken.. Hier gisteren een erg drukke dag. Ik had een dubbele dienst. In de pauze zag ik live wat er gebeurde in Apeldoorn. De sfeer bleef in Groningen goed totdat alles om 6uur werd afgelast. Honderden mensen liepen naar het station en de sfeer sloeg om...moet je voorstellen dat wij natuurlijk daar niet op gerekend hadden. Extra bussen zouden vanaf 8uur rijden...politie op het station met honden en paarden..nou ik was blij dat ik om half8 vrij was...bekaf natuurlijk en de hele dag zonder Evan.. Vanmorgen lekker lang geslapen. Ik schrok om 8.50 wakker en had nog geen kick gehoord uit de slaapkamer naast ons..lag Evan nog lekker te slapen .. Vandaag heb ik tandje nummer 7 gevoeld..nu hopen dat de rest snel volgt.
katje fijne verjaardag gewenst meiden het is een onwijs drama zeg het zal je maar gebeuren hoorde van de meiden van mijn forum dat er ook een zwangere vrouw is overleden vreselijk toch als je als man achterblijft wat een vent die dit gedaan heeft ongelooflijk. ben er echt stil van. iedereen wel een heel fijn weekend gewenst liefs miriam
Laura heeft niet onrustig geslapen, ze was net als anders... hahaha gekke meid Ze viel als een blok in slaap savonds zonder al te veel drama. Ik ben nu de troep aan het opruimen, en zo nog even stofzuigen... en dan is alles wel weer aan kant Laura begint overigens steeds eenkenniger te worden. Vanmorgen toen papa haar wegbracht huilen huilen huilen zodra hij haar over gaf aan de leidster En toen ik daar vanmorgen taart ging brengen, en ze me zag ook gelijk huilen. Arme meid. Verder nog altijd wachtend op een tandje boven. Heb nog altijd de indruk dat ze boven ( als je voor haar staat rechts) een tandje krijgt, tandvlees is een wat andere kleur lijkt het, en ze heeft er erg last van! Verder nog even langs de kringloopwinkel geweest, echt een heel leuk Esprit jurkje gevonden, in mijn maat voor maar 1,50 en een Esprit vest ook nog voor 1 euro haha Daar kun je je geen buil aan vallen dacht ik zo Meiden ik ga ff stofzuigen tot later.
wat dan meid? vertel ga zo heerlijk bbq'en echt zin in even lekker gezellig zitten met elkaar en niet hoeven denken dat ik niks mag heerlijk. erg he alweer iemand overleden echt een drama
Haiii meiden!!! Ben er weer! Heerlijk weekje weg geweest, was errug gezellig! Noah vond het helemaal leuk want er was lekker veel voor hem te doen, een indoor speelparadijs ook voor kinderen tot drie en een zwembad met peuterbad en een speeltuin met veel gras en glijbanen enzo, kortom meneer had het echt naar zzn zin en dus wij ook! Met de vrienden ging het wat minder.. ze hadden toch iets minder begrip voor het feit dat we toch wat meer gebonden zijn omdat wij Noah hebben dan ze vantevoren hadden aangegeven, en dat was best jammer. Mn vriendin keek constant beetje sjago terwijl we ook best ver met hun zijn meegegaan. Zij kwamen pas laat uit bed en waren pas half 12 klaar om weg t gaan dus Noah zn middagslaap verviel eigenlijk elke dag.. daar hebben wij ook niet moeilijk over gedaan.. maar ja, dat weten we dan weer voor de volgende keer hahahaahh! Miriam, wat fijn dat je stabiel blijft nu meid!!!! super hoor.. nou niet overmoedig worden en weer meer gaan doen he,.. lekker kalm aan en wachten tot je mooie baby ter wereld mag komen!!! Mariska, gefeliciteerd met Evan meid!! Janny, gefeliciteerd met Laura!!!! Hoe voel je je meid?? voel je al leven in je buikie?? Juud, is Amy al opgeknapt??? Hier is Noah ook snotverkouden. Is ook niet zo gek natuurlijk, 30 km fietsen zonder windscherm is miss ook niet zo handig geweest hshahahaha.. Maar ja ach.. Hoe voel je je?? Hier is het nog steeds vreemd hoor, ik heb het nog niemand verteld dus eigenlijk gaat alles gewoon door hahahahah... hmm hoop dat ik het nog tijdje volhoud!!
Nou wat een dag zeg, vannacht begon Ramon zich opeens helemaal niet lekker te voelen en zijn we met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Althans hij heeft een vriend gebeld want ik kon niet mee vanwege Amy. Hij had hele erge steken in z'n maag en dat kwam en ging, net als weeen. Maar het werd steeds erger. In het ziekenhuis hartfilmpje, foto's, echo's laten maken, bloed geprikt, ze konden niks vinden en hebben hem maar wat pijnstillers voorgeschreven zonder echt te weten wat het is. Om 12.00 waren we thuis vanmiddag, ik was er rond 09.00 want toen kwam me schoonmoeder oppassen. Eenmaal thuis begonnen de zteken weer en gingen we via de huisarts met spoed weer naar het ziekenhuis en toen kwam de internist gelukkig en die heeft er toen voor gezorgd dat hij een maagonderzoek kreeg en uiteindelijk om 17.00 vanmidddag hoorde we dat hij een slijmvliesontsteking had van z'n maag. Pffff wat een dag zeg, ben gesloopt, niks geslapen, Amy werkt ook al niet mee maar Ramon knapt met de juiste medicijnen weer wat op. De pijnstillers die die eerst had gekregen waren voor z'n darmen, hoe bedoel je lekker idioot terwijl die last van z'n maag had........ M'n schonmoeder heeft op Amy gepast, ze is hartstikke lief hoor maar kon thuis ook nog de boel gaan opruimen want dat kan ze dus niet. Ze gaat ook nooit nar buiten met d'r, altijd blijft ze binnen en laat haar in de box. Ik zeg je kan best wel met d'r buiten wandelen hoor met dit lekkere weer, maar dan staat ze me aan te gapen, dus laat maar weer. Misschien dat ik teveel op kleine dingen let maar ik vind het zo zonde dat binnen zitten met dat mooie weer.
Fiooooon zuuuuplappieeeeeeee heb je een katertje haha Was de oranjebitter niet lekker haha Gina gezellig dat je er weer bent, jammer van die vrienden maar dat weet je dan weer voor de volgende keer. Ik voel me goed eigenlijk maar ben wel kapot maar dat ligt niet aan me zwangerschap haha zie verhaal hierboven. Hoe voel jij je??
Jeetje meid wat een verhaal.. gelukkig is het alleen een ontsteking!!!! gelukkig krijgt ie nu medicijnen!! kan me voorstellen dat je gesloopt bent!! Man is ijsje halen, lekkerrrrrr..>!!! ik voel me goed hoor, alleen moe hahaahh!!!