Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Eerst een high tea bij de 'lady' thuis. Daarna in de trein naar Utrecht waar we een workshop tassen pimpen hadden. Vervolgens 'tapas' eten en daarna terug naar onze regio waar we 's avonds nog gingen stappen op een '90 feest. Bruid-in-spé heeft ontzettend genoten in elk geval !

Ga nu even de rest bij lezen :)

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb op isa zijn buikje kleine puistjes ontdekt. ik zie het voor het eerst. wat kan het zijn?

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb ik isa van het kdv opgehaald, kom ik thuis en ik wou zjin luier verwisselen en wat zag ik rode billen. volgens mij verwissselen ze geen luiers daar. toen ik heb daar bracht had hij ze nog niet!!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anas eetze

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Rode billen krijgen ze ook van de tandjes Nazli..goed blijven smeren!!! Evan heeft altijd rode billen als er tandjes in aantocht zijn...ze zijn nu vuurrood..

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar het is echt bij zijn ballen, liezen en waar zijn anus zit. hoort dat ook bij de rode billen.

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    dat was niet zo heel veel 'rest' :)
    Wel wat inspiratie opgedaan voor cadeautjes voor Jayden's lijstje :) Moeilijk hoor voor zo'n kleintje iets te verzinnen.

Bracht Jayden om kwart voor 8 naar bed, hij was moe. Normaal gesproken geen probleem en pakt hij z'n knuffeltje en z'n duim en dan lekker slapen. Nu huilen, gillen...het werd steeds dichterbij 8 uur... Tijdens de 2 minuten herdenking was hij (gelukkig) wel stil...

Ben bijna klaar met de uitnodiging voor z'n verjaardag

@nazli; ja dat hoort er bij

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb Evan net op bed gelegd en ook zijn balletjes waren vuurrood...Heeft Isa misschien last van zijn hoektandjes? Die schijnen meer last te geven dan de andere tanden..

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    de onderste komt door, maar de andere zie ik nog niets, maar het kan wel.
    hij wordt nu iedere keer wakker. papa is nu bij hem

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mirjam hoe laat moet je meid? en 22 weken meid nog 4 te gaan min......... we gaan van meer uit, goed teken dat je buik groeit meid morgen goed nieuws hoop iik

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay heeft een aantal van die torensgekregen met ringen erom.
    Ook een super gaaf loop ding van smoby met een aapje en bongo's (vooral Sam is daar blij mee).
    Een hondje dat blaft en zo, vind Fay erg leuk.
    LIttle people is ook leuk.

Nog even en dan is ze echt 1 jaar... Een jaar geleden was ik in een weeen storm beland.
    Heb vandaag naaldjes laten zetten in mijn oor om af te vallen, we zullen zien of het iets doet.
    En nu moet ik nog even de traktaties verder maken voor fay op het kinderdagverblijf.

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    hey Daphne, maak je het niet te laat?
    zwaai !

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat voor tractaties ga je maken Daphne?? En vast echt gefeliciteerd voor Fay morgen!!! :)

zielig voor Isa zeg Nazli, hoop dat het snel over is.

Meiden ik ga mijn bedje opzoeken, Weltrusten!!!

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey meiden!!!

Zo heb mn schema bekeken en heb het giga druk de komen de weken, blehhh hahahaha...
    maar ook errug leuke dingen gelukkig!!

Ga straks afspraak maken bij de vk. Ga naar een andere want waar ik bij Noah zat waren er acht en ik kon het niet echt vinden met een hoop. Ze legden erg de nadruk op dat ik flink ben ondanks dat ik helemaal niet veel aankwam tijdens de zwschap. Ook kon je er maar 3 dagen in de week terecht voor afspraken of om te bellen dus.. Heb via omweg gevraagd waar vriendin zat en daar kun je alle dagen tot 9 uur bellen of op afspraak komen dus dat is wel lekker, ook hebben ze eigen echo apparatuur en tot 20 weken kom je om de 4 weken en kijken ze elke keer ff naar je beeb!!!

Daphne, gefeliciteerd met Fay!!! Ze is lekker verwend lees ik!!!!

Ik heb ff naar zwschaps kleding gekeken op www.sonneschijn.nl daar staan best leuke dingen op. Allemal van noppies en mamalicious maar dan goedkoper.. Ga einde maand ff daar aantal dinge bestellen.. ben nu wat lichter als voor ik zwanger was van Noah dus lijkt me leuk nu "mooi"zwanger te zijn hahahahahah...

Ik vind het ook moeilijk wat ik voor Noah zn verjaardag moet vragen.. heb gezegd duplo of litle people en dat bonnen voor kleding of speelgoed ook altijd welkom zijn!!!

Het is wel heel raar om niemand iets te vertellen hoor.. maar aan de andere ant heb k ook nog geen zin in commentaar zoals "nu al?"of "hebben jullie haast"...
    Dussss... miss wel beter ff zo hahahhhaahahahh!!

Bij ons in het bedrijf gaat het niet heel super dus ik hoop dat mn baas positief reageert op mn zwschap en dat ik mn baan daarna gewoon nog heb!! voordeel is gelukkig dat zij mij niet hoeven uit te betalen dus... Ik hoop voor het beste!

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    FAY..GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!! MAAK ER OOK VCANDAAG EEN LEUKE DAG VAN! MAMA, PAPA EN GROTE ZUS OOK GEFELICITEERD

Gina..Hoeveel ben je in totaal dan aangekomen bij de zwangerschap van Noah? Ik hoefde niet op de weegschaal te staan als ik daar geen zin in had. Heb je al een planning wanneer je je zwangerschap bekend maakt?

Nazli..hoe ging het vannacht met Isa?

Miriam..succes meid!! We denken met z'n alle aan je!!

Hier een goede nacht gehad..alle hulpmiddelen voor de tandjes hebben vannacht hun werk gedaan. Evan is maar 1x wakker geweest..druppels van vsm gegeven en daarna is hij weer gaan slapen. Billen nog steeds vuurrood..Evan gaat zo naar de gastouder en ik ga weer vwerken...morgen nog en dan 2 dagen vrij..en ik hoor net dat het weer dan beter is..

fijne dag!!

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hij werd gelukkig niet wakker. of ik heb hem niet gehoord :oops:

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    na het smeren van de sudocreme is het gelukkig ietsje beter!!!!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    FAY gefeliciteerd met je 1ste verjaardag, mam, pap en sam ook!!!

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik breng isa zo naar de creche en dan ga ik de stad in kijken of ze verkoopsters zoeken. en daarna naar het uitzendburos. moeot eigenlijk op kraambezoek, heb al cado gekocht. als het me lukt ga ik wel.

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    25 mei gaan we voor mijn mijn belgische paspoort aanvragen!!! hoop dat het behandelingstermijn niet zo lang duurt.

Deel Deze Pagina