Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar ik ga nu verder

doei doeiiiiiiiiiiiiiiii

2. FAY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!!!!
    papa, mama en Sam natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!

Nazli wat balen dat het solliciteren niets heeft opgeleverd :( over die rode billetjes hoef je je neit zo druk te maken hoor.. Brian heeft t soms ook ineens is het er.. en een paar uur later is het helemaal weg.. vooral in de liesjes heeft hij het regelematig omdat hij vrij dik is en t dan gaat zweten enzo. ff een tijdje zonder luier laten liggen werkt ook heel erg goed.

Gina kan me goed voorstellen dat je je zwangerschap nog ff lekker voor jezelf wilt houden!! als ik nog een keertje zwanger raak ga ik probereen de eerste 3 maandne mijn mond te houden ;)
    wat leuk ook een vk die elke keer een echo maakt :) dat had mijn vk niet.. maar had wel een hele leuke praktijk!! echt top mensen die mij echt geruststelden als ik ergens mee zat! en dat is natuurlijk t belangrijkste!! en ik vond 3 vk al veel.. maar 8.. dat lijkt me ook best evrwarrend dan..

Juud balen dat Ramon naar duitsland is :( kan me voorstellen dat je niet graag alleen thuis bent.. :(

anas nog steeds druk met de verjaardags visite hihi

Miriam heel veel succes vandaag.. hoe laat meot je eigenlijk???

Wat een vies weer is het ook he bah :( word je toch helemaal deprie van he :( en t blijft de hele week zo :( hier verder alles goed :) ben erg druk dus weinig aanwezig.. maar t bijlezen was nog wle te doen haha.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    als ik isa even zonder luier laat, dan plast hij alles onder!!!

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Daar ben ik hier ook bang voor :)

FAY gefeliciteerd met je 1e verjaardag, mam, pap en grote zus Sam ook!!!

Wat een prutweer zeg, echt niet leuk. Dacht op m'n laatste vrije dag nog wat leuks te kunnen ondernemen buiten, maar niet dus ! Morgen en donderdag weer werken en dan vrijdag de bruiloft van de 'peetouders' van Jayden, oftewel onze vrienden ! Ben zeer benieuwd hoe ze er uit zullen zien !

5. als ik hem in zijn blote kont leg dan doe ik een hydrofieldoek over hem heenleggen en een handoek eronder...

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden hier goed nieuws het is stabiel echt stabiel lijkt het wel onvoorstelbaar dit had ik niet durven hopen en gebeurt toch. Ik weet we zijn er nog lang niet maar meiden mijn nieuwe mijlpaal ligt bij 28 weken dat is nu nog 6 weken dat moeten we halen ik ga ervoor.
    heb gevraagd of ik in een rolstoel naar buiten mag en nu het stabiel lijkt te blijven is er toestemming van gyn dus ben blij dat ik weg mag als ik behoefte zou hebben.

Vrijdag middag om kwart over twee weer controle hopen op weer het zelfde nieuws stabiel
    gr miriam

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    YEH!!! Het komt helemaal goed Miriam!! Ben helemaal blij voor jullie...en lekker dat je even weg mag al is het dan in de rolstoel...

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    O Miriam wat een supernieuws!!! :) Nu niet gelijk weer te hard van stapel lopen he lieverd, rustig aan doen. Maar het is toch heerlijk als je af en toe wel naar buiten kunt gaan. !!

9. wow wat een geweldig nieuws meid!!! en fijn dat je nu in een rolstoel dan toch lekker kan shoppen!! ben zoow blij vor je!!! en kleine daar in de buik netjes blijven zitten he :)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik bedacht me net... je bent nu verder als bij Danique he? Ook een gek gevoel denk ik dan.
    Meid, we denken aan je en duimen allemaal met je mee hoor! Laat je maar lekker verwennen door Bart.
    En nog 3 weken en 6 dagen minstens dat de klein moet blijven zitten, maar het liefst natuurlijk nog veeeeel langer
    xxx

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa blijft echt niet stil liggen!!!

12. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Miriam, wat een goed nieuws, super! Op naar vrijdag.

@Daphne, ik ben benieuwd naaar de foto van de traktraties, ik moet ook nog steeds iets verzinnen...vind het maar moeilijk voor zo'n babygroep.

@Gina, spannend, eerste afspraak bij VK. Leuk hoor!

@Lafo, balen zo'n spooknacht, hopelijk snel weer over.

Het lijkt wel of alle kindjes aan het spoken zijn. Hier ook weer zo'n draakje de afgelopen dagen (week eigenlijk...). 's avonds echt niet in bed te krijgen. Zodra we de trap al op lopen begint hij al te huilen en in z'n kamertje echt huilen,huilen. Heb alweer van alles geprobeerd maar weet het echt niet meer......wordt er soms echt beetje hopeloos van....Hij slaapt de laatste dagen pas rond 21.00 uur (soms nog later) en dan gewoon weer om 05.30/06.00 wakker...Overdag ook bijna niet slapen. Ik hoop dat het een korte periode is want zo blijft er weinig tijd over voor andere dingen.

Vandaag vrije dag, zoontje van vriendin (is 10 jaar) kwam een dagje. Die vindt het altijd wel leuk om bij Devrim te zijn en hij had vakantie en wilde niet naar de BSO. Toen mijn vriendin hem vanavond kwam halen wilde hij niet mee. Ze vroeg 'wat wil je nog doen dan". Zegt ie "nou, gewoon..hier wonen...", erg lief....Hij heeft zich dus wel vermaakt. We zijn vanmiddag naar Ballorig in Oud-Beijerland geweest, mega druk maar leuk.

Iedereen hopelijk een rustige nachtrust aankomende nacht.

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Miriam: fijn dit nieuws ! Lekker dat je een frisse neus mag halen buiten in de rolstoel !

Morgen weer werken, moet wel even omschakelen, Jayden ook denk ik, die zullen we morgen wakker moeten maken... Hij was zo lekker aan het spelen dat hij wat later naar bed is gegaan :oops: Misschien niet zo handig :( Maar dat merken we morgen wel weer
    Hij heeft ook z'n eerste stapjes gezet, met twee handjes vast ! Heel lief, 1e keer dat hij zelf z'n voetjes verplaatst (en dus niet omdat degene die 'm vasthoudt 'm naar voren laat leunen dat hij wel "moet" )

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat goed van Jayden katje!!!

meiden weltrusten, en hopelijk allemaal een goede nachtrust!

15. goedemorgen!!

Brian is volgens mij bij zijn eenkennigheids fase aangekomen.. zodra ik hem in bed leg begint ie te krijssen.. en als ik hem dan nog ff mee naar de woonkamer neem op schoot is het goed.. gisteravond om half 12 ging meneertje eindelijk slapen.. tot half 8 vanmorgen.. das dan wel weer netjes.

bah moet zo met 2 kids op de fiets naar mijn poetsadresje is een half uur fietsen.. mar t is echt takkeweer :(:(

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Het is idd takkeweer, Deentje..eenkennig is Evan alleen als ik er ben. Ben ik er niet dan heeft meneer nergens last van..maar als ik er ben dan heb ik een blok aan mijn been erbij..

Katje..goed van Jayden..het gaat vanaf nu erg snel hoor..tenminste hier wel..

Hier weer een redelijke nacht gehad. Evan was weer 1x wakker. Billen zijn minder rood ze zijn nu nog erg ruw...volgens mij hebben we eerst weer het ergste gehad maar er staan nog 3 tandjes op doorkomen...ik voel me dan zo machteloos als hij zoveel pijn heeft :(

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    machteloos hier nog 1... ik word echt gek van Laura vandaag, ze is al vanaf vanmorgen vreselijk vervelend, en vooral huilen huilen huilen...
    Ze wilde niet slape,vanmorgen 45 min en vanmiddag 45 min.... daarvoor en erna alleen maar huilen.. geen idee waarom.
    /ik gok tandjes, nog steeds maar nog altijd niks te voelen... druppeltjes gegeven en zetpilletje, maar merk weinig tot geen verschil...

pfffffff klaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Waar is iedereen vandaag??????
    Het is echt stil!

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik moest werken Anas, wat gebruik je voor de tandjes? Ik heb maandag dentinox gekocht. Het lijkt beter te helpen dan de vsm druppeltjes alleen je mag het niet vaak gebruiken en niet lang achter elkaar. Evan krijgt het voor het slapen gaan.

Evan heeft hier weer wat nieuws ontdekt..hij kan vanuit kruipstand rechtop staan om verder te lopen..

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik gebruik dentinox en chamodent! en ze had ook al een zetpil gehad... net ook weer 45min krijssen voordat ze in slaap wilde vallen.. heb vandaag echt geen goede dag..

Wat goed van Evan Mariska!

Deel Deze Pagina