Nou me luiken vallen bijna dicht nu Amy nog...... Gina fijne avond meid, sorry ben ongezellig maar ben kapot!! xxx
Jaaaa... lekker groot ijsje van de italiaanse ijssalon!! lekkerrrrr... met slagroom natuurlijk he Slaap lekker meid.. spreek je het weekend vast nog ff!! xxx
haai nou ben weer back on earth hoor pffff mense wat een dag gisteren, helaas door die idioot heb ik desondanks een leuke dag gehad... heb eigelijk nog geen 1x de beelden goed gezien van het ongeluk maar zag een klein stukje en dat was al heftig zeg , wat hem bezielde zulle we nooit weten helaas maar het is echt vreslijk gewoon weet je waar ik nou bang voor was gisteren??? beau met al die mensen op de markt hier die haar aanraakte...ben helemaal hyper van die mexicaanse griep zeg ....heb haar thuis in bad gedaan en de hele dag was ik bezig met haar handjes schoon te maken en haar gezicht , mischien iet wat overdreven maar zo ben ik nou eenmaal ga ff bijlezen lafo las op hyves van je man stjee zeg hoe is et nou met hem , maag onsteking pfff hou kom je daar nou weer aan?
heb comagezope ... beau was bij opa en oma en die sliep daar , heb sinds een jaar weer eens een cafe van binnen gezien ...haha en allemaal leuke mensen kwam ik tegen me maatjes van vakantie enzo dus was super!!!!!!! meid geniet lekker van die bqq ben je er ook ff lekker uit , ben je gisteren nog weggeweest of ben je plat geweest? laat je lekker werwenne zo meteen en wat erg he ook een zwangere vrouw en nu nog 1 dood pfff lekker zo voor de man idd pffff kippevel
ikke? hey meid wat fijn zeg dat jullie kereltje zich zo heeft vermaakt... stja ik zou ook niet snel weggaan met een stel die geen kinderen zijn gewend , het is toch anders zoals idd het opstarte van je dag haha ik ben nog nooit zoveel te laat geweest als voor beau bij de mensen ..was altijd 5 min van te voren op een afspraak en nu kom ik met verhit hoofd altijd te laat en buitenadem haha
stjee meid ookay ik snap het nu ,, wat zielig voor ramon zeg geef hem maar een knuf van mij nou wat zei je tegen hem ???weet jijook gelijk wat ik heb gevoeld met amy de weeén haha okay flauwww!!!!!! en wat een idiooten daar zeg hadden ze niet eerder een internist dan? en wat betreft je sm pfff ze kan toch wel met dat kind lekker buiten wandelen ?! vindt het zielig als ze met dit mooie weer niet eens ff een rondje gaat wandelen , ik wandelen elke dag met beau als het mooi weer is heerlijk vindt ze het , binne zitten heeft beau zo gezien hoe heeft ze ramon groot gebracht dan alleen maar in de box? nou ga lekker rusten meid !xxx
Hahahaha... fioon, wat ben je weer lekker onsamenhangend hihi! Ik wandel ook veel en vaak!! heerlijk hoor.. Enne, ijsje was lekkerrrr hihi! Meiden, ik krijg geen mailtjes meer van nieuwe berichten.. hmmm
Riep er iemand ijs?? Gina..heerlijk hé er even tussenuit. Knap dat jij je mond hebt gehouden..haha dat zou mij niet lukken. Jeetje Lafo..wat schrikken zeg..ga lekker slapen. Ik hoop dat je wat bij kan slapen zeg..pff..ik hoop dat Ramon snel opknapt. Sterkte.. Miriam..ff lekker ontspannen..lekkerrrr bbq... Ik kom net van mijn werk. Evan vanavond niet egzien..hij had behoorlijk veel gegeten zei Ronald en wou zelfs zijn danoontje niet..Verder heeft hij ontdekt dat hij op de bank kan klimmen...met dit kereltje krijgen we nog heel wat te stellen..die heeft zijn laatste bult nog niet gehad Trusten!!
Nou ik wilde perse X factor toch kijken dus ben nog wakker, vraag niet hoe Met Ramon gaat het stukken beter aan z'n gesnurk te horen! IJs moet dat nou =P~ Fioon o o o je hebt lekker de beest uitgehangen, moet ook af en toe kunnen Amy kreeg op Koninginnedag bier over d'r heen dat vond ik wat minder Wat die varkensgriep betreft wat dacht je van mij in het zh vandaag, heb wel 1000x m'n handen gewassen, met desinfectie spul en die deurkrukken met me elleboog open gedaan, geprobeerd niet met me handen in me mond te zitten (lastig als je nagels bijt ) en naast Ramon lag iemand nou ik zou zweren dat die de griep had, dus je kan je wel voorstellen hoe ik me voelde vandaag bah bah bah Maar hoorde vandaag dat het allemaal wel meevalt met die griep, we laten ons ook wel weer gek maken
Daar was ikw eer... ik krijg ineens ook geen berichtjes meer dat er nieuwe berichten hier zijn., vaag Gina: Fijn dat je er weer bent... op vakantie gaan met een stel zonder kinderen lijkt me heel erg irritant,..die snappen het allemaal niet volgens mij. Zonde dan ! Maar gelukkig heb je je goed vermaakt, en Noah ook! Lafo: Ik zou me ook dood schrikken, bepaalde maagaandoeningen geven dezelfde enge klachten als hartklachten doodeng.. Kan me indenken dat je het helemaal gehad had zeg.. brrr Gelukkig is het alleen een gastritis, maar wel een waarschuwing dat hij het wat rustiger aan moet doen! Want stress is toch vaak de boosdoener bij dit soort zaken. En voorzichtig doen met pittig gekruid en vet eten ... Dat was de preek van de zuster Mariska: Wat is die Evan slim zeg!! Daar krijg je idd nog heel wat mee te stellen denk ik hihihi
Fiona wat lees ik nou weer heb je jezelf onder de tafel gezopen hihihihi Nou ja moet ook wel eens kunnen he
Gastritus dat was het idd haha, ik wijt het ook aan de Griek gister, hij heeft een schotel voor 2 personen in z'n eentje opgegeten En behoorlijk wat drank, maar de arts zei helaas niet dat hij ergens op moest letten, had het nog wel gevraagd met de hoop dat hij dat zou zeggen want als ik het zeg slaat het nergens op snap je
Hii meiden, Nou dan zal ik het je nog sterker vertellen, mijn ouders zijn nu een week in mexico! Ze zeggen wel dat wij ons hier weer helemaal gek laten maken want het valt op zich wel mee, alleen in Mexico stad is alles stopgelegd en alle grote dingen zoals tempels ed zijn gesloten, voor de rest is ook daar de rust wel wedergekeerd. Ze hbben mondkapjes gekregen maar zij zitten helemaal in het zuiden en daar is het nog niet gekomen. Ze worden als ze terugkomen in Amerika onderzocht op de griep en ws voor ze nederlandse bodem mogen betreden ook.. er wordt dus wel goed op gelet!!! Vooralsnog s die varkensgriep niet anders als de gewone griep hoor, heb ff gelezen op internet maar virusremmers werken goed bij patienten en er zijn buiten mexico geen doden gevallen dus.... denk dat het allemaal wel meevalt!! Xxx
Ik begrijp idd ook niet waarom er in Mexico wel doden vallen en de rest van de wereld niet. Het schijnt dat ze al heel ver zijn met het ontwikkelen van een vacinatie tegen deze griep. Hoe lang blijven je ouders nog in Mexico, Gina? Hier was het vroeg voor Evan zijn doen dan...ik ga zo lekker naar de kapper tijd voor een nieuwe coupe..ik heb er 4 uitgeprint en nu maar eens overleggen bij de kapper..
Collega van Ramon is ook net terug uit Mexico, uit Cancun en dat ligt een stuk van Mexico city. Die mondkapjes schijnen niet eens te werken dus allemaal overdreven gedoe. Tuurlijk ben ik bang want dat zit nou eenmaal in mij, maar wat ik al zei we worden hier echt gek gemaakt. Schijnt helemaal niet zo erg te zijn als dat ze ons de hele tijd hebben voorgehouden. Maar liever zo dan andersom! Ramon is helemaal nuchter daar in, die vond het altijd al een beetje dubieus. Ik zit altijd alles na te pluizen op internet en dan lees ik weer dat die virusremmer niet voor kinderen en zwangere vrouwen is dus dan gaan mijn raderen weer draaien haha Maar hoop dat je ouders ondanks alles lekker kunnen genieten, Mexico schijnt een mooi land te zijn!
Krijgen jullie ook steeds geen melding van nieuwe berichten??????? Lafo: Ik zou me ook druk maken hoor om familie die in Mexico zou zitten. En ook om het feit dat als het wel in NL komt dat je dan als zwangere of als kleine dreumes geen medicijnen mag nemen. Ik weet niet of je die griep zo serieus moet nemen, zelf heb ik me er nog nooit goed in verdiept. Wat mondkapjes betreft heb je verschillende soorten met verschillende filters. Je moet de zwaarste filters hebben die je ook gebruikt bij het verplegen van mogelijk MRSA verdachte op TBC patienten en die helpen dan ws wel... Moeilijk moeilijk ...
Ja is ook een moeilijke kwestie die griep maar heb geen zin om me er meer druk over te maken, snap je? Ik maak me al om veel dingen druk haha Hier is Amy erg uit haar doen, de laatste tijd sowieso maar ik blijf het zeggen die kiezen.....ik blijf smeren met dentinox maar mag er niets eens aankomen. En als ik er aan zit voel ik hele harde bobbels. Haar handen zitten ook continu in haar mond. Die melding heb ik niet aan staan, word gek van die berichten dan haha We gaan boodschappen doen en straks op visite bij oma en opa.
haaaaaaaaaaaaaaaaaai nou deze gek stond om 7.30 de was weg te strijken .... en ben nog steeds niet lekker hoofdpijn hoofdpijn en sterretjes zien ..... maar goed ga nu lekker naar het dorp toe lekker winkelen met me gezinnetje ciao!!!!