Vandaag mijn nieuwe rescept opgehaald voor mijn ijzer. De tabletjes daar had ik nogal last van. Nu heb ik bruistabletten. Is ook neit alles moet ik zeggen. Verder heel erg veel last van hoofdpijnen, heel vervelend. Hoop dat het gauw over gaat. Vanavond weer bezoek, een oom en tante komen voor Laura haar verjaardag.
Mijn ouders zijn daar nog tot 13 mei. alleen in Mexico city is alles platgelegd vor een aantal dagen maar alleen om verspreiding te voorkomen. De vaccins duren sowieso nog vier maanden tot een half jaar om gemaakt te wordn en de remmers werken bij besmette mensen prima. De symptonen zijn exact hetzelfde als bij een gewone griep en in principe is de uitwerking niet erger.. dus ik maak me vooralsnog niet echt zorgen. we zien wel!! Fioon, nog gefeliciteerd met de 11 maanden van je meisje he!!! Janny, vervelend dat je zo beroerd bent!! Ik ben ook laag hb maar ik slik er geen ijzer voor. Ik slik nu combi foliumzuur en B12.. beiden bevorderen de opname van ijzer en moet zeggn dat het voor mij prima helpt!! Juud, vervelend dat Amy zo uit dr doen is.. die kiezen zijn een drama he!! hier waren de hoektanden al drama.. zijn nu redelijk door maar hij kwijlt liters, drinkt liters lijkt haast en zit ook constant met zn handjes in zn mond!!!! Hier vanacht heerlijk n ons eigen bedje geslapen.. hmmm lekkerrrrr!! Noah is ook weer n zn ritme, net lekker op bed gelegd!! Vanavond moeten we naar verjaardag van mijn oma, dus moet Noah weer in camping bedje hahaha.. maar ja, tot we naar huis gaan dan!! Kon geen kadotje vinden dus heb mn zusje de opdracht gegeven!!! altijd makkelijk
even snel, ben bezig met traktatie voor Fay, vind het moeilijk. Een peuter groep is makkelijker, die mogen bijna allemaal wel alles eten maar de baby's niet... jammer hoor. En ik ben de appie vandaag bijna uitgerend omdat ik lichtelijk paniek kreeg, en vervolgens ging fay liggen jengelen, die wilde niet meer in de wagen zitten.
Daphne je kunt toch danoontjes tracteren? dat doen ze bij de babygroep van Laura ook regelmatig. Ik had een mini ontbijtkoekje en een doosje fruitstukjes van de Hema in een celofaantje gedaan. Gina ik ben niet beroerd van een laag HB maar van een laag ijzer. Mijn Hb is 6.7 geloof ik maar mijn Ijzer was 4 of 5 en dat moet minstens 15 zijn volgens mij.. Hoe dan ook daardoor voel ik me behoorlijk moe en lamlendig. De laatste tijd klaag ik veel over hoofdpijn merk ik ook, hoop dat dit niet van mijn bloeddruk is... maar dat kan haast niet want die was prima laatst bij de gyn... nou ja, misschien hormonen...
Klaag ... Laura is de hele dag al zo jengelig en huilerig.. en als je hoofdpijn hebt is dat erg vervelend.. zucht Mag ik even klagen! Ben namelijk alleen thuis dus mijn man kan haar ook neit even overnemen. EIgenlijk wil ze gewoon constant aandacht....
Ro zn opa en oma komen niet op Noah zn verjaardag omdat mijn ouders in Mexico zijn geweest dan. En een tante van Ro die toevallig op dezelfde dag verjaardag viert die heeft liever dat mensen (die dus ook op Noah zn verjaardag komen) een paar dagen later ofzo bij hen pas komen ivm die griep.. Wat vinden jullie hier nou van?? ik zit dus dalijk met een half vol huis hier door.. Juud, als je liever niet komt, dan lees je hierboven dat je niet de enige bent.
Gina, ik vind het een beetje overtrokken dat mensen daarom niet komen. Je kan op straat ik weet niet wat oplopen. Als je ziek wordt, nou dan wordt je ziek. Ik denk dat alleen mensen die echt een zwakker gestel hebben misschien uit de buurt van je ouders kunnen blijven maar voor de rest kan het eigenlijk geen "kwaad". Ja je kan goed ziek worden, maar dat kan van alle griepsoorten. Hier blijven dus juist weer mensen weg ivm de waterpokken. En van een kan ik het me heel goed voorstellen hoor (33 weken zwanger en haar moeder durft niet te zeggen of ze wel de waterpokken heeft gehad, dus dat risico moet je niet willen). Maar ja, de waterpokken zijn echt aan het genezen en ik heb zelf het gevoel dat we over de besmettingskans heen zitten.
Hi ladies, Wat heerlijk toch dat het zo goed bij te lezen is, echt beter... @Gina, klinkt goed het weekje weg, Noah heeft zich vast vermaakt en dat is het belangrijkste vaak,toch? Tja, en vrienden leer je op vakanties het beste kennen...Ben je al een beetje aan het idee gewend dat er weer eeen wondertje in je groeit? @Lafo, tjee, da's even schrikken zeg zo'n ontsteking. Hoe is het nu met hem? (ik hoor morgenavond of ik eea kan verzetten voor aankomende week, dus dan laat ik het je weten..) @Daphne, z'n de waterpokken nu nog besmettelijk dan? Hier ook hectische dagen. Koninginnedag nog naar de huisartsenpost geweest met devrim want hij bleef maar 40 graden koorts houden en 's nachts ieder half uur krijsend wakker. Heeft ie een lichte oorontsteking, dus weer aan de anti-biotica. Verder wil hij absoluut niet slapen! Vandaag overdag helemaal niet geslapen en vanavond om 21.15 uur pas naar bed en dan nog krijsend in z'n bed omdat ie niet wilde. Heb hem even 10 min laten krijsen en toen is hij toch in slaap gevallen. Dat moeilijke slapen van Devrim vind ik echt het zwaarste aan het mama-zijn...... Nu even met vriend-lief een leuke turkse soap kijken. Fijne avond en tot mogen.
Lastig Gina, Kan me indenken dat je dat helemaal niet leuk vind dat je straks met een half huis visite zit voor je knul die 1 jaar wordt!!! beetje lastig om daar een mening over te hebben, ik heb mezelf namelijk nooit echt ingelezen met die varkensgriep, ik lees bijna geen krant en kijk weinig tv dus wat ik hoor dat hoor ik via via... Als jou ouders geen griepverschijnselen hebben dan zou ik denk ik ook niet zo benauwd zijn. Het is tenslotte zo dat als jij het wel alarmerend vond, dat je je ouders ook neit op je zoontjes verjaardag laat komen ivm mogelijk besmettingsgevaar voor Noah. En als jij daar al niet bang voor bent, waarom je schoonouders dan wel ?? Monica lijkt me erg vervelend dat Devrim een fase heeft dat hij niet wil slapen, hoop dat hij snel wel weer lekker slaapt en dat jij wat meer rust hebt ! Veel plezier met je turkse soap! HIer net de visite de deur uit, was wel weer gezellig!
Goedemorgen, Gina, wat overdreven van al die mensen zeg...als er "gewone" griep herst blijft ook niemand thuis en daar gaan ook mensen aan dood..heel veel zelfs..jammer hoor!! Daphne..waterpokken zijn besmettelijk voordat het uitbreekt en niet meer als de meiden het heben.. Anas, vannacht een beetje kunnen slapen? Askim, Hoe gaat het nu met Devrim? Ik heb er ook moeite mee hoor als Evan niet wil slapen en de heleboel bij elkaar schreeuwt. Hier zo het huis nog ff aan de kant maken..vanmiddag de laatste visite voor Evan zijn verjaardag en dan kunnen de slingers opgeruimd worden..
ik vind het ook een beetje overtrokken gina dat mensen weg blijven jij bent de gastvrouw en vind het verantwoord dus waarom nog twijfelen jammer dat het zo is. probeer te genieten van de mensen die wel de moeite nemen om te komen. En van het feit dat je ouders terug zijn. knuf miriam iedereen fijne zondag
Hallo meiden! Hier ook de slingers opgeruimd door mijn man, ik voel me nog steeds niet lekker. Heb allemaal opgezette klieren in mijn nek. En hoofdpijn. Heb t idee dat ik een griepje krijg bah Nou ja Laura ligt nog even te slapen, dus dat is lekker!
Zo Laura heeft tot 1245 geslapen en om 1530 viel ze op de grond bijna in slaap dus ze ligt nu weer even in bed. Wat een rust hier op het forum zeg, je kunt goed merken dat het weekeind is. Daphne, Fay is toch vandaag jarig? Of ben ik nu weet in de war?? Gefeliciteerd iniedergeval!! Hoopd at jullie een leuke dag hebben!
Miriam, Ik had t al eens eerder gezegd geloof ik maar ikd enk dat je het nooit gelezen hebt.. maar ik vroeg me af, of je niet in een rolstoel wel naar buiten mag? Of moet je echt blijven liggen?
ja dat weet ik eigenlijk niet vind het ook mischien wel een vreemd gezicht om in een rolstoel te moeten zitten maar op zich is dat geen gek idee gr miriam
Excusez-moi...helaas...alles is schoon op gegaan, hier ook een hoop fans van boterkoek. Ben ontzettend verwend met cadeaus voor mezelf (die ik niet aan de kleine man mag uitgeven ) @miriam; bedankt voor het wensen van een fijne dag, da's gelukt Bij Jayden is z'n tandje doorgekomen, twee stuks als ik het goed zag Vandaar de koorts en niet-lekker-in-zijn-vel-zitten van vorige week ! Gister onwijs gezellig vrijgezellenfeest gehad, was echt superleuk ! Gelukkig vond de bruid-in-spé dat ook ! Mijn man was op haar a.s. man's vrijgezellenfeest: ook genoten. Jayden sliep bij opa & oma, dus mama en papa weer eens stappen; 90's feest ! Echt leuk joh!
Miriam Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet in een rolstoel wil zitten, maar het is wel een mogelijkheid om weer buiten de deur te komen, en zo kun je ook weer naar het grafje van Danique* Katje wat hebben jullie precies gedaan met het vrijgezellenfeestje?